توی این گرونی ظروف گرانیتی جدید نخر؛ بازسازیشون کن!

کد خبر: 1178630
توی این گرونی ظروف گرانیتی جدید نخر؛ بازسازیشون کن!

یکی از مراحل تزیین آشپزخانه­های مدرن و امروزی استفاده از سرویس­های گرانیتی است. این وسایل نظیر قابلمه و تابه گرانیتی هم اکنون به عضو ثابت منازل ایرانی تبدیل شده­­اند و همواره میتوان اثری از آنها را در وعده های غذایی مشاهده کرد. کیفیت بالای این ظروف که با روکش گرانیتی پوشش داده می شوند باعث شده تا متقلبان و افراد سودجو نیز با نام­های مختلف، مشکلاتی را برای مردم ایجاد کنند و شما باید با این موارد آشنایی کافی داشته باشید. مراکزی که عموما با شعارهای "بازسازی و رنگکاری ظروف آشپزخانه" فعالیت کرده و در عمل باعث دوباره کاری و اتلاف وقت و هزینه مراجعان می شوند. دراین مقاله قصد داریم تا به کمک کارشناسان مرکز الو تفون بهترین روش برای بازسازی ظروف گرانیتی را برای شما مطرح کنیم. لطفا در ادامه بحث نیز همراه ما باشید.

با ظروف قدیمی خود چه کنیم ؟!

همه ما در در کمد آشپزخانه خود چند تابه، قابلمه و یا سینی رنگ پریده سراغ داریم که رفته رفته چسبندگی خود را ازدست داده و یا پوشش آنها کنده شده است. این اتفاق در ظروف گرانیتی نیز مکررا به چشم میخورد و افراد زمانی که به دلیل هزینه بالا و یا حتی کیفیت ظروف خود، قصد دور انداختن آنها را نداشته باشند، این امکان را دارند تا بازسازی آنها را به مرکز تخصصی الو تفلون بسپارند. این مرکز در حال حاضر در زمینه تعمیر و ترمیم انواع ظروف مسی، چدنی، سرامیکی و تفلون فعالیت داشته و مشتریان محدودیتی از بابت ثبت سفارشات خود ندارند. پروسه تحویل سفارشات در الو تفلون چیزی حدود ده الی دوازده روز کاری زمان می برد و افراد در نهایت میتوانند ظروف خود را با روکش گرانیتی نو و رنگ کاری جدید درب منزل دریافت نمایند. توجه داشته باشید که در حال حاضر علاوه بر خدمات نامبرده امکان اضافه کردن روکش دولایه یا "دوروگرانیت" نیز به ظروف گرانیتی امکان پذیر شده که این کار به خانواده هایی که تاکید زیادی به کیفیت و نچسب بودن ظروف خود دارندف توصیه می شود.

به مراکز بی نام ونشان اعتماد نکنید !

شما برای اینکه فرق ظروف باکیفیت و اصل را با ظروف تقلبی و بی کیفیت بشناسید، قبل از هرچیز باید کمی جنس شناس باشید. به طور مثال در گام اول بهتر است وزن ظروف گرانیتی را بسنجید چرا که به طور مثال قابلمه های گرانیتی اصل وزن بیشتری نسبت به قابلمه های تفلون و موارد مشابه دارند. همچنین لازم است بدانید که قابلمه گرانیتی اصل تا حد بسیار زیادی ضد خش و نچسب می باشد، طعم خاصی به غذا نمی بخشد و رنگ غذا را نیز به خود نمی گیرد. لذا اگر در حین استفاده از قابلمه های گرانیتی خود با مواردی غیر از این ها مواجه شدید به یقین برسید که محصول مورد نظر شما اصل نیست. به همین دلیل  بهتر است شما پیش از هر چیز راه های بررسی کیفیت ظروف اصل را بشناسید تا احیانا در زمان خرید و یا تحویل آنها از مراکز مختلف متضرر نشوید. همچنین هم در صورتی که تصمیم به تعمیر و بازسازی این ظروف گرفته باشید، توصیه می کنیم حدالامکان به افراد واسطه و کارگاه های سنتی اطمینان نکنید. امروزه بسیار هستند افرادی که بعد از جلب نظر مشتریان و جمع آوری ظروف، آنها را به برخی از مراکز سنتی و فاقد کیفیت تحویل میدهند و درصد خود را از سفارش برمیدارند. در این مواقع تبلیغات صورت گرفته صرفا برای سودجویی و منفعت بیشتر این انجام میگیرد و اغلب آنها حتی اطلاعی از نحوه تعمیر ظروف مشتریان ندارند!

2

تعمیر انواع ظروف گرانیتی در مرکز تخصصی الو تفلون

یکی از مهمترین خدمات گروه تخصصی الو تفلون برای مشتریان، انجام تعمیرات تخصصی ظروف گرانیتی مانند انواع قابلمه و ماهیتابه است که با استفاده از کادر کاملا حرفه ای در فضایی مجهز و عاری از آلوده­گی انجام میگیرد. تمایز خدمات ارائه شده در این مرکز با سایر کارگاه و مراکز کشور به استفاده از تجهیزات به روز و مواد اولیه با کیفیت مربوط می شود که منجر به رضایت مندی هر چه بیشتر مشتریان و متقاضیان شده است. اساسا روکش گرانیتی بی‌اثر و عاری از مواد شیمیایی مضر است و همین ویژگی باعث شده تا ظروف گرانیتی نسبت به مواد غذایی اسیدی هیچگونه واکنشی نداشته باشند. لذا چنانچه شما موفق به تعمیر این ظروف با مواد تست شده و اصل شوید، با صرف هزینه پایین توانسته اید تا ماندگاری آنها را چند برابر کنید.

هم اکنون تمامی سفارت مرکز الو تفلون در ابتدا به خوبی جرم گیری می شوند تا پوشش گرانیت بدون دخالت مواد خارجی بر روی آنها قرار گیرند و وسایل مثل روز اول "نو" بنظر برسند.

4

مدت زمان تحویل سفارشات ظروف تفلونی در الو تفوان

یکی از دیگر مشکلاتی که مراکز سنتی تعمیر ظروف گرانیتی به دنبال داشت، مدت زمان بالای تحویل سفارشات و بدقولی هایی بود که فرآیند تحویل ظروف گرانیتی را گاها تا یک الی دو ماه زمان­بر میکرد. این تاخیر عمدتا به دلیل کمبود مواد اولیه و تعمیرات دستی این مراکز حادث می شود که در نتیجه آن کار هفته ها معطل میماند. مرکز تخصصی الو تفلون با علم به این مشکلات و اطلاع دقیق از روند انجام سفارش، این مدت را به ده الی 12 روز کاری برای مشتریان خود کاهش داده است.

حذف واسطه ­گری مراکز فاقد کیفیت با استفاده از خدمات الو تفلون

کارشناسان الو تفلون بعد از بررسی نوع سفارشات، با تشریح دقیق مدت زمان و مراحل انجام گرفته بر روی پوشش ظروف، به افراد راهنمایی های لازم را ارائه میدهند تا نگرانی از بابت تاخیر از نظر مشتری وجود نداشته باشند. این مرکز در حال حاضر از طریق راه اندازی نمایندگی­های خود سعی داشته تا جلوی سودجویی و گاها دروغ پراکنی مراکز فاقد کیفیت را بگیرد  و افراد بتوانند مستقیم با کارشناسان در ارتباط باشند. مراکزی که گاها به دلیل افزایش هزینه مواد اولیه از برخی رنگ های صنعتی و ناخالصی ها در پوشش گرانیت مشتریان استفاده میکنند و باعث افت کیفیت سفارشات در کوتاه مدت می شوند. در پایان باید اشاره کنیم شما برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد میتوانید به پایگاه رسمی مرکز تخصصی الو تفلون مراجعه کرده و یا با شماره 09121065664 تماس حاصل نمایید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها