معرفی بهترین مرکز فروش سیلیس در تهران

کد خبر: 1188742
معرفی بهترین مرکز فروش سیلیس در تهران

 

 

 

سیلیس یا سیلیسیم دی اکسید (sio2) از جمله رایج ترین کانی ها بر روی زمین است که در خانواده کانی سیلیکاته جای دارد. با توجه به این که مجموعه های متعددی در حال فروش سیلیس باکیفیت های مختلف هستند، از این رو معرفی بهترین مرکز فروش سیلیس در تهران می تواند راهنمای خوبی برای خریدار سیلیس باشد.

سیلیس از جمله موادی است که بخش بزرگ و به عنوان یک ترکیب اسیدی از پوسته زمین را تشکیل می دهد و امروزه معادن زیادی در حال استخراج این ماده باارزش هستند. Silica یک ترکیب سفید رنگ و شیمیایی بوده که از واکنش اکسیژن و سیلیکون ایجاد شده و از پودر سیلیس برای بتن، تصفیه آب، کشاورزی و ... استفاده می کنند. اگر شما هم به دنبال جواب این سوال هستید که پودر سیلیس از کجا بخریم، ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

سیلیس چیست؟

سیلیسیم دی اکسید یا سیلیکا در حدود 59 درصد از پوسته زمین را تشکیل می دهد و دارای نام های چون اکسید سیلیسیم و سیلیس می باشد. این عنصر با توجه به اندازه دانه ها و درجه خلوصش در گروه بندی های متفاوتی قرار دارد. هر نوع کانی که در ساختار خود sio2 داشته باشد، سیلیس است. در ضمن سیلیس های پودر شده به واسطه دستگاه سنگ پودر را پودر سیلیس می گویند.

انواع دانه بندی سیلیس

از جمله مهم ترین عوامل در زمان خرید سیلیس این است که این محصول در اندازه دانه ها و قطرهای گوناگون در بازار موجود است. از جمله مهم ترین دانه بندی های پرکاربرد این نوع مواد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیلیسیم دی اکسید با دانه بندی 5-8 میلی متر

  • سیلیس با دانه بندی 3-5 میلی متر

  • سیلیکا با دانه بندی 2-3 میلی متر

  • سیلیس با دانه بندی 1-2 میلی متر

انواع سیلیس موجود در دنیا با توجه به ساختار کانی

سیلیس های که از معادن استخراج می شوند با توجه به ساختمان کانی و ترکیبات دارای انواع گوناگونی می باشد و هر کدام از آن ها دارای کاربردهای مخصوص به خود می باشند.

کوارتز

کوارتزها از جمله پلی مورف های سیلیس می باشد و دارای پایداری در درجه حرارت معمولی و فشار به خاطر سختی زیاد هستند. بیشتر سیلیس های موجود در طبیعت در این دسته قرار می گیرند.

ماسه سنگ

ماسه های سیلیسی نوعی از کوارتز رسوبی بوده که خرد شده هستند. این نوع دانه ها به دلیل ذرات رس، آهک، اکسید آهن و باقی مواد به هم می چسبند.

فلینت

مواد تشکیل دهنده فلینت ها شامل کوارتز، کربنات کلسیم، مواد آلی و آب می باشد و رنگ آن به صورت سیاه، خاکستری و قهوه ای روشن است. نحوه تشکیل آن به صورت حل شدن اسکلت سیلیسی جانوران اسفنجی در آب دریا و ته نشین شدن در بستر دریا می باشد.

انواع سیلیس موجود در بازار با توجه به درجه خلوص

سیلیکا با توجه به درجه خلوص دارای انواع مختلف بوده که در گروه های گوناگونی نیز دسته بندی می شود. در زمان خرید سیلیس باید بدانید که هر کدام از آن ها دارای قیمت و فواید مخصوص به خود هستند.

سیلیس درجه یک

این نوع محصول به دلیل داشتن میزان خلوص بالا در فیلتراسیون آب و سندبلاست ها استفاده می شود. در ضمن در صنعت ساختمان سازی، کشاورزی و ... قابل استفاده هستند.

سیلیس درجه دو

میزان ناخالصی های این نوع نسبت به سیلیس درجه یک بیشتر بوده و در ساختار آجرها، ماسه آهکی و ... استفاده می شود. در صنایعی که از حساسیت کمی برخوردار هستند مانند: ریخته گری، پودر سیلیس برای بتن و ... از سیلیس درجه 2 استفاده می کنند.

سیلیس میکرونیزه

این نوع محصول پرکاربرد که به صورت پودر می باشد در مش های گوناگون از جمله: مش 180 و مش 230 با خلوص 99 درصد ساخته و در بازار موجود می باشد.

کاربرد سیلیس در صنایع گوناگون

از سیلیسیم دی اکسید به دلیل داشتن ساختار و درجه بندی متنوع در صنایع مختلف استفاده می کنند. خواص بی نظیر عنصر sio2 موجب شده تا در بیشتر صنعت ها قابل مصرف باشند.

  1. الکترونیک

  2. تصفیه آب

  3. شیشه سازی

  4. سرامیک و کاشی سازی

  5. فیلترشنی استخر

  6. تولید چسب

  7. آجر و ماسه آهکی

  8. ریخته گری

  9. جواهر سازی

  10. و ... .

معرفی بهترین مرکز فروش سیلیس در تهران!!

فراوانی سیلیس به عنوان یک ماده غیرفلزی در پوسته زمین بسیار زیاد می باشد و در انواع مختلفی از جمله پودر سیلیس، سیلیس دانه بندی شده و ... در بازار موجود می باشد. Silica در ساختار شن و ماسه استفاده می شود. در مقدار راندمان و عملکرد بسترهای سیلیس عوامل گوناگونی چون اندازه ذرات و درجه خلوص تاثیرگذار می باشد.

بدون شک خریدار سیلیس به دنبال یک مجموعه معتبر و مطمئن برای خرید سیلیس هستند تا محصول مورد نظر را با توجه به نیاز و کیفیت قابل قبول تهیه کنند. در حال حاضر فروشگاه اینترنتی همدان سیلیکا به عنوان بهترین مرکز فروش سیلیس در تهران شناخته شده است.

 

برچسب ها : همدان سیلیکا,فروش سیلیس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها