آموزش فارکس در مشهد با آکادمی پارسیان بورس

کد خبر: 1177750
آموزش فارکس در مشهد با آکادمی پارسیان بورس

 

 

آموزش فارکس در مشهد، این روزها یکی از پردرخواست‌ترین کلاس‌های حضوری در مشهد است. فعالیت در بازار فارکس بدون دانش و آموزش قبلی جز ضرر برای سرمایه‌گذاران چیز دیگری به ارمغان نمی‌آورد. با شرکت در دوره‌های آموزشی فارکس شما می‌توانید با بهترین استراتژی‌های بازار آشنا شوید و سبک معاملاتی خود انتخاب کنید. آموزش فارکس در مشهد با آکادمی معتبر پارسیان بورس راهی مناسب برای یادگیری فارکس می‌باشد. در آکادمی پارسیان بورس شما می‌توانید در دوره‌های آموزش خصوصی فارکس مشهد و دوره‌های آموزش فارکس در مشهد شرکت کنید.

فارکس چیست؟

بسیاری از افراد اسم بازار فارکس را شنیده‌اند اما آشنایی با بازار و محیط آن ندارند به همین دلیل بهتر است ابتدا با کلیت بازار فارکس آشنایی پیدا کنید و سپس در دوره‌های آموزشی شرکت کنید.

بازار فارکس Forex مخفف عبارت Foreign Exchange Market می‌باشد که به معنی محلی برای تبادل ارزهای خارجی است. بازار فارکس در سال 1971 فعالیت خود را آغاز کرد و سپس در سال 1998 روند رو به رشد خود را آغاز کرد. بازار فارکس امروزه یکی از بزرگترین بازارهای مالی برای معامله‌گران محسوب می‌شود. بازار فارکس دارای سرمایه‌گذاران خرد و کلان می‌باشد. موسسات، بانک‌ها، شرکت‌ها و دیگر سرمایه‌گذاران در بازار فارکس اقدام به خرید ارز می‌کنند و در مقابل ارز دیگری را به فروش می‌رسانند. بر اساس ضریب تبادل بازار فارکس ارزهای مختلف را به فروش می‌رساند و ضریب تبادل از طریق برابری عرضه و تقاضا ارزهای مختلف بین سرمایه‌گذاران فارکس مشخص می‌شود. بازار بورس فارکس از تنوع زیادی برخوردار می‌‌باشد و در حال حاضر امکان معامله جفت ارزها، فلزات گرانبها، ارز دیجیتال، نفت و سهام بورس‌ها وجود دارد.

بازار فارکس درواقع دارای یک تاریخچه طولانی می‌باشد و بعد از بازارهای سرمایه‌گذاری به وجود آمده است. هدف این بازار وصل کردن بازار ارزهای بین المللی به یکدیگر می‌باشد تا از طریق تبادل سرمایه‌گذاران بتوانند سودآوری خوبی در این بازار بدست بیاورند. سرمایه‌گذاران برای شروع فعالیت در بازار فارکس نیازمند یک کارگزاری هستند. کارگزاری‌ها به عنوان یک پل در میان سرمایه‌گذاران و موسسات اقتصادی هستند و تنها از طریق کارگزاری معامله‌گران می‌توانند به خرید و فروش ارزها بپردازند.

بازار فارکس دارای ویژگی‌های متعددی می‌باشد و یکی از مهم‌ترین آن‌ها غیرمتمرکز بودن فارکس می‌باشد. غیرمتمرکز بودن بازار فارکس به این معنا می‌باشد که هیچ نهاد یا موسسه خاصی از این بازار پشتیبانی نمی‌کند و نهادهای دولتی در اجرای امور این بازار دخالتی ندارند. همین موضوع باعث شده است که سرمایه‌گذاران بتوانند دارایی خود را در بازار کنترل کنند و بازار از شفافیت کامل در اجرای معاملات برخوردار باشد. این ویژگی مهم باعث شده همواره تعدادی زیادی از افراد علاقه‌مند به فعالیت در این بازار باشند.

ویژگی‌های بازار فارکس فقط به غیرمتمرکز بودن آن محدود نمی‌شود. از دیگر ویژگی‌های بازار فارکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بزرگترین بازار مالی می‌باشد که روزانه حدود 5 تریلیون دلار گردش مالی دارد.
  • فارکس از آنجایی که یک بازار تبادل ارزهای جهانی شناخته می‌شود به صورت 24 ساعته در 5 روز کاری هفته باز می‌باشد.
  • سرعت نقدشوندگی در این بازار به دلیل حجم بالای معاملات بسیار زیاد می‌باشد.
  • هزینه انجام معاملات در بازار فارکس نسبت به سایر بازاری مالی کمتر می‌باشد.
  • استفاده از ضریب اهرمی در معاملات بازار فارکس باعث شده کاربران زیادی علاقه‌مند به فعالیت در این بازار باشند.
  • سرمایه‌گذاران به راحتی می‌توانند با سرمایه کم فعالیت خود را در فارکس بدون هیچگونه محدودیتی آغاز کنند.
  • با وجود حساب دمو در بازار فارکس دیگر نگرانی برای ضرر وجود ندارد. سرمایه‌گذاران می‌توانند برای کسب مهارت اولیه در بازار فارکس سرمایه‌گذاری خود را از طریق حساب دمو یا آزمایشی آغاز کنند.

آیا بازار فارکس برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟

امروزه روش‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد اما در میان تمامی راه‌ها بازار فارکس بیشتر از هر نوع سرمایه‌گذاری دیگری به معامله‌گران توصیه می‌شود. بازار فارکس یک بازار جهانی می‌باشد و این جهانی بودن امنیت کل بازار را برای همیشه تضمین خواهد کرد. ویژگی‌های بازار فارکس باعث شده که این بازار نسبت به دیگر بازارهای مالی منحصر به فرد به نظر برسد. بازار فارکس به دلایل زیر بازار مناسبی برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود:

بازاری با دسترسی راحت

بسیاری از روش‌های سرمایه‌گذاری نیاز به یک سرمایه اولیه با حجم بالا دارند و به همین دلیل افراد زیادی قابلیت سرمایه‌گذاری را ندارند. بازار فارکس دسترسی برای تمام افرادی که به سرمایه‌گذاری علاقه دارند راحت کرده است. در بازار فارکس حساب‌های مختلفی وجود دارد که هرکدام از آن‌ها نیازمند مقداری سرمایه اولیه هستند. برای افرادی که نسب به این بازار اطمینان زیادی ندارند و نمی‌خواهند با مبالغ بالا سرمایه‌گذاری خود را آغاز کنند حساب‌هایی وجود دارد که تنها با 25 دلار شما می‌توانید سرمایه‌گذاری خود را آغاز کنید. دسترسی راحت در بازار فارکس باعث شده سرمایه‌گذاران برای آغاز فعالیت خود با محدودیتی مواجه نشوند و بتوانند به راحتی سرمایه‌گذاری خود را آغاز کنند.

بازار 24 ساعته

بسیاری از افراد سرمایه‌گذاری را به عنوان یک شغل دوم در نظر می‌گیرند که در کنار حرفه اصلی خود دنبال کنند، به همین دلیل نمی‌توانند یکسری ساعات خاص در بازار فعالیت داشته باشند و متاسفانه بازارهای مالی مانند بورس دارای یکسری ساعات خاص برای فعالیت می‌باشد که همین موضوع باعث ایجاد محدودیت برای سرمایه‌گذاران شده است. بازار فارکس به عنوان یک بازار تبادل ارز جهانی 24 ساعته تنها از طریق اینترنت در اختیار سرمایه‌گذاران می‌باشد و شما به راحتی می‌توانید در هر ساعت از روز در بازار معاملات خود را انجام دهید.

حساب دمو

سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی ریسک‌های زیادی دارد مخصوصا برای افرادی که تازه فعالیت سرمایه‌گذاری خود را آغاز کرده‌اند. تا به الان بسیاری از افراد در ابتدای ورود خود به بازارهای مالی به دلیل نداشتن تجربه کافی دستخوش ضررات سنگینی شده‌اند. بازار فارکس یک فرصت طلایی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا بتوانند بدون هیچگونه ترس از ضرر و اضطراب راحت به معامله بپردازند و تجربه کافی را در بازار فارکس کسب کنند.

حساب‌های دمو در فارکس به نحوی طراحی شده است همه سرمایه‌گذاران در ابتدا می‌توانند برای کسب تجربه و امتحان کردن استراتژی‌های مختلف از حساب دمو استفاده کنند. حساب دمو به صورت آزمایشی می‌‌باشد اما تمامی تراکنش‌ها  و قیمت‌ها در این بازار واقعی است. شما در حساب آزمایشی می‌توانید مهارت سرمایه‌گذاری خود را بهبود بخشید و پس از کسب تجربه کافی وارد بازار اصلی شوید.

2

چرا آموزش فارکس مهم است؟

شاید این سوال برایتان به‌وجود آمده باشد که چرا آموزش فارکس مهم است؟ بازار فارکس بدون محدودیت در اختیار تمامی افراد می‌باشد و شما به راحتی می‌توانید در این بازار فعالیت خود را آغاز کنید. در حال حاضر دوره‌های مختلفی برای آموزش سرمایه‌گذاری فارکس وجود دارد و وجود دوره‌های متعدد نشان دهنده اهمیت آموزش در حوزه فارکس می‌باشد. بازار فارکس به عنوان بزرگترین بازار مالی جهان شناخته می‌شود که حجم نقدینگی آن بسیار بالا می‌باشد. نقدینگی بالای بازار فارکس نشان دهنده سوددهی خوب آن می‌باشد، اما این سوددهی شامل همه سرمایه‌گذاران فارکس نمی‌شود.

بازار فارکس از ابتدای ظهور تا به الان رشد زیادی کرده است و تغییرات زیادی در ساختار و روند این بازار به وجود آمده است. برای ورود به بازار فارکس و انجام معاملات اصولی شما باید آشنایی با فضای فارکس و نحوه معامله در آن را داشته باشید. اگر بدون یک استراتژی مناسب وارد بازار فارکس شوید چیزی جز ضرر نصیب شما نخواهد شد. در بازار فارکس شما باید اطلاعات خود را دائما گسترش دهید و خود را با تغییرات بازار سازگار کنید. در صورت نداشتن یک استراتژی مناسب و تحلیل درست شما نمی‌توانید ارزهای خوب را به درستی بشناسید و اقدام به سرمایه‌گذاری کنید.

از آنجایی که بازار فارکس از ریسک زیادی برخوردار می‌باشد برای کاهش ریسک و ضرر احتمالی شما باید دانش خود را در حوزه سرمایه‌گذاری افزایش دهید. با شرکت در دوره‌های آموزش فارکس در مشهد در آکادمی پارسیان بورس شما می‌توانید اطلاعات خود را در حوزه سرمایه‌گذاری گسترش دهید و در بستری امن سرمایه‌گذاری را تجربه کنید.

معرفی دوره آموزش فارکس در مشهد

باتوجه به محبوبیت زیاد بازار فارکس و سودآوری در آن اهمیت آموزش فارکس کاملا میان سرمایه‌گذاران درک می‌شود و به همین دلیل افراد به دنبال یک دوره مناسب برای یادگیری سرمایه‌گذاری در حوزه فارکس هستند. با شرکت در دوره‌های آموزش فارکس اکادمی پارسیان بورس شما می‌توانید اطلاعات خود را تحت نظر اساتید مجرب گسترش دهید.

آموزش فارکس در مشهد اولین بار توسط آکادمی پارسیان بورس به سرمایه‌گذاران مشتاق بازارهای مالی معرفی شد. دوره‌های آموزش فارکس در مشهد تحت نظر اساتید مجرب آکادمی پارسیان بورس صورت می‌گیرد و در اتمام دوره مدرک فنی حرفه‌ای به تمامی شرکت کنندگان دوره تعلق می‌گیرد. آکادمی پارسیان بورس یکی از معتبرترین برگزارکنندگان دوره‌های جامع آموزش فارکس و بورس جهانی با رویکرد معاملاتی به سبک پرایس اکشن می‌باشد.

دوره آموزش فارکس در مشهد در آکادمی پارسیان بورس در قالب 40 ساعت آموزش تخصصی و کاربردی، با روش پرایس اکشن پیشرفته می‌باشد که در اختیار شرکت کنندگان این دوره قرار می‌گیرد. آکادمی پارسیان بورس با سابقه‌ای درخشان همراه شما در امورسرمایه‌گذاری می‌باشد. تاکنون بیش از 3000 دانشجو در دوره‌های آموزشی آکادمی پارسیان بورس شرکت کرده‌اند و فعالیت حرفه‌ای خود را در حوزه سرمایه‌گذاری آغاز کرده‌اند. طبق نظرسنجی بیش از 98 درصد شرکت کنندگان رضایت کامل از دوره‌های آموزشی آکادمی پارسیان بورس را داشته‌اند.

در کلاس آموزش فارکس در مشهد چه چیزی آموزش داده می‌شود؟

در دوره آموزش فارکس آکادمی پارسیان بورس شما با مفاهیم اصلی بازار فارکس و بورس جهانی آشنا می‌شوید و می‌توانید فعالیت سرمایه‌گذاری خود را بدون نیاز به کمک دیگران آغاز کنید. در کلاس آموزش فارکس آکادمی پارسیان بورس شما بر موارد زیر تسلط خواهید داشت:

  • آشنایی با بازار فارکس و نحوه ورود به آن
  • انواع دارایی‌های قابل معامله در بازار فارکس و آینده هرکدام از این دارایی‌ها
  • آشنایی با انواع ابزارهای معاملاتی که در بازار فارکس برای سرمایه‌گذاران سودآوری دارد. از جمله شاخص‌های بورسی مهم و سهام شرکت‌ها
  • معرفی تمامی جفت ارزهای موجود در بازار فارکس
  • معرفی نرخ برابری برای جفت ارزهای موجود در بازار فارکس
  • معرفی اصطلاحات مهم در بازار فارکس و کاربرد هر یک از این اصطلاحات
  • راهنمایی سرمایه‌گذاران برای انتخاب بهترین بروکر در امور سرمایه‌گذاری فارکس
  • آموزش تحلیل ارزهای مختلف در بازار فارکس
  • یادگیری روش سبک معامله‌گری پرایس اکشن

آموزش خصوصی فارکس در مشهد

بسیاری از افراد علاقه‌مند به شرکت در دوره‌های آموزشی آکادمی پارسیان بورس هستند اما به دلیل مشغله کاری و ساعات کاری فشرده نمی‌توانند در کلاس‌های عمومی شرکت کنند. آکادمی پارسیان بورس برای رفع این مشکل کلاس‌های خصوصی آموزشی فارکس را در اختیار سرمایه‌گذاران مشتاق قرار داده است تا بتوانند با آموزش دوره‌های سرمایه‌گذاری موفقیت خود را در بازار فارکس تضمین کنند.

استاید آکادمی پارسیان بورس با تجربه‌ی تخصصی در حوزه فارکس و بازارهای مالی راهنمای خوبی برای سرمایه‌گذاران محسوب می‌شوند. شما با شرکت در کلاس‌های خصوصی آکادمی پارسیان بورس مشهد دیگر نگرانی در زمینه یادگیری ندارید و به راحتی می‌توانید در کنار حرفه اصلی خود آموزش بازار فارکس و فعالیت در آن را آغاز کنید. برای اطلاعات بیشتر در زمینه برگزاری کلاس‌های خصوصی از بلاگ آکادمی پارسیان بورس دیدن کنید.

3

آموزش فارکس در مشهد، مناسب علاقه‌مندان پرایس اکشن

 برای درک بازارهای مالی ما نیازمند تحلیل آن‌ها هستیم که تحلیل تکنیکال به عنوان یک زبان برای درک بازارهای مالی شناخته می‌شود. در تحلیل تکنیکال با استفاده از رسم نوسانات قیمت در یک نمودار قیمت – زمان، به بررسی بازار می‌پردازیم تا بهترین نقاط ورود و خروج به بازار را مشخص کنیم.

تحلیل تکنیکال خود دارای  روش های متفاوتی می‌باشد، اما بی شک روش پرایس اکشن از بارزترین روش های تحلیل تکنیکال است و برای تمام بازار های مالی از جمله بورس، ارز دیجیتال و در نهایت فارکس بسیار کاربردی است.

در دوره‌های جامع آموزش پرایس اکشن در اکادمی پارسیان بورس این مبحث کامل تدریس می‌شود، اما در دوره فارکس هم نسبت به این سبک آشنایی کامل پیدا می‌کنید.به زبان ساده پرایس اکشن یعنی حرکات قیمت؛ در واقع روش پرایس اکشن یک تکنیک معامله گری و تحلیل بازار است که در آن از هیچ اندیکاتور استفاده نمی‌شود و صرفاً با پیگیری جریانات خرید و فروش به پیش بینی قیمت می‌پردازد.

کلام نهایی

بازار فارکس به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای مالی جهان شناخته می‌شود که نقدینگی زیاد در آن انباشه شده است. این بازار در جهت سودآوری به تبادل ارزهای خارجی کشورهای مختلف می‌پردازد. بازار فارکس به دلیل مزایای خاص نسبت به دیگر بازارهای مالی منحصر به فرد به نظر می‌رسد و به همین دلیل افراد زیادی علاقه‌مند به فعالیت در این بازار هستند. در این مقاله از آکادمی پارسیان بورس ما به معرفی دوره‌های آموزش فارکس در مشهد، و معرفی آکادمی پارسیان بورس پرداختیم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها