بررسی لپ تاپ Legion 5 Pro لنوو

کد خبر: 1177457
بررسی لپ تاپ Legion 5 Pro لنوو

 

عملکرد به ازای هر دلار همیشه به یک لپ تاپ مرتبط است، اما برای گیمرها، اهمیت این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. گیمرها سخت افزار خود را با حجم‌های کاری طاقت فرسا مورد انتقاد قرار می‌دهند و بر خلاف حرفه‌ای‌ها، قطعه به قطعه اهمیت فوق‌العاده زیادی پیدا می‌کند. لپ تاپی که در رندر Blender کمی کند ظاهر شود، ممکن است که شما را در یک سری از تسک‌های مهم همراهی نکند. لپ تاپی که نمی‌تواند بازی ایپکس لجندز را به خوبی اجرا کند، یقینا ناامید کننده ظاهر خواهد شد. به همین دلیل است که گیمرها می‌توانند لپ تاپ لنوو Legion 5 Pro را تهیه کرده و از تجربه آن لذت ببرند. این لپ تاپ کامل نیست، اما عملکرد قوی در زمینه بازی را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد.

نادیده گرفتن آن می‌تواند سخت باشد، به علاوه اینکه گزینه‌های متعددی در این لپ تاپ وجود دارد که آن را دوست خواهید داشت. قیمت لپ تاپ لنوو Legion 5 Pro هم بسته به امکانات و سال‌هایی که می‌توانید از آن استفاده کنید، کاملا مناسب است. این لپ تاپ کاملا قابل قیاس با لپ تاپ ایسوس و لپ تاپ اچ پی هم‌رده بوده و می‌تواند گزینه‌ای جالب برای خرید باشد. به‌عنوان یک گیمر، می‌توانید بازی‌های AAA را به راحتی در این لپ تاپ اجرا کرده و به صفحه نمایش عالی آن هم که می‌توانید محتواهای زنده‌ای را برای شما نمایش دهد، اعتماد کنید.

مشخصاتی در سطح قیمت لپ تاپ لنوو

لپ تاپ Legion 5 Pro یک آپدیت میان چرخه برای نسخه قبلی است. مدل جدید از پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل به نسل دوازدهم ارتفا یافته و یک کارت گرافیک RTX 3070 Ti هم را هم اضافه می‌کند. نسخه‌ای که ما در حال بررسی آن هستیم، ۲۰۰۰ دلار در بازار قیمت دارد. این قیمت لپ تاپ لنوو می‌تواند با پیکربندی متفاوت کاهش پیدا کند. این لپ تاپ ارزان‌تر با گرافیک RTX 3050 و سخت افزار مشابه در اختیار شما قرار داشته و ۱۳۹۹ دلار هم قیمت دارد. مدل‌های قدیمی‌تر هم با پردازنده‌های سری رایزن ۵۰۰۰ و گرافیک RTX 3060 هم موجود هستند.

این لپ تاپ ظاهر یک محصول گیمینگ را به خود گرفته است و به‌خصوص از از پشت به آن نگاه کنید، این حس بیشتر به شما القا خواهد شد. این یک لپ تاپ زیبا با ضخامت ۱.۱ اینچی است و خطوط خاصی هم د قسمت پشتی با دریچه‌های بزرگ و پورت‌های زیادی وجود دارد که جالب توجه خواهد بود. لنوو با رنگ بندی ساده و لوگوی نامشخص طراحی را نسبتا ساده‌تر کرده است، اما این‌ها سبب نمی‌شوند که با سری تینک پد اشتباه گرفته شوند. لپ تاپ را کافی است که باز کرده و به تغییر شکل آن نسبت به گذشته توجه کنید. نمایشگر دارای نسبت تصویر ۱۶:۱۰ بوده و حاشیه‌های نازک و لولاهای کوچک و در عین حال محکم را هم می‌بینیم.

طراحی زیبا نسبت به لپ تاپ ایسوس

هیچ دریچه بزرگ با گریل اسپیکر بزرگی وجود ندارد و فضای کافی برای صفحه کلیدی که شبیه صفحه کلید لپ تاپ‌های IdeaPad لنوو است، همچنان وجود دارد. این یک لپ تاپ جالب تجاری هم می‌تواند باشد. لپ تاپ به‌طرز عجیب بزرگ دیده می‌شود و واقعیتی است که هنگام دریافت بسته بندی هم آن را حس می‌کنید. با این حال، هنگامی که برای بهره‌وری از آن استفاده می‌کنید، یک لپ تاپ قابل دسترس‌تر خواهید داشت. هیچ دکمه توربو یا لوگو نوری پس زمینه LED وجود ندارد که حواس شما را پرت کند و عملکرد همواره برای لنوو اولویت بالایی به همراه داشته است.

این یک لپ تاپ سفت و محکم است. هنگامی که درب نمایشگر را بلند می‌کنید یا با لپ تاپ دست به کار می‌شوید، نشانه‌ای از انعطاف پذیری قابل مشاهده خواهد بود. بیشتر نقاط لمسی لپ تاپ آلومینیومی هستند و نقاط لمسی مانند صفحه کلید هم به‌عنوان تکیه گاه محکمی کاربرد خواهند داشت. ظاهر لپ تاپ به وضوح نسبت به لپ تاپ ایسوس هم‌رده بهتر بوده و با لپ تاپ‌های حرفه‌ای Alienware برابری خواهد کرد. حتی دوام هم هم راستا چنین لپ تاپ‌هایی است. به‌صورت مشابه می‌توانید لپ تاپ اچ پی مناسبی را هم از بازار داشته باشید که کیفیتی مشابه به همراه دارند.

صفحه کلید و ترک پد

کیفیت صفحه کلید یک ویژگی برجسته برای این لپ تاپ با این قیمت لپ تاپ لنوو است که با کیفیت اکثر لپ تاپ‌های تینک پد و IdeaPad این کمپانی هم برابری می‌کند. کلیدها بی‌صدا بوده و کاملا نرم و سرعتی عمل می‌کنند. این اقدام محکم و در عین حال بخشنده از جانب این کمپانی است و می‌تواند بازخورد لمسی خوبی را هم در اختیار شما قرار دهد. در طرح بندی این لپ تاپ، لنوو علاوه بر گنجاندن یک نام‌پد، یک سری کلیدها را هم تغییر اندازه داده است تا کاربران بهتر بتوانند به آن‌ها دسترسی پیدا کنند. کلیدهای نام‌پد کمی لاغر هستند و ممکن است که حس کوتاهی در هنگام کار با آن‌ها داشته باشید.

سایر لپ تاپ‌های بزرگ گیمینگ مانند ریزر Blade 17 یا Alienware x17، یا به‌صورت کامل نام‌پد را حذف کرده‌اند یا کلیدهای بزرگ‌تری را برای شما دارند. لژیون ۵ پرو که دارای صفحه نمایش ۱۶ اینچی کوچک‌تر است، حالت تنگ‌تری را در این شماره‌ها دارد. لنوو سه گزینه نور پس زمینه را ارائه می‌کند که سفید، آبی و همچنین RGB در چهار منطقه است. این لپ تاپ قابلیت سفارشی سازی را هم دارد و از طریق نرم افزار Vantage می‌توانید روشنایی آن را به آسانی تنظیم کنید. نور پس زمینه روشن است، اما دسترسی به رنگ‌های عمیق و غنی می‌تواند کمی مشکل باشد. قرمز به رنگ صورتی و زرد به سمت رنگ سفید تغییر پیدا کرده است.

خرید لپ تاپ ایسوس و مدل‌های دیگر از مقداد آی تی

انواع لپ تاپ ایسوس در سطح گیمینگ را می‌توانید از فروشگاه بزرگ مقداد آی تی دریافت کنید. این لپ تاپ‌ها در کنار زیبایی دارای بهترین مشخصات فنی هستند و می‌توانند نسبت به قیمت لپ تاپ لنوو یا اچ پی هم گزینه‌ای بسیار عالی باشند. می‌توانید مدل‌های جدیدی از لپ تاپ ایسوس و لپ تاپ اچ پی را هم برای بازی بهتر در نظر داشته و اکثر آثار AAA را در آن‌ها اجرا کنید.

 

برچسب ها : لپ تاپ ایسوس,لپ تاپ لنوو,لپ تاپ اچ پی,لپ تاپ,مقداد آی تی

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها