نحوه مصرف انجیر تازه و خشک صد یک

کد خبر: 1188500
نحوه مصرف انجیر تازه و خشک صد یک

انجیر صدیک ممکن است لطیف، نرم و دارای بافت باشد، اما آبدار، ساخارین و طعم عسلی آن چیزی است که آنها را به یک خوراکی بی نظیر تبدیل می کند. می توانید آنها را هم تازه و هم خشک میل کنید. مردم اکثراً ترجیح می‌دهند آن‌ها را همان‌طور که هستند مصرف کنند، اما می‌توانید با جفت کردن آن‌ها با غذاهای دیگری مانند پنیر، پروشوتو، شراب و مانند آن لذت ببرید. همچنین می توانید از آنها به عنوان یک ماده برای تهیه محصولات نانوایی، پیش غذا، سالاد و دسر استفاده کنید. در نتیجه راه های زیادی برای خوردن انجیر وجود دارد. اجازه دهید در زیر با جزئیات کامل به آن نگاه کنیم.

چگونه انجیر بخوریم؟

ساده ترین راه برای خوردن انجیر به صورت خام است. انجیر به شکل زنگ با پوست کمی چین خورده و چرمی، شیرین ترین و آبدارترین میوه اواخر تابستان است. انجیر به عنوان یکی از سالم ترین میوه ها شناخته شده است. اگر می‌خواهید درباره فواید سلامتی آن‌ها بیشتر بدانید، مقاله 14 فواید تغذیه‌ای انجیر یا انجیر را بخوانید. ساده ترین راه برای خوردن انجیر این است که میوه را به سادگی بشویید، ساقه بالایی آن را بچرخانید و بردارید، آن را به نصف برش دهید، کریستال های شکر را بردارید و طعم لذیذ آن را بچشید. می توانید آنها را تازه یا خشک میل کنید. با این حال، مهم ترین مرحله حتی قبل از آن، انتخاب نوع مناسب انجیر است. انجیر انواع مختلفی دارد که در رنگ های مختلف سبز، زرد، بنفش و قهوه ای وجود دارد. صرف نظر از رنگ، دقیق ترین زمان برای خوردن انجیر زمانی است که رسیده است و این یک جزء ضروری است که قبل از انتخاب انجیر برای مصرف باید بررسی شود. همچنین می توانید آنها را به صورت خشک شده یا با آب پز، پخت و کباب کردن میل کنید.

آیا می توان انجیر را با پوست کامل خورد؟

می توانید انجیر صدیک را با پوست آن چون خوراکی میل کنید. با این حال، این یک طعم اکتسابی است زیرا افراد زیادی بافت آن را دوست ندارند. اگر میوه را به صورت کامل همراه با پوست می خورید، قبل از مصرف آن را به درستی بشویید و تمیز کنید. آنها را زیر آب خنک بشویید و به آرامی با دستمال کاغذی خشک و تمیز کنید. آن را خیلی محکم فشار ندهید زیرا انجیر رسیده لطیف و لطیف است. از استفاده از برس برای تمیز کردن کثیفی ها خودداری کنید، در عوض از دستان خود برای پاک کردن کثیفی ها به آرامی استفاده کنید. اگر نمی خواهید آن را با پوست بخورید، به سادگی از یک لایه بردار برای جدا کردن آن استفاده کنید. می توانید با انگشتان خود پوست را به آرامی جدا کنید. همچنین می توانید انجیر را بدون پوست کندن از طول برش داده و میل کنید. به این ترتیب، می‌توانید هنگام خوردن آن ابتدا از فضای داخلی شیرین لذت ببرید.

2

روش های مختلف سرو و خوردن انجیر چیست؟

اگر نمی خواهید انجیر را به طور کامل داشته باشید، در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید آنها را سرو کرده و بخورید.

 

انجیر آب پز: این یک روش خوب برای خوردن انجیر است. می توانید آنها را با استفاده از اجاق گاز آهسته یا روی اجاق گاز بپزید. برای انجام این کار، از 500 میلی لیتر شراب غنی شده یا ادویه دار، سرکه طعم دار یا آب میوه برای حداقل 8 انجیر استفاده کنید. اجازه دهید انجیرها به مدت 15 تا 20 دقیقه روی اجاق گاز بپزند تا نرم شوند اما نرم نشوند. هر از چند گاهی آنها را برگردانید تا به طور یکنواخت شکار شوند. اگر از آرام پز استفاده می کنید، اجازه دهید انجیرها به مدت 5 ساعت یا تا زمانی که درست بپزند بپزند و شروع به تقسیم شدن کنند. می توانید انجیر آب خوری را با دسرهای یخ زده، لبنیات از جمله ماست سرو کنید.

از آن در محصولات پخته شده و دسرها استفاده کنید: می توانید از انجیر در محصولات پخته شده مانند کلوچه، کیک یا نان استفاده کنید. می توانید با استفاده از آن تارت درست کنید یا از آن به عنوان تزئین روی کیک های دیگر با آجیل، فراستینگ غنی یا فراستینگ پنیر خامه ای استفاده کنید.

انجیر را با... سرو کنید: انجیر با انواع مختلف پنیر، آب یا سرکه با طعم مرکبات، و ادویه ها و گیاهانی مانند دارچین، نعناع، ​​رزماری، اسطوخودوس، آویشن، جوز هندی، انیسون ستاره ای و مانند آن بسیار خوب است. علاوه بر این، آنها با هر نوع آجیل، عسل، انواع مختلف شراب (به ویژه شراب ادویه دار)، گوشت های پخته شده مانند بیکن و ژامبون، مواد معطر قوی مانند سیر، زیتون، آنچوی و کیپر به خوبی هماهنگ می شوند.

سالاد و پیش غذا: انجیر کبابی یک افزودنی عالی به سالاد است. آیا تا به حال در مورد سالاد معروف پینه دوز شنیده اید؟ انجیر تازه کبابی کاملا مکمل پنیر بز خامه ای و سرکه بالزامیک مرکباتی است. همچنین می توانید پیش غذای خوش طعمی مانند انجیر و پروشوتو، کراستینی انجیر و مانند آن درست کنید.

آیا خوردن انجیر خشک بی خطر است؟

می توانید انجیر را به صورت تازه یا خشک مصرف کنید. مقاله ما در مورد نحوه خشک کردن انجیر، روند خشک کردن انجیر تازه را توضیح می دهد. شما می توانید انجیر خشک را به همان شکلی که بادام هندی یا بادام میل می کنید بخورید. انجیر خشک یک میان وعده عالی است، اما باید به مقدار مصرفی خود توجه داشته باشید زیرا کالری و قند بیشتری دارند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها