فروش اقساطی سایپا تحویل فوری در کیان خودرو

کد خبر: 1190818
فروش اقساطی سایپا تحویل فوری در کیان خودرو

 

 

برنامه خرید اقساطی خودرو یک طرح بسیار محبوب است که به متقاضیان خرید خودرو اجازه می دهد بدون داشتن پول کافی، اتومبیل دلخواه خود را خریداری نمایند.

در حال حاضر این طرح توسط شرکت های خودروسازی از جلمه سایپا، ایران خودرو و ... ارائه می شود که البته باید خاطر نشان کرد که ثبت نام در این طرح ها نیازمند داشتن یک سری شرایط خاص می باشد.

اما در کنار این مجموعه ها، تعدادی شرکت لیزینگی به وجود آمده اند تا فرایند خرید را بسیار آسان تر کنند. از این رو اگر شما عزیزان هم متقاضی خرید خودرو هستید، با ما همراه باشید تا به بحث درباره فروش اقساطی سایپا تحویل فوری در کیان خودرو بپردازیم.

کیان خودرو

 

کیان خودرو یک هلدینگ معتبر در زمینه فروش نقدی و یا اقساطی اتومبیل می باشد که فعالیت خود را از سال 1391 آغاز کرده است. در حال حاضر این مجموعه علاوه بر فروش اقساطی خودروهای داخلی از شرکت های سایپا، ایران خودرو، بهمن موتور و کرمان موتور اقدام به فروش خودروهای خارجی کرده است.

بنابراین خریداران عزیز می توانند با مراجعه به وب سایت این شرکت لیزینگی، خودروی دلخواه خود را انتخاب کرده و ضمن معرفی ضامن و واریز پیش پرداخت، ماشین را به صورت فوری دریافت نمایند.

سایپا

خرید خودرو اقساطی

سایپا یک شرکت خودروسازی داخلی است که آغاز فعالیت آن به سال 1341 خورشیدی باز می گردد. نخستین محصولات این شرکت حاصل همکاری سایپا با شرکت فرانسوی سیتروئن بود. جالب است بدانید که پس از سال 1358 سایپا تحت مالکیت دولت ایران قرار گرفت.

به نام ترین و پرفروش ترین محصول این کارخانه خودروی پراید می باشد که بسیاری از ایرانیان مالکیت آن را تجربه کرده اند. پس از پراید، سایپا اقدام به تولید خودروهای ملی دیگری کرد که در ادامه بیشتر با آن ها آشنا خواهیم شد.

فروش اقساطی سایپا شامل چه خودروهایی می شود؟

لیزینگ خودرو

طرح فروش اقساطی سایپا برای برخی از محصولات این شرکت فراهم می باشد. البته خرید این خودروها نیازمند ثبت نام در یکی از طرح های فروش عادی به صورت فوری، برنامه فروش فوری ویژه مادران، طرح پیش فروش زامیاد، طرح پیش فروش شاهین و یا سایر طرح های موجود است که در زمان خاصی از سال توسط این برند معرفی می شوند.

لازم به ذکر است همانطور که از نام برخی از این طرح ها مشخص می باشد، ثبت نام در آن ها تنها برای یکسری افراد خاص امکان پذیر است. همچنین این برنامه ها دارای ضوابط تعیین شده ای می باشند که که هر کسی را مجاز به ثبت نام نمی کند.

برای مثال یک نفر اجازه ثبت نام در دو طرح را ندارد و یا اینکه متقاضی نباید هیچ پلاک انتظامی ثبت شده ای داشته باشد.

از این رو اگر شما عزیزان می خواهید بدون هیچ چون و چرایی و در زمان دلخواه، خودروی مورد علاقه خود را خریداری کنید، فروش اقساطی سایپا تحویل فوری در کیان خودرو این امکان را برای شما فراهم آورده است. در ادامه بیشتر با خودروهای ارائه شده توسط این هلدینگ آشنا خواهیم شد:

شاهین

شاهین یکی از جدیدترین محصولات سایپا است که علاوه بر نام زیبا، عنوان خوش قیافه ترین خودروی این برند را نیز از آن خود کرده است. سایپا با استفاده از موتور توربوشارژ در این ماشین دوست داشتنی، تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

شاید استفاده از 8 سوپاپ در این خودرو نتواند نظر مثبت برخی را به سمت خود جلب کند، اما مطمئن باشید دیگر ویژگی های شاهین شما را از خرید پشیمان نخواهند کرد. برای این کار تنها کافی است به وب سایت کیان خودرو مراجعه کرده و با واریز پیش پرداخت و معرفی ضامن، مابقی پول را در اقساط 12 الی 60 ماهه پرداخت نمایید.

کوییک

از نظر فنی، کوییک مجهز به موتوری است که سایپا در خودروهای ساینا و تیبا استفاده کرده است. اما تعبیه دیگر امکانات و قابلیت ها و طراحی در چندین ظاهر متفاوت سبب شده تا کوییک به یکی از محبوب ترین خودروها در میان نسل جوان تبدیل شود.

این ماشین اسپرت دوست داشتنی دارای چندین تیپ مختلف می باشد. علاوه بر کوییک معمولی، کوییک R نیز یکی دیگر از این مدل هاست که تنها از نظر ظاهری متفاوت می باشد. حرف R در نام این خودرو به دو رنگ بودن آن اشاره دارد.

همچنین دیگر مدل، کوییک S می باشد. خودرویی حاصل سال 1400 که با همان ویژگی های فنی قبلی اما با ظاهری جذاب تر، در دل بسیاری جا گرفته است.

در آخر هم لازم است به مدل اتوماتیک این ماشین اشاره کنیم که رانندگی را برای بسیاری به ویژه در مناطق شلوغ و پرترافیک راحت تر کرده است. فروش اقساطی سایپا تحویل فوری در کیان خودرو هر 4 مدل مذکور را در بر می گیرد.

ساینا

ساینا را می توان خودرویی برگرفته از تیبا دانست که در سال 1392 روانه بازار فروش شد. این ماشین تاکنون در سه تیپ مختلف SX، EX و SE-A(LUX) تولید شده است که علاوه بر تفاوت های اندک فنی، دارای رنج قیمت متفاوتی نیز می باشند.

شایان ذکر است که پس از 4 سال سایپا با تعبیه دریچه گاز برقی در این ماشین، آن را تحت عنوان ساینا S به مشتریان معرفی کرد. این امر سبب شد استاندارد آلایندگی این ماشین به استاندارد یورو 5 ارتقا یابد و در نتیجه بیشتر حافظ محیط زیست باشد.

تیبا

دو خودروی دیگر که در لیست فروش اقساطی سایپا تحویل فوری در کیان خودرو قرار دارند، تیبا و تیبا 2 می باشند. شاید تیبا را بتوان برگرفته از خودروهای تندر 90، پراید و ریو دانست چرا که طراحی داخلی آن از این خودروها الهام گرفته شده است.

سازندگان، تیبا را در دو تیپ SE و EX به بازار عرضه کرده اند که به دلیل اختلاف در رینگ ها، آینه ها، شیشه بالابرهای برقی عقب و یکسری نکات جزئی دیگر از یکدیگر متمایز شده اند.

علاوه بر تیبای معمولی باید به تیبا 2 نیز اشاره ای داشته باشیم که به عنوان مدل هاچ بک این خودرو شناخته می شود. البته بجز ظاهر متفاوت و ایمنی بالاتر، تفاوت حائز اهمیت دیگری نمی توان میان این دو خودرو پیدا کرد.

پراید 151

پراید نام آشناترین محصول سایپا است که می توان تعداد بسیاری از آن را در هر کوچه و خیابان مشاهده کرد. پس از استقبال گسترده از این ماشین، سایپا اقدام به تولید آن در مدل های متنوعی چون پراید 111، پراید 131، پراید 132 و سایر تیپ های مختلف کرد به طوری که امروزه شاهد دیگر مدل آن تحت عنوان پراید 151 می باشیم.

بنابراین در صورتی که شما عزیزان تمایل به خرید این وسیله نقلیه کاربردی دارید، مراجعه به وب سایت کیان خودرو پیشنهاد ما به شما است.

سراتو آپشنال

سراتو حاصل همکاری سایپا با شرکت کیاموتورز می باشد. پس از برجام مونتاژ خودروی سراتو بر روی خط تولید سایپا قرار گرفت که عدم وجود امکانات کافی و کاربردی سبب شد این محصول با استقبال گسترده ای روبرو نشود.

پس از این اتفاق بود که در سال 1396 نسخه آپشنال این خودرو به بازار عرضه شد. بدیهی است که بهبود آپشن ها و قابلیت ها سبب شده سراتو آپشنال در مقایسه با مدل معمولی آن از قیمت بیشتری برخوردار باشد.

بنابراین اگر شما علاقمند به خرید این ماشین هستید و پول کافی برای آن ندارید، فروش اقساطی سایپا تحویل فوری در کیان خودرو راهگشای مشکل شما خواهد بود.

کلام آخر

طرح فروش اقساطی سایپا تحویل فوری در کیان خودرو چند سالی است به وجود آمده تا متقاضیان بدون نیاز به دریافت وام با بهترین و مناسب ترین شرایط بتوانند خودروی دلخواه خود را خریداری نمایند.

از این رو همانطور که مطالعه کردید، ما در این محتوا تمام نکات لازم و خودروهای این برند را که امکان خرید قسطی برای آن ها فراهم است را برای شما بازگو کردیم.

در نهایت امیدواریم شما عزیزان بتوانید با انتخابی درست، معرفی ضامن و تهیه مبلغ پیش پرداخت، خودروی مورد علاقه خود را به صورت فوری دریافت نمایید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها