موثرترین روش های جوانسازی پوست با دستگاه مینی هایفو، هیدرودرمی و میکرونیدلینگ!

کد خبر: 1180530
موثرترین روش های جوانسازی پوست با دستگاه مینی هایفو، هیدرودرمی و میکرونیدلینگ!

روش های جوانسازی پوست در گذشته افسانه ای بیش نبود! اما امروز به کمک علم مختصصین مهندسی پزشکی به واقعیت تبدیل شده است. درست است که با افزایش سن پیری به سراغ همه اندام ها و به خصوص پوست شما می آید و راهی برای فرار از آن وجود ندارد. اما شما می توانید با استفاده از یک سری از روش های نوین جوانسازی پوست این پیری را برای پوست خود به تعویق بیاندازید! در این مقاله روش های جوانسازی و زیبایی پوست با استفاده از سه دستگاه هیدرودرمی، مینی هایفو و میکرونیدلینگ را با هم بررسی می کنیم تا شما بتوانید با توجه به شرایطی که دارید بهترین مورد را برای خود انتخاب کنید.

انواع روش های جوانسازی پوست

  • روش های تهاجمی
  • روش های غیر تهاجمی

میزان بازدهی هر کدام از این روش های تهاجمی و غیر تهاجمی بستگی به نوع پوست، سن و شرایط شما دارد. در میان روش های تهاجمی  و غیر تهاجمی چند روش بهتر و موثرتر می باشد که به کمک دستگاه های پزشکی و در کلینیک های زیبایی انجام می شود در ادامه بیشتر در مورد این دستگاه ها و روش های جوانسازی پوست به کمک آن ها توضیح می دهیم.

دستگاه مینی هایفو بهترین دستگاه ضد پیری پوست!

با دستگاه مینی هایفو با پیری خداحافظی کنید! باور کنید که این جمله صرفا یک جمله تبلیغاتی نیست. هایفو تراپی یکی از بهترین و موثرترین روش های جوانسازی پوست است که برای افراد 30 تا 75 سال مناسب است و با توجه به شرایطی که هر فرد در این این رنج سنی دارد توسط پزشک متخصص برای او تجویز می شود. این روش لیفتینگ و جوانسازی جزء موثرترین روش های غیر تهاجمی جوانسازی و کاهش چین و چروک و لیفت صورت می باشد. به طوری که مراجعه کننده بعد از اولین جلسات انجام هایفوتراپی نتایج آن را روی پوست خود مشاهده می کند.

هایفو تراپی

هایفوتراپی چیست؟

HIFU  مخفف عبارت high intensity focused ultrasound است که معنای آن در واقع امواج فراصوت متمرکز و قوی می باشد. هایفوتراپی روشی درمانی است که در آن به کمک دستگاه مینی هایفو انرژی امواج فراصوت به صورت متمرکز  و البته غیر تهاجمی وارد گردن و صورت می شود. این امواج فراصوت که از دستگاه هایفو وارد لایه های داخلی پوست می شود، گرمای شدیدی را در ناحیه مشخصی از پوست ایجاد می کند که تخریبی هوشمندانه در آن ناحیه ایجاد می شود که سلول ها را به تولید کلاژن و جوانسازی بافت ها تحریک می کند.

کاربردهای دستگاه مینی هایفو

  • سفت کردن  و رفع افتادگی پوست گردن، پیشانی و صورت
  • رفع خط اخم
  • رفع مشکل غبغب
  • رفع مشکل منافذ باز صورت
  • رفع سیاهی، گودی، تیرگی و چین و چروک های دور چشم
  • لیفت و بالا کشیدن ابرو، پلک و گونه ها
  • زاویه سازی فک
  • صاف کردن و یکنواخت سطح پوست و برآمدگی ها
  • کمک به جذب بهتر مواد مغذی مواد مغذی به لایه های عمیق پوست

با هایفو تراپی بدون درد و خونریزی از پیری به جوانی می رسید!

نفوذ به لایه های عمیق پوست و تحریک کلاژن سازی سلول ها بدون ایجاد کوچک ترین خراش در پوست یکی از مهترین مزایای هایفو تراپی به عنوان یکی از روش های جوانسازی پوست می باشد. این روش روش ی بدون درد است و نیازی به بی حسی های قبل از درمان ندارد. یکی از مهترین مزایای هایفو تراپی این است که ماندگاری بالایی دارد و به این ترتیب از لحاظ اقتصادی هم مقرون به صرفه است زیرا نیاز به جلسات مکرر و چند باره در این روش نسبت به سایر روش ها کم تر است.

عوارض روش هایفوتراپی با دستگاه هایفو

عوارض استفاده از دستگاه مینی هایفو بسیار کم است. تنها به دلیل پالس های الکتریکی که اتفاق می افتد کمی قرمزی روی پوست ایجاد می شود که بعد از چند ساعت به سرعت از بین می رود. درد کمی هم هنگام انجام هایفو تراپی در بعضی از افراد که آستانه تحمل درد پایینی دارند ممکن است وجود داشته باشد که با تزریق یک مسکن با دوز پایین برطرف می شود.

میکرونیدلینگ

میکرونیلدینگ معجزه گر جوانی عصر جدید!

میکرونیدلینگ یکی از روش های تهاجمی اما بسیار موثر برای جوانسازی و درمان مشکلات پوست است. 1  ساعت قبل از انجام میکرونیدلینگ پزشک برای کاهش درد از یکی بی حسی موضعی روی پوست بیمار استفاده می کند. از آن جایی که این روش یک روش تهاجمی است به این ترتیب میزان درد برای بیمار تا حد قابل توجهی کاهش می یابد.

دستگاه میکرونیدلینگ چطور عمل می کند؟

دستگاه میکرونیلدینگ دارای یک ابزار خودکار مانند است که سوزن های ریزی را وارد پوست کرده و خراش هایی را در سطح پوست ایجاد می کند و پزشک به صورت مساوی روی سطح پوست آن را حرکت می دهد تا پوست جدید نیز به صورت مساوی حرکت کند. سپس پزشک از سرمی روی پوست استفاده می کند و درمان را آرم می کند. این روش حدودا 2 ساعت زمان نیاز دارد.

عوارض ناشی از میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ نیز مانند سایر روش های کازمتیک یا زیبایی پوست، ممکن است عوارضی را به همراه داشته باشد. شایع ترین عارضه جانبی میکرونیدلینگ، سوزش جزئی پوست بلافاصله پس از انجام درمان است که با استفاده از داروهای موضعی قابل رفع است. همچنین ممکن است برای چند روز قرمزی و سوزش احساس شود. عوارض جانبی شدیدتر مانند خونریزی شدید، کبودی، عفونت، پیلینگ (لایه برداری) و یا پوست ریزی شدید و سوزش بیش از حد به ندرت ممکن است در برخی افراد دیده شود که در این صورت باید سریع به پزشک معالج خود مراجعه نمایید.

فوائد میکرونیدلینگ برای صورت چیست؟

میکرونیدلینگ می تواند بسیاری از مشکلات پوستی را بهبود دهد. از جمله می تواند مشکلات زیر را بر طرف کند:

  • جای زخم
  • جای بخیه
  • جای اسکار آکنه
  • افتادگی های پوست ناشی از کاهش وزن یا لیپوساکشن
  • مشکلات رنگدانه ای پوست

استفاده از دستگاه هیدرودرمی

استفاده از دستگاه هیدرودرمی برای جوانسازی پوست

از دستگاه هیدرودرمی یا گالوانیک برای آبرسانی و پاکسازی پوست استفاده می شود. پاکسازی که با دستگاه هیدرودرمی انجام می شود با استفاده از بین بردن سلول های مرده سطح پوست و تزریق مواد مغذی انجام می شود. این روش جوانسازی برای افرادی که پوست خشکی دارند و آبرسان ها نمی توانند خشکی پوست آن ها را برطرف کنند بسیار مناسب است. از دستگاه هیدرودرمی برای آبرسانی پوست صورت به خصوص درو چشم و دور پلک ها می توان استفاده کرد.

کاربردهای دستگاه هیدرودرمی

  • درمان جای زخم و آکنه
  • از بین بردن خط خنده، خط اخم و غیره
  • پاکسازی و همچنین آبرسانی عمیق پوست
  • از بین بردن چین و چروک های پوست
  • جوانسازی پوست
  • درمان و رفع لک‌ های قهوه‌ای پوستی
  • آبرسانی و شاداب شدن پوست

نکات بعد از استفاده از دستگاه هیدرودرمی

بعد از آبرسانی و انجام روش جوانسازی با دستگاه هیدرودرمی میزان جذب توسط پوست شما افزایش می یابد. بنابرایم بهتر است از کرم های دور چشم قوی و آبرسان های خوب حتما استفاده نمایید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها