آموزش بازی پابجی موبایل به صورت کاملا حرفه ای + نحوه خرید یوسی ارزان

کد خبر: 1190399
آموزش بازی پابجی موبایل به صورت کاملا حرفه ای + نحوه خرید یوسی ارزان

 

 

اگر به انجام بازی‌های کامپیوتری علاقه‌مندید، حتماً نام بازی پرطرفدار پابجی را شنیده و یا این بازی را انجام داده‌اید، بنابراین می‌دانید که برای انجام این بازی نیاز به خرید یوسی دارید تا به کمک آن‌ها بتوانید در این بازی پیشروی کرده و دشمنان را شکست دهید. اگر این بازی را انجام می‌دهید و یا علاقه‌مند به شرکت در آن هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را از دست ندهید، زیرا قصد داریم علاوه‌بر پرداختن به معرفی کامل بازی پابجی و بررسی ترفند کامل پابجی، به نحوۀ خرید یوسی از واریا شاپ پرداخته و ببینیم خرید یوسی در طی بازی چه کمکی به ما می‌کند؟

بازی پابجی چیست؟

اگر تحقیقی در خصوص بازی‌های کامپیوتری قدیمی کرده و یا آن‌ها را دیده باشید، متوجه خواهید شد که در طی حداقل سی‌سال گذشته، این بازی‌ها چه تغییرات شگرفی کرده‌اند. به طوری که در حال حاضر، نوجوانان و جوانان بسیاری به این بازی‌ها علاقه نشان داده و آن را انجام می‌دهند. بازی پابجی PUBG یکی از همین بازی‌های کامپیوتری به‌شمار می‌آید که پس از از زمان ورود به بازار دانلود گیم‌های کامپیوتری و موبایلی مانند گوگل‌پلی، اپل‌استور و .. توانست علاقه‌مند بسیاری پیدا کرده و بسیاری از کابران و گیمرها اقدام به دانلود آن کنند.

این بازی توسط فردی به نام برندان گرین در ژانر بتل رویال Battle royal تولید شد و نام کامل این بازی Unknown’s Battlegrounds به معنای همه در برابر همه است. اما از همان ابتدا نیز به‌صورت مخفف PUBG  خوانده شد و در بین بازیکنان شهرت یافت. گفتنی است که این بازی بسیار پرهیجان است، زیرا در آن با دنیایی پر از رمزوراز روبه‌رو می‌شوید که داستان آن در یک منطقۀ جنگی روایت می‌شود و پیش می‌رود. ترفند بازی پابجی بسیار زیاد است. به‌گونه‌ای که تنها باید در بازی قرار بگیرید که بتوانید متوجۀ آن‌ها شوید.

برای طراحی گرافیکی این بازی تلاش بسیاری شده‌است تا تمامی جزئیات برای آن در نظر گرفته شود. به طوری که وقتی شما به‌عنوان یک بازیکن وارد این بازی می‌شوید، خود را به‌طور کامل در یک منطقۀ جنگی احساس می‌کنید که لازم است تمامی تلاش خود را به‌کار گیرید تا بتوانید زنده بمانید. این بازی را می‌توانید هم روی موبایل با سیستم عامل اندروید و IOS و هم با استفاده از کامپیوتر یا لپ‌تاپ‌هایی که مخصوص گیم هستند انجام دهید.

نکتۀ مهمی که در خصوص بازی پابجی وجود دارد، آن است که این بازی نیاز به استفاده از اینترنت دارد. اغلب بازی‌های کامپیوتری که به‌همراه دوستان و یا تیمی که تشکیل داده‌اید انجام می‌شود، به‌صورت آنلاین هستند و برای انجام آن نیاز است که از اینترنت استفاده کنید.

نکتۀ مهم دیگر این‌که برای شرکت در این بازی، لازم از امکانات و تجهیزات بیشتری برخوردار باشید. به طوری که بتوانید در موقعیت‌های مختلفی که در منطقۀ جنگی قرار می‌گیرید، از خود محافظت کرده و زنده بمانید تا بتوانید به مرحلۀ بعد وارد شوید. خرید یوسی راهکاری به همین منظور است، زیرا تنها با استفاده از آن است که می‌توانید در این بازی اسلحه و تجهیزات مختلف به‌دست آورده و در بازی باقی بمانید. ما در بخش‌های بعدی بیشتر دربارۀ یوسی پابجی و نحوۀ خرید آن توضیح داده و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

آموزش پابجی موبایل و نحوۀ اجرای آن

برای گوشی‌های اندرویدی لازم است بازی پابجی موبایل را از Play store دانلود کنید، زیرا به این ترتیب بازی اجرای بهتر و همچنین سرعت بیشتری خواهد داشت. البته این نکته را هم فراموش نکنید که سرعت این بازی به سرعت اینترنت شما بسیار مرتبط است. نکتۀ مهم دیگری که در این خصوص باید با شما در میان بگذاریم، این است که چنانچه این بازی را از سایت‌های مختلف در اینترنت دانلود کرده باشید، ممکن است دچار تداخل شده و هم‌زمان نتوانید بازی پابجی موبایل را Record و Play کنید. با این حساب بهتر است نسخه‌ای از این بازی که در پلی‌استور موجود است را دانلود کنید و از این بازی هیجان‌انگیز و چالشی لذت ببرید.

این بازی به‌صورتی دیگر یعنی فیلترشده هم موجود است که برای استفاده از این نسخه، حتما نیاز به استفاده از فیلترشکن خواهید داشت. پیشنهاد می‌کنیم برای استفاده از این نسخه، حتما از فیلترشکن‌های قوی استفاده کنید تا دچار قطعی نشوید.

این بازی به‌گونه ای طراحی شده‌است که این وقتی در بازی قرار می‌گیرید و آن را استارت می‌زنید، در یک جریان قرار می‌گیرید و به‌واقع در این بازی زندگی می‌کنید. شاید یکی از دلایل اعتیادآور بودن این بازی‌ همین امر باشد، زیرا لازم است آرام‌آرام پیش‌رفته و در موقعیت‌های خاص قرار گیرید تا بتوانید از فضاسازی‌های بسیار خاص، لذت برده و تلاش خود را به‌کار بگیرید که بتوانید تا انتها در این بازی بمانید.

اگر بخواهیم دربارۀ دیگر ویژگی‌های بازی پابجی صحبت کنیم، باید این نکته را یادآور شویم که برنامه‌نویسان این بازی محیط و فضاهای این بازی را به‌گونه‌ای طراحی کرده‌اند که در هر زمان شما با اتفاقات تازه و پیش‌بینی نشده‌ای روبه‌رو خواهید شد. در این بازی همه چیز نامشخص است، یعنی شما نمی‌دانید چه چیزی قرار است اتفاق بیفتد، بنابراین این بازی این‌طور نیست که یک‌بار آن را بازی کنید و دیگر تمام شود، بلکه بارها می‌توانید این بازی را انجام دهید و لذت ببرید، بدون آن‌که خسته شوید.

این بازی آنقدر در بین نوجوانان، جوان‌ها و گیمرها محبوب بوده و جذابیت داشته است که تاکنون رکورد 30 میلیون نسخه را رد کرده‌است مضاف بر اینکه می‌توان گفت بیش از 3 میلیون و 200 هزار نفر در دنیا به این بازی پرداخته‌اند.

بازی پابجی چگونه آغاز می‌شود و چطور می‌توان در آن پیشروی کرد؟

در این بخش بهتر است کمی بیشتر به این بازی ورود کنیم و ببینیم شروع بازی از چه نقطه‌ای است و چگونه باید در این بازی جلو رفت. بازی پابجی به این صورت آغاز می‌شود که شما به‌صورت پاراشوتینگ وارد جزیره‌ای می‌شوید و لازم است برای زنده ماندن در این جزیره، تمامی تلاش خود را به‌کار بگیرید. خرید یوسی یکی از کارهایی است که کمک می‌کند شما در این جزیره زنده بمانید و در بازی پیشروی کنید و اما چطور؟ از آنجا که ممکن است در این جزیره هر اتفاقی برای شما رخ دهد، پس با داشتن تجهیزات بیشتر می‌توانید به‌راحتی بازی را جلو ببرید. خرید یوسی ارزان از واریا شاپ که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت، به شما کمک می‌کند تا بتوانید به انواع لباس و تجهیزات و سلاح و ... دسترسی پیدا کنید و بازی را با موفقیت پشت سر بگذارید.

تجهیزات مناسب برای بازی پابجی را از کجا باید به‌دست آورد؟

شایان ذکر است برای پابجی قابلیتی طراحی شده‌است که در منطقه‌ای به نام Safe Zone بازیکنان هرچند مدت یک‌بار می‌توانند آن را به‌صورت دایره‌ای روی نقشه ببینند، این قابلیت موقعیت قرارگیری سایر بازیکنان را به شما نشان خواهد داد، بنابراین در طی بازی چنانچه از منطقه دور بمانید، می‌توانید با مراجعه به Safe Zone،  خودتان را به دیگر بازیکنان برسانید.

دیگر آن‌که هرچه در فضای این بازی جلو می‌روید، می‌بینید که در این جزیره تمامی امکانات از قبیل لباس، لوازم پزشکی، اسلحه و تجهیزات نظامی و .. مهیا شده‌است و هرچند مدت یک‌بار نیز هواپیمای باری بالای آسمان این منطقه به پرواز درآمده و با انداختن جعبه‌های حاوی سلاح و لباس و ... به بازیکنان یا درواقع جنگجویان کمک می‌کند تا بتوانند خود را برای ادامۀ بازی و برنده‌شدن در رقابتی تنگاتنگ آماده کنند. اما لازم است بدانید که شما نمی‌توانید از همۀ این تجهیزات استفاده کنید و دست شما بسته است و باید با خرید یوسی پابجی این امر را انجام دهید.

رنک های پابجی

پیش از آن‌که به خرید یوسی پابجی بپردازیم، لازم است دربارۀ رنک های پابجی صحبت کنیم و ببینیم رنک‌آپ کردن در این بازی چه معنایی دارد؟

بسیاری از گیمرهایی که بازی پابجی را انجام می‌دهند، می‌دانند که برای به‌دست آوردن اسکین یا پوسته‌های جدید و داشتن شرایط بهتر برای گرفتن اسکین و به‌طورکلی دریافت شرایط بهتر، به رنک‌آپ کردن می‌پردازند؛ رنک‌آپ کردن در پابجی چندان سخت نیست. ما در ادامه به نکاتی اشاره خواهیم کرد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید این عمل را انجام دهید و رنک خود را بالا ببرید:

  • یک مپ مخصوص برای رنک‌آپ کردن انتخاب کنید

برای این امر همیشه از یک مپ استفاده کنید. اگر بخواهید در همۀ مپ‌ها قصد بازی و رنک‌آپ کردن داشته باشید، موفق نخواهید شد.

  • برای زنده ماندن باید بجنگید

اولویت اول شما در این بازی زنده ماندن است و برای رنک‌آپ کردن هم به این مسئله نیاز دارید. ممکن است افراد زیادی را کشته باشید، اما نتوانید زنده بمانید، در این صورت از امتیاز کمتری برخوردار می‌شوید و نمی‌توانید به‌راحتی رنک آپ کنید.

  • بی‌دلیل درگیر نشوید

از دیگر رنک های پابچی این است که نباید بی‌دلیل درگیر شد، زیرا باعث می‌شود زودتر شکست بخورید و بمیرید که در این صورت امتیاز و رنک زیادی از شما کم می‌شود. به همین دلیل سعی کنید در مکان‌های کم‌جمعیت حاضر باشید و مکان‌هایی را برای رفتن انتخاب کنید که حاشیۀ امنیت بالایی دارند و در آنجا دشمن نیست.

  • افراد بیشتری را بکشید

اگر بتوانید در کنار زنده ماندن، افراد بیشتری را بکشید، امتیاز بالاتری خواهید گرفت. اما باز هم تکرار می‌کنیم که اولویت اول شما در بازی، زنده ماندن است؛ با درگیری‌های بیهوده جان خود را به خطر نیندازید.

  • به روش کلاسیک بازی کنید

برای دریافت رنک های پابجی باید در مود کلاسیک بازی کنید؛ دیگر مودها چنین قابلیتی را برای شما فراهم نمی‌کنند.

images_1670140044.png

یوسی پابجی چیست؟

یوسی به نوعی ارز یا پول رایج در بازی آنلاین پابجی اطلاق می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید هرچیزی که در روند بازی نیاز دارید را خریداری کنید. این پول درون بازی استفاده می‌شود و چیزی شبیه به پول‌های فیزیکی نیست، بلکه اعتباری است که به اکانت بازی شما اضافه می‌شود و می‌توانید از آن برای خرید لباس، اسلحه و تجهیزات استفاده کنید. پس یوسی پابجی همان پول درون بازی یا دلار بازی پابجی موبایل است که در سایت‌های فروش بازی‌های کامپیوتری، باعنوان یوسی پایجی UC PUBG شناخته می‌شود.

چطور می‌توان خرید یوسی پابجی را انجام داد؟

برای خرید یوسی پابجی موبایل لازم است پول بپردازید و آن‌ها را از طریق سایت‌هایی که شرایط فروش این واحد پول درون‌برنامه‌ای را فراهم کرده‌اند، خرید خود را انجام دهید. خرید یوسی به این صورت است که فرض کنید با پرداخت 1 دلار، می‌توان تعدادی یوسی پابجی خریداری کرد. این یوسی‌ها در حین بازی کمک می‌کنند تا بتوانید به‌راحتی وسایل و تجهیزات موردنیاز خود را تهیه کنید. از دیگر نکات کاربری پابجی این است که بازیکنانی که بازی پابجی را به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌دهند، می‌دانند که خرید یوسی پابجی موبایل در بسته‌های بزرگ‌تر برایشان به‌صرفه‌تر است و سود بیشتری برای آن‌ها به‌همراه خواهد داشت.

یک راه خرید یوسی پابجی استفاده از سایت‌های خارجی است که در این شرایط لازم است با استفاده از کارت‌های اعتباری بین‌المللی مانند مسترکارت، ویزا و پی‌پل و یا از گوگل‌پلی خرید خود را انجام دهید که البته به دلیل تحریم‌ها به‌طور مستقیم امکان‌پذیر نیست و باید به‌صورت غیرمستقیم و با کمک گرفتن از واسطه‌ها، خرید یوسی را انجام داد.

برای خرید یوسی پابجی موبایل به روش مستقیم، تنها می‌توان توسط سایت‌های ایرانی که شرایط فروش این دلارها و پول‌های درون‌برنامه‌ای را تامین کرده‌اند، خرید یوسی پابجی و ارزهای سایر بازی‌های کامپیوتری را انجام داد. اما برای خرید یوسی پابجی، لازم است به نکاتی که در ادامه اشاره می‌کنیم توجه کنید و خرید آن را از سایت‌های معتبر و شناخته‌شده انجام دهید تا دچار ضرروزیان نشوید.

ابتدا سایت معتبری را پیدا کنید، سپس بستۀ موردنظر خود را انتخاب کنید و آیدی خودتان را که در بازی از آن استفاده می‌کنید، در بخشی که در نظر گرفته شده‌است وارد کنید. درنهایت روی خرید یوسی پابجی و پرداخت وجه کلیک کنید. به همین سادگی روند خرید یوسی انجام‌ می‌شود و در حدود کمتر از نیم ساعت، یوسی پابجی به آیدی شما در بازی انتقال یافته و می‌توانید برای خرید امکانات از آن استفاده کنید.

ما در ادامه یکی از این سایت‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد که به‌راحتی و در مدت بسیار کوتاهی می‌توانید خرید یوسی را انجام دهید.

 وب سایت واریا شاپ

انجام بازی‌های کامپیوتری و دیجیتال اگر به اندازۀ کافی صورت گیرد، نه تنها مشکلی نخواهد داشت، بلکه کمک می‌کند تا جوانان و نوجوانان بتوانند در سخت‌ترین موقعیت‌ها انتخاب درستی داشته باشند و بحران‌های پیش‌آمده را مدیریت کنند. این موضوع تا حد زیادی بر زندگی واقعی آن‌ها نیز تاثیر خواهد گذاشت. واریا شاپ یکی از سایت‌های فروش یوسی پابجی موبایل و سایر ارزهای درون‌بازی است. با مراجعه به آدرس الکترونیکی https://waryashop.com/، می‌توانید خرید یوسی از واریا شاپ و همچنین ارزهای سایر بازی‌های آنلاین را انجام دهید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها