بهترین نردبان های 6 متری موجود در بازار کدام است؟

کد خبر: 1191276
بهترین نردبان های 6 متری موجود در بازار کدام است؟

یکی از لوازمی که برای کار در ارتفاع بیشتر از 2 متر به آن نیاز دارید، نردبان است. فرقی ندارد که نردبان را برای مصارف خانگی بخواهید یا کارهای صنعتی، در هر صورت نردبان شما باید ایستایی لازم را داشته و به قدر کافی استاندارد و ایمن باشد. معمولاً نردبان های 2.5 تا 5 متری برای مصارف خانگی خریداری میشوند و نربان های 6 متر به بالا کاربردهای نیمه صنعتی و صنعتی دارند. بنابراین اگر به دنبال یک نردبان برای انجام فعالیت های نیمه صنعتی مانند انبارگردانی در فروشگاه های لوازم خانگی و یا نماشویی ساختمان های مرتفع هستید، نردبان 6 متری بهترین گزینه برای شماست.

اما سوال اینجاست که بهترین نردبان های 6 متری موجود در بازار کدام است؟ از آن جایی که پاسخ این سوال، مهمترین راهنما برای خرید نردبان است، تصمیم گرفتیم یادداشتی تنظیم کنیم و در آن بهترین نردبان ها 6 متری را به همراه مشخصات فنی آنها معرفی نماییم.

 پر فروش ترین مدل های نردبان 6 متر

همانطور که اشاره کردیم برای خرید نردبان 6 متری در ابتدا باید انواع نردبان 6 متری را بشناسید و سپس بر اساس نیاز خود و انتظاری که از نردبان دارید، اقدام به خرید نمایید.

نردبان مخابراتی ۳ کشو ۲۴ پله 6 متری

این نردبان همانطور که از نامش پیداست، سه کشو دارد که هر کشو دارای ارتفاعی به طول ۲.۲۶ متر است و حداکثر میتواند تا ارتفاع 5.60 باز شود که اصطلاحاً به آن نردبان 6 متری گفته میشود. وجه تمایز این نردبان با سایر نردبان های 6 متری موجود در بازار، وجود اهرم اتصال دو قفل است که این موضوع نه تنها ایمنی نردبان را تا حد قابل توجهی افزایش داده، بلکه امکان باز و بسته کردن نردبان را برای کاربر راحت‌تر کرده است. مشخصات فنی نردبان مخابراتی ۳ کشو ۲۴ پله 6 متری به شرح زیر است:

مشخصات فنی نردبان مخابراتی ۳ کشو ۲۴ پله 6 متری

تعداد کشوها

۳ کشو ریلی

تعداد پله ها

۲۴ پله

تعداد پله در هر طرف

۸ پله

ارتفاع در حالت بسته

۲.۳ متر

ارتفاع در حالت باز

۵.7 متر

حالت های قابل استفاده

هشتی، مستقیم، جدا

وزن نردبان

۱۷ کیلوگرم

عرض کشو اول

۴۲ سانتیمتر

عرض کشو دوم

۳۶ سانتیمتر

عرض کشو سوم

۳۰ سانتیمتر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از این نردبان میتوان برای انبارگردانی در فروشگاه های مواد غذایی و یا لوازم خانگی استفاده نمود. همچنین یک گزینه مناسب برای سیم کشی های برق و تلفن شرکت مخابرات است.

نردبان مخابراتی ۲ کشو ۲۴ پله 6 متری

یکی دیگر از نردبان های 6 متری پر فروش بازار، نردبان مخابراتی ۲ کشو ۲۴ پله 6 متری است. این نردبان یکی از ایمن‌ترین نمونه‌های نردبان صنعتی در بازار است که توانایی تحمل 150 کیلوگرم وزن را دارد. کلیه مفصل‌ها، قفل و اتصالات این نردبان بسیار محکم و ایمن هستند و به راحتی قابل تعویض می‌باشند. این نردبان در واقع دارای دو کشو هریک به طول ۳.۴ متر می‌باشد که حداکثر تا ارتفاع ۶ متر باز می‌شود. مشخصات فنی نردبان مخابراتی 2 کشو ۲۴ پله 6 متری به شرح زیر است:

مشخصات فنی نردبان مخابراتی ۲ کشو ۲۴ پله 6 متری

تعداد کشوها

2 کشو ریلی

تعداد پله ها

۲۴ پله

تعداد پله در هر طرف

12 پله

ارتفاع در حالت بسته

3.4 متر

ارتفاع در حالت باز

6 متر

حالت های قابل استفاده

هشتی، مستقیم، جدا

وزن نردبان

۱۷ کیلوگرم

عرض کشو اول

۴۲ سانتیمتر

عرض کشو دوم

۳۶ سانتیمتر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از این نردبان میتوان برای عملیات امداد و نجات در اداره آتش نشانی، نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان و مساجد وباشگاه های ورزشی برای نظافت و تنظیم بلندگوها استفاده کرد.

 

نردبان آلومنیومی ۴ تکه ۲۰ پله ۶ متری

یکی دیگر از نردبان هایی که برای کارهایی نظیر نصب و تعمیر لوازم در ارتفاعات و یا نظافت مناسب است، نردبان آلومنیومی ۴ تکه ۲۰ پله 6 متری است، یک نردبان استاندارد، محکم و کاملاً ایمن. نردبان آلومنیومی ۴ تکه همانطور که از نامش پیداست، در واقع از 4 تکه هریک به طول 1.5 متر تشکیل شده و حداکثر تا ارتفاع 5.80 متر باز می‌شود.

مزیت این نردبان در مقایسه با سایر نردبان های 6 متری این است که به دلیل 4 تکه بودن، قابل تنظیم هم برای ارتفاع های کم و زیاد است. این رو یک نردبان چند منظوره برای مصارف خانگی و صنعتی به شمار می آید. مشخصات فنی نردبان آلومنیومی ۴ تکه ۲۰ پله ۶ متری به شرح زیر است:

مشخصات فنی نردبان مخابراتی ۲ کشو ۲۴ پله 6 متری

تعداد کشوها

۴ تکه تاشو مفصلی

تعداد پله ها

۲0 پله

تعداد پله در هر طرف

5 پله

ارتفاع در حالت بسته

1.5 متر

ارتفاع در حالت باز

5.80 متر

ارتفاع در حالت هشتی

۲.۸ متر

حالت های قابل استفاده

۱۲ حالت مختلف

وزن نردبان

20 کیلوگرم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از این نردبان میتوان برای کارهای مختلفی استفاده کرد، از تعویض لامپ و نظافت لوستر گرفته تا انبار گردانی و نماشویی و نصب و تعویض کابینت و کاغذ دیواری و آبگرمکن.

بهترین نردبان 6 متری بازار کدام است؟

برای خرید بهترین نردبان در ابتدا باید به این سوال پاسخ بدهید که هدف شما از خرید نردبان چیست و نردبان را برای چه کاری نیاز دارید؟ پاسخ این سوال نیاز شما را مشخص میکند و بهترین نردبان، نردبانی است که نیاز شما را مرتفع سازد. از این رو توصیه میشود قیمت را ملاک خرید نردبان قرار ندهید. چرا که لزوماً گران بودن یک نردبان نشان دهنده خوب بودن آن نیست و بالعکس ارزان بودن نردبان، نشانه بی کیفیت بودن نیست.

اگر به دنبال خرید بهترین نردبان هستید، باید بدانید بهترین نردبان باید ضمن مناسب بودن از نظر ارتفاع و ابعاد، ویژگی های دیگری مانند استاندارد بودن و ایمن بودن را داشته باشد و از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار باشد تا در صورت بروز مشکل بتوانید از خدمات شرکت تولید کننده استفاده نمایید.

به همین دلیل توصیه میشود خرید نردبان را از نمایندگی و مراکز فروش معتبر انجام دهید. اگر به دنبال خرید بهترین نردبان 6 متری به همراه پشتیبانی، خدمات پش از فروش، گارانتی هستید، خرید خود را از مجموعه آی نردبان انجام دهید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها