نحوه ی اجاره جرثقیل در تهران با جرثقیل نوین

کد خبر: 1188746
نحوه ی اجاره جرثقیل در تهران با جرثقیل نوین

 

 

این محتوا توسط گروه سئو، دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت نبض نت تدوین گردیده است.

آیا می دانید نحوه اجاره جرثقیل در تهران به صورت آنلاین و پس از دریافت مشاوره های لازم از کارشناسان حاضر در جرثقیل نوین به چه صورت است؟

به عنوان یکی از مراکز معتبر اجاره دهنده انواع جرثقیل که توان کرایه این دستگاه ها در اوزان مختلف با ظرفیت ها و مشخصات متناسب با کاربری مدنظر شما را دارد، جرثقیل نوین تلاش کرده است با استفاده از ابزار مشاوره آنلاین، امکان اجاره جرثقیل در تهران را برای شهروندان محترم فراهم کند.

برای همین در صورت نیاز به اجاره انواع جرثقیل برای حمل خودرو و انواع ماشین آلات، پیشبرد پروژه های عمرانی، ساختمانی و یا هر کاربرد دیگر می توانید ضمن مشاوره با کارشناسان دفتر اطلاعات بیشتری در مورد نحوه ی اجاره جرثقیل به دست آورید.

 

تفاوت انواع جرثقیل

یکی از مهم ترین نکاتی که به عنوان یک شهروند باید در زمان اجاره جرثقیل به آن توجه کنید این است که انواع جرثقیل با یکدیگر تفاوت های بسیار زیادی دارند و برای همین است که هر یک از آن ها ممکن است برای کاربری خاصی مناسب باشد.

برای مثال هر یک از مدل های جرثقیل که دارای دکل بلند هستند، برای بلند کردن بار یا جابجایی آن در شعاع و ارتفاع خاصی مناسب هستند. این جرثقیل ها علاوه بر این با توجه به ظرفیت باربرداری خود توان حمل اجسام با حداکثر وزن مشخص را دارند.

یا در مورد انواع جرثقیل کفی دار با توجه به نوع کفی و توان جرثقیل می توان اجسام و یا ماشین آلات دارای وزن های مشخص را با این جرثقیل ها حمل کرد. به همین دلیل توجه به ظرفیت باربرداری و مشخصات جرثقیل در زمان اجاره آن ها بسیار مهم است.

شما می توانید در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد انواع جرثقیل و کاربری هایی که دارند با کارشناسان شرکت مشورت کنید.

با این وجود در ادامه متن چند نوع جرثقیل به شما معرفی می شوند تا بیشتر با تنوع این تجهیزات آشنا شوید:

جرثقیل خاور

یکی از انواع جرثقیل که شاید برای بارها در سطح شهرهایی مانند تهران شاهد تردد آن بوده اید جرثقیل خاور است که به دلیل کاربردهای زیادی که برای حمل وسایل نقلیه سبک و یا کاربردهای مشابه دیگر دارد تقاضای زیادی برای کرایه آن در بخش های مختلف پایتخت وجود دارد.

این جرثقیل به طور معمول توان محدودی دارد و می توان با استفاده از آن اجسام و یا ماشین آلات کمتر از چند تن را جابجا کرد.

جرثقیل 10 تن

این جرثقیل در مقایسه با جرثقیل خاور دارای توان و ظرفیت باربرداری بیشتری است و برای همین در صورتی که وزن اجسام یا ماشین آلات بیش از چند تن باشد می توان با اجاره جرثقیل 10 تن موفق به حمل یا جابجا کردن آن شد.

جرثقیل 30 تن

ظرفیت باربرداری یک جرثقیل 30 تن تا میزان قابل ملاحظه ای بیش از جرثقیل های 10 تن و جرثقیل 3 تن یا 5 تن است و به همین دلیل است که استفاده از آن برای پیشبرد برخی از پروژه های ساختمانی و عمرانی ضروری است.

با این وجود جرثقیل های دارای ظرفیت های بیشتر نیز در تهران و سایر نقاط ایران وجود دارند که امکان کرایه آن ها برای شرکت ها و پیشبرد پروژه های مختلف امکان پذیر است. در ادامه به یکی از این جرثقیل ها اشاره شده است:

جرثقیل 50 تن

یکی دیگر از جرثقیل هایی که در صورت نیاز به پیشبرد امور سنگین و بلند کردن اجسام ممکن است مورد استفاده قرار گیرد این دستگاه است.

برای همین ممکن است بسیاری از شرکت ها که نیاز به اجاره جرثقیل در تهران  دارند مدل های دارای ظرفیت یا توان 40 تا 50 تن را کرایه کنند.

باید توجه داشته باشید که علاوه بر مدل های ذکر شده (که دارای توان های کمتر از ده تن تا پنجاه تن هستند)، مدل های دیگر از جرثقیل نیز برای کرایه توسط افراد حقیقی و حقوقی توسط شرکت های معتبر خریداری شده اند. برای همین امکان کرایه آن ها را پس از مشاوره با توجه به کاربری مدنظر خود خواهید داشت.

اهمیت مشخصات جرثقیل

در صورت نیاز به اجاره جرثقیل به خاطر داشته باشید که علاوه بر ظرفیت باربرداری این دستگاه ها مشخصات آن ها نیز مهم است. برای مثال مشخصه هایی مانند طول بوم و یا نوع دکل جرثقیل می تواند نقش مهمی در شعاع باربرداری آن داشته باشد.

برای همین در صورت نیاز به اجاره جرثقیل از شرکت ها و دفاتر ارائه دهنده این خدمات یا جرثقیل نوین تلاش کنید در مرحله اول ضمن مشاوره با کارشناسان حاضر در دفتر به طور کامل به نوع پروژه یا دلیل نیاز به اجاره این تجهیزات اشاره کنید تا بهترین دستگاه را در اختیار شما قرار دهند.

هزینه اجاره جرثقیل

با توجه به تنوع مدل ها و کاربری انواع جرثقیل و نکاتی که در بالا به آن ها اشاره شد به خوبی می دانید که هزینه اجاره جرثقیل شبانه روزی یا هزینه قابل پرداخت برای کرایه این تجهیزات به طور روزانه با توجه به مدل دستگاه یا توان آن متفاوت خواهد بود.

برای همین شهروندان محترم می توانند در صورت نیاز به کرایه این تجهیزات در مراحل اولیه از نرخ کرایه های مصوب برای اجاره انواع جرثقیل در بخش های مختلف تهران بزرگ آگاه شوند.

لزوم رعایت نکات ایمنی برای اجاره جرثقیل

با توجه به این که جرثقیل برای حمل اجسام و یا ماشین آلات سنگین به کار می رود، توجه داشته باشید که همواره لزوم رعایت نکات ایمنی توسط متقاضیان و اپراتورها باید جدی گرفته شود.

برای همین توصیه می شود از اپراتورها در مورد مهم ترین نکاتی که باید در زمان اجاره جرثقیل به آن ها توجه شود سوال کنید تا امکان ایمن سازی عملیات پیشبرد پروژه های عمرانی و ساختمانی یا حمل ماشین آلات سنگین را داشته باشید.

لازم به ذکر است در زمان اجاره جرثقیل نیازی به نگرانی در این مورد ندارید و به طور حتم شرکت هایی مانند جرثقیل نوین تلاش می کنند تا کلیه خدمات خود را با استفاده از اپراتورهای مجرب و متناسب با نرخ های مصوب از شهروندان محترم و شرکت های فعال در تهران ارائه کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها