بهترین ماشین برای شب عروسی

کد خبر: 1185045
بهترین ماشین برای شب عروسی

 

 

 

شب عروسی یکی از شب‌های مهم و به یادماندنی در زندگی است. خودرو یکی از مواردی است که اهمیت زیادی در زیبایی و لذت بخش شدن عروسی دارد.

امروزه بیشتر افراد از خودروهای مدرن و لوکس استفاده می‌کنند ولی افرادی هم هستند که عاشق خودروهای کلاسیک و قدیمی هستند. قیمت خودروهای لوکس و خارجی در کشور ما بسیار بالا است از این رو همه افراد نمی‌توانند آن‌ها را خریداری کنند، همچنین خودروهای کلاسیک در دسترس همه نیستند.

بهترین کار برای داشتن یک شب رویایی، اجاره خودرو مورد علاقه برای شب عروسی است. مرسدس بنز، بی ام و، آئودی، لکسوس، مازراتی و ... از جمله خودروهایی هستند که برای شب عروسی می‌توانند گزینه‌های مناسبی باشند.

توجه داشته باشید که اجاره ماشین عروس، قوانین خاص خود را دارد که در این متن به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

تأثیر خودرو در مجلس عروسی

شاید شما هم به این موضوع فکر کنید که نوع خودرو چه تأثیری در عروسی دارد؟ بهتر است بدانید یکی از بخش‌های اصلی عروسی، عکس‌برداری و فیلم‌برداری آن است.

از این رو هرچه خودروی شما شیک‌تر باشد، فیلم‌برداری جذاب‌تری نیز خواهید داشت. وجود خودرو لوکس و پیشرفته با گل‌آرایی به روز باعث شیک‌تر شدن مجلس عروسی می‌شود.

افرادی که سطح متوسطی دارند نمی‌توانند به راحتی خودروهای لوکس خریداری کنند که در این صورت اجاره خودرو پیشنهاد می‌شود. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که همیشه دوست دارید خاص‌ترین مجالس را داشته باشید باید به فکر خودرو عروسی خود باشید.

وجود خودرو پیشرفته، تأثیر زیادی بر کیفیت عروسی دارد. برخی از افراد دوست دارند در کنار برگزاری یک عروسی شیک، خودرو قدیمی داشته باشند تا فضای عروسی هم نیز مانند عروسی‌های قدیم دل‌نشین و باصفاتر باشد. شرکت‌های اجاره دهنده خودرو خودروهای کلاسیک و قدیمی را برای شب عروسی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

معرفی برخی از خودروهای مناسب عروسی

خودرو عروسی بستگی به علاقه و سلیقه عروس و داماد دارد ولی در حالت کلی بهتر است از خودروهای به روز و پیشرفته و همچنین خاص استفاده می‌شود. خودروهایی که متعلق به برندهای مطرح دنیا هستند می‌توانند یک عروسی شیک را برای شما رقم بزنند. در ادامه به معرفی برخی از خودروهایی که برای شب عروسی مناسب هستند می‌پردازیم.

•   بنز S500

یک خودرو جذاب که متعلق به کشور آلمان بوده و در سال 2006 وارد بازار جهانی خودرو شده است. طراحی ظاهری فوق‌العاده و داشتن امکانات زیاد، این خودرو را به یک گزینه عالی برای شب عروسی تبدیل کرده است.

در قسمت خارجی این خودرو چراغ‌های جلوی زیبایی در کنار رادیاتور بزرگ قرار دارد و بخش عقبی خودرو دارای شیب است که زیبایی ظاهری خاصی به این خودرو بخشیده‌اند. شما می‌توانید در فیلم و عکس عروسی، با این خودرو صحنه‌های شگفت انگیزی را خلق کنید.

•   BMW X7

یکی دیگر از خودروهای لاکچری BMW X7 است که در سال 2018 وارد بازار شده است. اگر علاقه زیادی به خودروهای شاسی بلند دارید این مدل ماشین گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

طراحی داخلی خودرو جذابیت خاصی دارد به طوری که باعث شده تا زیبایی ظاهری آن کمتر به چشم بیاید. سقف نیز در این خودرو دارای سانروف است از این رو داخل کابین نور کافی دارد. علاوه بر این، ال‌ای‌دی‌های کوچکی بر روی شیشه‌های سانروف قرار گرفته است که در زمان تاریکی هوا با روشن کردن آن‌ها می‌توانید فضایی رویایی و شگفت انگیز در داخل خودرو ایجاد کنید.

•   هیوندای جنسیس

یکی دیگر از خودروهای پرطرفدار که متعلق به کشور کره جنوبی  است، هیوندای جنسیس نام دارد. این خودرو در سال 2009 وارد بازار خودرو شده است که همانند خودرویی مانند مرسدس بنر امکانات بسیار زیادی دارد.

وجود چراغ‌های بزرگ و کشیده در قسمت جلوی خودرو، ابهت خاصی به ظاهر جنسیس می‌بخشد. این خودرو در کنار داشتن ظاهری ساده، بسیار شیک و لوکس است که با گل آرایی مناسب، زیباتر و شیک‌تر می‌شود.

قیمت این خودروها در کور ما ایران به دلیل قانون منع واردات خودرو خارجی، بسیار بالا رفته است به طوری که بیشتر افراد توانایی خرید آن‌ها را ندارند و بهترین گزینه پیش روی این افراد، اجاره خودرو از مجموعه‌های معتبر است.

خودروهای کلاسیک برای عروسی

عروسی‌های قدیمی، حال و هوای خاصی داشتند به طوری که افراد خاطره‌های بسیار لذت بخشی از این عروسی‌ها دارند. امروزه بیشتر افراد به منظور ایجاد حس و حال عروسی‌های قدیمی از خودروهای کلاسیک استفاده می‌کنند.

تعداد خودروهای قدیمی در ایران بسیار کم است همچنین نگهداری از آن‌ها نیز کار راحتی نیست به همین دلیل بیشتر افراد به آن‌ها دسترسی ندارند. شورلت، فولکس واگن، ماشین کلاسیک بنز و ... چند مورد از خودروهای قدیمی هستند که فقط چند نمونه از آن‌ها در کشور ما موجود است.

اگر علاقه زیادی به نوستالژی بودن خودرو دارید، بهتر است از خودروهای کلاسیک برای عروسی خود استفاده کنید. این خودروها اکثراً با گل‌های خاصی تزیین می‌شوند و رنگ‌های جذابی دارند و دقیقاً به عروسی‌ها حال و هوای نوستالژی می‌دهد. این خودروها بسیار نایاب هستند و بهترین روش برای استفاده از آن‌ها اجاره کردن آن‌ها است.

خودروهای کلاسیک برای عروسی

نکاتی در رابطه با ماشین عروس

•  سعی کنید رنگ ماشین عروس طوری باشد که بعد از گل آرایی، ظاهر زیبایی داشته باشد. رنگ سفید جزو رنگ‌هایی است که با هر نوع گلی زیبا می‌شود و نیازی به انتخاب گل‌هایی با رنگ خاص نیست.

•  دمای هوا اهمیت زیادی در نوع گل آرایی دارد. اگر دمای هوا بالا باشد گل‌ها سریع پلاسیده شده و ظاهر ناخوشایندی به خودرو می‌دهند. بهتر است در روزهای گرم تابستان از گل‌ها مصنوعی یا روبان  و تور برای تزیین استفاده کنید.

•  سعی کنید از خودروهایی استفاده کنید که از نظر فنی سالم باشد تا در بین مسیر مشکلی برای شما ایجاد نکند.

•  اگر لباس عروس شما بسیار بزرگ و دنباله دارد است، بهتر است از خودروهایی استفاده کنید که فضای کافی در داخل کابین دارند.

•  اگر قصد اجاره خودرو را دارید بهتر است از مدت زمان عروسی خود، یک ساعت بیشتر خودرو را کرایه کنید.

ماشین عروس

اجاره خودرو عروسی

اجاره خودرو یک روش بسیار عالی برای برگزاری مراسم عروسی به بهترین شکل ممکن است. با این روش شما می‌توانید با قیمتی بسیار مناسب، خودرو مورد نظر خود را اجاره کنید و یک شب به یادماندگی برای خود بسازید.

تعداد زیادی شرکت اجاره دهنده خودرو در ایران وجود دارد که هر کدام با شرایط متفاوتی خودرو در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند. کافه رنت یکی از شرکت‌های اجاره دهنده خودرو است که خودروی متنوعی را از جمله خودروهای مدرن، لوکس و کلاسیک را برای شب عروسی با قیمت پایین و شرایط بسیار راحت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

شرایط اجاره ماشین عروس از کافه رنت

این مجموعه بزرگ به دو روشِ با راننده و بدون راننده، خودرو را اجاره می‌دهد که هر کدام شرایط و هزینه متفاوتی دارند. عروسی یکی از مهم‌ترین بخش زندگی هر شخصی است به همین دلیل باید همه چیز برای یک روز شاد و فوق‌العاده آماده باشد.

ماشین عروس نیز اهمیت زیادی در نحوه برگزاری مراسم دارد؛ همچنین نقش اساسی در فیلم‌برداری دارد. کیا سراتو، کیا اپتیما، تویوتا لندکروز، هیوندای سانتافه نیو، پورشه باکسر و ... چند مورد از خودروهای موجود در کافه رنت است که جزو بهترین خودروها برای عروسی هستند.

این شرکت علاوه بر اجاره خودرو، گل آرایی ماشین را نیز انجام می‌دهد. در این شرکت، گل آرایی با روش‌های خاصی انجام شده و مانع هرگونه آسیب به خودرو می‌شود.

از آنجایی که تمامی مسئولیت‌های خودرو اجاره‌ای با راننده است، در صورت آسیب به خودرو از طریق گل آرایی، فرد باید خسارت وارده را پرداخت کند؛ پس بهتر است گل آرایی نیز بر عهده شرکت باشد.

اجاره خودرو عروس به دو روش با راننده و بدون راننده انجام می‌شود. در روش اول خودرو همراه با راننده در اختیار افراد قرار می‌گیرد و تمامی مسئولیت‌ها بر عهده شرکت است. در این نوع داشتن گواهینامه راننده و شرایط سنی اهمیت چندانی ندارد و فقط مدارک شناسایی، ودیعه نقدی و چک کافی است.

در روش دوم، اجاره خودرو بدون راننده، برای افرادی مناسب است که افراد علاقه زیادی به رانندگی دارند. در این روش تمامی مسئولیت‌ها بر عهده راننده است و در صورت هرگونه آسیب به خودرو باید خسارت به وجود آمده را پرداخت کند. در اجاره خودرو بدون راننده برخلاف روش دیگر، شرایط سنی و داشتن گواهینامه ضروری است.

کلام آخر

عروسی یکی از روزهای خاطره انگیز و به یادماندنی است که بیشتر افراد علاقه زیادی به متفاوت و خاص بودن آن دارند. برای خاطره انگیز بودن جشن عروسی باید برنامه ریزی‌های مختلفی انجام شود که یکی از آن‌ها انتخاب خودرو و گل‌آرایی آن است.

با یک خودرو مدرن و یا کلاسیک و خاص شما می‌توانید بهترین عکس‌ها و فیلم‌ها را از شب عروسی خود داشته باشد. اگر خودرو مناسبی در اختیار ندارید، اجاره خودرو مد نظر از کافه رنت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

شما می‌توانید در این شب رویایی با کرایه خودرو به مدت چند ساعت، صاحب خودرو مورد علاقه خود بوده و عروسی هیجان انگیزی را برای خود بسازید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها