لباس زیر را قسطی بخرید

کد خبر: 1177101
لباس زیر را قسطی بخرید

 

فروشگاه اینترنتی پوشاک ماییلدا در ماه گذشته موفق شد با امضا قرارداد با مجموعه ی اسنپ پی خدمت جدیدی را به مشتریان خود عرضه نماید. مشتریان این فروشگاه میتوانند پوشاک مورد نیاز خود را بدون پرداخت کارمزد و تنها از طریق حساب کاربری خود در سایت اسنپ اقدام به خرید نمایند. همچنین مشتریان اسنپ میتوانند از بین فروشگاه های اسنپ فروشگاه ماییلدا را انتخاب نمایند و از آن طریق خرید کنند. ماییلدا بیش از 4 سال است که بستر رو به رشد خرید لباس زیر آنلاین را برای هوطنان عزیز با شعار " لباس زیر شما تخصص ماست" فراهم کرده است.

خدمات فروشگاه اینترنتی ماییلدا در خرید اینترنتی لباس زیر

امکان دریافت حضوری کالا

فروشگاه ماییلدا این امکان را در اختیار مشتریان خود قرارداده است که کالاهای خود را به صورت مستقیم و شخصا از انبار دریافت نمایند. در این صورت علاوه بر این که هزینه ی ارسال کالا نمیپردازند همچنین میتوانند در زمان خرید از کیفیت کالا نیز اطمینان حاصل نمایند.

تنوع کالایی بالا

فروشگاه ماییلدا دارای بیش از 2000 تنوع کالایی در زمینه ی انواع لباس زیر زنانه و مردانه، منجمله : شورت، سوتین، ست شورت و سوتین زنانه، شورت مردانه، زیرپوش مردانه، جوراب زنانه و مردانه، انواع مایو، شورت پسرانه و دخترانه، نیم تنه دخترانه، نیم تنه ورزشی و... میباشد.

فروشگاه اینترنتی ماییلدا تمرکز اصلی خود را بر روی انواع مدل های سوتین زنانه گذاشته تا جایی که می توان گفت انواع مدل های سوتین را می توانید در این وبسایت پیدا کنید. مشتریان می توانند سوتین مورد علاقه خود را هم قیمت و گاهی مناسب تر از قیمت انواع سوتین در بازار انتخاب کرده و خریداری نمایند.

برندهای موجود در ماییلدا

فروشگاه اینترنتی لباس زیر ماییلدا نمایندگی رسمی برندهایی مثل پانیذ، کوزا، کارنارز، ماییلدا، ضیاکو ترنج، آیدا جید می باشد همچنین در این وبسایت میتوانید برندهای معتبر دیگری مثل ان بی بی، مادام، شهره، عشوه، تی بی ان و ... را نیز بیابید.

راهنمای انتخاب سایز

همیشه برای خریداران لباس زیر به دلیل سختی مرجوعی این کالاها انتخاب سایز یکی از دقدقه های اصلی بوده است. تیم پشتیبانی مجموعه ماییلدا راهنمایی مشتریان عزیز خواهد بود تا با خیال راحت سایز مناسب خود را بیابند و انتخاب کنند.

محرمانگی خرید

همیشه لباس زیر یکی از شخصی ترین پوشاک است. خرید مشتریان از طریق بسته بندی محرمانه برایشان ارسال میگردد.

کادو بخرید

خیلی از آقایان علاقه مندند به همسر خود لباس هدیه دهند. اما به دلیل محدودیت های فروشگاه های حقیقی هرگز امکان خرید سوتین یا ست لباس زیر زنانه برایشان فراهم نیست. در ماییلدا میتوانند به سادگی به خرید اینترنتی سوتین بپردازید و بهترین هدیه ی ممکن را برای همسر خود انتخاب کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها