کدام شرکت ها در ایران خدمات مشاوره سئو انجام می ‌دهند؟

کد خبر: 1184804
کدام شرکت ها در ایران خدمات مشاوره سئو انجام می ‌دهند؟

به گزارش "اسکای وال" یکی از مهمترین اقدامات استراتژیکی که این روز‌ها تقریباً همه کسب و کار‌ها باید به سمت آن حرکت کنند، راه‌اندازی وبسایت و اجرای اقدامات سئو برای بهتر دیده شدن در دنیای اینترنت است. سئو یا بهینه ‌سازی سایت برای موتور‌های جستجو جزء خدمات تخصصی دیجیتال مارکتینگ و مشاوره سئو دی ام روم محسوب می‌شود.

افرادی زیادی هستند که ادعا می‌کنند می‌توانند رتبه سایت شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتایج برتر گوگل برسانند، اما در واقع چیزی تحت عنوان سئوی تضمین شده وجود ندارد!

با توجه به اینکه برون سپاری سئوی سایت شامل هزینه زمانی و مالی قابل توجهی است، طبیعتا باید سئوی سایت خود را به یک شرکت معتبر، مسئولیت‌پذیر و قابل اعتماد واگذار کنید.

اگر با این شرکت‌ها آشنایی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم شرکت‌های خدمات مشاوره سئو در ایران را به شما معرفی کنیم.

با مشاوره سئو از رقبا سبقت بگیرید!

در هر ثانیه بیش از 45 هزار جستجو در گوگل انجام می‌شود. این حجم از جستجو به معنای یک فرصت عالی برای دیده شدن، دسترسی به گروه‌های وسیعی از مشتریان و افزایش فروش است. کسب و کارهای زیادی سایت دارند، ولی همه آنها موفق به استفاده از این فرصت‌های ناب نمی‌شود.

فقط شرکت‌هایی می‌توانند از سایت خود به عنوان یک سکوی پرتاب استفاده کنند که از مشاوره و خدمات سئو اصولی، تخصصی و حرفه‌ای بهره‌مند باشند. مشاوره سئوی اصولی برای کسب و کار شما یک سرمایه است و در پیشی گرفتن از رقبا نقش موثری دارد.

مشاوره سئو یک فرایند دو مرحله‌ای است؛ مرحله اول شامل ارائه یک برنامه‌ریزی استراتژیک و همه جانبه برای رشد موقعیت سایت در نتایج گوگل و مرحله دوم، همراهی سازمان در راستای اجرای صحیح برنامه ارائه شده است.

مشاوران سئو با بررسی وضعیت وبسایت شما و شرکت‌های رقیب، به صورت کاملا بی‌طرفانه توصیه‌ها و راهکارهایی را به شما ارائه می‌کنند که می‌تواند شما را سریع‌تر به اهداف کسب و کارتان برساند و از شرکت‌های رقیب سبقت بگیرید.

مزایای استفاده از خدمات مشاوره سئو

بعد از راه اندازی سایت، کمک گرفتن از یک کارشناس سئو یا دریافت خدمات مشاوره سئو اولین و بهترین اقدامی است که باید رشد جایگاه سایت خود انجام دهید. استفاده از خدمات مشاوره سئو برای کسب و کار شما چندین مزیت دارد:

✔ بهتر دیده شدن سایت در نتایج گوگل

در فرایند مشاوره سئو طی بررسی مخاطبان و بازار هدف شما، تحقیق کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل داده‌ها و مشخص کردن اهداف کسب و کار شما، یک استراتژی سئو جامع برای سئو داخلی، خارجی، تکنیکال و لوکال سایت تدوین می‌شود که اجرای آن در کنار کمپین‌های تبلیغاتی هدفمند، نقش موثری در بهتر دیده شدن سایت در نتایج موتورهای جستجو و حتی رسیدن به رتبه 1 گوگل دارد.

یک آموزش سئو رایگان و صفر تا صد کمک شایانی در این خصوص میتواند به شما کند

✔ حفظ و بهبود جایگاه و سهم بازار برند شما

اگر پیش‌تر از خدمات مشاوره سئو استفاده نکرده باشید یا خدمات شرکت‌های قبلی برایتان موثر نبوده باشد، با استفاده از خدمات سئو حرفه‌ای و تخصصی می‌توانید در گوگل جایگاه بهتری کسب کنید و با جذب حداکثری کاربران و مشتریان بالقوه، سهم بیشتری از بازار کسب و کار خود را بدست آورید.

✔ تجربه فروش بیشتر و آسان‌تر

یکی از بهترین مزایای دریافت مشاوره حرفه‌ای، تجربه فروش بیشتر و آسان‌تر از طریق سایت است. تیم فروش حضوری شما در بازه زمانی مشخصی فعالیت می‌کند، در حالی که وبسایت 24 ساعت شبانه روز در دسترس مشتریان قرار دارد.

حالا تصور کنید همین وبسایت در موقعیت بسیار خوبی مانند رتبه‌های 1 تا 3 گوگل قرار داشته باشد، آن وقت است که مشتریان هر زمان بخواهند می‌توانند سفارش خود را ثبت کنند و شما فروشی آسان و چندین برابری را تجربه کنید.

خدمات سئو دی ام روم

ویژگی های یک شرکت خدمات مشاوره سئو خوب

شرکت‌های مختلفی در زمینه خدمات مشاوره سئو فعالیت می‌کنند و حتی بعضی از آنها وعده سئو تضمینی می‌دهند، اما در دنیای واقعی سئو، چیزی تحت عنوان رتبه تضمینی وجود ندارد.

همه چیز به استراتژی سئوی سایت شما و نحوه اجرای آن بستگی دارد. به طور کلی شرکت‌هایی برای برون سپاری خدمات مشاوره سئو خوب و قابل اعتماد هستند که:

✔ تجربه و دانش تخصصی بالایی دارند

شرکت‌های حرفه‌ای دارای دانش تخصصی سئو و دیجیتال مارکتینگ هستند و قدم به قدم براساس جدیدترین تکنیک‌های روز دنیا و به‌روزرسانی الگوریتم‌های گوگل حرکت می‌کنند.

✔ برای زمان و سرمایه شما ارزش قائل هستند

این شرکت‌ها نسبت به زمان و هزینه‌ای که برای دریافت مشاوره سئو اختصاص می‌دهید، ارزش قائل هستند و ضمن تعهد به کسب و کار شما، از تمام دانش تخصصی خود برای بهبود وضعیت سایت و سهم بازار شما استفاده می‌کنند.

✔ در ارائه گزارش‌ها و تحلیل وضعیت سایت با شما شفاف و صادق هستند

ویژگی بعدی این شرکت‌ها، صداقت و شفافیت در ارائه گزارش‌های تحلیلی سایت است. تجزیه و تحلیل داده‌ها و اطلاعاتی که این شرکت‌ها از وضعیت سایت به شما ارائه می کنند، کاملا بی طرفانه و با هدف تصمیم گیری بهتر شما در آینده است.

✔ پیگیر و مسئولیت پذیر هستند

یکی دیگر از ویژگی‌های شرکت‌های خوب خدمات سئو، پیگیری و مسئولیت پذیری است. این شرکت‌ها برای ارائه بهترین و کامل‌ترین خدمات مشاوره سئو به شما زمان قابل توجهی را اختصاص می‌دهند، به فکر حل مشکلات سایت شما هستند و پیش از جلسه مشاوره، سایت شما را آنالیز می‌کنند تا هیچ موضوع بررسی نشده‌ای باقی نماند.

معرفی شرکت ‌های ایرانی خدمات مشاوره سئو

طی چند سال اخیر شرکت‌های مختلفی در زمینه مشاوره سئو، اجرای پروژه‌های سئو و انواع خدمات سئو به صورت حرفه‌ای مشغول به فعالیت شده‌اند. شرکت‌هایی که شاید نام برخی از آنها را شنیده باشید، مانند:

  • آکادمی دی ام روم
  • آژانس وبسیما
  • فرین آکادمی
  • ایران فاندر
  • سئوکار
  • وب پویا
  • جت سئو

همه این شرکت‌ها در حوزه تخصصی خود حرفه‌ای و زبده هستند، ولی اگر می‌خواهید بدانید پیشنهاد ما کدام شرکت است، بخش بعدی را دنبال کنید.

مشاوره سئو دی ام روم

دی ام روم؛ بهترین شرکت خدمات مشاوره سئو سایت

اگر می‌خواهید هزینه زمانی و ریالی که بابت مشاوره سئو سایت خود پرداخت می‌کنید به نتیجه برسد، پیشنهاد می‌کنیم از خدمات شرکت‌هایی استفاده کنید که در این زمینه به معنای واقعی متخصص هستند.

خدمات مشاوره سئو این شرکت‌ها ترکیبی از شناخت، برنامه ‌ریزی، استراتژی، تحلیل و آموزش است که به فروش بیشتر و نرخ بازگشت سرمایه بالاتر منجر می‌شود؛ یکی از این شرکت‌ها آکادمی تخصصی دیجیتال مارکتینگ دی ام روم است.

تیم مشاوره سئو دی ام روم، هم مشاور شما خواهد بود و هم مربی. هدف این تیم از ارائه خدمات مشاوره سئو، چیزی فراتر از افزایش بازدید سایت شماست. خدمات سئو دی ام روم با هدف برندسازی، حفظ و بهبود جایگاه شما در بازار رقابتی، بازگشت سرمایه بالاتر و فروش بیشتر ارائه می‌شوند که عبارتند از:

  • مشاوره برای جستجو و پیدا کردن کلمات کلیدی پول ساز
  • راهنمایی برای تهیه و انتشار محتوای مفید و کاربرپسند
  • ارائه راهکارهای استفاده بهینه از شبکه‌های اجتماعی
  • راهنمای پیدا کردن مشکلات سایت و نحوه رفع آنها
  • آموزش نحوه هماهنگی اقدامات سایت با الگوریتم‌های جدید گوگل
  • معرفی جدیدترین روش‌های ایجاد  Call to Action

طبق گزارش تیم اسکای وال؛ خدمات سئو دی ام روم در این موارد خلاصه نمی‌شود، به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی https://dmroom.co/ مراجعه کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها