افشاگری مازیارلرستانی برایش دردسرساز شد | گریه های مازیار لرستانی بعد از دستگیر شدنش در اینستاگرام

کد خبر: 1173270
افشاگری مازیارلرستانی برایش دردسرساز شد | گریه های مازیار لرستانی بعد از دستگیر شدنش در اینستاگرام

(مازیار لرستانی) بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 26 مهرماه 1345 متولد شد. شهره لرستانی(مازیار لرستانی)  اصالتا اهل خرم آباد است. شهره لرستانی در سال 69 در رشته کارگردانی تئاتر  فارغ‌التحصیل شد. شهره لرستانی به تازگی تغییر جنسیت داده است . تغییر جنسیت شهره لرستانی حواشی بسیار زیادی در کشور داشته است .مازیار لرستانی گفت من برای همیشه در ایران خواهم ماند، ایران را دوست دارم حتی اگر من را بیرون هم کنند نمی‌روم. او گفته بازیگران زن مثل خواهر من هستند. وی درباره اینکه چرا هورمون درمانی را آغاز نکرده گفته که اجاره نشین است و از کار هنری خرج زندگی اش را درمی آورد. به زودی هورمون تراپی را شروع خواهم کرد.

شهره لرستانی

اولین خرید مردانه شهره لرستانی

مازیار لرستانی جدید و شهره لرستانی قدیم قبل از انجام هورمن تراپی به عنوان اولین خرید مردانه برای خودش یک عدد پاپیون قرمز رنگ خرید.

مازیار لرستانی با کت و شلوار مردانه ای در اکران فیلم و مقابل دوربین خبرنگاران قرار گرفت. باوجود اینکه هیچ اثری از ریش و سبیل این بازیگر بعد تغییر جنسیت وجود ندارد برخی از خبرسازان جعلی به دروغ چنین ماجرایی را مطرح کرده اند.

این بانوی بازیگر در یک خانواده پنج نفره متولد شد، پدر او قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است و یک خواهر و برادر دارد. پدر این بانوی هنرمند در سال 1400 فوت کرده است.

شهره لرستانی در سال 69 در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل شد و مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته فیلمنامه نویسی سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی مجتمع فیلمسازی باغ فردوس در سال 1373 دریافت کرد.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها