وقتی ورزش مهم تر است! واردات تردمیل با قیمت ارزان همچنان ادامه دارد + [لیست قیمت]

کد خبر: 1181428
وقتی ورزش مهم تر است! واردات تردمیل با قیمت ارزان همچنان ادامه دارد + [لیست قیمت]

 

واردات تردمیل همچنان ادامه دارد؛ ورزش مهم تر است

تردمیل وسیله‌ای ورزشی است که جوانان از آن برای اهداف مختلف استفاده می‌کنند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به افزایش تناسب اندام، پیشگیری از بیماری‌ها، بهبود قدرت عضلات، سلامت قلب و عروق، چربی‌سوزی و... اشاره کرد. همانطور که می‌دانید پیاده‌روی و دویدن از جمله ورزش‌های سبک محسوب می‌شوند که کالری قابل توجهی می‌سوزانند و اگر افراد فرصت بیرون رفتن از منزل را نداشته باشند به راحتی می‌توانند با وسایل کاربردی مانند تردمیل به اهداف‌شان دست یابند. اما معمولاً خرید این وسیله‌ی ورزشی نیاز به بررسی‌های مختلف دارد که ما در این مقاله قصد داریم در این خصوص صحبت کنیم. 

 

بهترین مزایای بکارگیری از دستگاه تردمیل

قبل از توضیح موارد بااهمیت‌تر ابتدا اجازه دهید به مزیت‌های استفاده از این وسیله ورزشی بپردازیم و اینکه گفته می‌شود بکارگیری از تردمیل فوق‌العاده مفید است، دقیقاً به چه منظور است:

- جلوگیری از آسیب. پر واضح است که پیاده روی و ورزش به صورت روزانه بر روی آسفالت یا بتن احتمال آسیب به مفاصل را افزایش می‌دهد. به همین دلیل بکارگیری از وسایل ورزشی مانند تردمیل به علت داشتن سطح ملایم‌تر ضربه به زانو را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد که در نتیجه جلوگیری از آسیب را در پی خواهد داشت.

- سفارشی کردن تمرینات. بعضی از تردمیل‌ها که اتفاقاً دوستدار محیط زیست هستند امکان سفارشی‌سازی تمرینات را در اختیار جوانان علاقه‌مند به ورزش قرار می‌دهند. در واقع افراد می‌توانند سرعت، شیب دوره خنک کردن و حتی میزان کالری سوزی را در دستگاه تنظیم کنند و مطابق با برنامه تمرینات مدنظرشان را انجام دهند.

- ورزش کردن تمام وقت. پر واضح است که در هر شرایط آب و هوایی امکان ورزش و پیاده‌روی در بیرون از منزل نیست. اما بکارگیری از این دستگاه ورزشی، دسترسی فوق‌العاده‌ای را برای افراد مهیا کرده است که در هر زمان که نیاز داشتند، به ورزش بپردازند. بنابراین یکی از بهترین دلایل خرید تردمیل دسترسی راحت و همیشگی به این وسیله ورزشی است.

 

انتخاب بهترین دستگاه تردمیل خانگی

 

در این بخش قصد داریم به نکاتی اشاره کنیم که بررسی هر کدام در زمان خرید این وسیله کاربردی ضروری به نظر می‌رسد. به طور کلی توجه به ویژگی‌های زیر در وقت خرید تردمیل دارای اهمیت است:

 

· بررسی نوع تردمیل

 

این وسیله ورزشی در دو نوع موتور دار یا بدون موتور عرضه می‌شود که هر کدام دارای ویژگی‌های منحصربفرد هستند. البته نوع موتوردار نیز به دو دسته‌ی DC و AC تقسیم‌بندی می‌شوند که مورد اول سر و صدای کمتری دارد اما باید حداقل ۳۰ دقیقه بین دو بار استفاده از این دستگاه فاصله در نظر گرفته شود. ضمناً ناگفته نماند که تسمه تردمیل بدون موتور با راه رفتن کاربر بر روی این وسیله حرکت می‌کند و طبیعتاً کالری بیشتری سوزانده می‌شود.

 

· بررسی جنس بدنه

 

در اکثر موارد تردمیل‌ها از جنس فولاد و آلومینیوم هستند که در این صورت از مقاومت بالایی برخوردارند و به خوبی می‌توانند وزن‌های مختلف را تحمل کنند. به طور کلی باید بررسی نمایید که کدام جنس از بدنه این وسیله کاربردی بیشتر مناسب است. همانطور که می‌دانید تردمیل با جنس بدنه آلومینیوم جابجایی راحت‌تری دارد که اکثر افراد به همین دلیل از این نوع جنس بدنه استفاده می‌کنند.

 

· بررسی اندازه صفحه دستگاه

 

بررسی سایز تسمه یا صفحه این وسیله ورزشی فوق‌العاده دارای اهمیت است. در واقع افراد باید با توجه به فضای در اختیارشان اقدام به خرید این دستگاه کنند. البته توجه داشته باشید که اگر برای دویدن روی تردمیل برنامه‌ریزی کرده‌اید، طبیعتاً به ابعاد بزرگ‌ترین نیاز دارید. ضمناً ناگفته نماند که نمونه‌های تاشو برای این دستگاه نیز وجود دارد که پس از بررسی به راحتی قابل تهیه هستند.

 

images_1666418147.png

·     بررسی میزان تحمل وزن

 

برای خرید تردمیل خانگی نیاز است که میزان تحمل وزن دستگاه بررسی شود. این نوع دستگاه‌ها با توجه به جنس بدنه، میزان ضخامت تسمه و همچنین اندازه غلتک، تحمل وزن بخصوصی را دارند. بنابراین در زمان خرید این وسیله ورزشی به میزان تحمل وزن دستگاه نیز توجه کنید تا بتوانید برای طولانی مدت از آن بهره‌مند شوید. ضمناً ناگفته نماند که هر چه اندازه دستگاه بزرگ‌تر باشد، تحمل وزن بیشتری خواهد داشت.

 

· بررسی مارک دستگاه

 

همانطور که می‌دانید تردمیل‌ها در برند‌های مختلف مانند JKexer، Reebok، Turbo Fitness، Panda، Azimuth، Horizon، Pro Master Proform، NordicTrak و... عرضه می‌شوند که طبیعتاً هر کدام دارای امکانات و ویژگی‌های مختلف هستند. بنابراین برای اینکه این وسیله ورزشی را تهیه کنید باید در درجه اول به بررسی برند و مدل دستگاه اقدام نمایید که در این خصوص بهتر است که با افراد اهل فن مشورت کنید.

این لیست، تازه ترین قیمت های تردمیل های مختلف با برندهای شناخته شده در سطح کشور است. بسیاری از این موارد در لحظه به دلیل تقاضای زیاد ناموجود می‌شوند، با این حال همچنان فرصت برای خرید، وجود دارد.

تازه ترین قیمت های تردمیل های خانگی

 

· گارانتی

 

از دیگر مواردی که باید برای خرید تردمیل در نظر داشت، گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش این وسیله ورزشی است. با توجه به اینکه به طور کلی خرید این لوازم نیاز به هزینه‌ی قابل توجه دارد، کافی است که در زمان خرید حتماً از مراکز معتبر و مجاز استفاده کنید تا گارانتی شامل دستگاه مدنظرتان شود.

 

انواع تردمیل کاربردی

 

این وسیله کاربردی در انواع مختلف قابل تهیه است که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- تردمیل آبی. این نوع دستگاه‌ها جنبه پزشکی و تفریحی دارند که سایزشان بزرگ‌تر از دیگر دستگاه‌هاست. اگر دچار چاقی مفرط هستید، می‌توانید از این وسیله استفاده کنید.

- تردمیل خانگی. این نوع وسیله ورزشی جمع و جور است و سرعت دویدن متناسب‌تری را برای جوانان ورزش‌دوست به ارمغان می‌آورد. همچنین از قیمت‌های بهتری نیز برخوردار هستند.

- تردمیل باشگاهی. از ویژگی‌های این نوع وسیله ورزشی اندازه‌ی بزرگ‌تر و مقاومت بیشتر آنهاست و همچنین قیمت خرید این نوع دستگاه نیز نسبت به سایر تردمیل‌ها بیشتر است.

 

images_1666418237.png

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم موارد بااهمیتی را درباره‌ی این دستگاه دوست‌دار محیط زیست به شما عزیزان ارائه دهیم تا اگر در حال حاضر نیاز به خرید تردمیل خانگی و باشگاهی دارید، با اطلاعات بیشتری اقدام کنید. به طور کلی توصیه می‌کنیم برای خرید این دستگاه از مراکز معتبر بهره ببرید تا در نهایت بتوانید باکیفیت‌ترین این لوازم را تهیه کنید. در این خصوص استفاده از مجموعه جیم لند که سال‌هاست در این زمینه فعالیت می‌کند، بهترین اقدام خواهد بود چرا که قیمت مناسب، کیفیت عالی و گارانتی و خدمات پس از فروش از جمله مزایای استفاده از این مرکز فروش تردمیل است که‌امیدواریم از آن نهایت استفاده را ببرید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، می‌توانید با جیم لند تماس بگیرید: ۰۲۱۶۶۰۰۸۰۰۰

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها