نحوه خرید ماشین صفر از نمایشگاه

کد خبر: 1173999

 

بزرگ یا کوچک، ارزان یا مجلل، سریع یا مقرون به صرفه. وقتی نوبت به انتخاب یک ماشین جدید می رسد، هرگز فکر نمی کردید اینقدر سخت باشد. طیف بی‌سابقه‌ای از بدنه‌ها و پیشرانه‌ها از تعداد رو به رشدی از برندها موجود است. و با توجه به امکانات تقریبا بی حد و حصری که به اشتراک گذاری پلتفرم ارائه می دهد، این برندها گزینه های بیشتری نسبت به قبل دارند. ب‌ ام‌ و در حال حاضر بیش از 60 مدل از جمله پرفورمنس، پلاگین هیبریدی و انواع برقی ارائه می‌کند. آئودی بیش از 70 دستگاه است. این موارد بسیار قابل توجه است، به خصوص وقتی که تریم های بی شمار، بسته های اضافی، رنگ ها و انتخاب های تودوزی را به ترکیب اضافه کنید. اینجاست که ام کو پارت فروشگاه لوازم یدکی هیوندای وارد عمل می‌شود و به شما کمک می‌کند تا بازار را درک کنید و شما را قادر می‌سازد تا خودروی مناسب را به روش درست بخرید.

 

نکات خرید خودرو از نمایشگاه

اولین بار است که ماشین میخرید؟ نگران نباشید، همیشه برای همه اولین بار وجود دارد. اگر کسی را ندارید که شما را راهنمایی کند، ادامه مطلب را بخوانید و از مشاوره ما بهره مند شوید.

یک خودروی جدید هیچ سابقه نامطلوبی برای نگرانی ندارد، ممکن است مجهز به به روزترین ویژگی های ایمنی باشد و باید گارانتی در قیمت فروش لحاظ کند. با این حال، با توجه به ارزش یک ماشین کاملاً جدید، درک اینکه چقدر سریع می تواند ارزش آن کاهش یابد، ضروری است. به عبارت دیگر، هنگامی که یک خودروی براق، جدید و گران قیمت را از زمین خارج می‌کنید، معمولاً ارزش نسبی خود را سریع‌تر از یک خودروی ارزان‌تر از دست می‌دهد.

ابعاد، فضا و کلاس های مختلف خودرو از جمله موارد کلیدی هستند که باید هنگام انتخاب ماشین اندازه گیری کنید. در زیر چند سوال کلیدی دیگر وجود دارد که باید قبل از خرید ماشین جدید خود به آنها فکر کنید تا تصمیم خود را کمی آسان‌تر کنید.

سی یا چهل سال پیش، این احتمال وجود داشت که انتخاب های شما به یک هاچ بک کوچک یا متوسط، یک سالن متوسط یا بزرگ محدود شود. اگر چیز سرگرم کننده ای می خواستید، کوپه یا کابریولت وجود داشت، و اگر فضایی می خواستید، به سراغ MPV یا SUV می رفتید.

امروزه بازار MPV به مدل های انگشت شماری کاهش یافته است، در حالی که اکثر سازندگان چندین SUV مختلف را در خط تولید خود دارند. درک جذابیت SUV کار سختی نیست. آنها بسیاری از جذابیت های کاربردی MPV را در یک بسته کاملا شیک تر قرار می دهند، و ارتفاع سواری بالا، بسته بندی باتری های حجیم را برای سازندگان خودرو کمی آسان تر می کند.

بودجه شما چقدر است؟

اندازه بودجه شما مهمترین عامل هنگام انتخاب ماشین است. بنابراین، در حالی که بقیه این نمودار را می توان (مانند فرآیند خرید خودرو) به صورت غیر خطی بررسی کرد، اولین کاری که انجام می دهید باید این باشد که دقیقاً تعیین کنید چقدر می خواهید هزینه کنید.

در حین تست رانندگی چه باید کرد؟

خریداران بار اول معمولا تجربه کمی در رانندگی دارند. برای آنها ممکن است تشخیص بین یک ماشین خوب و یک ماشین بد دشوار باشد.

موتور - برای شروع، سعی کنید در محدوده 2000 تا 3000 دور در دقیقه بمانید زیرا این منطقه ای است که احتمالاً در هنگام رانندگی عادی در آن بمانید. در جاده مستقیم، به شدت روی پدال گاز گام بردارید تا ببینید فاصله زمانی بین فشار دادن پدال گاز تا لحظه ای که خودرو به سرعت از زمین خارج می شود چقدر است. در نهایت بررسی کنید که صدای موتور قابل تحمل باشد.

هندلینگ - اگر اعتماد به نفس و همچنین تبحر در رانندگی دارید، با سرعت بالا به گوشه ای بروید. یک وسیله نقلیه خوب دارای رول بدنه کمی است. شما باید کنترل کامل ماشین را حتی در سرعت بالا داشته باشید.

گیربکس - یک گیربکس اتوماتیک خوب با حداقل تکان به بالا یا پایین تغییر می کند و باید به فرمان پای شما پاسخ دهد.

ترمز - هنگام انجام تست درایو، همیشه آهسته حرکت کنید و سعی کنید ویژگی ترمز خودرو را درک کنید. برخی از ترمزها بسیار حساس هستند و واکنش ترمز تقریباً بلافاصله پس از اینکه پای خود را روی پدال می گذارید می آید.

فضای کابین - صندلی راننده را با موقعیت رانندگی دلخواه خود تنظیم کنید. با دوستان و اقوام خود چک کنید تا ببینید آیا فضای پای کافی در کابین عقب برای نشستن راحت وجود دارد یا خیر.

فضای صندوق - اگر گهگاه وسایلی را جابجا می کنید، با فروشنده چک کنید تا ببینید آیا مناسب هستند یا خیر. آنها با توجه به تجربه خود توصیه های بسیار خوبی به شما خواهند داد.

خانواده شما چقدر بزرگ است؟

امیدوارم پاسخ این سوال آسان باشد، اما ارزش آن را دارد که به اندازه و شکل فیزیکی اعضای خانواده خود نیز فکر کنید. خانواده‌ هایی که بچه‌های خردسال دارند باید مراقب باشند که صندلی کودک رو به عقب چقدر فضای محفظه جلو را از بین می‌برد، در حالی که والدین باید نوجوانان قد بلند خود را در هر تست رانندگی با خود ببرند تا مطمئن شوند که فضای کافی عقب و پا برای فرزندانشان وجود دارد. 

کابین باید چقدر بزرگ باشد؟

یک ماشین کوچک ممکن است کابین به‌ طور شگفت‌آوری جادار داشته باشد، در حالی که برخی از وسایل نقلیه بزرگتر در بسته‌بندی‌شان شبیه تاردیس معکوس هستند – بنابراین تصور نکنید که باید خود را به یک کلاس خاص محدود کنید. هنگامی که اندازه کابین را در نظر می گیرید، مطمئن شوید که به خوبی به اطراف نگاه کنید تا ببینید چه مقدار فضای داخلی در اختیار شما قرار می گیرد و چه تعداد ویژگی مفید (مانند سطل های قابل جابجایی یا قلاب های کیف خرید) وجود دارد. این ایده خوبی است که کودکان را وادار کنید درباره نمای بیرون از صندلی‌های عقب نیز حکم بدهند، به خصوص اگر مستعد بیماری سفر هستند. و اگر به یک سانروف پانوراما علاقه دارید، به خاطر داشته باشید که این سانروف‌ها می‌توانند فضای سرتان را بخورند.

مسافت پیموده شده سالانه شما چقدر است؟

قبلاً اینطور بود که رانندگانی که مسافت پیموده شده را طی می کردند به طور خودکار یک سالن دیزلی را انتخاب می کردند. با این حال، دوتایی بنزین/دیزل مانند گذشته ساده نیست، در حالی که ورود سبک‌های بدنه جدید نیز انتخاب بیشتری را اضافه کرده است. به عنوان مثال، یک SUV ممکن است در مسافت های طولانی توانایی بالایی داشته باشد، اما مزایای آیرودینامیکی قوی یک کوپه چهار در، دومی را به گزینه ای آرام تر در سرعت تبدیل می کند. در همین حال، کسانی که زمان زیادی را پشت فرمان می گذرانند باید به راحتی صندلی ها توجه زیادی داشته باشند و همچنین به دقت فکر کنند که آیا گیربکس اتوماتیک یا دستی را انتخاب می کنند.

حجم موتور شما چقدر باید باشد؟

هرچه مسافت پیموده شده سالانه شما بیشتر باشد، موتور شما باید بزرگتر باشد، درست است؟ فن آوری مدرن توربو به این معنی است که یک واحد 1.0 لیتری می تواند تا 138 اسب بخار قدرت تولید کند. با این وجود، مسافران مکرر بزرگراه ممکن است بخواهند به دنبال موتور بزرگتر و گشتاور اضافی ضمنی باشند. در حالی که خریداران خودروهای اسپرت ممکن است این ذهنیت را داشته باشند که بزرگتر تقریباً همیشه بهتر است.

به عنوان یک قانون کلی، یک موتور با یک توربو تنها 20 تا 35 درصد بیشتر از یک واحد تنفس طبیعی با همان اندازه، بسته به وضعیت تنظیم، قدرت تولید می کند. توربوهای متغیر و متوالی به جز حذف تاخیر، توربوهای دوقلو و حتی چهار توربو را می‌توان در خودروهای پرفورمنس نصب کرد. در حالی که مدلی با توربو تک استاندارد را می‌توان "خاموش" نگه داشت و در نتیجه هزینه کمتری داشت.

بهترین زمان خرید خودرو

مدل‌ های تازه عرضه شده معمولاً قیمت بالاتری دارند. صبور باشید و قبل از خرید کمی صبر کنید تا قیمت کاهش یابد. تبلیغات، تخفیف‌های سالانه، نمایشگاه‌ ها و غیره بیشتر ترفندهایی هستند که دلالان خودرو برای جذب خریداران می‌ اندیشند.

روزهای هفته برای بازدید از نمایشگاه بهترین است زیرا شلوغی کمتری دارد. پرسنل فروش متمایل به توجه بیشتر و موظف به پاسخگویی به تمام شبهات شما خواهند بود.

ماشین صفر از کجا بخریم؟

طبق نظر ام کو پارت فروشگاه https://mkoparts.com/ ، خرید خودرو از نمایندگی یا نمایشگاه بهترین است تا خریداران علاقه مند قبل از تصمیم گیری برای خرید خودرو، خودرو را مشاهده کنند. توصیه می شود اعضای خانواده خود را همراه داشته باشید، زیرا آنها می توانند توصیه ها و بازخوردهای ارزشمندی را ارائه دهند. هنگامی که آنجا هستید، مطمئن باشید که یک فروشنده اتومبیل برای حضور وجود خواهد داشت. در رفع شک و تردید خود با فروشنده تردید نکنید. ماشین مورد علاقه خود و سایر مدل های ماشینی را که در نظر دارید به او بگویید. به این ترتیب، او می تواند مزایای مدل خاص را برای شما توضیح دهد. اکثر مدل ها در چند نوع و چند سطح عرضه می شوند. شما باید در مورد مدلی تصمیم بگیرید که به بهترین وجه با بودجه و نیازهای شما مطابقت دارد. خود را موظف به خرید از فروشنده ای که به شما مراجعه می کند احساس نکنید. شما باید ماشینی را که دوست دارید بخرید نه اینکه از فروشنده ای که دوست دارید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها