تابلو مغازه چوبی و زیبایی های آن

کد خبر: 1190404
تابلو مغازه چوبی و زیبایی های آن

 

 

از سال های گذشته تاکنون روش های مختلفی وجود دارند، که به شما صاحبان کسب و کار و مشاغل در فروش هر چه بیشتر و تبلیغات نوین می توانند کمک بسیار شایانی کنند. برخی از این روش ها واقعا با هزینه بسیار ناچیزی قابل اجرا هستند و شما می توانید از مراکز مختلف آنها را سفارش دهید. تابلو مغازه در نمونه های مختلفی طراحی می شود و هر یک زیبایی خاص و منحصر به فرد خود را دارد. در حال حاضر یکی از نمونه های پرطرفدار و درجه یک، تابلو مغازه چوبی می باشد، که علاوه بر زیبایی باعث تبلیغ بهتر شما نیز می شود. اگر به دنبال یک روش کم خرج برای تجربه فروش بیشتر در هر مقطعی از سال هستید، ما به شما تابلو مغازه حروف استیل، چوبی و نوع چلنیوم را پیشنهاد می کنیم.

 

تابلو مغازه در واقع چیست و چرا باید حتما از آن استفاده کنیم؟

این نمونه ها بیشتر بر اساس تبلیغ، معرفی و همچنین هدایت مشتری طراحی و نصب می شوند و بلافاصله بعد از نصب زیبایی خود را نشان می دهند، طبق آخرین بررسی های انجام شده در کشورهای مختلف دنیا حدود ۹۲ درصد از مشتریان و مراجعه کنندگان هر مرکزی به وسیله تابلوهای جذاب و زیبا بیشتر ترغیب به خرید شده اند. شما با انتخاب یک تابلو درست و مناسب حتی کسب و کار خود را نیز می توانید از بسیاری از مشکلات موجود مثل فروش کمتر نجات دهید. همچنین یکی از نکات مهمی که پیرامون نصب و اجرای تابلو وجود دارد، قرار دادن آن در مکان درست و مناسب می باشد، که از تمامی جهات دید داشته و حتی از چندین متر دورتر توسط مراجعه کنندگان و مشتریان قابل بررسی باشد.

تابلو مغازه در واقع چیست و چرا باید حتما از آن استفاده کنیم؟

امروزه در برخی از نمونه های جدید تابلو تبلیغاتی مغازه از روشنایی نیز استفاده می شود، تا تابلو مغازه شما نه فقط در روز بلکه در شب نیز به راحتی قابل دیدن باشد. به عنوان مثال یکی از نمونه های این تابلوها تابلو چلنیوم نام داردد که در رنگ ها و انواع مختلفی تولید می شود.

همچنین از دیگر نمونه های تابلو های تبلیغاتی که می شود از آنها در جهت تبلیغات تابلو مغازه استفاده کرد می توان به مواردی مانند تابلو استیل، تابلو فلکسی، تابلو لایت باکس و ... اشاره نمود.

 

تابلو مغازه چوبی و زیبایی های خیره کننده آن

تابلو مغازه چوبی و زیبایی های خیره کننده آن

این مدل از تابلو، مورد پسند بیش از 70 درصد از مشتریان می باشد و همچنین به آنها کمک بسیار شایانی می کند تا به اهداف خود در فروش و معرفی سریع تر برسند. اکثر تابلوهای چوبی، زیبایی غیر قابل وصفی دارند و همچنین می توانند سالها بدون تعمیر برای مشتریان کاربرد داشته باشند. از ویژگی های مثبت پیرامون این تابلو ها، متفاوت بودن آنها از نظر ظاهری با دیگر نمونه ها می باشد و برای اکثر مشاغل قطعا مناسب و کاربردی است. تابلو مغازه چوبی اگر به درستی طراحی شود، می تواند بیشترین میزان از زیبایی و جذب کنندگی را در اذهان مشتریان ایجاد کند. این نوع از تابلوها ترکیبی از سبک به روز و کلاسیک می باشند و به همین علت فضای هر محیطی را گرم تر و صمیمی تر نشان می دهند و در مدت زمان کاملا کوتاهی توسط نصاب های حرفه ای تابلو سازی قابل نصب می باشند. یکی از نکات مهمی که شما باید به آن توجه کنید، انتخاب یک مرکز مطمئن جهت طراحی و سفارش تابلو چوبی مغازه می باشد.

به عنوان مثال گروه تبلیغاتی و تابلو سازی نوین لایت با آدرس اینترنتی https://novinlight.com یک مجموعه تابلو سازی بزرگ در تهران است که می توانید با ورود به سایت این شرکت از خدمات ایشان بهرمند گردید.

 

چوب ترموود پر طرفدارترین چوب در ساخت تابلو مغازه

چوب ترموود پر طرفدارترین چوب در ساخت تابلو مغازه

یکی از چوب های پر طرفدار که می توان در صنعت تابلو سازی به آن اشاره نمود مربوط می شود به چوب ترمو؛ این شکل از چوب به دلیل اینکه در مراحل تولید حرارت بسیار بالایی به آن وارد می شود از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار می باشد و دلیل آن هم این است که حرارت دیدن چوب باعث می شود تا حشرات موذی داخل چوب از بین برود.

چوب ترموو در کشورهای مختلفی تولید می شود که مرغوب ترین نوع آن محصول کشور فنلاند است؛ البته متناسب با نوع مرغوبیت این مدل از چوب باید گفت که قیمت آنها نیز با یکدیکر متفاوت خواهد بود و مسلما کاربرد چوب مرغوب ترمو در جهت تولید تابلو مغازه چوبی می تواند نقش بسلر پر اهمیتی در ماندگاری و دوام بالای تابلو مغازه نیز داشته باشد که این مهم از مزیت ها و دلخواسته های مشتریان بشمار می رود.

در رابطه با شکل چوب ترمو هم باید گفت که این مدل از چوب ها به شکل شاخه های تخت همراه با ضخامت هایی بین 8 میلیمتر تا 20 میلیمتر تولید می شود که طول هر شاخه هم معمولا بین 2 تا 6 متر به فروش می رسد که متناسب با ابعاد تابلو مغازه در برخی از مراحل به شکل کامل و یا در برخی مراحل دیگر به شکل برش داده شده نصب می شود.

همچنین این مورد را هم باید به یاد داشت که چوب ترمو جهت نصب نیازمند شاسی کشی یا زیر سازی آهن خواهد بود که می توان در نهایت بعد از نصب چوب روی آهن اقدام به نصب انواع حروف های برجسته یا انواع تابلو های لایت باکس روی آن نمود.

طول عمر تابلو مغازه چوبی

طول عمر تابلو مغازه چوبی

همانطور که اشاره نمودیم چوب ترمووود از طول عمر بالایی برخوردار است که مسلما با توجه به مورد، آگاه خواهیم شد که در صورت سفارش تابلو مغازه چوبی بهترین گذینه استفاده از چوب ترمووود در تولید تابلو خواهد بود؛ اما به طور تخصصی اگر بخواهیم طول عمر مفید در رابطه با این نوع از چوب را عنوان کنیم می توانیم اینطور بنویسیم که چوب ترمووود فنلاند درجه یک دارای دوام و مانگاری بیش از 20 سال خواهد بود که البته هر 3 سال یکبار می توانیم با رنگ آمیزی مجدد چوب اقدام به نو سازی آن نماییم؛ ولی نکته مهم این است که شکل و ظاهر این مدل از چوب، بیش از 20 سال ماندگار خواهد بود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها