معرفی آبگرمکن های دیواری برقی کم مصرف

کد خبر: 1191203
معرفی آبگرمکن های دیواری برقی کم مصرف

 

 

آبگرمکن های دیواری برقی کم مصرف ، یکی از مقرون به صرفه ترین و برترین گزینه ها برای گرم کردن آب در تمامی نقاط ساختمان است.

یکی از تجهیزات موردنیاز ساختمان ها به ویژه منازل مسکونی ، آبگرمکن می باشد. این وسیله به منظور گرمایش آب مورد استفاده قرار می گیرد. آبگرمکن ها در مدل های مختلفی تولید شده و با گذشت زمان پیشرفته تر شده اند.

به تدریج ، آبگرمکن های دیواری ، جایگزین آبگرمکن های مخزنی شده اند. آبگرمکن های دیواری در مدل های گازی و برقی تولید می شوند. آبگرمکن های برقی جدید و امروزی ، مصرف برق پایینی داشته و راندمان بالایی دارند.

نسل جدید آبگرمکن های دیواری

آبگرمکن های دیواری برقی کم مصرف ، نسل جدید آبگرمکن های دیواری می باشند که توانایی گرم کردن آب در هر لحظه را دارند. هر زمانی که به آب گرم نیاز داشته باشید ، آب گرم برای شما مهیا است. در حالی شما می توانید در هر لحظه از نعمت آب گرم برخوردار شوید ، که برق زیادی مصرف نخواهد شد. اغلب کاربران جهت انتخاب آبگرمکن برقی ، دغدغه مصرف برق و هزینه های قبوض برق را دارند.

به جرئت می توان گفت که آبگرمکن های گفته شده ، کم مصرف ترین آبگرمکن های برقی هستند. زیرا در مقایسه با آبگرمکن های مخزن دار برقی کم مصرف تر بوده و همچنین به نسبت آبگرمکن های دیواری برقی معمولی ، کم مصرف تر هستند. در این آبگرمکن ها ، تنها زمانی که جریان آب گرم مورد استفاده قرار می گیرد ، برق مصرف می شود.

مزایای نصب آبگرمکن های دیواری برقی کم مصرف چیست ؟

  • بر اساس مطالب گفته شده می توان اینگونه استنباط کرد که مهمترین مزایای این آبگرمکن ها ، مصرف پایین انرژی است.
  • برای مکان هایی که فاقد گاز شهری بوده و یا با مشکل افت فشار گاز مواجه هستند ، آبگرمکن های برقی گزینه ایده آلی هستند. نصب آبگرمکن های گازی ، در این مکان ها توصیه نمی شود.
  • نصب ، تعمیرات و سرویس این آبگرمکن ها بسیار ساده است و هزینه مرتبط با آنها اندک است.
  • شما با نصب چنین آبگرمکن هایی اطمینان حاصل خواهید کرد که در معرض خطرات گازگرفتگی و نشت گاز و ... قرار نخواهید داشت.
  • آبگرمکن های دیواری برقی کم مصرف به لوله کشی نیازی نداشته و در هر مکانی قابل نصب است.
  • طول عمر این آبگرمکن ها بسیار بالا است. خرید این آبگرمکن ها با چنین عملکرد و طول عمری ، بهترین اقدام جهت گرمایش آب ساختمان ها است.

بهترین آب گرمکن های دیواری برقی با مصرف پایین کدامند ؟

برندهای مختلفی به تولید انواع آبگرمکن های خانگی اقدام می کنند که برخی از آنها تولیدات باکیفیتی دارند. کیفیت برخی از آبگرمکن های ایرانی مانند آبگرمکن بوتان ، در سطح محصولات خارجی است. بهترین آبگرمکن ها ، دستگاه هایی بوده که بر اساس استانداردهای بین المللی ساخته شده باشند و راندمان و بازدهی فوق العاده بالایی داشته باشند.

در زمان خرید بهترین آبگرمکن های برقی باید به عوامل مختلفی از جمله رده مصرف انرژی ، سرعت گرم کردن آب ، علامت استاندارد ، جنس بدنه، گارانتی ، خدمات بعد از فروش و ... توجه داشته باشید تا محصول خریداری شده ضمن ارائه عملکردی مطلوب ، طول عمر بسیار خوبی داشته باشد.

16

بهترین آبگرمکن دیواری برقی با کیفیت بالا و قیمت مناسب کدام است ؟

یکی از بهترین برندهای آبگرمکن های دیواری برقی کم مصرف ، آبگرمکن آزمون کار است. این آبگرمکن به صورت اتوماتیک به گرم نمودن آب اقدام نموده و از جدیدترین آبگرمکن های موجود در بازار است.آبگرمکن آزمون کار در مدل های مختلفی در بازار وجود داشته که هر یک از ویژگی های خاصی برخوردار می باشند.

از ویژگی های آبگرمکن آزمون کار می توان به توان حرارتی بالا ، ترموستات های فرانسوی مرغوب ، عملکرد اتوماتیک ، ظرفیت های بالای تولید آب گرم ، ابعاد مناسب ، ورق های گالوانیزه ضخیم و مقاوم و ... اشاره نمود. این آبگرمکن ها فروش بالایی داشته و عملکرد بسیار قابل قبولی را از خود ارائه نموده اند. با خرید این آبگرمکن ها ، در هزینه ها صرفه جویی نموده و با هزینه اندکی یک آبگرمکن مدرن و به روز را در اختیار خواهید داشت. قیمت این آبگرمکن ها در مقایسه با پکیج ها ، بسیار پایین تر است. اما به لحاظ راندمان و بازدهی تفاوت آنچنانی میانی این آبگرمکن ها و پکیج ها وجود ندارد.

موارد مصرف آبگرمکن های دیواری برقی کم مصرف کجاست ؟

  • مکان هایی که هنوز از امکانات گاز شهری برخوردار نیستند ( باغ ها و ویلاهای خارج از شهر ) باید از این آبگرمکن ها استفاده کنند.
  • ساختمان هایی که متراژ کمی داشته و نصب دودکش برای آنها امکان پذیر نیست ، ملزم به استفاده از آبگرمکن های برقی هستند. عدم اکسیژن رسانی مناسب به آبگرمکن های گازی ، ممکن است خطراتی را ایجاد کند.
  • آب گرم کن های دیواری مصرف پایین به علت ویژگی هایی که دارند بهترین گزینه برای نصب در کانکس های اداری ، ویلایی ، نگهبانی و ... هستند.
  • برخی از مراکز به وجود آلاینده های سوخت گاز ، آلرژی داشته و این آلاینده ها مشکلاتی را برای آنها ایجاد می کنند بنابراین بهتر است از انواع آبگرمکن های برقی در این مراکز ( لابراتورها ، کارگاه های تولید مواد شیمیایی و ... ) استفاده نمود.
  • آبگرمکن های دیواری برقی کم مصرف برای مکان هایی که محدودیت فضا و محدودیت مصرف انرژی دارند ، بهترین گزینه برای تأمین آب گرم هستند.

 

دمـاتجهیــز؛ بهترین قیمت ها و برند های تجهیزات تاسیسات ساختمان

دماتجهیز

مجموعه دماتجهیز ، عرضه کننده انواع آبگرمکن های برقی ، گازی و خورشیدی در ایران و خاورمیانه است . محصولات عرضه شده از سوی این مجموعه ، از استانداردهای بین المللی برخوردار بوده و در بالاترین سطح کیفی می باشند. دما تجهیز ، محصولات خود را به همراه گارانتی های معتبر و کتبی و با قیمت مناسب به فروش می رساند. بسیاری از مشتریان این مجموعه از کشورهای مطرح منطقه می باشند.

دماتجهیز ، دارای گواهینامه ها و پروانه های متعددی در این زمینه است و تاکنون توانسته است کارنامه بسیار درخشانی را از خود بر جای بگذارد. این مجموعه همواره در نمایشگاه های بین المللی بزرگ و مهم در زمینه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی حضور داشته است.

17

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها