با راه های جوانسازی پوست آشنا شوید

کد خبر: 1180928
با راه های جوانسازی پوست آشنا شوید

 

همه‌ی ما می‌دانیم که جامعه مدرن، هالیوود و رسانه‌های اجتماعی فشار زیادی را بر مردان و زنان وارد می‌کنند.

لیفت صورت، جراحی پلک و لیفت چشم هر ساله محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند زیرا برخی از اولین علائم پیری در صورت ظاهر می‌شوند. با این حال، گاهی اوقات شرایطی وجود دارد که بیماران نمی‌خواهند یا نمی‌توانند تحت عمل جراحی قرار گیرند. در این موارد، گزینه‌های درمانی غیرجراحی مانند بوتاکس، لیزر درمانی یا تزریق فیلر صورت می‌توانند گزینه فوق‌العاده‌ای باشند.

 

یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین درمان‌های ضد پیری پوست غیرجراحی برای مردان و زنان در هر سنی استفاده از پرکننده‌های تزریقی است. پرکننده‌های پوستی را می‌توان برای نواحی مختلف بدن استفاده کرد. اما معمولاً افراد از این محصول برای بهبود و جوانسازی صورت استفاده می‌کنند. به همین دلیل است که پرکننده‌های صورت و بوتاکس محبوب‌ترین محصولات جوان‌سازی پوست هستند.

تعریف فیلر پوستی و نحوه‌ی عملکرد آن

پرکننده‌های پوستی گروهی از محصولات و ابزار‌های آرایشی نوآورانه هستند که می‌توانند حجم از دست رفته صورت را از طریق تزریق بازگردانند و به شما در دستیابی به پوستی زیبا، جوان و حجیم شدن صورت کمک کنند. بیشتر پرکننده‌های پوستی بر پایه اسید هیالورونیک مصنوعی هستند، در حالی که برخی دیگر محرک‌های کلاژن هستند که تولید کلاژن بدن را برای بهبود بیشتر نتایج درمان تحریک می‌کنند.

5

از آنجایی که امروزه انواع مختلفی از فیلر‌های پوستی موجود است و هر کدام ویژگی‌ها و کاربرد‌های منحصر به فرد خود را دارند، برای بیماران ضروری است که از یک جراح پلاستیک آگاه و با تجربه برای درمان کمک بگیرند. در طول اولین مشاوره، متخصص زیبایی صورت شما را به دقت بررسی می‌کند، در مورد نواحی خاصی که می‌خواهید اصلاح کنید با شما صحبت می‌کند، گزینه‌های شما را مورد بحث قرار می‌دهد و اطلاعات دقیقی را قبل از برنامه‌ریزی برای جراحی به شما می‌دهد.

پرکننده‌های پوست چگونه می‌توانند شما را زیباتر کنند؟

 

با افزایش سن، صورت ما خطوط، چین و چروک و سایر علائم رایج پیری را نشان می‌دهد که از جذابیت ما می‌کاهد. اما یکی از عواملی که بیش از هر عامل دیگری باعث پیری صورت می‌شود کاهش حجم صورت است. مردان و زنان جوان به طور طبیعی پوست زیبا، روشن و انعطاف‌پذیری دارند و با افزایش سن، تجزیه کلاژن و از دست دادن چربی در صورت و جا‌های دیگر می‌تواند به پوستی نازک، ضعیف و پیر منجر شود. پرکننده‌های پوستی تزریقی روشی بسیار مؤثر برای بازگرداندن حجم صورت، پر کردن خطوط و چین و چروک‌ها و حتی نمایاندن برخی از ویژگی‌های صورت برای ظاهری جذاب‌تر، جوان‌تر و شاداب‌تر است.

برخی از مزایای فیلر‌های پوستی عبارتند از:

  • کاهش خطوط ریز و چین و چروک صورت
  • پر کردن چین و چروک‌های عمیق صورت
  • لب‌ها را حجیم می‌کند
  • سیاهی زیر چشم را کاهش می‌دهد
  • جوانی را به چهره باز می‌گرداند
  • تولید کلاژن را افزایش می‌دهد

یکی دیگر از مزایای فیلر‌های پوستی این است که می‌توان از آن‌ها در گوشه‌های فک استفاده کرد. زاویه دار کردن فک به بهبود و غنی‌سازی ویژگی‌های صورت کمک می‌کند و معمولاً با روش‌های جراحی تهاجمی انجام می‌شود. اما با تزریق فیلر می‌توان بدون جراحی تهاجمی صورت را سفت کرد. به عنوان مثال، ممکن است از یک پرکننده خاص برای ایجاد خط فک برجسته‌تر یا تغییر شکل بینی استفاده شود. علاوه بر این، متخصص شما ممکن است از ترکیبی از پرکننده‌های پوستی و سایر درمان‌های غیرجراحی برای انجام لیفت صورت مایع به عنوان جایگزین مناسب و مقرون به صرفه برای لیفت صورت استفاده کند.

برخی از محبوب‌ترین پرکننده‌های پوستی امروزه عبارتند از:

  • ژوابکس
  • ژوویدرم
  • رستلین
  • رادیس
  • اسکالپترا

در میان تمامی این برند‌ها، فیلر‌های پوستی برند ژوابکس ساخت شرکت رزفارما سوئیس یکی از بهترین فیلر‌های پوستی موجود در بازار هستند که به صورت حرفه‌ای برای افرادی طراحی شده‌اند که می‌خواهند بهترین نتیجه را از تزریق فیلر بگیرند. فرمولاسیون ویژه این فیلر‌ها و همچنین استفاده از اسید هیالورونیک کراس لینک باعث ماندگاری بیشتر این محصول و بازگرداندن حجم بهتر به صورت شده است.

بیماران باید در مورد ماهیت، انتظارات، دوام، عوارض جانبی بالقوه و هزینه فیلر‌های پوستی مطلع شوند. ارزیابی وضعیت جسمی و روانی بیمار برای یک نتیجه موفق ضروری است. رضایت آگاهانه کتبی رعایت الزامات قانونی و مدیریت انتظارات بیمار را تضمین می‌کند. مهم است که پزشک متخصص در مورد انواع فیلر‌ها اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهد.

تزریق فیلر چگونه می‌تواند ظاهری زیبا به پوست شما ببخشد؟

همانطور که گفته شد، پرکننده‌های پوستی می‌توانند به شما در دستیابی به پوستی زیبا و ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر کمک کنند. اما پرکننده‌های پوستی چگونه پوست شما را زیباتر می‌کنند؟

فیلر‌ها می‌توانند حجم از دست رفته گونه‌ها و چانه را بازگردانند

با افزایش سن، چربی صورت از بین می‌رود. در جوانی همیشه چربی روی پیشانی، گونه‌ها و اطراف چشم و دهان ظاهر می‌شد. همراه با این کاهش حجم، چربی به سمت پایین حرکت می‌کند و باعث افتادگی پوست صورت و فک می‌شود.

این چربی کجا می‌رود؟ معمولاً به چانه و گردن کشیده می‌شود و باعث بزرگ شدن، دوتایی چانه و سایر نتایج ناخوشایند می‌شود.

پس راه حل چیست؟ ژوابکس یکی از بهترین برند‌های پرکننده پوست در اروپا است و دلیل خوبی برای آن وجود دارد. از آنجایی که چین و چروک‌های سطحی صورت به خصوص اطراف گونه‌ها و فک‌ها را پر می‌کند، خیلی سریع به چهره ظاهری جوان می‌بخشد و اثر ماندگاری دارد.

ژوابکس به صورت تزریقی باعث ایجاد کمترین درد و جای زخم می‌شود و یکی از بهترین روش‌های غیرجراحی موجود در بازار برای بازگرداندن ظاهری جوان به صورت است. ژوابکس همچنین می‌تواند برای تقویت چانه و خط فک و کاهش افتادگی در این ناحیه از صورت که اغلب به دلیل افزایش سن ایجاد می‌شود، استفاده شود.

فیلرها می‌توانند چین و چروک و شیار‌های عمیق را از بین ببرند

6

از آن‌جایی که افزایش سن باعث کاهش تدریجی چربی و حجم صورت می‌شود، خطوط و چین و چروک‌های ظریف ظاهر می‌شوند. برخی عادات سبک زندگی، مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید و سیگار کشیدن، به عمق چین و چروک‌ها می‌افزاید و باعث می‌شود سریع‌تر از آنچه باید پیر شوید. فیلر‌های پوستی به نواحی خاصی از صورت که جوانی خود را از دست داده‌اند نرمی می‌بخشند و می‌توانند همراه با سایر درمان‌های ضد پیری استفاده شود. این فیلر‌های پوستی موقتی هستند و در صورت رضایت از نتایج قابل تزریق مجدد هستند.

پرکننده‌ها می‌توانند لب‌ها را پرتر نشان دهند

امروزه بسیاری از افراد سعی می‌کنند حجم لب‌های نازک خود را افزایش دهند. اگر لب‌های شما پر و متقارن هستند، نیازی به پرکننده‌های پوستی ندارید. اما اگر لب‌های شما نازک هستند یا فاصله بین لب بالایی و بینی در نتیجه جراحی بینی بیشتر شده است، می‌توانید از فیلر‌های پوستی برای بزرگ کردن لب‌های خود استفاده کنید. با کمک پرکننده‌های پوستی ژوابکس و سایر برند‌ها می‌توانید به لب‌های خود حجم دهید و آن‌ها را زیبا و جذاب کنید.

پرکننده‌های پوستی یکی از روش‌های زیبایی رایج هستند که کم خطر و قابل برگشت هستند. برای انتخاب بهترین فیلر، با پزشک خود مشورت کنید تا گزینه‌های مناسب را به شما ارائه دهد. به طور کلی فیلر‌ها بهترین راه برای زیباسازی صورت هستند.

منبع: zhoabex.ir

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها