هر آنچه که باید از گریس پارس شاسی پلاس بدانید!

کد خبر: 1186386
هر آنچه که باید از گریس پارس شاسی پلاس بدانید!

گریس پارس شاسی پلاس یکی از مواد شیمیایی است که در صنایع گوناگون، کاربردهای فراوانی دارد. گریس پارس شاسی پلاس از روغن پایه معدنی و تغلیظ کننده صابون کلسیم تولید گردیده است. این گریس از چسبندگی بیشتری نسبت به سایر گریس های کلسیمی برخوردار است. در ادامه به بررسی نکات مربوط به این ماده می‌پردازیم.

گریس پارس شاسی پلاس چیست؟

گریس پارس شاسی پلاس، بر پایه صابون است و در آن ماده کلسیم به عنوان اصلی ترین ترکیب به کار رفته است. در بسیاری از صنایع و مشاغل، به عنوان روانکاری عمومی از این محصول استفاده شده و به خاطر میزان مقاومت حرارتی بسیار کمتری که این محصول دارد، نسبت به دیگر انواع گریس، از محبوبیت بیشتری برخوردار است. این نوع گریس، همچنین مقاومت بالایی در برابر رطوبت و آب دارد و همین باعث شده تا کاربردهای آن به نسبت دیگر انواع گریس بیشتر باشد. حداکثر دمایی که این نوع گریس مجاز به انجام عملیات در آن است، ۶۰ درجه اعلام شده، که همین نشان از میزان کیفیت آن نسبت به دیگر انواع گریس دارد.

اهمیت استفاده از گریس پارس شاسی پلاس

اهمیت استفاده از گریس پارس شاسی پلاس

 

از آنجایی که گریس پارس شاسی پلاس در بسیاری از صنایع و مشاغل مورد استفاده قرار گرفته است و نقش بسیار مهم و ویژه‌ ای در روانکاری تمام قطعات به کار رفته در بسیاری از دستگاه ها دارد، استفاده از آن از اهمیت بالایی برخوردار است. گریس ها، اساساً از کلسیم و لیتیوم تشکیل شده اند و در ترکیبات آن ها مواد افزودنی مختلفی به کار رفته است. با توجه به داشتن مواد افزودنی مختلف، در صنایع گوناگون به کار برده می‌شوند. گریس پارس شاسی پلاس، بر پایه کلسیم است و همین ماده، خواص ویژه‌ ای به آن بخشیده است. به خاطر اهمیت این موضوع، در ادامه جزئیات بیشتری در این زمینه در اختیارتان خواهیم گذاشت.

مشخصات فنی گریس پارس شاسی پلاس

  • روش آزمون: NLGI 2 - NLGI 3     
  • رنگ: قهوه‌ای تیره
  • دمای عملیاتی: 20-60
  • نوع تغلیظ کننده: کلسیم
  • استاندارد DIN51502: K2C – 20
  • نفوذ پذیری کارکرده در  25درجه سانتی‌گراد:  265 – 295 یا 220 – 250
  • نقطه قطره ای شدن درجه سانتی‌گراد: 95

بررسی ویژگی‌ های مختلف گریس پارس شاسی پلاس

این ماده ویژگی‌های خاصی دارد که باعث شده است در صنایع گوناگون به کار برده شده است. از جمله ویژگی‌ های این محصول، می‌ توان به خاصیت چسبندگی بسیار خوب آن به سطوح مختلف اشاره کرد. همچنین این نوع گریس، خواص ضد سایشی قابل توجهی دارد که کاربرد آن را در بسیاری از صنایع آسان ساخته است. مقاومت در برابر خوردگی و همچنین رطوبت و دمای بالا از دیگر ویژگی های این محصول است که باعث شده در صنایع مختلف و مشاغل متنوعی، این محصول کاربرد گسترده ای پیدا کند.

ویژگی آخری که می‌ توان برای این محصول نام برد، قابلیت پمپاژ آن در دمای بالا می باشد. البته این ها تنها گوشه ای از ویژگی های گریس شاسی پالس 3 است و تا حد زیادی به خاطر وجود کلسیم این ویژگی ها در این محصول، برجسته تر شده است.

معرفی انواع مختلف گریس پارس شاسی پلاس

معرفی انواع مختلف گریس پارس شاسی پلاس

 

گریس پارس شاسی پلاس انواع مختلفی دارد که آن‌ها از سه جزء مواد افزودنی و روغن روان کننده یا مواد غلیظ کننده ساخته شده است و بر اساس میزان موادی که در هر کدام به کار رفته، کاربردهای مختلفی در صنایع پیدا کرده اند.

پارس گریس شاسی ۱

پارس گریس شاسی پالس نوع 1، ماده جامد یا نیمه جامد است که با ترکیبات مختلف و افزودنی های متنوع ترکیب شده و بر پایه کلسیم و لیتیوم ساخته شده است. 

پارس گریس شاسی ۲

این نوع گریس نیز در برابر حرارت و رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار است. این نوع گریس شاسی پالس همانند گریس شاسی پالس نوع ۳، در دما های بالا و تا ۶۰ درجه سانتی گراد، قادر به انجام عملیات بوده و می توان از آن در حرارت های بالا نیز استفاده کرد. ترکیباتی که در این نوع گریس به کار رفته بر پایه کلسیم است و به خاطر استفاده از این محصول در روانکاری دستگاه ها و بسیاری از قطعات، صنایع مختلفی از این نوع گریس استفاده می کنند.

پارس گریس شاسی ۳

عملکرد این نوع گریس در فرآیند و عملیاتی که با آب سروکار دارد، بسیار ویژه شناخته شده است. با مقاومت بالایی که این نوع گریس در برابر آب دارد، به قدری مورد توجه قرار گرفته که تمام تجهیزاتی که با کمک آب کار می کنند، برای روانکاری نیاز به این ماده پیدا کرده اند.

خرید گریس پارس شاسی پلاس

هم اکنون این ماده با خواصی که دارد، در فروشگاه‌ها و مراکز مختلفی به فروش می‌رسد. اما شما برای خرید آن، باید به دنبال بهترین و مورد اعتمادترین مرکز از جمله روغن سیتی بروید. در مرکز فروشگاهی روغن سیتی علاوه بر گریس پارس شاسی پلاس، انواع روغن‌های بهران، روغن توربین ، می‌توانید انواع روغن‌های مخصوص خودرو را تهیه کنید.

سایت: roghancity.co

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها