اصول خرید ردیاب خودرو که باید به آن توجه داشته باشید!

کد خبر: 1174590
اصول خرید ردیاب خودرو که باید به آن توجه داشته باشید!

خرید ردیاب خودرو می تواند امکانات بسیار زیادی به تجربه ی رانندگی شما اضافه کند و مزایای بسیار مهمی برای امنیت خودروی شما خواهد داشت. ردیاب خودرو می تواند نقش دزدگیر اینترنتی را برای اتومبیل شما داشته باشد. همچنین ردیاب خودرو از تکنولوژی جی پی اس برخوردار است و می تواند همرا بسیار خوبی در سفرهای داخلی و خارج شهری برای شما باشد و موقعیت مکانی اتومبیل شما و همینطور ترافیک جاده ها را به شما نشان دهد تا بتوانید با مسیریابی درست و اصولی، در مصرف سوخت و همینطور در زمان صرفه جویی داشته باشید.

اما خرید ردیاب خودرو مجزا برای اتومبیل چه اصولی دارد و به چه ویژگی های در خرید یک دزدگیر اینترنتی باید توجه شود؟ در این مقاله با همکاری شرکت آرشین به بررسی اصول خرید ردیاب خودرو مناسب خواهیم پرداخت. سه تا از مهمترین ویژگی های متمایز کننده یک ردیاب خودرو با کیفیت در ادامه ی این نوشته بررسی خواهند شد.

ردیاب خودرو باید موقعیت مکانی را در هر لحظه نشان دهد.

بدیهی است که خرید ردیاب خودرو همانطور که از نامش پیداست به هدف ردیابی موقعیت اتومبیل انجام می شود پس اصلی ترین وظیفه ی یک دزدگیر اینترنتی این است که هر لحظه موقعیت واقعی و دقیق وسیله ی نقلیه ی شما را به شما نشان دهید.

دزدگیرهای اینترنتی به فناوری جی پی اس مجهز هستند و نکته ای که در خرید این دستگاه بسیار حائز اهمیت است real time بودن موقعیت مکانی است؛ به این معنا که شما بتوانید هر لحظه از موقعیت مکانی ماشین خود و شرایط آن مطلع باشید. این موضوع به شما این امکان را میدهد تا در مواقع اضطراری بتوانید سریعتر عکس العمل نشان دهید و به عنوان مثال وقتی شخصی ناشناس در نزدیکی ماشین شماست و قصد سرقت آن را دارد، دزدگیر اینترنتی میتوانید شما را خبر کند تا قبل از سرقت اتومبیل خود را نجات دهید.

یکی دیگر از مزایای موقعیت واقعی ماشین شما در لحظه این خواهد بود که اگر خدای ناکرده ماشین شما سرقت شد شما می توانید هر لحظه موقعیت مکانی اتومبیل خود را با دزدگیر اینترنتی ببینید و آن را دنبال کنید تا بتوانید به کمک پلیس رد سارقین را بزنید.

دزدگیر اینترنتی باید هشدارهای قابل تنظیم داشته باشد.

خرید ردیاب خودرو زمانیکه شما نتوانید تنظیمات دلخواه و بهینه روی آن بگذارید بیهوده است. یک دزدگیر اینترنتی باید هشدارهای قابل تنظیم داشته باشد  تا بتواند با ارسال اعلان های به موقع شما را از وجود بحران و یا ایراد در سیستم خودرو آگاه کند. این ویژگی بخصوص برای مدیریت ناوگان در ارتباط با شرکت هایی که نیاز به مدیریت منابع دارند بسیار کارآمد است. به عنوان مثال ردیابهای خودرو می توانند به مدیر شرکت هشدار دهند که یک ناوگان خاص در حال اتلاف زمان یا سوخت شرکت در حین انجام ماموریت می باشد.

2

هشدارهای قابل تنظیم که یک دزدگیر اینترنتی باید داشته باشد:

  • هشدار حرکت در ساعت های خاص: زمانی که وسیله ی نقلیه شما در ساعاتی خاص از شبانه روز شروع به حرکت کردن می کند (مثلا در ساعات پایانی شب که شما احتمالا خواب هستید)، دزدگیر اینترنتی می تواند با هشدار شما را از این موضوع مطلع کند.
  • هشدار توقف بیش از اندازه: زمانی که خودرو شما در حال ایستاده و روشن رها شده و شما به هر دلیل فراموش کردید خودروی خود را خاموش کنید، ردیاب خودرو می تواند با ارسال پیامی شما را از این موضوع آگاه کند.
  • هشدار سرعت غیرمجاز: رانندگی در مسیرهای بلند می تواند خسته کننده و یکنواخت باشد و ممکن است شما متوجه نباشید که سرعت و شتاب اتومبیل شما از سرعت مجاز بیشتر شده اشت. خرید ردیاب خودرو میتواند به شما کمک کند ایمن تر رانندگی کنید.
  • یادآوری موعد تعمیر و چک آپ خودرو: ردیابهای خودرو باید شما را از زمان انجام تعمیرات دوره ای آگاه کنند تا اتومبیل همیشه ایمن و سالم در حرکت باشد.

ردیاب خودرو باید قابلیت بهینه سازی مسیرها را داشته باشد.

یکی از اصلی ترین دلایل خرید دریاب خودرو استفاده از مسیریاب آن است. به طور کلی شرکتهای ناوگان عمومی میتوانند با استفاده از ردیاب خودرو مدیریت منابع انسانی خود را بسیار بهینه کنند. قبل از همه گیر شدن سیستم ردیاب خودرو عموما نقشه راه از طریق کاغذ به رانندگان تفهیم میشد و هرگونه تغییرات احتمالی از طریق تلفن اعمال و اعلام میشد و این موضوع باعث میشد تا توقفهای طولانی برای انجام بروزرسانی ها اتفاق بیفتد.

3

اما با خرید ردیاب خودرو تمامی مسیرها به صورت خودکار به راننده انتقال داده می شوند و او ابتدای هر روز می داند که چه مقاصدی دارد و بهترین مسیرها را برای ماموریت های خود انتخاب میکند. هرگونه تغییری هم به صورت آنی به او منتقل شده و با استفاده از ردیاب خودرو می تواند در حرکت تغییرات را مشاهده و سریعا با آنها منطبق شود.

از طرفی ردیاب خودرو می تواند سوانح، ترافیک و تصادفات پیش رو را گزارش کند و این به راننده این امکان را میدهد که زودتر از موانع پیش رو مطلع شود و اگر لازم بود مسیر خود را تغییر دهد. با این ویژگی راننده می تواند در زمان صرفه جویی قابل توجهی داشته باشد و همینطور مصرف سوخت و حامل های انرژی را تا حد زیادی کاهش خواهد داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها