گیربکس SEW آلمان و راه خرید با قیمت مناسب و گارانتی معتبر

کد خبر: 1178649
گیربکس SEW آلمان و راه خرید با قیمت مناسب و گارانتی معتبر

 

چکیده : گیربکس SEW آلمان یکی از تولیدات این برند معتبر اروپایی است که متقاضی خرید بالایی دارد. گیربکس صنعتی به عنوان دستگاه انتقال‌دهنده قدرت برای پیشبرد اهداف صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در هر مدل و نوعی، شکل ظاهری متفاوتی دارد؛ اما در نهایت یک وظیفه را به سرانجام می‌رساند.

 

گیربکس SEW آلمان یکی از تولیدات این برند معتبر اروپایی است که متقاضی خرید بالایی دارد. گیربکس صنعتی به عنوان دستگاه انتقال‌دهنده قدرت برای پیشبرد اهداف صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در هر مدل و نوعی، شکل ظاهری متفاوتی دارد؛ اما در نهایت یک وظیفه را به سرانجام می‌رساند. البته هر یک از انواع گیربکس SEW از نظر قدرت و نوع عملکرد با یکدیگر نیز تفاوت‌هایی دارند که می‌بایست پیش از اقدام به خرید از آنها مطلع شوید. به همین دلیل مطالعه‌ی ادامه‌ی این مطلب پیش از اقدام به خرید و مشاوره با کارشناسان سام تجهیز ضروری محسوب می‌شود.

 انتخاب بهترین برند برای خرید گیربکس صنعتی

گیربکس که یک تجهیز صنعتی در ابعاد کوچک یا بزرگ است، در پتروشیمی، نیروگاه‌ها، معدن‌ها و... کاربرد دارد؛ بنابراین از محل‌هایی که گیربکس برای استفاده در آن‌ها تولید می‌شود هم، روشن است که اهمیت این تجهیز بسیار زیاد بوده و می‌بایست در خرید آن دقت بالایی به خرج داده شود. چنانچه گیربکس صنعتی دارای کیفیت استانداردی نباشد، عملکرد مراکز مختلف را با اختلال روبه‌رو خواهد کرد. به همین دلیل، لازم است برندهای تولیدکننده که محصولات با کیفیت همچون SEW ارائه می‌کنند، بیشتر شناخته شوند رضایت کامل از خرید ایجاد شود. گیربکس SEW که امروزه در ایران نیز بسیار پر فروش است، دارای ویژگی‌های درجه یک بوده و تا حدی با کیفیت است که می‌توان آن را در صدر برندهای گیربکس و موتور گیربکس صنعتی قرار داد.

این برند آلمانی که خود از صفر تا صد محصول را از طراحی تا تولید و عرضه بر عهده دارد، تمام توان خود را به کار گرفته تا قطعات تولیدی را با بالاترین درجه کیفیت جهت جلب رضایت در بازار ارائه کند. برند اس ای دبلیو آلمان که سالیان متمادی را در زمینه تولید گیربکس صنعتی صرف کرده‌است، دستگاه‌های تولیدشده را به سایر کشورهای جهان از جمله ایران نیز ارسال می‌کند، به همین جهت برای خرید گیربکس SEW در کشور ایران نیز مشکلی وجود ندارد؛ بنابراین عقل سلیم حکم می‌کند که اگر قصد خرید گیربکس وجود دارد، با توجه به بودجه درنظر گرفته شده از این برند نام‌آشنا خریداری شود تا نگرانی پس از خرید برای پیشبرد اهداف وجود نداشته‌باشد.

موتور گیربکس SEW، مقاوم و استاندارد

دو مشخصه‌ی بسیار مهم در انواع گیربکس‌های برند اس ای دابلیو، مقاوم‌بودن و قالب استاندارد و با کیفیت محصولات آن است. از آنجا که گیربکس‌ها بر اساس قدرت گشتاوری که دارند سنجیده می‌شوند، داشتن مقاومت و قدرت دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت SEW از جمله شرکت‌هایی است که توانسته با به‌کارگیری دانش بالا در تمامی انواع موتور گیربکس SEW، گزینه‌های استاندارد قطعه را رعایت کند، تا محصولات با درجه کیفی عالی به بازار عرضه شوند. هر یک از مدل‌های این دستگاه که نام مشخص خود را دارند، به شرح زیر در بازار برای خرید گیربکس موجود هستند:

 گیربکس آویز SEW

گیربکس آویز به عنوان یکی از محصولات پر فروش این برند در بازار است که برای مواقعی که فضای کار کم و محدود باشد، مناسب خواهد بود. این مدل از گیربکس که به شافت موازی نیز شهرت دارد، در سنگ‌شکن‌ها، جرثقیل‌های سقفی و... کاربرد داشته و مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قطعات به دلیل عملکرد موازی که دارند، اگر روی سطح صاف قرار بگیرند، به بهترین شکل ممکن عمل خواهند کرد.

گیربکس شافت مستقیم SEW

از دیگر نمونه‌های گیربکس که کاربرد مهمی دارد، می‌توان به مدل شافت مستقیم SEW اشاره کرد که به آن‌ها هلیکال نیز گفته می‌شود. این شرکت خارجی در تولید مدل شافت مستقیم خلاقیت بالایی به خرج داده و آن را در مدل‌های مختلفی تولید و عرضه کرده‌است. از جمله مدل‌های این تجهیز، انواع گیربکس هلیکال سری R هستند که هر یک کارایی مخصوص به خود را دارند. این مدل از گیربکس که نسبت به سایر مدل‌ها دوام بالایی دارد، از میان سایر مدل‌های این شرکت آلمانی پرفروش‌تر است.

گیربکس شافت مستقیم

گیریکس حلزونی SEW

گیربکس حلزونی یکی دیگر از انواع گیربکس تولیدشده در شرکت SEW است که نام آن به سبب شکل چرخدنده‌ای که دارد، حلزونی گذاشته شده‌است. مدل حلزونی که طراحی خاصی دارد و در ابعاد کوچک ساخته شده تا برای استفاده در هر فضای کوچکی مناسب باشد نیز، گزینه‌ی خوبی برای خرید است. مدل حلزونی که دارای جنس بدنه آلومینیومی هست، از اجزا مختلفی برخوردار بوده و با قدرت بالایی عمل می‌کند. لازم به ذکر است که مدل حلزونی نیز خود سه نوع غیرگلویی، تک گلو و دوگلو دارد که برای استفاده در صنایع مختلف مناسب خواهند بود. بیشترین کاربرد گیربکس‌های حلزونی برای بالابرهای ساختمانی و خطوط انتقال مواد است.

گیربکس دور متغیر SEW

از جمله گیربکس‌های خاص، گیربکس دور متغیر است که توانایی این را دارد که در میان کار و در حین عملکرد خود تغییر دور و سرعت بدهد. گیربکس‌های دور متغیر به صورت متغیر افزاینده و متغیر کاهنده هستند. این سری از الکتروگیربکس‌های SEW با نام‌های تجاری VARIBLOC® و VARIMOT® عرضه می‌شوند. دلیل این نوع نام گذاری نوع الکتروموتور مورد استفاده در هر گیربکس است. 

گیربکس‌های صنعتی مدل‌های بیشتری نیز دارند که توسط تأمین‌کننده‌های معتبر مثل شرکت سام تجهیز عرضه می‌شوند تا خریداران بسته به نیاز خود بتوانند خرید کنند. چهار مورد فوق تنها بخشی از تولیدات این برند محبوب محسوب می‌شود که شهرت و فروش بالایی دارد.

دریافت مشاوره از کارشناسان فروش موتور گیربکس صنعتی

قطع به یقین هر شرکت یا نمایندگی فروش گیربکس، یک مشاور و کارشناس فروش دارد که وظیفه معرفی محصولات را بر عهده داشته و به مشتریان راهنمایی در خصوص آن محصول می‌دهند. از آنجا که گیربکس SEW انواع مختلفی دارد که کارایی و کاربرد مخصوص به خود را نیز دارند، می‌بایست حتماً پیش از خرید درباره مدل‌ها اطلاعات کافی وجود داشته‌باشد تا خرید رضایت‌بخشی صورت بگیرد. به همین دلیل در زمان خرید باید مرجعی را انتخاب کنید که امکان مشاوره پیش از خرید را داشته باشند و برای مشتریان خود درباره انواع مدل‌ها روشنگری کافی را انجام دهند. همچنین پس از خرید در صورت وجود هر نوع مشکلی، تا برطرف شدن آن همراه مشتری باشد. به طور کلی فروش موتور گیربکس نیازمند دانش و اطلاعات بالایی است که تنها افراد متخصص و حرفه‌ای در این زمینه از عهده آن بر خواهند آمد. نکات مهمی برای خرید وجود دارد که می‌بایست به خوبی مقایسه شود تا انتخاب خوبی برای خرید انجام شود. از جمله نکات مهم در زمان خرید گیربکس عبارت است از:

•    مدل و نحوه کارکرد گیربکس

•    دور، توان و گشتاور خروجی مورد نیاز

•    قیمت گیربکس

•    طول عمر و گارانتی دستگاه

•    نحوه مراقبت و نگهداری

بنابراین به وضوح روشن است که خرید گیربکس‌های صنعتی از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار بوده و به هیچ وجه نباید ساده انگاشته شود. پس برای خرید، یک مرجع مطمئن را انتخاب کنید تا با آرامش خاطر خرید خود را انجام دهید.

موتور گیربکس های sew

 راحت‌ترین روش خرید گیربکس‌های صنعتی

به طور کلی امروزه خرید مطمئن نسبت به سالیان گذشته راحت‌تر شده‌است؛ چرا که امکان خرید آنلاین برای بسیاری از محصولات وجود دارد. خوشبختانه امکان خرید گیربکس SEW نیز به صورت آنلاین و غیرحضوری فراهم است تا افراد بتوانند بدون صرف زمان زیادی، بهترین محصولات را انتخاب و خریداری نمایند. هم‌چنین سام تجهیز که به عنوان نمایندگی فروش این برند فعالیت می‌کند، به صورت غیرحضوری مشاوره رایگان ارائه می‌دهد تا خرید در نهایت آرامش و اطمینان انجام شود. از بهترین مراجع آنلاین برای تأمین تجهیزات صنعتی مثل موتورگیربکس، الکتروموتور، اینورتر درایو، موتور ویبره و خرید گیربکس از برند SEW، سایت تخصصی سام تجهیز با آدرس samtajhiz.com است که توسط متخصصین این حوزه راه‌اندازی شده و مدیریت می‌شود. در این سایت اطلاعات دقیقی درباره انواع مدل‌ها ارائه شده و افراد می‌توانند ضمن دریافت آگاهی کافی درباره محصولات، پس از مشاوره با کارشناسان فروش ثبت سفارش کنند و در آدرس مورد نظر، محصول را بدون دغدغه و مشکل تحویل گرفته و از خدمات پس از فروش نیز بهره‌مند شوند.

 

برچسب ها : گیربکس sew,گیربکس صنعتی,موتور گیربکس,خرید گیربکس صنعتی,گیربکس شافت مستقیم

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها