مشاوره حقوقی تلفنی| وکیل تلفنی

کد خبر: 1188503
مشاوره حقوقی تلفنی| وکیل تلفنی

اغلب افراد در زمان‌های سختی که نیاز به مشاوره و کمک دارند، دسترسی مناسبی به اطلاعات صحیح ندارند. بنابراین لازم است تا درباره مشاوره حقوقی اطلاعات کاملی داشته باشند. چنین مشاوره‌هایی که به صورت غیرحضوری هستند می‌توانند در زمان سریع‌تری فراهم شده و جز مشاوره حقوقی تلفنی ارزان به شمار بروند. بنابراین بسیاری از مراجعان آن را انتخاب می‌کنند. ما در این مقاله قصد داریم تا درباره مشاوره حقوقی به صورت تلفنی، مزایای آن و نحوه دریافت وقت شما را راهنمایی کنیم.

مشاوره حقوقی تلفنی چیست؟

مشاوره حقوقی تلفنی یکی از روش‌های نوین دریافت خدمات حقوقی است. بعد از شیوع کرونا و قرنطینه، بسیاری از فعالیت‌های حضوری متوقف شد. در نتیجه این اتفاق، کسب و کارها و خدمات زیادی به صورت تلفنی و آنلاین ارائه شدند. یکی از این موارد مشاوره حقوقی تلفنی فوری بود. افرادی که در شهرهای کوچک زندگی می‌کردند دیگر نمی‌توانستند برای مراجعه به یک دفتر حقوقی به شهرهای بزرگ‌تر سفر کنند.

این در حالی است که موسسات هم در حال ایجاد روش‌های ارتباطی جدید بودند. به وجود آمدن سیستم تلفنی برای مشاوره در زمینه امور حقوقی، یکی از خدماتی بود که از آن دوران شروع شده و تا الان هم ادامه دارد. البته تلفنی بودن مشاوره به این معنا نیست که قرار است فردی بدون دانش و آگاهی با شما صحبت کند. بلکه طرف مقابل شما، وکیلی باتجربه و دارای پروانه وکالت است.

 

مزایای مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی به صورت تلفنی مزایای خاص خود را دارد. اولین مزیت آن همانطور که در بالا هم اشاره کردیم محدود نبودن به مکان خاصی است. شما برای دریافت خدمات مشاوره نه نیازی به طی مسافت طولانی و نه صرف هزینه‌های زیاد سفر ندارید. می‌توانید از منزل یا محل کار خود با موسسه حقوقی مورد نظر تماس گرفته و پرونده خود را مطرح کنید.

مزیت دیگر آن، پایین بودن هزینه مشاوره حقوقی تلفنی است. از آن جایی که مراجعه به صورت غیرحضوری بوده، هزینه دریافتی به ازای هر ساعت مشاوره هم کمتر است.

شما در هر ساعت از شبانه روز و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی نیز می توانید از مشاوره حقوقی با برترین وکلای متخصص در حوزه مورد نظر خود مشورت نمایید. کافیست تلفن خود را برداشته شماره 09212242670 و یا 02147625900 را گرفته و پس از واریز حق المشاوره با وکیل متخصص مشورت نمایید.

مزایای مشاوره حقوقی تلفنی زیاد بوده اما یکی دیگر از مهم‌ترین موارد آن، این است که می‌توانید این کار را به دور از چشم دیگران انجام دهید. برخی از افراد به دلیل مشکلات و موقعیت کاری یا خانوادگی امکان این را ندارند که درباره مراجعه خود به وکیل آشکارا صحبت کنند. در این حالت مشاوره تلفنی می‌تواند قدم بسیار مثبتی بوده و هیچگونه ضرر و نگرانی هم نداشته باشد.

برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی چه باید کرد؟

دریافت مشاوره حقوقی به صورت تلفنی بسیار ساده و سریع است. اگر مایل به دریافت وقت مشاوره هستید کافی است تا با شماره همراه 09212242670 تماس برقرار کنید. با مشخص کردن موضوع حقوقی خود و مدت زمان مورد نیاز برای مشاوره می‌توانید بعد از پرداخت هزینه با وکیل متخصص صحبت کنید. علاوه بر این اگر مایل به دریافت وقت حضوری هم باشید، با توجه به لوکیشن شما، اولین وقت مناسب اختصاص داده می‌شود.

در صورتی که مایل باشید با شماره تلفن ثابت 02147625900 هم می‌توانید از سراسر ایران تماس بگیرید. درنتیجه اگر درگیر یک پرونده حقوقی هستید بهتر است در اولین فرصت اقدام کرده و کار را با یک شخص حرفه‌ای پیش ببرید.

 

هزینه مشاوره حقوقی تلفنی

یکی از مزایای مشاوره حقوقی تلفنی پایین‌تر بودن هزینه آن است. بنابراین برای افرادی که از قشر کم درآمد هستند یا باید بودجه خود را مدیریت کنند، انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. هزینه مشاوره حقوقی تلفنی در درجه اول به سطح و میزان تخصص وکیل مورد نظر بستگی دارد. وکیل متخصص با سال‌ها تجربه در زمینه خود دارای دستمزد بالاتری است.

البته این بالا بودن دستمزد برای خدمات متنوعی که ارائه می‌دهد هم صدق می‌کند. با این حال حتی یک وکیل گران قیمت هم در مشاوره تلفنی خود دستمزد کمتری دریافت می‌کند. بنابراین اگر دغدغه هزینه‌های مشاوره را دارید می‌توانید به این گزینه به عنوان یک انتخاب قطعی نگاه کنید. از این روش برای پاسخگویی به سوالات اساسی و اطلاع از اینکه به چه وکیل متخصصی باید مراجعه کرد، می‌توانید استفاده کنید. هزینه 5 دقیقه مشاوره حقوقی تلفنی با برترین وکلای پایه یک دادگستری فقط 25000 تومان است. جهت اطلاع دقیق از حق المشاوره به وبسایت موسسه حقوقی وکیل تلفنی به آدرس www.vakiltel.com  مراجعه نمایید.  

آیا مشاوره حقوقی تلفنی قابل اعتماد است؟

چه در مشاوره حضوری و چه در مشاوره تلفنی حقوقی، در قدم اول باید موسسه مطمئنی را انتخاب کنید. موسسه حقوقی مورد نظر شما باید مجوز فعالیت داشته باشد. همچنین وکلای این موسسه هم باید همگی پروانه وکالت رسمی و قانونی داشته باشند. اگر به سراغ فرد مطمئنی بروید، تفاوتی ندارد که مراجعه حضوری باشد یا غیر از آن، در هر صورت هویت شما افشا نخواهد شد.

یکی از سوگند‌هایی که وکلا هنگام دریافت مجوز فعالیت می‌خورند، این است که از هویت و اسناد موکل خود دفاع کنند. در هیچ قانونی هم نمی‌توان وکلای رسمی را مجبور به صحبت درباره اطلاعات موکلان کرد. بنابراین، اگر موسسه حقوقی وکیل تلفنی مجوزدار را انتخاب کرده باشید، مشاوره حقوقی تلفنی شما کاملا قابل اعتماد است. از طرفی تیم مدیریتی موسسه حقوقی وکیل تلفنی فیلترهای بسیاری را در گزینش و استخدام وکلا و مشاورین حقوقی موسسه لحاظ کرده و تنها افراد با سواد، متبحر و مجرب در حال خدمت رسانی به مردم عزیز می باشند. فلذا مشاوره ارائه شده کاملا علمی و مطابق با قوانین حاکم بر جامعه هست

سپاسگزاریم که تا انتهای مقاله ما را همراهی کردید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها