ایران پمپ، معتبرترین فروشگاه با بهترین قیمت پمپ باد

کد خبر: 1189011
ایران پمپ، معتبرترین فروشگاه با بهترین قیمت پمپ باد

ایران پمپ، یکی از تولیدکنندگان انواع کمپرسور در ایران است. در فروشگاه اینترنتی این مجموعه می توانید انواع کمپرسور بدون لرزش و صدا و بدون روغن را خریداری کنید. کارشناسان و متخصصین کاربلد مجموعه ایران پمپ، با تکیه بر تجربه و دانش فنی توانسته اند محصولات خود را با کم ترین قیمت و بالاترین کیفیت تولید کنند.

با خرید کمپرسورهای ایران پمپ می توانید از محصولی با کیفیت مشابه نمونه های ایتالیایی و آلمانی استفاده کنید. این شرکت معتبر، با سابقه طولانی در فروش انواع کمپرسور باد، خدمات زیر را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

طراحی و تولید کمپرسور باد اختصاصی در ایران پمپ

یکی از خدمات مجموعه ایران پمپ، طراحی و ساخت کمپرسور باد به سفارش مشتریان است. شما مشتریان عزیز می توانید با توجه به نیاز کاری خود، بهترین نوع کمپرسور باد را از این مجموعه تهیه کنید. مهندسین حرفه ای ایران پمپ، کمپرسور باد اختصاصی متناسب با نیاز پروژه شما را طراحی و تولید می کنند.

مشاوره قبل از خرید توسط کارشناسان خبره ایران پمپ

برای کسب اطلاعات کامل در مورد محصول مورد نظرتان می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما در مجموعه ایران پمپ می توانند با دریافت اطلاعاتی از کسب و کار شما، در انتخاب بهترین کمپرسور باد متناسب با شغل تان، مشاوره دهند. با درج اطلاعات شغلی و شماره همراه خود در سایت ایران پمپ، از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان ما، جهت معرفی کمپرسور مناسب کار تان بهره مند خواهید شد.

گارانتی محصولات توسط شرکت ایران پمپ

از خدمات دیگر فروشگاه ایران پمپ، گارانتی بی قید و شرط محصولات تولیدی است. کمپرسورهای باد تولیدی این مجموعه دارای گارانتی حداقل 6 ماه بدون قید و شرط هستند. این گارانتی قابل ارتقاء به یک سال است. برای استفاده از این گارانتی، پیش از خرید با واحد مشاوره ایران پمپ (8595333-0513) در تماس باشید. محصولات تولید ایران پمپ، تا 10 سال از پشتیبانی قطعات و خدمات برخوردارند.

ارائه خدمات پس از فروش توسط مجموعه ایران پمپ

ارائه خدمات پس از فروش توسط مجموعه ایران پمپ

کلیه امور سرویس و تعمیرات محصولات تولیدی ایران پمپ، در محل کار شما، با بهترین قیمت و کم ترین هزینه توسط تکنسین های مجرب ما انجام می شود. این مجموعه، در تمامی شهرهای استان خراسان دارای نمایندگی تعمیرات است. اطلاعات مربوط به نام و آدرس این نمایندگی ها در دفترچه راهنمای محصول قید می شود. برای دریافت این خدمات می توانید با شماره تماس ۳۸۵۴۳۳۱۱-۰۵۱ در ارتباط باشید.

محصولات ایران پمپ، تجربه ای از بهترین قیمت پمپ باد

فروشگاه ایران پمپ، بهترین قیمت پمپ باد هرمتیک، اویل فری، سیلندری و تسمه ای را تولید و در اختیار شما قرار می دهد. محصولات این مجموعه در ابعاد و قدرت های متفاوت تولید می شوند. از محصولات ایران پمپ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کمپرسور باد یخچالی

ویژگی شاخص این گروه از محصولات ایران پمپ، عدم تولید صدای آن است. مشاغل نیازمند به محیط های کاری آرام می توانند بهترین قیمت پمپ باد یخچالی را از این مجموعه خریداری کنند. سایر ویژگی های کمپرسورهای باد یخچالی ایران پمپ عبارتند از:

  • قابلیت چرخش 3000 دور در دقیقه
  • تولید فشار هوا تا 15 بار
  • طراحی و تولید ظرفیت های متنوع (300-10 لیتری) ، با توجه به نیاز هر صنعت

کمپرسور بدون روغن (اویل فری)

یکی از جدیدترین محصولات ایران پمپ، کمپرسورهای بدون روغن است. در این گروه از محصولات، به دلیل عدم ورود روغن به مخزن، هوای تولید شده توسط آن بدون روغن خواهد بود. بهترین قیمت پمپ باد اویل فری را در ایران پمپ تجربه کنید.

کمپرسور مخصوص دندانپزشکی

این کمپرسورهای تولیدی ایران پمپ، از بهترین قطعات ایتالیایی و امریکایی تولید شده است. موتورهای گازی به کار گرفته در طراحی این پمپ ها، هیچ گونه لرزش و صدایی تولید نمی کنند. این کمپرسورهای مخصوص دندانپزشکی در ظرفیت های 1000-40 لیتر قابل سفارش و تولید هستند.

کمپرسورهای سیلندری و تسمه ای

مهم ترین ویژگی این محصول، تولید صدای بالا و لرزش فراوان آن است. از این رو، استفاده از آن برای محیط های صنعتی پر سر و صدا چون کارگاه، آپاراتی یا کارخانه توصیه می شود. کمپرسورهای سیلندری و تسمه ای علیرغم تولید صدای بالا، بسیار پرقدرت هستند.

کمپرسور باد ماشین

کمپرسور باد ماشین ایران پمپ در دو مدل مخرن دار و فاقد مخزن به فروش می رسند. این کمپرسورها دارای 2 سیلندر، حداکثر فشار 150 psi و حجم باد خروجی 60 L/min هستند. قدرت بالای موتور این کمپرسورها ایجاب می کند که به دو سر باتری خودرو متصل شوند. بهترین قیمت پمپ باد ماشین را می توانید با خرید از ایران پمپ تجربه کنید.

کمپرسور باد دائم کار بدون روغن

بازدهی بالا و عدم نیاز به روغن، دو ویژگی مهم کمپرسورهای دائم کار ایران پمپ هستند. این کمپرسورها دارای چندین موتور می باشند. از این رو، برای استفاده دائم در محیط های صنعتی تعریف می شوند. از دیگر مشخصات مطلوب این محصول، تولید فشار ثابت در مدت زمان طولانی کار دستگاه است.

سایر محصولات ایران پمپ

سایر محصولات ایران پمپ

بهترین قیمت پمپ باد را در محصولات وارداتی ایران پمپ نیز می توانید خریداری کنید. این شرکت، علاوه بر فروش محصولات تولیدی خود، اقدام به واردات انواع کمپرسورهای باد از برترین برندها کرده است. از جمله این محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمپرسورهای ناردی ایتالیا
  • کمپرسورهای فیما ایتالیا
  • کمپرسور کیلینیک ایر
  • کمپرسورهای دندانپزشکی دور دنتال
  • کمپرسور باد ایر استار(air star compressor)

چرا ایران پمپ؟!

این مجموعه مفتخر است تا با تولید بهترین انواع پمپ باد، سهمی در رشد اقتصادی فعالین حوزه های مختلف صنعت کشور داشته باشد.

  • فعالیت تخصصی ایران پمپ در تولید و تعمیر انواع کمپرسور باد

این مجموعه علاوه بر فروش بهترین قیمت پمپ باد، خدمات مربوط به تعمیر این دستگاه را توسط کارشناسان مجرب خود با دریافت کمترین هزینه انجام می دهد. خدمات تعمیر انواع کمپرسورهای برودتی خانگی، صنعتی و سردخانه ای با تکیه بر نیروی انسانی متخصص و مجرب ایران پمپ در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

  • مشتری مداری و ارتباط نزدیک با مشتریان از مهم ترین استانداردهای تعریف شده در کار تیمی پرسنل ایران پمپ

این ویژگی در ارائه خدمات، مجموعه ایران پمپ را از سایر رقبای خود متمایز می کند. خدماتی چون گارانتی کالا، تضمین اصالت و کیفیت آن، مشاوره تخصصی رایگان، ارائه خدمات پس از فروش و پیش از آن، از ویژگی هایی است که این برند را در ذهن مشتریان خود ماندگار ساخته است. شهرت و نام نیک این مجموعه، حاصل 20 سال تلاش بی قفه و تعهد کارشناسان ایران پمپ به مقوله کیفیت در کلیه محصولات تولیدی آن است.

  • تکیه بر اصول اساس مدیریت کیفیت
  • خرید مواد اولیه درجه یک
  • استفاده از خلاقیت نیروی انسانی ماهر

سخن آخر

صنایع و مشاغل مختلف می توانند با توجه به نیاز کاری خود، بهترین کمپرسور باد را با بالاترین کارایی، کیفیت و بهترین قیمت از ایران پمپ خریداری کنند. از نکات قوت این مجموعه، طراحی سفارشی محصولات برای مشتریان است. با دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید از کارشناسان خبره ایران پمپ، می توانید انتخابی هوشمندانه و مطمئن را تجربه کنید. این موضوع شما را از پرداخت هزینه های سنگین تعمیر و یا تعویض کمپرسور معاف خواهد کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها