بهترین شرکت پرستاری از بیمار در تهران

کد خبر: 1186672

 

 

«حمایت» یک کلمه لاتین است که معانی متعددی دارد که یکی از آنها مراقبت و نگهداری از بیماران و سالمندان است.

اخیراً این نوع خدمات در بسیاری از شهرهای بزرگ و همچنین در تهران ظاهر شده است.

به نقل از فردا نیوز شرکت پرستار ی بهار  یک شرکت پیشرو در ارائه طیف گسترده ای از خدمات پرستاری از بیمار محسوب می شود. ما حرفه ای واقعی هستیم و آن را از صمیم قلب دوست داریم! تجربه بزرگی که داریم به ما این امکان را می دهد که از قدرت خود کاملاً مطمئن باشیم. پرستاران شرکت "پرستاری بهار" به سالمندان، بیماران دیابتی، بیماران سرطانی، بیماران مبتلا به آلزایمر و پارکینسون، بیماران فلج و سایر محدودیت های حرکتی، چه در منزل و چه در شرایط ثابت، بیمارستان، مراقبت های با کیفیتی را ارائه می دهند.

در خدمات ما گنجانده شده است

- تعیین و توافق رژیم بهینه مراقبت از بیمار با مشتری

- انتخاب مراقب با در نظر گرفتن تشخیص بیمار، محل سکونت و شرایط، امکانات و خواسته های مالی.

-تماس مداوم با مراقب، نظارت بر کار او، مشاوره فوری و کمک در صورت لزوم

-ارتباط منظم با مشتری

در نتیجه فعالیت شرکت پرستاری بهار، مشتری از تمام مصائب مراقبت از بیمار سخت رهایی می یابد و در عین حال محیطی راحت و بهبودی فشرده را برای بیمار فراهم می کند.

پرستاران ما توانستند ثبات روانی را حفظ کنند، به سرعت با بیماران ارتباط برقرار کنند، خواسته ها و مشکلات آنها را به سرعت درک کنند و کمک های لازم را ارائه کنند.

و با بسیاری از مراکز درمانی و توانبخشی، ترمیم، همکاری می کند و در صورت نیاز معاینه تخصصی بیمار شما را در مراکز درمانی معتبر (یا در منزل) ارائه می دهد.

خدمات ارائه شده  توسط شرکت پرستاری بهار

نکته اصلی خدمات ما انتخاب پرستاران باکیفیت و واجد شرایط است که مستقیماً با بیماران کار می کنند. کارکنان ما متشکل از کارگرانی با تحصیلات پزشکی و تجربه کافی در زمینه مراقبت های ویژه می باشند. اما علاوه بر این، همه مراقبین ما به طور مرتب تحت آموزش (آموزش، درس، تمرینات عملی) قرار می گیرند و نوآوری های حوزه درمان و مراقبت را یاد می گیرند. کیفیت مطلق برای مراقبین ما تخصص، آراستگی، نظم، مهربانی و مهربانی است.

ما خدمات باکیفیت خود را با قیمت های قابل دسترس و مناسب ارائه می دهیم. می دانیم که نیاز به سرپرستی در بیشتر موارد به طور ناگهانی ایجاد می شود و منابع مالی برخی خانواده ها برای این نوع هزینه ها آماده نیست. به همین دلیل قیمت ها در شرکت ما کاملا مناسب است. علاوه بر این، شرکت ما از سیستم "تخفیفات خوشایند" استفاده می کند. مراقبین ما به بیماران در شهر تهران و مناطق حومه (باغ ها، سکونتگاه ها) خدمات ارائه می دهند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تمسا بگیرید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها