راهنمای خرید قاب گوشی اصل + معرفی فروشگاه سامیت کیس

کد خبر: 1179670

 

 

همه ما برای پولی که به دست می‌آوریم زحمت کشیده‌ایم و برای آن رویاهایی داریم. مثلاً بعد از یک سال پول جمع کردن گوشی رویایی خود را می‌خریم. برای اینکه این پول به زحمت به دست آمده به دستان باد نرود بهتر است خرید قاب گوشی اصل را اولویت قرار دهید.

می‌دانیم که بعد از خرید تلفن همراه به فکر خرید یک قاب زیبا و در عین حال باکیفیت و مقاوم برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی هستید به همین دلیل در این مقاله راهنمای خرید قاب گوشی اصل را به صورت برای شما شرح می‌دهیم. قبل از خرید قاب گوشی بهتر است راهنمای خرید قاب گوشی اصل را بخوانید.

 

چرا باید قاب گوشی اصل بخریم؟

 

امروزه با توجه به افزایش قیمت تلفن همراه بیشتر به کاربرد و اهمیت وجود قاب گوشی پی می‌بریم. حتی ضربات کوچک نیز می‌توانند در عملکرد گوشی تأثیر منفی داشته باشند. قاب گوشی با توجه به طراحی و نوع جنس در دسته‌بندی‌های گوناگونی وجود دارد. تنوع در قاب گوشی آن‌قدر بالا است که همه ما می‌توانیم با توجه به سلیقه و ترجیحات خود قابی مناسب را خریداری کنیم. بهره‌مندی از راهنمای خرید قاب گوشی اصل می‌تواند در هنگام خرید قاب سبب تصمیم گیری و انتخاب درست شود. 

 

سه نکته مهم در هنگام خرید قاب گوشی 

summit4

یک قاب با کیفیت باید بتواند از گوشی شما در برابر خط و خش و ضربات احتمالی محافظت کند در نتیجه نکته اول اولویت قرار دادن کیفیت قاب است. به همین دلیل باید در نظر داشته باشید که قیمت قاب نمی‌تواند معیاری برای خرید قاب گوشی با کیفیت و اصل باشد. البته ناگفته همه ی قاب‌های ارزان قیمت بی کیفیت نیستند.

امروزه قاب‌های متنوع در جنسی گوناگون با قیمت ارزان قیمت وجود دارند؛ اما این قاب‌ها نمی‌تواند آن میزان امنیت لازم را برای محافظت از گوشی فراهم کنند در واقع به دلیل وجود تحریم‌های گوناگون قیمت قاب‌ها کمی گران است؛ اما ما در سامیت کیس تمام سعیمان را کرده ایم تا بتوانیم با قیمت بسیار پایین قاب‌های اصل برندهای مطرح مثل شیائومی، آیفون و سامسونگ را موجود کنیم. 

نکته دوم در انتخاب قاب، تناسب قاب با ساختار تلفن همراه است. از آنجایی که ساختار بسیاری از گوشی‌ها همانند یکدیگر است برخی از افراد از قاب و یا گلس گوشی دیگری برای تلفن همراه خود استفاده می‌کنند که این کار اصلاً درست نیست. در واقع قاب گوشی باید بتواند تمام پورت‌ها، دوربین و دکمه‌های مهم گوشی را پوشش دهد. انتخاب رنگ و طرح قاب گوشی یک موضوع کاملاً سلیقه‌ای است. 

نکته سوم توجه به گوشی‌هایی است که به صورت وایرلس شارژ می‌شوند. باید دقت کنید که قاب برای شارژ شدن گوشی مشکلی ایجاد نمی‌کند.

 

چگونه قاب گوشی اصل را تشخیص دهیم؟

اکثر ما تجربه این که تلفن همراه از دستمان به زمین سقوط کند را داشته‌ایم. با توجه به تنوع زیاد قاب گوشی انتخاب بهترین نوع قاب گوشی اصل ممکن است کمی گیج کننده به نظر برسد. قاب گوشی اصل دارای یک سری ویژگی‌ها و قابلیت‌ها است که آن را از قاب  گوشی فیک جدا کرده است. 

قاب گوشی اصل دارای ویژگی‌هایی نظیر، رنگ ثابت، امنیت بالا، عمر مفید زیاد، جنس با کیفیت و… است و نسبت به قاب‌های گوشی ساده و معمولی قیمت بیشتری دارد و به همین میزان امنیت بیشتری برای گوشی فراهم می‌کند. در هنگام انتخاب قاب گوشی اصل به تمام این ویژگی‌ها توجه داشته باشید. امروزه انواع قاب گوشی اصل در طرح و رنگ‌بندی متنوع وجود دارد. 

 

مزایای خرید قاب گوشی اصل 

summit10

خرید قاب گوشی اصل و اورجینال دارای یکسری مزایا است به‌عنوان‌مثال این قاب‌ها عمر طولانی بیشتری نسبت به سایر قاب‌های غیر اصل دارند. یعنی دیگر نیاز نیست هر یک ماه به دلیل تغییر رنگ و یا زرد شدن قاب هزینه مجدد بپردازید و قاب را عوض کنید. می‌توانید با صرف هزینه‌ای معقول مدت زمان زیادی از یک قاب اصل و باکیفیت استفاده کند. 

قاب‌های اصل خاصیت چسبندگی و اصطکاک دارند؛ بنابراین سبب لیز خوردن گوشی از دست نمی‌شوند. از طرف دیگر قاب‌های اصل و اورجینال به لبه‌ها و بدنه گوشی آسیب وارد نمی‌کنند. در داخل قاب‌های اورجینال یک لایه کاور نرم وجود دارد که سبب محافظت از بدنه گوشی می‌شود. وجود لایه نرم در داخل قاب‌ها از تکان خوردن گوشی جلوگیری می‌کند‌. در این صورت لبه‌ها و بدنه گوشی خط و خش نمی‌گیرند یا از داخل قاب به بیرون پرت نمی‌شوند. در سایت سامیت کیس می‌توانید انواع قاب گوشی آیفون، سامسونگ و شیائومی را با مشخصات و قیمت مشاهده کنید. 

تقسیم‌بندی انواع قاب از نظر جنس

قاب‌ها به دسته‌بندی‌های مختلفی از نظر جنس تقسیم می‌شوند که پر طرفدارترین این موارد عبارت‌اند از:

 

⦁    قاب پارچه‌ای

یکی از پرطرف‌دارترین انواع قاب، قاب پارچه‌ای است. قاب‌های پارچه‌ای بسیار زیبا بوده و مقاومت بالایی در برابر ضربات و خط و خش دارند. قاب پارچه‌ای سبب محافظت از لبه‌های تلفن همراه شده و پوشش دهنده دکمه‌های محافظ و دوربین گوشی است. برای تهیه قاب گوشی رو لینک خرید قاب گوشی کلیک کنید. 

⦁    قاب ژله‌ای 

با خواندن راهنمای خرید قاب گوشی اصل متوجه می‌شوید که تنها ظاهر قاب اهمیتی ندارد؛ بلکه فاکتورهای دیگری نظیر جنس و طول عمر و میزان محافظت اهمیت بیشتری دارند. به‌عنوان‌مثال قاب ژله‌ای شاید ظاهر چندان زیبایی نداشته باشد و قاب‌های دیگری باشند که از لحاظ ظاهری از قاب‌های ژله برتر باشند.

اما چیزی که اهمیت دارد کیفیت قاب و میزان ضربه گیری و کاور است. قاب‌های ژله‌ای جنسی منعطف و نرم داشته و می‌توانند ضربات را تا حد قابل توجهی دفع کنند. در حال حاضر قاب ژله‌ای به دلیل داشتن میزان محافظت بالاتر و قیمت ارزان‌تر جزو پرطرفدارترین قاب‌های گوشی به شمار می‌رود 

این قاب‌ها از لحاظ رنگ‌بندی و طرح در تنوع گوناگونی وجود دارند. این مدل از قاب امنیتی بالا برای گوشی فراهم کرده و طول عمر بالاتری نسبت به سایر قاب‌ها دارد. 

 

⦁    قاب سیلیکونی

بیشتر حجم بازار در دست قاب‌های سیلیکونی است. قاب‌های سیلیکونی جز پرفروش‌ترین قاب‌های تلفن همراه هستند که به دلیل داشتن قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد طرفداران زیادی دارند. از جمله قابلیت‌های قاب سیلیکونی می‌توان به ضد تعرق بودن، داشتن ظاهری زیبا، تنوع در رنگ، برخورداری از امنیت بالا، ضد لک بودن، خوش ساخت و خوش دست بودن و غیره اشاره کرد. 

قاب سیلیکونی برای افرادی که هنگام دست گرفتن تلفن همراه دست آنها عرق می‌کند مناسب است. این قاب‌ها استایل اسپرت و زیبایی دارند و در هر رنگی از سرمه‌ای گرفته تا قرمز، سبز و نارنجی و… وجود دارند. قاب‌های سیلیکونی بر خلاف قاب‌های ژله‌ای ضد لکه هستند و به زودی ظاهر خود را از دست نمی‌دهند. 

⦁    کاور چرمی

راهنمای خرید قاب گوشی اصل به شما می‌گوید که قاب‌ها تنها برای امنیت گوشی‌ها کاربرد ندارند بلکه سبب خوش دست شدن گوشی‌ها می‌شوند. برخی تلفن‌های همراه بدنه ی سر و لیزی دارند به همین دلیل احتمال سقوط آن‌ها از دست بسیار زیاد است. 

این گوشی‌ها باید با استفاده از قاب‌هایی که سبب ایجاد اصطکاک بین قاب و دست می‌شوند پوشش داده شوند. قاب‌های چرمی از پرطرف‌دارترین نوع قاب‌ها هستند که بیشتر توسط پسران و مردان خریداری می‌شوند. این قاب‌ها علاوه بر محافظت از گوشی به دلیل داشتن ظاهری بسیار زیبا و جذاب مورد توجه قرار دارند. این قاب‌ها بین دست و گوشی اصطکاک ایجاد می‌کنند به همین دلیل از سر خوردن گوشی‌ها جلوگیری می‌کنند. 

استاندارهای خرید قاب گوشی اصل

برای انتخاب یک قاب گوشی اصل بهتر است به معیارهایی نظیر طراحی و مدل قاب، قابلیت ضربه گیری، جنس، ضخامت گوشی و رنگ و غیره توجه کنید. امروز قاب گوشی اصل در طرح‌های فانتزی و عروسکی تولید و طراحی شده است. این قاب‌ها بیشتر توجه جوانان و نوجوانان را به خود جلب کرده‌اند. 

قاب گوشی اصل باید طراحی استاندارد داشته باشد و بتواند همه‌ی سطح گوشی را پوشش دهد. این قاب باید در ازای وزن کمی که دارد و ضربه گیر نیز باشد. زیرا قاب‌های ضربه گیر امنیت زیادی را به ارمغان آورده و درصد محافظت بالایی ارائه می‌دهند. 

علاوه بر قاب‌های پلاستیکی اورجینال، قاب‌های گوناگون در جنس‌های مختلف وجود دارند. قاب اورجینال و اصل ضد آب بوده و در برابر عوامل محیطی مقاوم است و همین‌طور در برابر شرایط جوی و نور خورشید تغییر رنگ نمی‌دهند. 

برای تشخیص قاب فیک از اصل یکی از راه‌های مهم توجه به لوگوی برند گوشی مورد نظر در پشت قاب است.

 

قیمت قاب گوشی اصل

قاب گوشی اصل در مقایسه با سایر قاب‌ها گران قیمت است؛ اما فاکتورهای زیادی بر روی قیمت این محصول تأثیر می‌گذارند. به‌عنوان‌مثال طراحی قاب‌های اصل با یکدیگر متفاوت است؛ بنابراین قیمت آنها نیز مختلف است. قاب‌های فانتزی و طرح دار نسبت به قاب‌های سیلیکونی و ساده قیمت بیشتری دارند. البته قاب‌های اصل با قیمت مناسب و مقرون به صرفه نیز در دسترس هستند و همه افراد می‌توانند با صرف هزینه اندک یک قاب اصل را خریداری کنند. در سایت سامیت کیس قاب‌های اصل همراه با ضمانت سالم بودن کالا عرضه می‌شوند. برای خرید قاب گوشی سامسونگ کافی است بر روی لینک کلیک کنید. 

 

معرفی سایت سامیت کیس 

سامیت کیس یک آنلاین شاپ در بستر اینترنت است که انواع محصولات و لوازم جانبی موبایل را در برندها و قیمت‌های گوناگون عرضه کرده است. از جمله لوازم موجود در سایت سامیت کیس می‌توان به انواع قاب گوشی در برندهای گوناگون اشاره کرد که با قیمت باورنکردنی و تخفیفهای شگفت‌انگیز در فروشگاه موجود هستند. در سامیت کیس شما می‌توانید مشخصات و قیمت انواع لوازم جانبی گوشی از قبیل هندزفری، قاب و کاور گوشی را به صورت به روز و آنلاین مشاهده کنید و با سایر فروشگاهها مقایسه کنید. مشتریان می‌توانند با مطالعه مشخصات و مقایسه قیمت، انتخابی عالی در تهیه قاب گوشی داشته باشند.  

 

برچسب ها : قاب گوشی,موبایل,سامسونگ,آیفون,اپل

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها