پویا دری خواننده و آهنگساز

کد خبر: 1187378
پویا دری خواننده و آهنگساز

 

 

پویا دری یکی از بهترین و با استعداد ترین خواننده و آهنگساز های نوپای ایرانی می باشد که به تازگی در بازار موسیقی حرف های زیادی را برای گفتن داشته است. امروز در این مقاله به صورت کامل به معرفی پویا و شکل گیری فعالیتش در موسیقی خواهیم پرداخت.

معرفی و بیوگرافی

در ابتدا به نقل از سایت آی ریتم؛ پویا دری را به این شکل معرفی می کنیم:

پویا دری، Pouya Dori، متولد ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۷۶ خواننده و موسیقی دان اهل ایران می باشد. وی ساز سازی را نزد حسن دیمه ای فراگرفت و به مدت ۴ سال نیز در این زمینه تکنیک های ساخت گیتار کلاسیک کار کرد. در زمینه ساخت کاخن نیز مشغول به کار می باشد. 

همانطور که گفته شد پویا دری خواننده و آهنگساز اردیبهشتی سال 1376 می باشد که تاکنون در عرصه بین المللی نیز آثار خود را به انتشار گذاشته است. از جمله آهنگ های وی می توان به شاید، دارم از یاد تو میرم و چندین موزیک بی کلام اشاره کرد که تاکنون عرضه کرده است.

آهنگ ها

  • دارم از یاد تو میرم / آهنگی فوق العاده شنیدنی پاپ می باشد که در فضای الکترونیک ساخته شده است. این اثر بسیار تنظیم متفاوتی دارد و ترانه و ملودی کار نیز شیرین و جذاب است.
  • شاید / این قطعه نیز در یک فضای گیتار محور می باشد که بسیار زیبا و شنیدنی می باشد و ترانه نیز خط دار و حرفه ای می باشد. 

هر دو این قطعه را می توانید در سایت های معتبر موسیقی و از اینجا نیز دانلود کنید.

همکاری با دیگران

پویا دری و بهنام ابطحی

پویا دری عزیز تاکنون با هنرمندان به نام و مشهور دیگری نیز در قالب همکاری با آن ها نقش داشته است. از جمله این هنرمندان می توان به بهنام ابطحی، مجید اخشابی، و .. اشاره کرد. وی سابقه حضور در آموزشگاه موسیقی هم راز را در سال 1395 را در کارنامه دارد.

 

برچسب ها : پویا دری,بیوگرافی پویا دری,Pouya Dori,موزیک,آهنگ

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها