شرایط انتقال ارز از کانادا به ایران

کد خبر: 1191333
شرایط انتقال ارز از کانادا به ایران

 

گروه مالی سهل پرداخت و شبکه عظیم مالی ایرانیان در کانادا و جهان

براساس آمارهای رسمی بیش از 400 هزار ایرانی در کانادا زندگی می کنند و از سرمایه ای که به ایرانیان خارج از کشور نسبت داده می‌شود، درصد قابل توجهی در کشور کاناداست. 

این سرمایه عظیم که مدیریت آن توسط ایرانیان مهاجر و نخبه‌های اقتصادی و علمی کشور انجام می شود، نیاز به ابزارهای مالی مانند صرافی‌های ایرانی را الزام‌آور می‌نماید. یعنی تداوم پروسه‌های مالی عظیم، بدون کمک تیم‌های بزرگ صرافی و شرکت‌های تخصصی مالی که به شکل حرفه ای به اموری چون: حواله دلار کانادا به ایران، ارسال پول به ایران از کانادا و نظایر آن اشتغال دارند، میسر نخواهد بود. 

دسترسی 70 درصد جمعیت 8 میلیارد نفری دنیا به اینترنت، در کنار رشد تکنولوژی‌ها مالی و اقتصادی بر بستر وب باعث شده است شرکت‌ها و گروه‌های مالی مانند گروه سهل پرداخت با تلفیق این مکانیزم‌های نوظهور و دانش بنیان، خدمات سهل الوصول و جذابی را ارائه کنند. خدماتی چون؛ انتقال ارز از کانادا به ایران، فرستادن پول به ایران از کانادا و خدمات و فرایند‌های پیچیده دیگر. در حقیقت در دهه گذشته، تمرکز صرافی‌های معتبر و تیم‌های مالی پیشرفته بر همسویی با تحولات حوزه دیجیتال بوده است. در این مدت گروه مالی سهل پرداخت نیز توسط بازوی اجرایی خود به نام صرافی امانت برای اقتصاد عظیم ایرانیان خارج از کشور تسهیل گری‌های زیادی داشته است. 

 

مهاجرت و تداوم یک نیاز 

همچنان که وزیر خارجه وقت ایران گفته بود:‌ «امروز مهاجرت به یک رویه تبدیل شده است». براساس آمار رسمی ۴ میلیون ایرانی و براساس آمار غیررسمی ۷ میلیون ایرانی خارج از کشور زندگی می‌کنند و رقم فوق، که عنوان مجموع دارایی‌های این جامعه پویا ذکر شده، به‌خوبی حکایت از اهمیت اقتصادی این جامعه فعال دارد. 

اهمیت خدمات حرفه ای گروه‌های مالی معتبر، در ساختار این اقتصاد عظیم وقتی بیشتر نمود می‌یابد که بدانیم انجام تعاملات مالی و نقل و انتقال هر نوع پول و سرمایه ای مشمول مقررات و پیچیدگی‌هایی است که هر روز پیچیده تر هم می‌شود. 

نباید تصور کرد خدمات پیچیده صرافی‌هایی مانند صرافی امانت صرفا در اموری مانند ارسال پول به ایران از کانادا، یا هر نوع انتقال پول از کانادا به ایران و سرویس‌های قدیمی صرافی‌های سنتی خلاصه می‌شود. امروزه خدمات گسترده تیم‌های مالی، شامل طیف گسترده ای از خدمات؛ از پرداخت، مشاوره، راهنمایی، سرمایه گذاری، نقل و انتقال، تاسیس کسب و کارها، مقررات مهاجرت مالی، گرفته تا ایجاد ارتباطات بهینه با مقاصد و مبداء‌های مختلف در سراسر جهان است که بر بستری از دانش و تکنولوژی جریان می‌یابد. 

 

سرمایه گذاری عظیم ایرانیان در سراسر جهان و نقش نهادهای مالی

یکی از نمایندگان مجلس با اشاره به این که ثروت ایرانیان مقیم خارج از کشور حدود 10 برابر تولید ناخالص داخلی ایران است، ذکر کرده بود که بخش زیادی از این ثروت در حوزه خلیج فارس یا ترکیه جذب شده‌اند که نشان از ظرفیت‌های عظیم در بخش سرمایه‌ای دارد. یک پژوهش منتشر شده از سوی سازمان برنامه و بودجه نیز نشان می‌دهد ارزش سرمایه ایرانیان مهاجر به اندازه 4 برابر صادرات نفت در یک قرن است. این بدان معناست که مسیر عملیاتی اقتصادی عظیم ایرانیان به منزله یک اتوبان یک طرفه نبوده و به طور مرتب مبادلات مالی بین این افراد و کشور زادگاهشان اهمیت بسیار زیادی داشته است. 

این مبادلات مالی به طور عمده از طریق مکانیزم‌های معتبر صرافی و نهادهای مالی قابل اتکا و حرفه ای مانند گروه مالی سهل پرداخت و صرافی امانت صورت می‌گیرد. برای مثال در حوزه کانادا (به عنوان یکی از مهم ‌ترین مناطق ایرانی نشین) مبادلات پیوسته مالی مانند: ارسال پول به ایران از کانادا و انتقال پول از کانادا به ایران یکی از نیازهای مالی ایرانیان کانادا و بستگان و شرکای تجاری آن‌ها در داخل ایران محسوب می‌شود. 

یکی از مهم ‌ترین وجوه مدیریت نقل و انتقال سرمایه ایرانیان مقیم کانادا، آمریکا و سایر نقاط جهان این است که این جامعه ثروتمند به طور مستمر در حال سرمایه گذاری در کشورهای دیگر هستند که کشورهای پیرامونی ایران مانند امارات و ترکیه از جمله مقاصد اصلی سرمایه ایرانیان آمریکا و کاناداست. 

بدیهی است مدیریت نقل و انتقال این وجوه و سرمایه‌ها، امری تخصصی است و ایرانیان نیازمند همکاری با نهادهای معتبر مالی هستند تا بتوانند در این روند بدون خطا و ریسک به امور مربوط به سرمایه گذاری بپردازند. ضمن این که نقل و انتقال پول به ایران از کانادا و انتقال وجه از کانادا به ایران همیشه یکی از قدیمی ‌ترین و رایج ‌ترین نیازهای ایرانیان بوده است. 

 

آمریکای شمالی (کانادا و امریکا)، مرکز ثِقلِ ثروت ایرانیان

2

علاوه بر کشور کانادا به عنوان یکی از مناطق تجمع ثروت ایرانیان، براساس گزارشی که فایننشال تریبیون در سال 2016 منتشر کرد، ایرانیان مقیم کشور همسایه، یعنی آمریکا نیز با مدیریت و در اختیار داشتن سرمایه ای بالغ بر 2 هزار میلیارد دلار، از جمله مشتریان صرافی‌های ایرانی برای نقل و انتقال دلار به ایران و انتقال پول از ایران به خارج از کشور هستند. این مساله به خوبی نشان دهنده اهمیت حوزه آمریکای شمالی در اقتصاد جامعه ایرانی مهاجر است. 

برای درک اهمیت تجاری سرویس‌های مالی صرافی‌های معتبری مانند صرافی امانت در کانادا کافی است بدانیم که در سال 2013 حدود 80 هزار شرکت ایرانی در دبی رصد شده است که هزاران ایرانی در بخش مسکن و بورس این کشور سرمایه گذاری کرده اند که البته این حوزه به مناطقی چون مالزی، ارمنستان، گرجستان و… نیز گسترش یافته است. 

به گفته رضا فرجی دانا وزیر وقت علوم هر سال 150 هزار نخبه علمی و اقتصادی ایرانی از کشور خارج شده و به جمع جامعه قدرتمند ایرانی در خارج از کشور ملحق می‌شوند. این به معنای ماهی 12 هزار و 500 نفر و روزی 410 نقر است. 

این روند بدون شک اهمیت صرافی‌ها و گروه‌های مالی معتبر در رتق و فتق امور این جامعه اقتصادی را هر روز بیشتر کرده و نیاز به ارتباط با صرافی‌های امین را برای جامعه ایرانی به نیازی حیاتی و مهم بدل می‌کند. نیازی که تاکنون خوشبختانه پاسخ درخور توجهی از سوی صرافی‌های ایرانی به آن داده شده و این صنعت پویای مالی هر روز در حال به روز رسانی مناسبات و توانایی‌های خود برای بهینه سازی سرویس‌هاست. 

 

جامعه دانشجویی خارج از ایران و اهمیت خدمات مالی 

کثرت نسل دانشجویان ایرانی کانادا باعث می‌شود ارسال پول از ایران به کانادا در کنار فرستادن دلار کانادا به ایران اهمیت خاصی پیدا کند. یک گزارش از مجله نیوزویک مد تصریح می‌کند دانشگاههای کانادا که از مقررات آسانتری برای اعطای روادید برخوردارند از رونق چشمگیر دانشجویان ایرانی در کشورهای خود سخن می‌گویند. دانشگاه‌های کانادا نسبت به سال ۱۹۸۵ با جهش ۲۴۰ درصدی دانشجویان ایرانی مواجه شده اند. این به معنای اهمیت صنعت صرافی و کارکرد گروه‌های مالی استاندارد ایرانی، در چشم انداز پیش روست. 

 

خدمات گروه مالی سهل پرداخت

نتیجه این که ارسال پول از کانادا به ایران یکی از دغدغه‌های مهم هموطنان ایرانی در کانادا و سراسر دنیاست. این امر یافتن یک تیم تخصصی، حرفه ای و روزآمد که امور مربوط به ترانسفر پول از ایران به کانادا و همچنین انتقال دلار کانا به ایران را به بهترین شکل ممکن انجام دهد، برای ایرانیان حیاتی می‌نماید. خوشبختانه گروه مالی سهل پرداخت امور مالی و پولی خود؛ از جمله حواله‌های پولی و ارزی به ایران و برعکس را از مجرایی تخصصی و قابل اعتماد به انجام می‌رساند که می‌تواند نقطه قدرتی در ارتباطات مالی این افراد تلقی شود. 

نباید فراموش کرد که یک صرافی های ایرانی امریکای شمالی با مرکزیت کانادا باعث می‌شود ایرانیان در حوزه اقتصادی به عنوان یک شبکه متصل و به هم پیوسته، ارتباطات خود را سازماندهی کرده و مجموعه ای قدرتمند را شکل دهند. 

 

یکی از ویژگی‌های مهم برند صرافی امانت به عنوان بازوی اجرایی رسمی گروه مالی امانت (Amanat Exchange) این است که این شبکه جهانی گسترده، می‌تواند به راحتی مجموعه‌ای از خدمات مالی و ارزی را در سراسر جهان به مشتریان خود عرضه کند. 

قدرت این مجموعه در آن است که در هر جای جهان، می‌تواند مدرن ‌ترین خدمات مالی اعم از پرداخت و حواله ارزی را انجام دهد. این ظرفیت‌ها از مسیر به کار بستن تاره ‌ترین دستاوردهای تکنولوژی‌های ارتباطی و دانش تخصصی تیم اجرایی مجموعه ایجاد شده است. 

 

عمده ‌ترین حوزه‌های عملیاتی گروه مالی سهل پرداخت (صرافی امانت)

علاوه بر انواع مبادلات مالی مبتنی بر دلار کانادا به مقصد ایران و برعکس، حوزه عملیاتی و خدماتی گروه مالی سهل پرداخت و برند ثبت شده این گروه؛ یعنی صرافی امانت، شامل طیف گسترده ای از پول‌های رایج جهانی و جغرافیای وسیعی از کشور‌های دنیاست. 

 

انتقال ارز از کانادا به ایران؛ سادگی یک کار پیچیده

در گذشته، انتقال پول بین المللی غالباً روندی گران و وقت گیر بود. خوشبختانه ، دیگر نیازی به صرف هزینه و وقت نیست. ضمن این که اگر تمایل داشته باشید می‌توانید قبل از انجام انتقال، به گزینه‌های مختلف موجود برای این فرایند، نگاهی بیندازید. بانک‌های معتبری و اشخاص ثالثی وجود دارند که می‌توانند انتقال بین المللی پول را برای شما مناسب و مقرون به صرفه کنند.

روش‌های جدید انتقال جهانی پول ضمن از بین بردن بیشتر هزینه‌های قدیمی باعث شده است ایرانیان مقیم کانادا بتوانند روند ساده انتقال ارز از کانادا به ایران و قریب به هشتاد کشور دیگر جهان را تجربه کنند. 

متخصصان گروه مالی سهل پرداخت به شما این امکان را داده اند که:‌

  • تراکنش‌های خود را به سرعت و به راحتی از خانه مدیریت کنید. 
  • با نرخ ارز رقابتی و کارمزد کمتر، وجوهی را از حساب بانکی خود ارسال کنید. 
  • در هر لحظه از مشاوره‌های تخصصی گروه کارشناسان تیم سهل پرداخت بهره مند شوید. 

 

راه‌های تماس با گروه مالی سهل پرداخت و صرافی امانت 

وب سایت رسمی گروه مالی سهل پرداخت 

  • Sahlpardakht.com 

وب سایت رسمی صرافی امانت

  •  amanatxe.com 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها