هزینه تبلیغات در واتساپ چقدر است؟

کد خبر: 1175489
هزینه تبلیغات در واتساپ چقدر است؟

 

چکیده : در حال حاضر انجام تبلیغات در واتساپ به صورت مستقیم است؛ یعنی افرادی که می خواهند کسب و کار خودشان را به افراد خاصی معرفی کنند، شماره های آن ها را در اختیار شرکت ‌های تبلیغاتی قرار می ‌دهند و پس از مشخص کردن متن و محتوای مربوط به کالای مورد نظر، آن را در اختیار شرکت های تبلیغاتی قرار می دهند؛ بنابراین ارسال تبلیغات به پی وی شخصی شماره هایی که در اختیار شرکت تبلیغاتی قرار گرفته انجام می شود.

 

امروزه انجام تبلیغات در اینترنت و یا دیجیتال مارکتینگ یکی از راه های معرفی محصولات به مشتریان است. با توجه به گسترده شدن فضای مجازی استفاده از بستر اینترنت برای تبلیغ کسب و کار های مختلف در شبکه های مجازی نظیر واتساپ بسیار همه گیر شده است؛ اما مسئله مهم در رابطه با این گونه تبلیغات هزینه آن ها است؛ بنابراین کسب اطلاعات لازم در رابطه با تعرفه هزینه تبلیغات در واتساپ می تواند به شما کمک کند تا به میزان لازم برای محصولات خود تبلیغ کنید و در هزینه های مربوط به بازاریابی نیز صرفه‌جویی کنید.

هزینه تبلیغات در واتساپ بالا نیست و همه افراد می توانند با استفاده از این شبکه اجتماعی مشتری جذب کنند و محصولات خود را معرفی کنند. هزینه تبلیغ در واتساپ به فاکتور های مختلفی مانند زمان و تعداد تبلیغات، همچنین نوع پیام و تعداد پیام ها بستگی دارد. استفاده از مشاورانی که در زمینه تبلیغات اینترنتی فعالیت می کنند مانند آقای تبلیغات می تواند به شما کمک کند تا از روش های نوین برای بازاریابی دیجیتال استفاده کنید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

 

نحوه انجام تبلیغات چه تاثیری بر هزینه تبلیغات در واتساپ دارد؟

در حال حاضر انجام تبلیغات در واتساپ به صورت مستقیم است؛ یعنی افرادی که می خواهند کسب و کار خودشان را به افراد خاصی معرفی کنند، شماره های آن ها را در اختیار شرکت ‌های تبلیغاتی قرار می ‌دهند و پس از مشخص کردن متن و محتوای مربوط به کالای مورد نظر، آن را در اختیار شرکت های تبلیغاتی قرار می دهند؛ بنابراین ارسال تبلیغات به پی وی شخصی شماره هایی که در اختیار شرکت تبلیغاتی قرار گرفته انجام می شود.

افرادی که به عنوان هدف تبلیغ در نظر گرفته شده اند، می توانند ظرف ۲۴ ساعت تبلیغات شما را در واتساپ خودشان مشاهده کنند. هزینه تبلیغات در واتساپ به این صورت بر اساس تعداد شماره ها محاسبه می شود. به عنوان مثال هرچه تعداد شماره های ارسالی شما که دارای واتساپ هستند، بیشتر باشد هزینه تبلیغات شما نیز بیشتر می ‌شود.

به طور کلی تعرفه در نظر گرفته شده برای هر پیام در واتساپ ۳۵۰ تومان است؛ اما اگر شماره های هدف توسط شما مشخص شود و بانک اطلاعات داده ها از طرف خودتان ارائه شود هزینه هر پیامک ۴۰۰ تومان می شود.

 

تعرفه هزینه تبلیغات در واتساپ

تعرفه هزینه تبلیغات در واتساپ برای هر پیام ۳۵۰ تومان است. خیلی از افراد ترجیح می ‌دهند که از تبلیغات پیامکی استفاده کنند که هزینه آن ۲۵ تومان است؛ اما در حال حاضر بسیاری از کاربران تلفن های همراه و شبکه ‌های مخابراتی به دلیل انبوه پیامک های تبلیغاتی، سیم کارت های خودشان را به گونه ای تنظیم کرده اند که از طرف افراد ناشناس پیامک های تبلیغاتی دریافت نکند؛ بنابراین این کار با شکست مواجه می ‌شود.

همچنین امکان ارائه توضیح کامل در رابطه با محصول در پیامک وجود ندارد. چرا که پیامک تنها ۷۰ کاراکتر ظرفیت دارد؛ اما شما در تبلیغات واتساپ این امکان را دارید که از انواع گیف، ویدئو، فایل صوتی، فیلم ها و تیزرهای تبلیغاتی استفاده کنید تا هر چه بهتر محصولات خود را به مشتریان معرفی کنید.

پیام هایی که در واتساپ ارسال می شوند تا زمانی که گیرنده نخواهد آن را حذف کند در ساپ باقی می ماند. معمولاً افراد اگر پیامی دریافت کنند ابتدا آن را می خوانند و بعد پاک می‌ کنند و این می‌ تواند برای جذب مشتری بیشتر به شما کمک کند.

 

هزینه تبلیغات گسترده در واتساپ چقدر است؟

واتساپ یکی از شبکه های اجتماعی پرکاربرد است و انجام تبلیغات برای معرفی کسب و کار در آن به سادگی امکان پذیر است. پس از فیلتر شدن تلگرام و وجود مشکل برای کاربران در استفاده از این اپلیکیشن، بسیاری از کاربران در ایران از واتساپ استفاده می کنند؛ بنابراین انتخاب این شبکه اجتماعی می تواند یک روش ساده و موثر برای تبلیغ کسب و کار شما باشد.

واتساپ یکی از شبکه های محبوب اجتماعی است که این امکان را به کاربران می ‌دهد تا برای انجام تبلیغات گسترده از آن استفاده کنند. مشتریانی که به هیچ وجه کسب و کار شما را نمی شناسند و آشنایی با شما ندارند، می‌توانند با دریافت تبلیغات به صورت تصادفی روی شماره واتساپ خودشان با شما آشنا شوند و در صورت علاقه از شما خرید کنند. در حال حاضر امکان ارسال 1000 پیام به صورت روزانه در واتساپ وجود دارد که به آن تبلیغات گسترده در واتساپ گفته می شود.

با استفاده از برخی نرم افزار ها یا برنامه واتساپ بالک سندر می توان پیام های انبوه را در واتساپ ارسال کرد. از آنجا که این پیام ها به پی وی شخصی افراد ارسال می شود، بیشتر جلب توجه می کند و مانند پیام های تبلیغاتی که در داخل گروه ها هستند با بی توجهی از آن رد نمی شوند.

هزینه تبلیغات در واتساپ برای هر پیام ۳۵۰ تومان است. اگر تعداد این پیام ها در هر روز بیشتر شود هزینه تبلیغات شما نیز بالا می ‌رود. معمولاً در ارسال پیام انبوه در واتس آپ مشکلاتی وجود دارد؛ بنابراین بهترین روش این است که در طول روز ۲۵۰ پیام تبلیغاتی ارسال کنید به این صورت محدودیتی برای انجام تبلیغات ندارید.

 

هزینه تبلیغات در واتساپ

 

آیا تبلیغات در واتساپ دارای نتیجه فوری است؟

اگرچه انجام تبلیغات در واتساپ و صرف هزینه برای آن کار ساده‌ای است، اما شما نباید انتظار داشته باشید که به سرعت نتیجه آن را ببینید. درست است که پیام تبلیغاتی شما فوری به دست مخاطب می رسد، اما ممکن است است مخاطب پیام را نبیند و یا واکنشی به آن نشان ندهد؛ اما این به این معنی نیست که تبلیغ شما تاثیری روی مخاطب نداشته است.

هنگامی که مخاطبان این گونه پیام ها را می خوانند به ذهن خودشان می سپارند و ممکن است زمانی که به آن نیاز داشته باشند با شماره شما تماس بگیرند و از شما خرید کنند؛ بنابراین همیشه صبور بودن به شما کمک می کند تا در زمان مناسب بهترین نتیجه را بگیرید.

 

مشکلات تبلیغات در واتساپ

درست است که هزینه تبلیغات در واتساپ زیاد بالا نیست، اما ممکن است دارای محدودیت هایی است که در این قسمت به آن ها می پردازیم.

  • با توجه به اینکه تعداد افرادی که قرار است دریافت کننده پیام های تبلیغاتی باشند، بسیار زیاد است، بنابراین انجام این کار و ارسال پیام به صورت دستی بسیار زمان بر و سخت است؛ بنابراین می توانید از نرم افزار هایی استفاده کنید که به صورت خودکار پیام ها را به صورت انبوه در واتساپ ارسال می کنند.
  • از دیگر مشکلات تبلیغات در واتساپ مشکل محدودیت ارسال پیام است. برخی از افراد در طول روز تنها می ‌توانند ۵۰۰ پیامک تبلیغاتی ارسال کنند. البته همین تعداد هم ممکن است باعث مسدود شدن شماره فرد شود. معمولاً ارسال ۲۵۰ پیام در روز به صورت نرمال توسط این اپلیکیشن مورد تایید است؛ اما یک راهکار برای حل این مشکل وجود دارد شما می توانید از خط هایی متعددی استفاده کنید که به نام افراد مختلف هستند و با استفاده از آن ها روزانه به ۳۰۰۰ نفر پیام تبلیغاتی ارسال کنید. البته همان طور که گفتیم ابزار های تبلیغاتی می‌توانند به شما در این زمینه کمک کنند. چرا که ارسال تبلیغ به صورت دستی بسیار زمان‌بر و سخت است.
  • بعضی از کاربران به دلیل اینکه از شماره های ناشناس پیامک های تبلیغاتی دریافت کرده‌اند، شماره مورد نظر را ریپورت می کنند و همین باعث می‌ شود تا اکانت شما مسدود شود. برای جلوگیری از چنین مشکلی ابتدا باید مخاطبین خود را به درستی انتخاب کنید و یا اینکه متن هایی که برای تبلیغات آماده می کنید مودبانه و صمیمانه باشد که توسط مخاطبان ریپورت نشود.

ممنون از توجه تان

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها