معرفی بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون تومان + تصاویر

کد خبر: 1191294

برای پیدا کردن بهترین گوشی های سامسونگ زیر 20 میلیون تومان، با من همراه باش و مقاله رو تا انتها بخون.

معرفی بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون تومان + تصاویر

 

 

اگه طرفدار تکنولوژی و گوشی باشی و همیشه در بازار موبایل بچرخی، حتما دیدی که تا قیمت 10-12 تومن، چقد گوشی‌های متنوعی می‌شه خرید. حالا هر چقد قیمت گوشی بالاتر بره، از تنوعش هم کمتر می‌شه. منتهی برند سامسونگ، یکی از اون برندهاییه که در بازه قیمتی "تا 20 میلیون تومن" هم، گوشی خوب برای ارائه دادن زیاد داره.

 

گوشی‌های این رده قیمتی، به دلیل داشتن امکانات بالا و مشخصات عالی شناخته شده هم هستن. مدل‌هایی که در این رده قیمتی عرضه می‌شن، معمولاً پرچم‌دارای نسل‌های قبلی هستن و یا این که شاید مدتی از انتشارشون گذشته باشه. اگه دنبال عملکرد قوی هستی، یا دوست داری عکس‌های خوب و حرفه‌ای با گوشیت بگیری یا حتی بازی کنی، گوشی‌های سامسونگ تا 20 میلیون انتخاب مناسبی هستن. پس همراه من باش تا باهاشون آشنا بشیم و بررسی‌شون کنیم.

در ضمن برای مقیسه و یا استعلام قیمت گوشی سامسونگ، میتونین به سایت های مثل ایسل، ترب، ایمالز، زومیت و ... سر بزنین.

 گلکسی A53 5G

A53 ،گوشی سامسونگ ارزان در بین این گوشی‌های معرفی محسوب می‌شه. اگه به دنبال یک گوشی هوشمند میان‌رده‌ای هستین که توانایی‌های یک پرچم‌دار رو با قیمت کمتر داشته باشه، گوشی گلکسی A53 5G یک انتخاب مناسبه. این گوشی صفحه ‌نمایش 6.5 اینچی با پنل Super AMOLED و نرخ نوسازی 120 هرتزی داره.

گوشی  گلکسی A53 5G

در پنل پشتی چهار تا لنز دوربین وجود داره که دوربین‌های اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و دوربین 5 مگاپیکسلی دیگه برای ثبت تصاویر پرتره هستن. دوربین سلفی هم که در پنل جلویی قرار داره 32 مگاپیکسلیه و امکان ثبت تصاویر سلفی با جزئیات دقیق رو بهتون می‌ده.

در دل این گوشی، تراشه اگزینوس 1280 قرار گرفته که بر پایه لیتوگرافی 5 نانومتری تولید می‌شه. شما امکان اجرای اکثر بازی‌های سنگین اندرویدی با این گوشی رو دارین. از ویژگی‌های این تراشه می‌شه به برخورداری از مودم 5G، پردازنده گرافیکی Mali-G68 و پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای اشاره کرد.

سامسونگ برای تامین انرژی مورد نیاز A53 از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده که امکان شارژ اون با سرعت شارژ 25 وات وجود داره. اما سرعت شارژ دستگاه خیلی تعریفی نداره.

برای خرید این کالا وارد لینک شوید.

گلکسی A73 5G

این گوشی جزو محصولات میان‌رده سامسونگ محسوب می‌شه که خیلی خوش ساخته و طراحی جذابی داره. برعکس رقبای هم‌رده‌اش، ساختارش کاملاً پلاستیکیه و پوشش Gorilla Glass 5 صفحه‌نمایش، بدون هیچ گونه نوار پلاستیکی در اطرافش، به‌طور مستقیم روی فریم سوار شده. نمایشگر نسبتاً بزرگ ۶٫۷ اینچی OLED با رزولوشن ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل داره. از طرف دیگه، حاشیه‌های اطرف نمایشگرش هم باریک‌تر از قبل هستن. حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر قرار داره و عملکردش هم دقیق و نسبتاً سریعه.

گوشی گلکسی A73 5G

گوشی A73 اولین میان‌رده‌‌ی سامسونگ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی هست که از دوربین تله‌فوتو استفاده نکرده و در عوض، سنسور عمق‌سنج ۵ مگاپیکسلی در اون به کار برده شده. برای ثبت عکس‌های سلفی هم حسگر ۳۲ مگاپیکسلی IMX616 سونی رو داره.

این گوشی یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی داره ولی خب شارژدهیش معمولیه. شارژ شدن A73 تقریبا یک ساعت و بیست دقیقه طول می‌‌کشه. تراشه‌ای که در این گوشی استفاده شده Snapdragon 778G  هست. انواع بازی بدون لگ و باگ اجرا می‌شه؛ فقط کمی داغ می‎‌کنه.

برای خرید این کالا وارد لینک شوید.

Galaxy S20 FE 5G

بدنه این گوشی از پلاستیک، و فریم اون از آلومینیوم ساخته شده. این گوشی ۱۹۰ گرمی، نمایشگر 5/6 اینچی سوپر امولد با نرخ تازه سازی 120 هرتزی داره و تراکم پیکسلی 407 پیکسل در اینچ رو ارائه می‌ده.

دوربین‌های این گوشی شامل یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی عریض، لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی و 12 مگاپیکسلی اولتراواید هست. سنسور سلفی اون هم ۳۲ مگاپیکسلیه که عملکرد خیلی خوبی داره و تصاویر باکیفیتی ثبت می‌کنه. این دوربین قابلیت Dual Pixel PDAF، OIS و زوم اپتیکال سه برابری هم داره. هم دوربین اصلی و هم لنز سلفی قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4k و سرعت 30 و 60 فریم در ثانیه دارن.

گوشی  Galaxy S20 FE 5G

تراشه Snapdragon865 5G که این گوشی داره، یکی از بهترین تراشه‌های میان‌رده هست که باعث می‌شه کار با این گوشی حس خفن و پرچم‌دار بودن داشته باشه.

S20 FE یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی داره که یک روز کامل رو جواب می‌ده و از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می‌کنه. گوشی فول شارژ می‌تونه یک روز کامل شارژدهی داشته باشه. هم‌چنین گوشی  S20 FE استاندارد IP68 برای محافظت در برابر آب و گردوخاک رو هم داره.

برای خرید این کالا وارد لینک شوید.

سامسونگ گلکسی S21 FE

بعد از این که شرکت سامسونگ با استقبال طرفدارا از S20 FE مواجه شد، تصمیم گرفت گوشی گلکسی S21 FE رو هم تولید و روانه بازار کنه. بدنه این گوشی ماته ولی اثر انگشت هم روش باقی می‌مونه.

این گوشی از نمایشگر Dynamic AMOLED 2X استفاده می‌کنه که نرخ تازه سازی 120 هرتزی داره و از HDR10+ پشتیبانی می‌کنه. رزولوشن نمایشگر هم 1080X2400 پیکسله. این گوشی باتری 4500 میلی آمپر ساعتی داره که با توجه به بهینه بودن سخت افزارش عملکرد قابل قبولی داره و یک روز کامل براتون کار می‌کنه. حسگر اثر انگشت پایین نمایشگر قرار گرفته و سرعت قابل قبولی داره.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S21 FE

دوربین این گوشی همون دوربینیه که تو Galaxy S20 FE هم استفاده شده. یعنی ما اینجا یک دوربین اصلی و اولترا واید 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی داریم. با این که سنسور تشخیص عمق نداره، اما عکس‌های پرتره‌ای که ثبت می‌شه خیلی خوبین و سوژه اصلی به خوبی از بک گراند جدا می‌شه. لنز تله فوتو این گوشی زوم 3 برابری اپتیکال و 30 برابری دیجیتال داره اما عملکردش اونقدر نیست که راضی‌تون کنه.

پردازنده این گوشی نسخه Exynos 2100 هست که عملکرد قدرتمند و سریعی داره و گوشی زمان بازی لگ و باگ نداره. باتری S21 FE هم 4500 میلی آمپر ساعته که با توجه به بهینه بودن سخت افزارش عملکرد قابل قبولی داره. اگه از گوشی استفاده‌های معمولی بکنین، یه روز کامل براتون کار می‌کنه.

جمع بندی

گوشی‌ سامسونگ تا 20 میلیون از نظر طراحی و عملکرد امتیاز بالایی داره. در این مطلب سعی کردم چند مورد از این گوشی‌ها رو بررسی کنم. اگه قصد خرید گوشی‌هایی با این رنج قیمتی رو دارین، می‌تونین از کارشناسای باتجربه ایسل مشاوره بگیرین. فروشگاه ایسل انواع گوشی‌های سامسونگ ارزان و یا در بازه‌های قیمتی مختلف رو برای مشتری‌ها عرضه کرده و با توجه به هدف و بودجه‌ای که دارین، می‌تونین به راحتی خرید کنین.

 

۳

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها