در هنگام خرید بلندگو سقفی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

کد خبر: 1190341

قبل از خرید بلندگو سقفی چه نکاتی را باید بدانیم؟ قیمت و نحوه خرید بلندگو سقفی و بهترین برندهای بلندگو سقفی در ایران کدام است؟ این مقاله ارزشمند را کامل بخوانید...

در هنگام خرید بلندگو سقفی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

امروزه پخش موسیقی به جزئی جدایی ناپذیر در محیط های اداری، تجاری و مسکونی تبدیل شده است و از طرفی طبق آمار در فضاهای فروشگاهی که موسیقی پس زمینه در آنجا پخش می‌شود. 70% فروش بیشتری را نسبت به فروشگاه های که صدای همهمه جمعیت در آن شنیده می‌شود، تجربه کرده‌اند.

موسیقی تاثیر مستقیمی روی عملکرد بهتر پرسنل و آرامش بیشتر مشتریان دارد و به طور کلی باید گفت که پنج مورد از اصلی ترین آثاری که پخش موسیقی پس زمینه در محیط کاری یا اداری شما دارد عبارت است از:

  • تاثیر موسیقی روی درک مشتریان از محیط تجاری
  • زمان انتظار دلنشین تر برای مشتریان شما
  • تاثیر آهنگ در انتخاب محصول توسط مشتری (ترغیب به خرید بیشتر)
  • تاثیر روی سرعت در انتخاب و قطعی کردن خرید

 

چرا از بلندگو سقفی استفاده کنیم؟

بین بلندگوهای مختلفی که برای پخش موزیک وجود دارد، از جمله بلندگو دیواری، باند اکتیو ، بلندگو ستونی و... باید گفت که بلندگو سقفی به دلیل اینکه درون سقف جایگذاری می‌شود و جلوی چشم ما نیست، بهترین گزینه است. اما این پایان کار نیست.

باید گفت که کیفیت صدایی که از سقف شنیده شود بسیار بالاتر است و ما برای شنیده شدن صدای یکنواخت در محیط یکی از بهترین گزینه های موجود استفاده از بلندگوهای سقفی است. شما با توجه به مساحت و محیطی که دارید می‌توانید انتخاب کنید که از چه تعدادی بلندگو سقفی استفاده کنید و با توجه به توان خروجی آنها از چه فاصله ای آنها را نصب کنید.

البته برای مشاهده محصولات می‌توانید به لینک بلندگو سقفی در فروشگاه آوازتو مراجعه کنید.

 

به طور کلی مزیت بلندگو سقفی این است که:

  1. فضای محیط را اشغال نمی‌کند.
  2. در سقف نصب می‌شود.
  3. صدای با کیفیت تری را خواهیم داشت.
  4. صدای یکنواخت در محیط
  5. استفاده در محیط دستشویی ها یا WC
  6. قابلیت ضد آب و ضد رطوبت برای استخرها و پارک های آبی
  7. قابلیت کنترل محیطی (زون بندی) برای تغییر صدا در نواحی مختلف
  8. و...

نکات مهم قبل از خرید بلندگو سقفی

اما به طور کلی یک سری موارد وجود دارد که قبل از خرید بلندگو سقفی باید بدانید و ما این موارد را در قالب یک مقاله در آوردیم تا شما با مطالعه آن اطلاعات کافی داشته باشید.

سقف مناسب برای بلندگو سقفی

یکی از مزیت های بلندگو سقفی این است که در سقف یا سقف کاذب یا سقف کناف کشی شده نصب می‌شود و نصب آن بسیار راحت است. و دیگر مزیت آن این است که کابل کشی آن مشخص نیست و از درون سقف کناف شده عبور می‌کند. برعکس باندهای روی زمین یا اسپیکرهای دیواری که حتی با داکت کشی هم فضایی را اشغال می‌کنند که زیبا نیست.

توان خروجی بلندگو سقفی

بلندگوهای سقفی توان خروجی متفاوتی دارند و بستگی به مدل و برند آنها دارد. برای مثال بلندگو های سقفی از 5 وات شروع می‌شود و ممکن است تا 100 وات هم وجود داشته باشد که البته این مقدار مناسب هر فضایی نیست و کاملاً بستگی به مساحت و ارتفاع شما دارد. بهتر از کارشناسان فروش بلندگو سقفی آوازتو کمک بگیرید تا در انتخاب بلندگو سقفی مناسب شما را راهنمایی کنند.

انواع بلندگو سقفی را بشناسید

بلندگوهای سقفی دو مدل رایج دارند که در ادامه توضیح می‌دهیم.

  1. بلندگو سقفی توکار
  2. بلندگو سقفی روکار

همانطور که از نام آنها پیداست بلندگو سقفی های توکار درون سقف قرار می‌گیرند و مدل های روکار، نیاز به کندن سقف یا کناف کشی ندارند.

بلندگو سقفی بلوتوث دار وجود دارد؟

بله ما در فروشگاه آوازتو مدل های از بلندگو سقفی را به تازگی موجود کردیم که دارای بلوتوث هستند و حتی بدون آمپلی فایر قادر هستید به آنها وصل شوید و موزیک پخش کنید، این بلندگوها بیشتر برای فضاهای کوچک اداری یا محیط های مسکونی استفاده می‌شوند زیرا که در فضاهای بزرگ تر شما حتماً باید آمپلی فایر تهیه کنید که اکثر آمپلی فایر ها دارای بلوتوث و USB هستند و دیگر نیازی نیست خود بلندگو سقفی این قابلیت را دارا باشد.

قیمت بلندگو سقفی

قیمت بلندگو سقفی چقدر است؟

بلندگوهای سقفی قیمت های متنوعی دارند شما با هر بودجه‌ای قادر هستید که بلندگو سقفی مورد نظر خودتان را تهیه کنید. البته که نیاز نیست برای تجهیز کردن محیط مسکونی، اداری یا تجاری خود حتماً سراغ برندهای مطرح و بزرگ بروید زیرا که برندهای خوبی در این زمینه هستند که کیفیت و خروجی فوق العاده‌ای به شما می‌دهند که در فروشگاه آوازتو موجود است.

 

بهترین برندهای بلندگو سقفی در ایران

اما بهترین برندهای بلندگو سقفی که در دنیا و ایران مورد استفاده قرار می‌گیرند کدام هستند؟ در ادامه خدمت شما معرفی می‌کنیم.

  • یاماها
  • JBL
  • جاسکو
  • NOVOX
  • فونیکس
  • SHOCK (شوک)
  • و...

خرید بلندگو سقفی

بلندگو سقفی را از کجا بخریم؟

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که اگر قصد خرید بلندگو سقفی را داشتیم از کجا بخریم؟ شما باید حتماً از فروشگاهی خرید کنید که معتبر باشد و محصولات اورجینال و با کیفیت را ارائه کند.

اگر به دنبال فروشگاهی مطمئن و با سابقه در این زمینه هستید ما حتماً به شما فروشگاه آوازتو را معرفی می‌کنیم.

در فروشگاه آوازتو تمامی محصولات دارای ضمانت نامه و گارانتی هستند، از نظر کیفیت سطح بسیار بالایی دارند و تنوع قیمت و محصولات بسیار زیاد است به نحوی که حتماً بلندگو سقفی مورد نظر خود را در آوازتو پیدا خواهید کرد.

کافیست همین حالا به وب سایت Avazeto.com مراجعه کنید و بلندگو سقفی خود را اینترنتی یا حضوری خریداری کنید و هر کجای کشور که هستید درب منزل تحویل بگیرید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها