آیا کاشت مو به روش FUE برای سلامت افراد مضر است؟

کد خبر: 1184337
آیا کاشت مو به روش FUE برای سلامت افراد مضر است؟

 

چکیده : در زیر مراحل دقیق کاشت مو FUE را در مجموعه زیبایی آدینا در تهران بخوانید.با شناخت این مراحل استرس زیبا جو در هنگام کاشت بسیار کاهش پیدا می کند.ما این مراحل را قدم به قدم توضیح دادیم.

 

کاشت مو به روش میکروگرافت یا FUE در مجموعه زیبایی آدینا در تهران

هر پیوند مو شامل چندین مرحله می شود.مشاوره قبل از عمل، کشیدن و حفظ تارهای پیوند شده، کاشت و مراقبت پس از کاشت. در بیشتر موارد، کل این روش از 6 تا 9 ساعت طول می کشد. در زیر مراحل دقیق کاشت مو به روش FUE را در مجموعه زیبایی آدینا در تهران بخوانید.با شناخت این مراحل استرس زیبا جو در هنگام کاشت بسیار کاهش پیدا می کند.ما این مراحل را قدم به قدم توضیح دادیم.

مرحله اول: مشاوره و آماده سازی زیبا جو

مشاوره و آمادگی برای کاشت مو برای زیباجویان

در ابتدای عمل کاشت مو، زیباجویان برای مشاوره به صورت فردی با پزشک متخصص خود یک جلسه ارزیابی جداگانه هر مورد و تعیین تعداد بهینه پیوندهایی که باید پیوند شوند و همچنین محل قرارگیری آنها بسیار مهم است. این زمان برای بحث در مورد نتایج پیش بینی شده و پرسیدن سوالات است. سپس به آزمایشات پیش از عملیات اجباری و سایر آماده سازی ها ادامه می دهیم.

 

مرحله دوم: استخراج تارهای مو از بانک موی زیباجو

طراحی گرافت در طول کاشت مو

در طول انجام این مرحله، جراح متخصص مجموعه آدینا از یک ابزار تخصصی برای استخراج گرافت های اهداکننده از ناحیه بانک موی زیباجو استفاده می کند. گرافت‌های اهداکننده به‌طور سنتی از پشت و کناره‌های پوست سر استخراج می‌شوند، اما در برخی موارد از مناطق اهداکننده جایگزین استفاده می‌شود. در طی یک روش پیشرفته به نام FUE یا میکروگرافت، پیوندها همیشه یک به یک استخراج می شوند. در این روش نشانه ای از برداشت روی ناحیه سر بانک مو نمی گذارد.

 مرحله 3: حفظ پیوند تار موهای برداشت شده

حفظ پیوندها

همانطور که گرافت ها با دقت زیاد توسط پزشک جراح متخصص مجموعه آدینا استخراج می شوند، یک دستیار متخصص در مجموعه آدینا اقدامات فعالی را برای حفظ آنها برای کاشت انجام می دهد. هنگامی که یک گرافت از ناحیه اهداکننده استخراج می‌شود، تمیز می‌شود، بر اساس تعداد موهای موجود در آن دسته‌بندی می‌شود و در محلول پلاسمای فعال غوطه‌ور می‌شود که بقا را به حداکثر می‌رساند. ظروف پتری با پیوندها تا زمان کاشت در یخچال نگهداری می شوند.

مرحله 4: کاشت تارهای موی برداشت شده از بانک مو

کاشت گرافت های اهدا کننده با ایمپلنتر pen dhi

هنگامی که مقدار کافی از گرافت ها از بانک م استخراج شد، جراح متخصص کاشت در مجموعه زیبایی آدینا  آنها را با استفاده از روش Implanter Pen DHI آغاز می کند. تیمی از پرستاران گرافت‌های فردی را یکی یکی در قلم‌های ایمپلنتر بار می‌کنند و آن‌ها را به جراح می‌دهند. این روش کاشت به ما امکان کاشت گرافت بین موهای موجود را می دهد و تراکم بسیار بالایی از کاشت ایجاد می کند. جراح متخصص مجموعه آدینا در تهران کنترل کاملی بر زاویه کاشت دارد که یکی از ویژگی های منحصر به فرد روش Implanter Pen است. همین ویژگی مجموعه آدینا را از سایر کلینیک های کاشت مو متمایز میکند.

 مرحله 5: مراقبت پس از عمل و پیگیری سلامت زیباجو توسط مشاوران آدینا

مراقبت های بعد از کاشت مو به روش FUE

پس از تکمیل مراحل اصلی کاشت مو، رعایت مراحل مراقبت پس از آن بسیار مهم است. این شامل شستن ناحیه بانک مو و کاشت، محافظت از عناصر پیوند شده، مالش بیش از حد، ضربه و نور مستقیم خورشید است. جراح همچنین یک روز پس از کاشت مو برای بررسی روند بهبودی روند درمان زیباجو را پیگیری خواهد کرد.

 منبع اصلی این مطلب سایت adinabeauty.ir میباشد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها