خرید گوسفند زنده در تهران

کد خبر: 1187896

خرید آنلاین گوسفند زنده، امکان ویژه‌ای است که وب‌سایت دام کالا با قیمت مناسب در اختیار شهروندان تهرانی قرار داده است. در این مقاله شما را با خدمات این وبسایت جهت خرید دام زنده آشنا می‌کنیم.

خرید گوسفند زنده در تهران
 

یکی از رسومات نیکویی که در میان مسلمانان وجود دارد، ذبح یا قربانی گوسفند زنده در مراسمات مختلف (جشن و عزا) می‌باشد. خرید دام زنده و قربانی کردن و پخش گوشت آن میان فقرا دارای ثواب بسیار بالایی است. بسیاری از افراد معتقدند که ذبح گوسفند یا دام زنده موجب نزدیکی حداکثری آنها به پروردگار می‌شود. همچنین بسیاری از علما قربانی کردن گوسفند و دام را برای حاجیان و همچنین افراد ثروتمند، جزء اعمال واجب دین می‌دانند. اهمیت قربانی کردن گوسفند در بسیاری از آیه‌های قرآن نیز به روشنی ذکر شده است. در ادامه این مقاله به ذکر توضیحاتی در مورد خرید گوسفند زنده یا دام زنده می‌پردازیم.

گوسفند زنده در تهران

خرید دام زنده برای قربانی کردن آن در مراسم‌های مختلف

در این قسمت از مقاله به ذکر توضیحاتی در‌مورد کاربرد قربانی کردن دام زنده می‌پردازیم. به عنوان مثال، زمانی که مادری فرزند خود را به دنیا می‌آورد، جهت جلوگیری از وقوع اتفاقات ناگوار و همچنین سلامتی مادر و نوزاد ، برای آنها گوسفندی را قربانی می‌کنند. همچنین این کار را به همین منظور در مراسم عروسی نیز انجام می‌دهند. همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، بر تمام حجاج واجب است پس از بازگشت از سفر حج، گوسفندی را به عنوان شکرانه قربانی کنند. همچنین بسیاری از حاجیان، به صورت متوالی در روزهای عید قربان هر سال، اقدام به قربانی کردن دام می‌کنند. چنانچه شما نیز در یکی از موقعیت‌های ذکر شده هستید و قصد خرید گوسفند زنده با مناسب‌ترین قیمت را دارید، ما به شما سایت دام کالا را پیشنهاد می‌کنیم. این مرکز عمل پرواربندی دام را به صورت کاملا مکانیزه انجام می‌دهد و این امکان را به شما می‌دهد که دام زنده را مستقیم از دامدار تهیه نمایید.

خدمات ارزشمندی که ‌سایت دام کالا در اختیار خریداران قرار می‌دهد

در این قسمت از مقاله، به ذکر خدمات ارزشمندی می‌پردازیم که وب‌سایت دام کالا در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

اعلام قیمت روز گوسفند زنده

یکی از مهمترین امکاناتی که سایت دام کالا در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، اعلام قیمت روز گوسفند زنده است. همانطور که می‌دانید این روزها، قیمت گوشت گوسفند در بازار نوسانات بسیاری را تجربه می‌کند. در صورتی که قصد خرید گوسفند زنده را دارید، می‌توانید قیمت آن را با وزن‌های مختلف، در وبسایت دام کالا مشاهده نمایید. در حقیقت این وب‌سایت، عمل خرید گوسفند و ارسال آن به مراکز خیریه را بسیار آسان کرده است. افراد مشغول بکار در این مرکز، تمام سعی خود را جهت ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن بکار خواهند گرفت. همانطور که می‌دانیم رسیدن سریع گوسفند به خریدار، از اهمیت بسیاری برخوردار است. به این دلیل که بسیاری قصد دارند گوسفند را دقیقا در یک روز خاص قربانی کنند.

 

 

14

اعلام قیمت روز گوسفند زنده

ارسال قصاب به محل به صورت رایگان

یکی از بزرگترین دغدغه‌‌هایی که افراد هنگام قربانی کردن گوسفند با آن روبرو هستند، آشنا نبودن با روش صحیح ذبح حیوان است. به این نکته توجه نمایید که وب‌سایت دام کالا، اقدام به ارسال رایگان قصاب به همراه گوسفند در محدوده شهر تهران و کرج خواهد کرد. با استفاده از این امکان ویژه، خاطر شما بابت ذبح اصولی حیوان آسوده خواهد بود. برای ثبت سفارش در وب‌سایت دام کالا، کافی است وزن حدودی گوسفند مد نظر خود را در چارت انتخاب نمایید و از قیمت دقیق و به روز شده آن اطلاع حاصل فرمایید. بعد از گذر از این مرحله، شما به صفحه درگاه پرداخت امن راهنمایی خواهید شد. به این نکته دقت نمایید که زمان و مکان دقیق تحویل گوسفند، توسط خود شما معین خواهد شد.

پرواربندی کاملا مکانیزه

وب‌سایت دام کالا با استفاده از تجهیزات پیشرفته و بکارگیری دامپزشکان خبره، عمل پرواربندی گوسفند زنده را به صورت کاملا مکانیزه انجام می‌دهد. در حقیقت در روش صنعتی پرواربندی گوسفند، فرد دامپزشک نوع و مقدار تغذیه حیوان را مشخص می‌کند. این بدان معنی است که تغذیه گوسفند کاملا مطابق با نیاز بدن او تعیین می‌شود. همچنین استفاده از این روش بسیار بهداشتی نیز هست. در حقیقت پرواربندی مکانیزه گوسفند بسیار پرهزینه تر از روش سنتی آن است. قابل ذکر است در این مرکز برای پرواربندی حیوان، از هورمون و آنتی بیوتیک استفاده نمی‌شود. همچنین، این مرکز نظارت دقیقی بر تزریق واکسن‌‌های گوسفندان دارد. جنسیت گوسفند نیز کاملا در قسمت مشخصات، بیان شده است.

15

پرواربندی مکانیزه گوسفند زنده

خرید مستقیم از دامدار

خرید گوسفند زنده به صورت مستقیم از دامدار، دارای مزایای بسیاری است. توجه به این موضوع موجب کاهش هزینه ها و حذف واسطه ها خواهد شد. همچنین با خرید گوسفند زنده از وب‌سایت دام کالا، کمک ویژه‌ای به کسب سود بیشتر دامداران خواهید کرد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، امکان خرید مستقیم گوسفند از دامدار فراهم شده است. به این نکته توجه کنید که تمام مراحل خرید کاملا به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام می‌شود.

امکان ارسال مستقیم گوسفند زنده به موسسات خیریه

روزانه تعداد زیادی گوسفند زنده به موسسات خیریه‌ای مانند: محک و کهریزک ارسال می‌شود. برای استفاده از این امکان، کافی است هنگام خرید آنلاین، نام موسسه مورد نظر را در چارت در نظر گرفته شده، انتخاب نمایید. به این نکته دقت کنید که شما تنها هزینه خرید گوسفند زنده را پرداخت خواهید کرد. ارسال و ذبح گوسفند از جمله خدمات رایگانی است، که وب‌سایت ما در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. همین موضوع موجب جلب رضایت حداکثری کاربران این سایت شده است.

ارائه خدمات در تهران و کرج

به این موضوع توجه نمایید که تمام خدمات وب‌سایت دام کالا مخصوص خرید گوسفند زنده تهران و کرج است. چنانچه شما سفارش خود را به ثبت رسانده‌اید و اما ساکن این دو شهر نیستید، می‌توانید با تماس با کارشناسان و ارائه شماره کارت خود، مبلغ واریز شده را پس بگیرید. در حقیقت وب‌سایت دام کالا، خرید گوسفند زنده را برای ساکنین تهران و کرج، بسیار آسان کرده است.

وب‌سایت دام کالا با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در فروش گوسفند زنده، آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز است. در حقیقت این مرکز شرایط مطلوبی را برای رشد گوسفندان فراهم کرده است. همچنین این وب‌سایت، فروش عمده گوسفند برای هیئت و حسینیه ها و همچنین رستوران‌ها را نیز انجام می‌دهد. در حقیقت وب‌سایت دام کالا تنها مرکزی است که جهت حمل و نقل و ذبح گوسفند، هیچ مبلغی را از شما دریافت نمی‌کند. شما تنها هزینه گوسفند خریداری شده را می‌پردازید.

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات جامعی در مورد خرید آنلاین گوسفند زنده به شما ارائه دهیم. سپاسگذاریم که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها