لنگرجدید ترین قیمت پروفیل لنگه دری

کد خبر: 1180276
لنگرجدید ترین قیمت پروفیل لنگه دری

پروفیل در و پنجره یکی از سازه های عمرانی است که از آن برای نصب در و پنجره در ساختمان‌ها استفاده می کنند. پروفیل لنگه دری مرسوم ترین پروفیل در تجهیزات ساختمانی بوده که از نظر تفاوت در جنس و متریال، در چهار گروه پروفیل آهنی، چوپی، کامپوزیتی و آلومینیومی تولید می شوند. به دلیل کاربرد های نامحدود انواع پروفیل ۵۰۸ (پروفیل لنگه دری)، قیمت به روز آن برای کسانی که در حرفه ساختمان سازی فعال هستند، حائز اهمیت است. جدید ترین قیمت پروفیل لنگه دری چقدر است؟ برای این پروفیل در و پنجره، یک قیمت واحد نمیتوان در نظر گرفت زیرا در ابعاد و متریال مختلفی یافت می شود. لذا برای اینکه بتوانید به پاسخ این سوال برسید، تا انتها با ما همراه باشید.

انواع پروفیل لنگه دری

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم پروفیل لنگه دری به چهار گروه تقسیم بندی شده که از نظر جنس متریال متفاوت از یکدیگرند. همین امر باعث شده تا از نظر قیمتی نیز با هم تفاوت هایی داشته باشند. لذا شما می توانید بر اساس بودجه مالی و بررسی مزایا و معایب هر یک از پروفیل در و پنجره که در ادامه به آن پرداخته ایم، پروفیل مورد نظر را خریداری کرده و برای نصب در و پنجره اقدام کنید. با توجه به نوسانات قیمتی که در بازار ساخت و ساز وجود دارد، توصیه می گردد که از طریق کمپانی های معتبر مانند برند هافمن، برای خرید پروفیل با کیفیت اقدام کنید.

پروفیل لنگه دری چوبی

چوب به کار رفته در پروفیل لنگه دری چوبی موجب شده تا بازدارنده خوبی برای حرارت و صوت باشد. اما استفاده از پروفیل چوبی برای پنجره نمی تواند جایگاه پنجره یو پی وی سی را تصاحب کند. برخلاف پنجره دوجداره که مانع از نفوذ آب و رطوبت شده و اجازه نمی دهد در آب و هوای مرطوب قارچ ها در قاب پنجره رشد کنند، لنگه دری چوبی در صورتی که درست عایق کاری نشده باشد محلی است برای زندگی حشرات و موریانه ها. فرایند عایق کاری پروفیل در و پنجره چوبی باید به طور مداوم تکرار شود. همچنین این نوع پروفیل مقاومت چندانی در برابر ضربه ندارد و در صورت بروز آتش سوزی، دلیلی بر زبانه کشیدن شعله های آتش است. با این حال نمی توان منکر زیبایی پروفیل چوبی برای دکوراسیون داخلی منزل و قابلیت رنگ پذیری بالای آن شد.

پروفیل لنگه دری کامپوزیتی

 متریال کامپوزیت که در پروفیل ۵۰۸ به کار برده می شود همان (یو پی وی سی) و (پی وی سی) هستند که با ترکیب مواد نفتی و سدیم کلرید ساخته می شوند. پنجره دو جداره ای که این روزها در اکثر خانه ها حضور پر رنگ دارد با پروفیل لنگه دری کامپوزیتی در روزنه دیوارها نصب می شود. استحکام بالا در برابر ضربات، مقاومت در برابر نور خورشید و تثبیت رنگ در تمام شرایط آب و هوایی، سهولت در نگهداری و شستشو با آب بدون زنگ زدگی، نصب و اجرای آسان، عایق صوتی و بازدارنده اتلاف انرژی از مزایای استفاده از این پروفیل در و پنجره است. همچنین پروفیل پنجره یو پی وی سی قابل بازیافت بوده و همین ویژگی دلیل دیگری برای جلب توجه در بین پیمانکاران و مهندسان ساختمان سازی است. هافمن یکی از برترین تولید کنندگان پروفیل upvc و انواع در و پنجره دو جداره است.

پروفیل لنگه دری آهنی

این نوع پروفیل، با نام متریال به کار رفته در آن یعنی ورق آهنی (ST37) معرفی شده است. واضح است که در سال های اخیر به منظور کاهش اتلاف انرژی حرارتی و بازدارنده آلودگی صوتی، از در و پنجره دو جداره با پروفیل یو پی وی سی استفاده می شود. با این حال پروفیل لنگه دری آهنی نیز از یاد برده نشده و در روستاها و شهرهای کوچک هنوز کاربردی هستند. همچنین ورق های ST37 به کار رفته در این نوع از پروفیل موجب شده تا به دلیل جوش پذیری بالا، از آن در ساخت نرده های ساختمانی و گوشه پله ها استفاده کنند. درست است که این نوع از پروفیل در و پنجره در برابر ضربه مقاوم بوده و از قابلیت رنگ پذیری بالایی برخوردار است. اما وزن بسیار بالای آن، کاهش مقاومت در برابر خوردگی و پوسیدگی و عایق حرارت و صوت نبودن از معایب این پروفیل شمرده می شود.

پروفیل لنگه دری آلومینیومی

لقب ارزان ترین پروفیل، به پروفیل ۵۰۸ آلومینیومی داده شده است. همین امر باعث شده تا در صنعت ساختمان سازی مورد توجه واقع شود. داشتن ویژگی هایی همچون استحکام بالا، ظرافت این پروفیل در و پنجره و قابل بازیافت بودن آن غیر قابل انکار است. اما نمی تواند با پروفیل پنجره یو پی وی سی رقابت کند. زیرا آلیاژ آلومینیوم را نمیتوان جوشکاری کرد و برخلاف پنجره دو جداره، برای اتصالات پروفیل لنگه دری آلومینیومی و در و پنجره باید از چسب های قوی استفاده کرد. همین امر موجب شده تا عایق خوبی برای گرما و آلودگی صوتی نباشد. همچنین برای رنگ آمیزی آن تنها باید از رنگ های پودری استفاده کرد.

2

اندازه پروفیل لنگه دری

انواع پروفیل در و پنجره به ویژه پروفیل پنجره یو پی وی سی با توجه به نیاز مشتری در ابعاد مختلف ثبت سفارش و تولید می شوند. اما به طور استاندارد با ضخامت ۲ تا ۴ میلی متر و در طول ۶ الی ۱۲ متر در بازار عرضه می شوند.

قیمت نهایی پروفیل لنگه دری چگونه محاسبه می شود؟

بدون در نظر گرفتن ابعاد دقیق پروفیل های لنگه دری نمی توان قیمت نهایی آن ها را محاسبه کرد. اما بر اساس نوسانات ارز و بازار، برای خرید پروفیل لنگه دری چوبی و آلومینیومی به نسبت دیگر پروفیل ها هزینه کمتری لازم است پرداخت شود و قیمت پروفیل لنگه دری آهنی رابطه مستقیمی با قیمت روز آهن دارد. در حالی که پروفیل لنگه دری کامپوزیتی به نسبت دیگر پروفیل در و پنجره دو جداره با توجه به مزایا، از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار است. چنانچه تصمیم گرفته اید برای نصب در و پنجره یو پی وی سی از پروفیل لنگه دری کامپوزیتی استفاده کنید، پیشنهاد می شود برای اطلاع از بروزترین قیمت های روز پروفیل upvc به وبسایت رسمی هافمن، مراجعه کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها