بهترین فصل باربری برای حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان

کد خبر: 1192847
بهترین فصل باربری برای حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان

اثاث کشی خانه و جابه‌جایی بخصوص حمل اثاثیه به شهرستان یکی از سخت‌ترین فعالیت‌های خانوادگی است  که با خستگی و دردسرهای فراوان همراه است. جابجایی و حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان نیاز به برنامه‌ریزی‌های طولانی دارد و هرچه اطلاعات ما از چگونگی انجام صحیح این فرآیند بیشتر باشد، بدون شک می‌توانیم آن را راحت تر انجام دهیم.

این موضوع که بدانیم بهترین فصل حمل اثاثیه منزل و ارسال بار به شهرستان  چه زمانی از سال است کمک شایانی در بهتر انجام شدن اثاث کشی خواهد کرد. هر فصلی از سال برای حمل بار شهرستان مزایا  و معایب خودش را دارد. جهت جلوگیری از صدمات و آسیب‌های وارده و کاهش هزینه‌ باربری از تهران به شهرستان بهتر است زمان مناسب برای اسباب‌کشی را بدانیم.

هرچند که ممکن است بسیاری از افراد حق انتخاب برای تعیین بهترین فصل اسباب‌کشی را نداشته باشند و بسته به نوع قرارداد ملکی‌شان جهت خرید آپارتمان یا رهن و اجاره خانه مجبور به جابجایی شوند اما باز هم می توان زمانی را برای حمل اثاثیه به شهرستان انتخاب کرد که کمترین هزینه باربری از تهران به شهرستان را در پی داشته باشد و همچنین جابجایی را بسیار سریع و با مشکلات کمتر انجام داد.

در این مقاله قصد داریم شما را با نکات مهم اسباب‌کشی در هر فصل آشنا کنیم تا بتوانید این پروسه دشوار را هرچه سریعتر و آسانتر طی نمایید.

حمل اثاثیه به شهرستان درفصل بهار

در اوایل فصل بهار یعنی فروردین و ایام نوروز اسباب کشی بیش از حد اتفاق می‌ افتد شاید بتوان ایده آل ترین فصل برای جابجایی و ارسال بار به شهرستان را همین فصل دانست.

مزایای حمل بار به شهرستان در فصل بهار:

در تعطیلات عید نوروز ، بیشتر ادارات، مدارس و دانشگاه‌ها و حتی مشاغل خصوصی نیز کار را متوقف کرده و این زمان را به استراحت و تجدید قوای روحی اختصاص می دهند، پس با خیال راحت به امور مربوط به خانه می پردازید و می توانید از کمک همه اعضای خانه برای جمع کردن و بسته بندی وسایل و جابجایی آنها به خانه جدید بهره ‌مند شوید.

همچنین از نظر آب و هوایی هم بهترین فصل برای اثاث کشی فصل بهار است چرا که هنوز هوا نه خیلی گرم و سوزان مثل گرمای تابستان است و نه خیلی سرد و زمستانی در این فصل معمولا هوا کاملا مطلوب می باشد.

از طرفی قیمت‌های جدید اکثر اصناف که شامل شرکت های باربری نیز میشود معمولاً از خردادماه تصویب و اجرایی می گردند. در نتیجه می‌توانید در سال جدید به خانه جدید بروید اما هزینه باربری از تهران به شهرستان را به نرخ سال قبل به شرکت های باربری تهران به شهرستان بپردازید.

یکی دیگر از مزایای اثاث کشی در فصل بهار بخصوص در اوایل آن این است که به دلیل رسم قدیمی خانه ‌تکانی در بین خانواده ‌های ایرانی تمامی وسایل برای اثاث ‌کشی باید تمیز شود و از همان روزهای پایانی سال می‌توان پس از خانه‌تکانی، اثاثیه را بسته بندی کرده و برای حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان در منزل نو آماده شد. بدین ترتیب در خانه جدید کار کمتری درمورد نظافت اسباب و اثاثیه منزل خواهید داشت.

به طور کلی و با سنجیدن تمام فصل های دیگر اکثر افراد در پاسخ پرسش چه فصلی برای اسباب کشی مناسب تر است بدون تردید بهار را انتخاب خواهند کرد چرا که روند اثاث کشی در این فصل بهتر و آسان تر خواهد شد و حمل اثاثیه به شهرستان و نقاط دور لذت بخش خواهد بود.

معایب حمل بار به شهرستان در فصل بهار:

تغییرات آب‌ و هوا در فروردین ماه همیشه غیر قابل پیش بینی است و می تواند شما را در هنگام حمل بار شهرستان به زحمت بیندازد. برای مثال ممکن است بارش های ناگهانی به اثاثیه شما آسیب برساند. زیرا شما پیش بینی آنرا نکرده اید. از این نظر اسباب کشی در فصل بهار می تواند آزاردهنده باشد.

همچنین در دو هفته اول سال نو، به دلیل تعطیلات نوروزی، به سختی می توان شرکت باربری تهران به شهرستان معتبر مشغول به کار یافت.

از طرفی باید به رسم قدیمی که در بین ایرانیان مرسوم است دید و بازدید عید نیز انجام گردد از این رو باید از قبل با اقوام و آشنایان این موضوع را درمیان گذاشت تا با مهمانان سرزده مواجه نشویم.

و در آخر کسانی که دارای کودک مدرسه ای و محصل هستند، ممکن است در خصوص امتحانات اردیبهشت و خرداد به مشکل بخورند. پس این دسته از افراد بهتر است که فصل بهار را برای اثاث کشی انتخاب نکنند.

حمل اثاثیه به شهرستان درفصل تابستان

اگرچه گرمای تابستان ممکن است برای برخی آزار دهنده باشد و دوست نداشته باشند در این فصل گرم اثاث کشی به مقصد دور را انجام دهند اما با در نظر گرفتن مزایایی که این فصل برای حمل ونقل و جابجایی دارد بسیاری از افراد برای فصل تابستان با شرکت های باربری تهران به شهرستان برای باربری شهرستان هماهنگ میکنند.

مزایای حمل بار به شهرستان در فصل تابستان:

به دلیل تعطیلی مراکز آموزشی در فصل تابستان، این بهترین فرصت برای خانواده هایی است که فرزندانشان در حال تحصیل هستند؛ زیرا این امر شرایط کمک گرفتن از فرزندان را فراهم می سازد. همچنین نیازی به تغییر محل تحصیل فرزندان در میانه سال تحصیلی و لطمه وارد شدن به درس آن ها نیست. علاوه بر اینها، تعطیلی دانشگاه ها و مدارس، باعث می شود حجم ترافیک به طور چشمگیری در ساعاتی مشخص کاهش یافته و جا بجایی با آسودگی خیال و البته سریعتر صورت گیرد.

همچنین به دلیل افزایش میزان جا بجایی و تقاضای بسیار زیاد برای تغییر محل سکونت، شرایط خرید، فروش، رهن و اجاره خانه بسیار سهل تر و آسان تر خواد بود.

شرکت های اتوبار و باربری شهرستان و خدماتی به جهت پاسخگویی به موقع به درخواست ها نیروهای بیشتری استخدام کرده و بدون معطلی نیروهایی خدماتی ماهر برای شما می فرستند.

از طرفی در فصل تابستان در اکثر اصناف کارفرمایان و روسای ادارات و شرکت ها، در مورد مرخصی دادن به کارمندان خود، سخت گیری کمتری قائل می شوند.

همانطور که میدانید معمولاً در فصل تابستان با مشکل تغییر ناگهانی آب و هوا از قبیل بارش های ناگهانی (مانند فصل بهار و پاییز)، یا لغزندگی خیابان ها و جاده ها (همچون فصل پاییز و زمستان) مواجه نمی شوید و شرایط جوی بسیار پایدار و مناسب برای حمل بار شهرستان می باشد.

روزها طولانی تر بوده و در نتیجه زمان بیشتری برای جمع کردن و بسته بندی در طی روز خواهید داشت. در نتیجه کمتر عجله می کنید و با خیال راحت تر به کارها رسیدگی خواهید کرد.

معایب حمل بار به شهرستان در فصل تابستان:

با توجه به مزایای بسیار زیاد فصل تابستان در مورد اسباب کشی، هزینه باربری از تهران به شهرستان در این فصل به طور چشمگیری در تمام زمینه های مربوط به اثاث کشی و جابجایی افزایش پیدا می کنند. مثل قیمت اجاره و یا خرید خانه، هزینه ای که شرکت باربری تهران به شهرستان  و اتوبار در قبال ارائه خدمات دریافت می کنند، نیز همگی دستخوش افزایش قابل توجهی می شوند.

اگر با گرما میانه ی خوبی ندارید، اسباب کشی در فصل تابستان برای شما عذاب آور خواهد بود. چون گرمای هوا انرژی زیادی از شما میگیرد و تشنگی و خستگی مفرط را در پی دارد. پیشنهاد می کنیم از باربری بیست (20) ، درخواست نیرو برای جابجایی کنید.

و اما یک نکته که هنگام حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان کمتر به آن اشاره میشود این است که به دلیل گرمای زیاد و تابش نور خورشید، باید روی وسایل را به جهت محافظت از آنها پوشاند که خود یک چالش مهم اسباب کشی در فصل تابستان است. با بی توجهی به این مورد ممکن است  رنگ اثاثیه شما به دلیل تابش مستقیم آفتاب از بین برود.

حمل اثاثیه به شهرستان درفصل پاییز

در اکثر مناطق کشور ارسال بار به شهرستان در فصل پاییز و با خنک شدن دمای هوا معمولاً تبدیل به یک تجربه دلپذیر می شود.

 

مزایای حمل بار به شهرستان در فصل پاییز:

شرایط آب و هوایی فصل پاییز به نسبت متعادل است؛ نه مثل گرمای شدید تابستان آزاردهنده است، نه مانند سرمای استخون سوز زمستان مزاحمت ایجاد می کند.

قیمت اجاره یا خرید خانه همچون تابستان در تب و تاب نیست و علاوه بر همه اینها، برای کمک گرفتن از نیروهای خدماتی و شرکت باربری تهران به شهرستان هم هزینه باربری از تهران به شهرستان را کمتر پرداخت میکنید، هم به دلیل نبود ترافیک کاری بسیار راحت تر از بهار و تابستان شرایط درخواست خدمات را دارید.

معایب حمل بار به شهرستان در فصل پاییز:

برعکس شرایط خوبی که فصل تابستان و تعطیلی مراکز آموزشی برای خانواده هایی که فرزندانشان در حال تحصیل هستند فراهم می کند، هنگام اسباب کشی در فصل پاییز، خانواده ها با مشکلاتی مانند تغییر محل تحصیل فرزندان و ثبت نام در مدرسه یا دانشگاه جدید مواجه می شوند.

باید در نظر داشت که شرایط آب و هوایی در اواخر فصل پاییز پایدار نیست و ممکن است بارش های ناگهانی و پیش بینی نشده باعث خسارت های مثل خیس شدن وسایل و آسیب دیدن آن ها نیز شوند.

حمل اثاثیه به شهرستان درفصل زمستان

از آنجایی که زمستان فصل سرماست و معمولا بیشترین میزان ریزش باران و برف در این فصل صورت می گیرد لذا گاهی لازم است برای اینکه در زمستان یک اسباب کشی راحت تر و بی دردسر داشته باشیم، از قبل برنامه ریزی و سپس اقدام کنیم. به طور کلی ارسال بار به شهرستان در زمستان بسیار مشکل تر از سایر فصل های سال می باشد. برای حمل بار شهرستان، حتما از وضعیت جاده ها اطلاع داشته باشید تا هنگام حمل اثاثیه به شهرستان به مشکل بر نخورید.

2

مزایای حمل بار به شهرستان در فصل زمستان:

اسباب‌کشی در زمستان کار هوشمندانه‌ای محسوب می‌شود. فصل زمستان فصلی است که کمتر کسی به سراغ باربری شهرستان می‌رود. به همین منظور شرکت‌های باربری تهران به شهرستان وقت‌ خالی بیشتری نسبت به دیگر فصل‌های سال برای حمل بار شهرستان دارند.

هزینه باربری از تهران به شهرستان در زمستان بسیار کمتر نسبت به ماه های دیگر سال است؛ چه در مورد هزینه های مربوط به مسکن، چه درباره شرکت باربری تهران به شهرستان و شرکت های خدماتی و البته کم بودن ترافیک کاری این شرکت ها.

معایب حمل بار به شهرستان در فصل زمستان:

ماه اول زمستان، یعنی دی ماه، زمان برگزاری امتحانات ترم دانش آموزان و دانشجویان است. به طبع زمان بسیار نامناسبی برای جابجایی خانواده هایی است که فرزندانشان تحصیل می کنند.

شرایط آب هوایی زمستان و بارش برف و باران یک عامل بسیار موثر در کند کردن پروسه  اثاث کشی است. در زمان حمل بار به شهرستان سرعت حرکت شما را کاملا مشهود کم می کند، و در زمان بسته بندی ناچار به تهیه کارتن اسباب کشی ضد آب برای بسته بندی وسایل هستید. در این مورد باید کاملا حواستان را جمع کنید باربری شهرستان بیست کلیه  امکانات را برای تان فراهم میکند، میتوانید از باربری معتبر کمک بگیرید.

اواخر این فصل زمان خرید وسایل نو و آماده شدن برای عید نوروز است. بار ترافیکی بسیار سنگینی که این رسم باستانی در پی دارد و البته بارش های احتمالی سرعت شما را می گیرد و پروسه جابجایی را برایتان دشوار می نماید.

اکنون با دانستن این نکات، می توانید بر اساس شرایط زندگی خود انتخاب کنید که کدام فصل برای جابجایی شما مناسب تر است.

باربری شهرستان بیست(20) آمادگی همراهی شما در هر فصلی را دارد تا صفر تا صد کارهای اثاث کشی تان را عهده دار گردد. تا شما با خیال آسوده در هر فصلی از سال که مایل بودید به منزل جدید نقل مکان کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها