مطمئن ترین لوله بازکنی ستارخان 24 ساعته در خدمت شماست

کد خبر: 1184521
مطمئن ترین لوله بازکنی ستارخان 24 ساعته در خدمت شماست

گرفتگی لوله‌های فاضلاب حمام، توالت، آشپزخانه، ماشین ظرفشویی و لباسشویی مشکلی است. که هر از گاهی ممکن است، در هر ساختمانی با آن مواجه شویم. از زمان ایجاد سیستم لوله‌کشی در شهرها مشکل گرفتگی لوله‌های فاضلاب نیز به وجود آمده و در کنار آن نیاز به بازکردن لوله و افرادی که توانایی برطرف کردن این مشکل را داشته باشند بسیار ضروری است. افزایش حجم این مشکلات منجر به ایجاد مراکز معتبر و گروه های فنی در این حوزه جهت نگهداری و لوله بازکنی در ستارخان شده است. این مشکل یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلاتی است، که ممکن است در هر ساعت و هر روزی حتی ایام تعطیلات رسمی بروز کند. در صورتی که مشکل گرفتگی لوله بسیار شدید باشد بهترین کار کمک گرفتن از نمایندگی لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی 24 است. تا بوسیله تجهیزات مدرن و پیشرفته که در اختیار دارند در کمتر از 10 دقیقه مشکل را رفع نمایند.

لوله بازکنی آنلاین ستارخان با سرویس سریع

امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی اکثر خدماتی که در ایران وجود دارد امکان ارائه آنلاین را هم دارند. خدمات لوله بازکنی شبانه روزی تهران این روزها به دلیل درخواست‌های زیاد و وقت و بی وقت آن در بیشتر موارد به صورت آنلاین انجام می‌شود. یعنی با یک جستجو در گوگل می توانید به سرعت به نزدیک‌ترین و مطمئن ترین مرکز لوله بازکنی ستارخان نزدیک خود دسترسی داشته باشید.

2

درخواست آنلاین برای باز کردن لوله در کمتر از 10 دقیقه

برای درخواست سرویس کار واجد شرایط جهت اعزام از طریق مطمئین ترین گروه فنی لوله بازکنی 24، کافیست با شماره‌های موجود در سایت‌ لوله بازکنی ستارخان در گوگل تماس بگیرید. تا در کمتر از 10 دقیقه بعد از درخواست شما نزدیکترین سرویس دهنده به محل شما اعزام شود. در صورت پیچیده نبودن مشکل در 10 دقیقه آن را برطرف می‌کنند.

لوله بازکنی ستارخان با قیمت مناسب و منصفانه

در هنگام بروز گرفتگی لوله یکی از مواردی که در نظر اکثر مردم بسیار مهم است، هزینه ارائه خدمات می‌باشد. شرکت‌ها و مراکز لوله بازکنی ستارخان اکثرا طبق نرخ تعیین شده از طرف اتحادیه لوله بازکنی خدمات ارائه می‌دهند، ولی در برخی موراد افراد سودجویی هستند که ممکن است در ابتدا با قیمت پایین به محل مراجعه کرده و در ادامه هزینه بالاتری را از شما دریافت می‌کنند. باید در زمان پیدا کردن این مراکز بسیار دقت کنید، و حتما از افراد باتجربه و کاردان جهت رفع مشکل کمک بخواهید.

3

لوله بازکنی آشپزخانه ستارخان آنلاین و اینترنتی

گرفتگی لوله فاضلاب با اشیا یا مواد غذایی مانند روغن، باقیمانده چای و قهوه، پوسته تخم مرغ و غیره که می‌تواند بعد از وارد شدن به داخل  لوله فاضلاب مسیر لوله را باریک کرده و در نتیجه باعث انسداد لوله شود. یکی از موارد دیگر که می توان به آن اشاره کرد رعایت نکردن بهداشت و اصول مهندسی در ساخت ساختمان است، که تا حدی میتواند از بروز این مشکل پیشگیری کند. در صورت بروز این مشکل در ایام تعطیل و در طول شبانه‌روز از نمایندگی لوله بازکنی 24 که به صورت آنلاین و اینترنتی آماده ارائه خدمات فنرزنی لوله فاضلاب و لوله بازکنی ستارخان در محل هستند کمک بخواهید.

قیمت لوله بازکنی ستارخان چقدر است؟

هزینه لوله بازکنی ستارخان و کلیه مناطق تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد، بنابراین امکان اعلام یک قیمت ثابت وجود ندارد و متغیر است. برای اینکه هزینه را به طور دقیق محاسبه شود، قبل از انجام هر کاری بعد از بررسی محل توسط متخصصین لوله بازکنی ستارخان باید ببینید از چه وسیله‌ای باید استفاده شود. تا از پرداخت هزینه‌های اضافی جلوگیری کنیم، زیرا استفاده از دستگاه نامناسب باعث آسیب و مشکلات متعددی می‌شود، که می‌تواند هزینه تخریب و بنایی را به هزینه‌های شما عزیزان اضافه کند.

عوامل موثر بر هزینه لوله بازکنی خیابان ستارخان شامل این موارد است:

  • نوع و شدت گرفتگی لوله: سرعت بازکردن لوله به میزان زیادی بستگی به ضعیف یا شدید بودن گرفتگی دارد و متفاوت است.
  • محل دقیق انسداد لوله: یافتن محل دقیق انسداد لوله نیاز به تجربه و دانش دارد، بنابراین به یک فرد مجرب نیاز است، در نتیجه تشخیص محل گرفتگی لوله بر میزان باز شدن لوله تاثیر دارد.
  • رفع گرفتگی لوله با کندن یا بدون کندن: گاهی اوقات برای بازکردن لوله فاضلاب مجبور به کندن محل و تعویض لوله هستیم، که هزینه آن با زمانی که بدون تخریب باز میشود متفاوت است، و هزینه اجرای مجدد به طور جداگانه محاسبه می شود.
  • خارج کردن اشیاء با ارزش از لوله فاضلاب: برای انجام این کار باید از تجهیزات مناسب و خاصی استفاده شود و نیاز به تجربه کافی دارد، که انجام روش‌های مختلف جهت خارج کردن اشیاء ارزشمند متفاوت است.
  • استفاده از ابزارهای مختلف برای رفع گرفتگی لوله‌ها: با توجه به نوع گرفتگی لوله‌ها از ابزار مناسب استفاده می‌شود، که نوع تجهیزات لوله بازکنی ستارخان، ابزار و دستگاه مورد استفاده در هزینه لوله بازکنی خیابان ستارخان موثر است.
  • اندازه و نوع: هزینه باز کردن لوله فاضلاب بستگی به اندازه و عمق و نوع گرفتگی دارد. در برخی موارد از سر فنرهای مناسب و مختلف یا ضخیم در گرفتگی های شدید استفاده می شود که هزینه فنر زدن لوله را افزایش می دهد.
  • مدت زمان انجام کارتوسط لوله بازکن: در صورتی که شدت گرفتگی زیاد باشد و بازکردن لوله زمان مدت زیادی ببرد ، هزینه کار بیشتر محاسبه می‌شود.
  • هزینه ایاب و ذهاب : یکی دیگر از موارد مهم و تاثیرگذار در محاسبه هزینه لوله بازکنی ستارخان است، واضح است که فاصله یا نزدیکی به محل مسدود شدن لوله بر هزینه رفع گرفتگی لوله موثر است.

لوله بازکنی ستارخان با پمپ تراکم هوا

در برخی موارد شدت گرفتگی به حدی است، که دستگاه‌هایی مانند واترجت و فنرزن برقی قادر به رفع آن نیست. در این موارد از دستگاه پرقدرتی به نام کمپرسور تراکم هوا استفاده می‌شود، نحوه کار این پمپ فشرده‌سازی و متراکم کردن هوا در مخزن خود می‌باشد. تکنسین لوله بازکنی ستارخان پس از فشرده سازی هوا، توسط شیلنگ متصل به پمپ هوا وارد لوله فاضلاب می‌کند. تا هوا وارد لوله شود این فشار زیاد باعث باز شدن لوله می شود، کار با این دستگاه نیاز به تجربه و تخصص کافی دارد و باید توسط افراد و تکنسین‌های لوله بازکنی 24 مورد استفاده قرار گیرد.

به این نکته توجه کنید که این دستگاه با وجود مزیت قدرت و سرعت که باعث بالا رفتن کارایی آن شده است دارای معایبی هم است. که ابتدا لوله‌های تخلیه مختلف در ساختمان باید با پارچه پوشانده شود، و سپس از این دستگاه استفاده شود. زیرا ممکن است زمانی که هوای متراکم شده وارد لوله می‌شود، کثیفی و آلودگی‌های موجود در لوله‌های فاضلاب پاشیده شده و محیط را آلوده کند.

لوله بازکنی ستارخان با سه نظام لوله بازکن

دستگاه سه نظام لوله بازکنی ستارخان روشی است، که برای لوله‌هایی که با اجسام جامد و سیمانی دچار گرفتگی شده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه ها در اندازه ها و اشکال مختلف تولید می شوند. سه نظام با کمک یک دینام و تسمه‌ای که به آن متصل است، شروع به چرخش کرده و باعث چرخش فنر در لوله می‌شود. و دارای سه سیستم دکمه چپ و راست دایره ای است، هنگامی که فنر وارد لوله می‌شود. با حرکت به جلو و عقب سبب باز شدن مسیر مسدود شده می‌گردد.

 منبع: گروه فنی لوله بازکنی 2

۳

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها