سایت های دانلود تصاویر هوایی

کد خبر: 1180538
سایت های دانلود تصاویر هوایی

 

تصاویر هوایی از مهم ترین موارد حل اختلافات ملکی به شمار می آید، چرا که یکی از مزایای تصاویر هوایی تامین دلیل است که مورد تایید مراجع قضایی قرار می گیرد و یکی از راهها و در برخی مواقع تنها راه اثبات ادعای مالک یا مالکین تصاویر هوایی خواهد بود. با استفاده از تصاویر هوایی و کارشناس نقشه برداری خبره می توانید نقشه هوایی تهیه نمایید. با ما تا انتها همراه شوید تا با بهترین سایت های دانلود تصاویر هوایی بیشتر آشنا شوید.

1.سایت دانلود تصاویر هواییUSGS  

سایت usgs با آدرس www.earthexplorer.usgs.gov  یکی از معروف ترین سایت های دانلود تصاویر هوایی به شمار می آید که می توان به راحتی وارد سایت شد و با انتخاب محدوده مد نظر، تصاویر هوایی را دانلود نمایید.

این سایت دارای تصاویر هوایی با تنوع بسیار بالا می باشد تصاویری همچون: هواشناسی، راداری و نقشه های ارتفاعی رقومی را دریافت نمایید. تصاویر هوایی از ماهواره Landsat که مالکیت آن در اختیار ناسا و usgs است.  

سایت usgs برای اینکه دانلود مستقیم به صورت راحت تر انجام شود یک اپلیکیشن به نامBulk Download Application طراحی نموده است، تا با استفاده از آن بتوانید فایل های حجیم را بهتر مدیریت دانلود نمایید. همچنین این سایت از سنسورهای دیگر سنجش از راه دور همچون ASTER، VIIRS، MODIS و... برخوردار است تا به راحتی تصاویر مد نظر خود را انتخاب و دانلود کنید.

2.سایت دانلود تصاویر هوایی LANDVIEWER

سایت LandViewer  با آدرس www.eos.com/landviewer یکی از پر طرفدارترین پایگاه های داده ای GIS است که همواره دسترسی به بروزترین تصاویر هوایی را امکان پذیر می نماید. این سایت برای دریافت تصاویر هوایی با کیفیت بخش سفارش و خرید را به همراه پیش نمایش فراهم آورده است تا در کنار دانلود تصاویر هوایی، بتوان از ابزارهای تحلیل و تجزیه آمار نیز متقاضیان نهایت استفاده را داشته باشند.

سایت LandViewer تصاویر هوایی همچون: NAIP، KOMPSAT 2، KOMPSAT 3/3A، Pléiades 1، SPOT 6&7، Sentinel 1-2، SuperView 1، Terrain Tiles، LANDSAT 4-7 و... را برای دانلود قرار داده است.

این سایت برای افرادی که در حوزه نقشه برداری مبتدی هستند، نیز بسیار مناسب است. چرا که اطلاعات دقیق را به زبانی ساده در اختیار همه افراد به نمایش می گذارد و حتی مهندسان رشته های عمران، کشاورزی، منابع طبیعی و جنگلداری و... بدون استفاده از نرم افزار تخصصی می توانند به صورت رایگان از تحلیل و بررسی سریع تصاویر برخوردار شوند، به همین دلیل است که در شمار یکی برای بهترین سایت های دانلود تصاویر هوایی در جهان قرار دارد.

3.سایت دانلود تصاویر هوایی Copernicus Open Access Hub

سایت دسترسی آزاد کوپرنیک یا Copernicus Open Access Hub با آدرس  www.scihub.copernicus.eu  تصاویر هوایی و ماهواره ای Sentinel را در اختیار مخاطبین خود قرار می دهد. البته این سایت قبلا با نام دیگری Sentinels Scientific Data Hub مشغول فعالیت بود، اما چند سالی است که تغییر نام داده و با اسم کوپرنیک مشغول فعالیت می باشد.

دانلود تصاویر هوایی و ماهواره ایی این سایت عبارتند از Sentinel-1، Sentinel-2، Sentinel-3، Sentinel-5P می باشد که در بخش های مختلفی همچون: نقشه برداری، محیط زیست، هواشناسی و... مورد استفاده قرار می گیرند.

7

4.سایت دانلود تصاویر هوایی NASA Earthdata Search

سایت NASA Earthdata Search با آدرس www.search.earthdata.nasa.gov به صورت آنلاین ارائه خدمات می دهد و دسترسی به اطلاعات مختلفی از مجموعه های ناسا درباره تصاویر ماهواره ای، تصاویر هوایی، سنجش های زمینی را به کاربران نمایش می دهد، با استفاده از اطلاعات سایت ناسا می توان مطالعات خاصی روی توپوگرافی؛ محیط زیست، پوشش گیاهی و... انجام داد.

تصاویر هوایی موجود در سایت ناسا از منابع گوناگونی قابلیت دسترسی دارند که می توان به ENVISAT، Aqua، GOES، Terra، Suomi-NPP، Nimbus، METEOSAT، CALIPSO، Landsat، NOAA اشاره کرد.

5.سایت دانلود تصاویر هوایی Remote Pixel

سایت Remote Pixel با آدرس  www.remotepixel.caدردسترس کاربران قرار دارد، اغلب سایت های دانلود تصاویر هوایی برای دریافت تصاویر نیازمند ورود به سیستم الزامی است، اما خوشبختانه این سایت بدون نیاز به ورود، امکان دانلود تصاویر هوایی را برای کاربران مقدور ساخته است.

سایت Remote Pixel سه توع داده 8 Landsat، CBERS4 و Sentinel-2 را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. یکی دیگر از امکاناتی که این سایت برای کاربران خود فراهم نموده است قرار دادن کادر جستجو می باشد که کاربر توسط جستجو در سایت می تواند به تصاویر هوایی مورد نیاز خود دست یابد.

از دیگر قابلیت های این سایت بدون نیاز به پوشش ابری و فیلتر تاریخ تنها با کلیک کردن روی قطعه شبکه مسیر یابی و انتخاب یه اندازه گیر نواحی مورد نیاز شما را به خوبی پوشش می دهد و همه قسمت های مورد نیاز به نمایش در خواهد آمد.

از طریق مانیتور Remote Pixel قابلیت پردازش تصاویر هوایی مورد نیاز شما وجود دارد و به صورت یک لیست از باندهای پیش فرض به همراه ابزارهای موردی نیاز برای ویرایش و اصلاح تصاویر به انضمام نقشه های پایه برای شما فراهم شده است تا از این نتایج نهایت استفاده را داشته باشید.

8

6.سایت دانلود تصاویر هوایی INPE Image Catalog

سایت انستیتو ملی برزیل با آدرس www.dgi.inpe.br/CDSR از کاتالوگ آنلاین برای تحقیقات فضایی برخوردار است. کاتالوگ آنلاین INPE با برخورداری از پکیج کاملی از تصاویر هوایی برای کاربردهای مختلفی همچون پوشش گیاهی، پوشش زمین، هواشناسی، نظارت و مدیریت بر منابع آبی مورد استفاده قرار می گیرد.

سایت INPE Image Catalog از رابط کاربری بسیار ساده و مختصر برخوردار است و به راحتی می توان با استفاده از ابزار جستجو محدوده مورد نیاز را پیدا کرد و محدوده هایی که مورد نیاز شما را روی نقشه قابلیت اینکه به شکل مجزا به نمایش در آید را داراست.

7.سایت دانلود تصاویر هوایی مپ اسکیل

سایت ایرانی مپ اسکیل با آدرس https://mapscale.ir/ در دسترس تمامی نقشه برداران و علاقمندان به این حوزه در داخل کشور می باشد.

شما از طریق ارتباط با کارشناسان سایت مپ اسکیل می توانید از بانک جامع نقشه هوایی و عکس های هوایی ایران از دهه 30 تاکنون برخوردار شوید.

برای خرید عکس هوایی از مپ اسکیل کافی است که مشخصات ملک مورد نظر خود را در اختیار کارشناسان مپ اسکیل قرار دهید تا در اسرع وقت تصاویر هوایی و نقشه هوایی ملک مورد نظر شما تهیه شود و برای شما ارسال شود.

8.سایت دانلود تصاویر هوایی Sentinel Hub

سایت Sentinel Hub با آدرس www.sentinel-hub.com  به همراه یک مرورگر به نام EO به کاربران خدمات تصاویر هوایی ارائه می دهد. در مرورگر EO اغلب تصاویر از وضوح معمولی برخوردار است و بایگانی از Sentinel GIBS، 5 -7 Landsat، MODIS قرار دارد. اما در سایت Sentinel تصاویر هوایی از DEM، Landsat 8،MODIS و Sentinel-2 گرفته می شود.

9

این دو سرویس که به وسیله Sentinel Hub به کاربران خدمات می دهد از رابط کاربری بسیار ساده برخوردار است تا کاربران به راحتی بتوانند دانلود تصاویر هوایی را انجام دهند یا در صورت لزوم به پیدا کردن تصویر مورد نیاز شما با استفاده از فیلترهای جستجو به یاری شما خواهد آمد.

با استفاده از مرورگر EO می توانید تصاویر هوایی مورد نیاز خود را با رزولوشن بالا در فرمت های JPEG ،KMZ و GeoTIFF دریافت کنید و حتی در صورت نیاز امکان ترکیب و جداسازی باندها نیز مقدور می باشد.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره درباره خرید و دانلود تصاویر هوایی می توانید با شماره موبایل 09120448336 و یا با شماره های دفتر 02128423013 – 02191031589 با کارشناسان سایت مپ اسکیل در تماس باشید، تا در اسرع وقت پروژه شما انجام شود. سایت مپ اسکیل بزرگترین بانک تصاویر هوایی ایران و جهان را در اختیار دارد و می تواند در سریع ترین زمان ممکن و بالاترین دقت و کیفیت، تصاویر هوایی به همراه نقشه هوایی یا تفسیر عکس های هوایی مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها