بهترین سایت های خرید اسباب بازی و بازی فکری

کد خبر: 1190844

این روزها با وجود سایت های فروش اسباب بازی و بازی فکری، خرید این وسایل بازی بسیار ساده و در عین حال تخصصی تر شده است. در ادامه چند سایت مناسب برای خرید اسباب بازی را معرفی میکنیم.

بهترین سایت های خرید اسباب بازی و بازی فکری

 

 

بازی کردن یکی از اساسی ترین نیاز های کودکان است. کودکان با بازی ها تجربه های جدید کسب می کنند، دنیا را می شناسند و ذهنشان  توانمندتر می شود. با تغییر سبک زندگی و توسعه فروشگاه های اینترنتی، مردم هر روز تمایل بیشتری به خرید اینترنتی نشان می دهند. علتش هم این است که خرید اینترنتی ویژگی ها و برتری های چشمگیری نسبت به خرید حضوری دارد.

ما در خرید اینترنتی می توانیم انواع محصولاتی که نیاز داریم ببینیم، ویژگی های آن ها را بشناسیم، با هم مقایسه کنیم و پس از آن انتخاب کنیم. همه این کار ها در کمترین زمان اتفاق می افتد بدون اینکه لحظه ای در ترافیک بمانیم و ساعتی را صرف رفت و آمد کنیم. در این مقاله بهترین سایت های خرید اسباب بازی را به شما معرفی می کنیم تا با خرید از فروشگاه های معتبر تجربه شیرین یک خرید با کیفیت را داشته باشید. شما می توانید برای خرید انواع اسباب بازی ها یا خرید بازی فکری برای تربیت و توانمند کردن ذهن کودک خود، به این سایت ها مراجعه کنید.

خرید انواع اسباب بازی از دیجی کالا

 یکی قدیمی ترین و پر مخاطب ترین سایت های فروش اینترنتی دیجی کالاست. در دیجی کالا انواع کالای دیجیتال و غیر دیجیتال به فروش می رسد. دیجی کالا در زمینه نیاز های کودک و نوجوان نیز انواع محصولات را عرضه می کند. او  در کنار لباس، لوازم تحریر، کتاب و... انواع اسباب بازی ها را به فروش می رساند. فروشندگان نیز می توانند در نرم افزار دیجی کالا، کالاهای خود را به فروش برسانند. این سایت با دسته بندی منظم، امکان نظر دادن و امتیاز دادن برای محصولات و مقایسه سریع، کار مخاطب خود را برای خرید اسباب بازی راحت کرده و موجب رضایتشان شده است. دیجی کالا یکی از معتبر ترین و بهترین سایت های خرید اسباب بازی می باشد.

خرید بازی فکری کودک از عمو کتابی

 یکی از بهترین سایت های فروش بازی های فکری کودک و نوجوان عمو کتابی است. در این سایت تمرکز بر اسباب بازی های فکری برای مخاطب کودک و نوجوان است. سایت عمو کتابی نقاط قوت برجسته و منحصر به فردی دارد که کار انتخاب و خرید را برای مخاطب خود آسان می کند.

 اولین ویژگی منحصر به فرد عمو کتابی به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید اسباب بازی فکری، داشتن توضیحات کامل برای هر محصول است. زمانی که در این سایت هر اسباب بازی فکری را برای خرید  باز می کنیم، توضیحاتی پایین آن نوشته است که معرفی کامل محصول است. در معرفی محصول والدین می فهمند که بازی فکری کدام بخش از ذهن کودک شان را تقویت می کند و برای بهبود چه مهارت های مفید است. هم چنین در قسمت پایانی معرفی محصول، نحوه بازی به صورت کامل توضیح داده شده است تا خریدار با توجه به نحوه بازی و میل و سلیقه خود انتخاب آگاهانه ای داشته باشد.

در کنار این معرفی کامل، عکس های متنوع از محصول و یک ویدئو آموزشی برای بازی در سایت بار گذاری شده است که بازی ها را معرفی می کند و آموزش می دهد.

از دیگر ویژگی های عمو کتابی مشاوره رایگان تربیتی توسط گروهی از متخصصین است که به والدین کمک می کند بر مبنای هدفی که دارند  بازی تهیه کنند و از بازی های فکری به عنوان یک ابزار تربیتی کمک بگیرند.

عمو کتابی در کنار فروش کالا، مقالاتی تخصصی برای تربیت کودکان و نوجوانان دارد که خواندن آن ها برای والدین بسیار کمک کننده است. تمام این ویژگی ها عمو کتابی را به یکی از بهترین سایت های خرید اسباب بازی تبدیل کرده است.

تنوع بالا در دنیای اسباب بازی

 دنیای اسباب بازی یک سایت خوب برای خرید انواع اسباب بازی هاست.  محصولات این سایت به دو دسته بازی های فکری و اسباب بازی های معمولی تقسیم می شوند. انواع وسایل نقلیه، وسایل جنگجویی، فیگور ها، اسباب بازی برای بچه های خیلی کوچک، اسباب بازی در فضای باز، در کنار اسباب بازی های فکری در این سایت موجود است. تنوع محصولات این سایت بسیار بالاست. دسترسی به اسباب بازی های پسرانه و دخترانه نیز بسیار راحت است. در این سایت علاوه بر اسباب بازی لوازم تحریر نیز فروخته میشود.

آریا کید

آریا کید یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی کودک و نوجوان می باشد که در کنار وسایل و مایحتاج کودکان و نوجوانان، مانند وسایل سیسمونی، لباس، لوازم غذاخوری، کتاب های مفید برای رشد و تقویت مهارتهای ذهنی کودکان، اسباب بازی های مفرح و مفید را برای پرورش ذهن به فروش می رساند. ویژگی اصلی این سایت داشتن امکان مقایسه و خرید و تنوع کالاهاست.

آریا کید علاوه بر اسباب بازی های معمولی، بازی های فکری را نیز به فروش می رساند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد آریا کید، امکان خرید اقساطی اسباب بازی است. مجله تخصصی آریا کید هم یکی از نقاط قوت این سایت است. در مجله تخصصی، مقالاتی علمی برای آموزش والدین در تربیت کودک و نوجوان وجود دارد که در فرآیند تربیت کودکان و نوجوانان بسیار کمک کننده است. تمام این ویژگی ها آریا کید را به یکی از بهترین سایت های خرید اسباب بازی تبدیل کرده است.

مقایسه قیمت همه اسباب بازی ها در ترب

ترب یک موتور جستجوی خرید است که در سال ۱۳۹۳ توسط چند دانشجوی دانشگاه شریف راه اندازی شد. این سرویس جستجوی خرید واسطه ای بین فروشنده ها و خریداران است که کمک می کند در کمترین زمان مقایسه محصولات  و انتخاب برای خریدار اتفاق بیفتد. در سایت ترب بیش از ۱۴ هزار فروشگاه فعال هستند که کاربران می‌توانند با جستجو کردن محصولی که مد نظر دارد از فروشگاه های مختلفی خرید کنند. هم چنین در سایت ترب انواع و اقسام کالاها به فروش می رسد که یکی از از این دسته ها اسباب بازی کودک است. در ترب می شود انواع اسباب بازی های فکری و غیر فکری خرید.

 بازی دونه

یکی از بهترین سایت های خرید اسباب بازی کودکان سایت بازی دونه است که انواع اسباب بازی معمولی و بازی فکری در آن به فروش می رسد. سایت بازی دونه در کنار اسباب بازی، کتاب کودکان با موضوعات مختلف را نیز عرضه می کند.  یکی از نقاط قوت سایت بازی دونه، دسته بندی محصولات بر اساس مهارت هاست.  والدین می توانند با توجه به نیاز شان وارد یکی از دسته ها شود و خرید کنند.

مثلاً تقویت حافظه،  افزایش خلاقیت، ایجاد اعتماد به نفس و... که اگر روی هر کدام کلیک  کنید محصولات متنوعی را  نشان می دهد. سایت بازی دونه دارای صفحه مجله کودک است ویکی از بزرگترین سایت های فروش اسباب بازی است. در این سایت، علاوه بر بازی های فکری محصولات و نرم افزارهای آموزشی نیز برای کودکان و نوجوانان به فروش می رساند. این سایت مخاطب محصولات خود را  بر اساس پایه تحصیلی تقسیم بندی کرده است. علاوه بر داشتن بازی های فکری چادر جشن تکلیف نیز در این سایت به فروش می رسد. والدین و مربیان می توانند برای تربیت فرزند از مقالات آموزشی سایت استفاده کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها