اقامتی ایده‌آل به قامت شکوه هتل اسپیناس ‌پالاس

کد خبر: 1176115
اقامتی ایده‌آل به قامت شکوه هتل اسپیناس ‌پالاس

اگر می خواهید اقامتی لوکس و دنج و لاکچری در تهران را تجربه کنید، تنها به رزرو هتل اسپیناس پالاس فکر کنید؛ زیرا این هتل پنج ستاره، بزرگترین و شیک ترین هتل تهران است که در این سالها، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. معماری این هتل به قدری خاص و جذاب است که شما را شیفته زیبایی هایش می کند. به دلیل امکانات رفاهی کامل، معماری مدرن، وجود اتاق ها و سوئیت های عالی، دکوراسیون شیک و جذابیت فضای هتل، هتل اسپیناس پالاس به یک کاخ لاکچری در تهران معروف شده است.

با اقامت در هتل اسپیناس پالاس، روزهای حضورتان در پایتخت را در نهایت آرامش و راحتی می گذرانید و در یکی از زیباترین مناطق تهران اقامت خواهید داشت. این هتل پنج ستاره، ساختمانی 20 طبقه است که روی یکی از تپه های منطقه سعادت آباد ساخته شده است. شکوه و بزرگی این هتل باعث تمایز ساختمان هتل در تهران شده است.

در این هتل، 400 اتاق و سوئیت مختلف با دکوراسیون شیک و امکانات کامل وجود دارد که بعد از رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران می توانید از این امکانات و خدمات استفاده کنید. چشم انداز اتاق ها و سوئیت های این هتل رو به دره سرسبز فرحزاد و کوهستان است.

از آنجایی که بیشتر گردشگران و مسافران داخلی و خارجی به اقامت در هتل اسپیناس پالاس علاقه دارند، در این نوشته می خواهیم درباره امکانات رفاهی این هتل پنج ستاره با شما صحبت کنیم و از شما دعوت می کنیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

امکانات رفاهی جذاب هتل اسپیناس پالاس

این هتل تمام امکانات رفاهی موردنیاز را برای مهمانانش تدارک می بیند تا مهمانان هتل بهترین و لذت بخش ترین لحظات را در این هتل بی نظیر تجربه کنند. با رزرو هتل اسپیناس پالاس، شما از بوفه رایگان صبحانه هتل بهره مند می شوید که انواع خوراکی ها و نوشیدنی های خوشمزه و مقوی برای شما سرو می شود و می توانید روزتان را با خوردن این صبحانه لذیذ و رنگارنگ شروع کنید.

با اقامت در هتل اسپیناس پالاس، شما می توانید از اینترنت پرسرعت هتل استفاده کنید و کارهای شخصی خود را با اینترنت هتل انجام دهید.

در مرکز سلامت این هتل پنج ستاره، شما می توانید آرامش و جوانی را تجربه کنید و حسابی لذت ببرید. در مرکز سلامتی لوکس هتل، مجموعه آبی، اتاق ماساژ و سالن بدنسازی وجود دارد. در سالن ورزشی و بدنسازی هتل، انواع تجهیزات ورزش های هوازی و بدنسازی وجود دارد و مربی های حرفه ای برای انجام درست تمرینات ورزشی در کنار شما خواهند بود. در مجموعه آبی، حمام سنتی، استخر سرپوشیده، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی و آبشار آب سرد وجود دارد. اگر می خواهید آرامش را به تمام روح و جسمتان تزریق کنید، می توانید به اتاق ماساژ هتل بروید و از خدمات ماساژ پاکسازی پوست، ماساژ ریلکسی بدن و آروماتراپی استفاده کنید.

استخر هتل اسپیناس پالاس تهران

اگر به دنبال جایی برای برگزاری جلسات یا قرارهای کاری هستید، رزرو هتل اسپیناس پالاس را به شما پیشنهاد می کنیم؛ زیرا در این هتل اتاق جلسات با امکانات صوتی و تصویری درجه یک وجود دارد و شما می توانید قرارهای کاری مهم خود را در سالن جلسات هتل برگزار کنید و با خیال راحت به مذاکره و صحبتهای کاری بپردازید. در هتل اسپیناس پالاس بیش از 10 سالن مجزا برای برگزاری همایش، سمینار، کنفرانس، مراسم های خصوصی و جشن های مختلف دارد که با توجه به سلیقه و بودجه شما دکوراسیون و آماده می شوند.

وجود فروشگاه صنایع دستی، ترانسفر رفت و برگشت، رستوران های ایرانی و بین المللی، کافی شاپ، آرایشگاه مردانه و زنانه، سالن تنیس، سالن بیلیارد، موزیک زنده و خدمات چاپ و پرینت و فتوکپی از دیگر خدمات ارائه شده در هتل اسپیناس پالاس است.

شیک ترین اتاق ها و سوئیت ها با رزرو هتل اسپیناس پالاس

اگر دوست دارید هتلی لاکچری و بی نظیر را برای اقامت خود انتخاب کنید، هتل اسپیناس پالاس بهترین گزینه در ایران برای شما خواهد بود. این هتل به قدری زیبا و خاص و مدرن است که هیچ هتلی را شبیه به اسپیناس پالاس پیدا نخواهید کرد!

با اقامت در هتل اسپیناس پالاس، عاشق امکانات و خدمات هتل خواهید شد و احساس می کنید که در هتلهای ممتاز خارج از کشور حضور دارید. مثلا با رزرو اسکای سوئیت هتل اسپیناس پالاس، صبح با دیدن منظره زیبای کوهستان بیدار می شوید و می توانید مستقیما به جکوزی سوئیت بروید و در حمام شیشه ای سوئیت دوش بگیرید. سپس می توانید به بالکن سوئیت بروید و قهوه خود را همزمان با دیدن یکی از زیباترین مناظر تهران نوش جان کنید. برای انجام کارهای خود نیز می توانید به اتاق کار سوئیت خود بروید و از میز کار، سیستم کامپیوتری و اینترنت پرسرعت استفاده کنید. در تمام روزهای اقامت در این سوئیت هم یک پیشخدمت شخصی خواهید داشت که برای انجام کارها به شما کمک می کند. به دلیل وجود امکانات رفاهی متنوع و کامل است که هتل اسپیناس پالاس، به کاخی در پایتخت ایران معروف شده است.

اتاق دبل استاندارد، اتاق تویین استاندارد، اتاق خانوادگی رویال، سوئیت سیگنچر، سوئیت جونیور، سوئیت رویال، سوئیت اسکای و سوئیت سیگنچر پالاس از جمله اتاق ها و سوئیت های این هتل فوق العاده هستند که از نظر هزینه و امکانات رفاهی با هم تفاوت دارند. شما با توجه به بودجه سفر و نیازهای خود، می توانید اقدام به رزرو اتاق ها و سوئیت های هتل اسپیناس پالاس کنید و روزهای حضورتان در تهران را با نهایت آرامش و راحتی و خلق خاطرات خوب پشت سر بگذارید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها