راهنمای کامل برای خرید میزناهارخوری مناسب:

کد خبر: 1192853
راهنمای کامل برای خرید میزناهارخوری مناسب:

به‌عنوان یکی از پرکاربردترین مبلمان در خانه، و مسلماً مهم‌ترین آن، هنگام خرید میز ناهارخوری عوامل مختلفی باید در نظر گرفته شود. یک میزناهارخوری باید به‌عنوان مرکز هر خانه‌ای در نظر گرفته می‌شود و نباید فقط به این موضوع فکر کنید که با صندلی‌هایش مطابقت داشته باشد.

فرقی ندارد که بخواهید یک میزناهارخوری از جنس شیشه، سنگ، فلز یا چوب بخرید؛ زیرا انتخاب متریال مناسب برای میز ناهارخوری، بی‌پایان است. بااین‌حال، چند نکته وجود دارد که باید قبل از خرید به آنها توجه کنید.

برای کمک به تصمیم‌گیری درست، ما این راهنمای خرید میز ناهارخوری مناسب را گردآوری کرده‌ایم. پیروی از این هفت نکته آسان به شما این امکان را می‌دهد که میزی را انتخاب کنید که با سبک زندگی و سلیقه شما مطابقت داشته باشد،  طرحی که برای سال‌های زیادی آن را دوست داشته باشید.

مرحله 1: فضای خود را اندازه‌گیری کنید

بهتر است قبل از خرید یک میز ناهارخوری مناسب فقط عاشق طرحش نشوید، در عوض باید به جایی برای قراردادن درست آن توجه کنید و به‌جای دقت به شکل آن به فضای مناسب میز غذاخوری‌تان توجه داشته باشید. طول و عرض فضای اختصاص‌داده‌شده خود را اندازه‌گیری کنید. سپس منهای 80-100 سانتی‌متر از هر طرف کنید.

 

برای جلوگیری از یک محیط تنگ و کوچک برای  ناهار خوری‌تان، میز شما در حالت ایدئال به فضایی در حدود 90 سانتی‌متر از هر طرف نیاز دارد. اگر اتاق بسیار کوچکی دارید یا فضایی با کاربری‌های متفاوت، مدلی را انتخاب کنید که قابل تبدیل برای کاربری آن باشد - طرحی که می‌تواند به‌عنوان‌مثال به یک میز جلو مبلی یا کنسول تبدیل شود.

مرحله 2: به‌تناسب  میز در فضا اهمیت  بدهید

چه بخواهیم چه نخواهیم، برخی از اشکال میز فقط در فضاهای به خصوصی خوب به نظر می‌رسند.

قاعده کلی این است:

  • میزهای مربعی و دایره‌ای‌شکل در اتاق‌های مربع شکل به‌خوبی عمل می‌کنند؛ اما آنها در فضاهای مستطیل شکل ظاهر و احساس خوبی را القا نمی‌کنند.
  • میزهای مستطیلی و بیضی‌شکل بهترین انتخاب برای اتاق‌های مستطیلی هستند؛ اما در فضاهای مربعی ظاهری ناهمگون خواهند داشت.

مرحله 3: یک ماکت بسازید

سطح میز را روی زمین با مجلات اندازه بگیرید و علامت بزنید. سپس صندلی‌های ناهارخوری را همان‌طور که قرار است چیده شوند در نظر بگیرید. یک صندلی را بیرون بکشید. سپس با تصور نشستن بر روی آن و راه‌رفتن در اطراف میز، اندازه مناسب آن را تخمین بزنید. سعی کنید از این ترفند ساده و ارزان استفاده کنید تا از نحوه قرارگرفتن میز در اتاقتان ایده بگیرید.

مرحله 4: موارد استفاده از آن را در نظر بگیرید

آیا یک میز ناهارخوری برای نشستن پشت میز در آخر هفته‌ها و مهمانی‌های شام می‌خواهید یا  می‌خواهید یک میز برای کارهای روزانه‌تان بخرید. اگر به دنبال استفاده از میز ناهار خوری برای کارهای روزمره تان هستید بهتر است یک متریال بسیار بادوام روی میز  را انتخاب کنید:

 

سرامیک، در برابر حرارت و خط‌وخش مقاوم است. چوب یا شیشه (شیشه‌های سکوریت) هم مناسب است؛ اما به شرطی که بسیار محکم و مقاوم در برابر خش باشد. روکش خوب می‌تواند سال‌ها دوام داشته باشد، اما مطمئن شوید که روکش چوبی نازک باشد، زیرا باگذشت زمان، روکش ضخیم باتوجه‌به رطوبت می‌تواند مستعد کنده شدن شود.

مرحله 5: رنگ را بادقت  انتخاب کنید

رنگ عنصر مهمی در دکوراسیون هر خانه‌ای است. اما انتخاب یک میز ناهارخوری باید به‌گونه‌ای باشد که با وسایل متغیر اطرافش همخوانی داشته باشد. رنگ‌های ساده‌ای مانند سیاه، خاکستری، قهوه‌ای و سفید همیشه پرطرف‌دار هستند. این رنگ‌ها همچنین به‌عنوان یک پس‌زمینه قابل‌اعتماد برای هر رنگی که دوست دارید، هستند.

اگر هم می‌خواهید میز ناهارخوری خود را با کودکان نوپای خود به اشتراک بگذارید پس بهتر است از چوب‌های سفید و روشن اجتناب کنید.

مرحله 6: از پایه میز ناهارخوری غافل نشوید

ممکن است این تصمیم صرفاً یک تصمیم زیبایی‌شناختی به نظر برسد، اما پایه میز ناهارخوری بر نحوه استفاده از آن تأثیر می‌گذارد. اگر قصد دارید از یک میز کوچک حداکثر استفاده را ببرید، پایه‌ای را  انتخاب کنید تا از برخورد زانوهایتان به پاهای میز جلوگیری کند. پایه‌ها همچنین برای بزرگ کردن  فضای یک اتاق کوچک عالی هستند. میزهای بزرگ شاید خوب به نظر برسند؛ اما شکل پایه آنها به‌اندازه ظاهرشان اهمیت دارد.

مرحله 7: میز خود را به طور کامل امتحان کنید

درست است امروزه که اکثر افراد از طرف‌داران پروپاقرص خرید آنلاین هستند، اما توصیه  ما این است که پس از انتخاب این وسیله حتماً آن را در فروشگاه‌ها هم امتحان کنید. سعی کنید اعضای خانواده خود را  نیز به همراه داشته باشید تا بر روی صندلی‌های آن بنشینید، صندلی‌ها را حرکت دهید. این قسمت احتمالاً یکی از سخت‌ترین مراحل در خرید میز ناهارخوری مناسب در خانه شما خواهد بود، پس  برای آن‌وقت بگذارید.

مرحله 8: در مورد بودجه خود تصمیم بگیرید

قیمت میزناهارخوری بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود که مهم‌ترین آنها اندازه، جنس، سبک و ساخت آن است. اگر بودجه محدودی دارید، معیارهای خود را به موارد ضروری اختصاص بدهید. به‌این‌ترتیب، اگر میزی نظر شما را جلب کرد و اکثر چک‌باکس‌هایتان را علامت زدید، درصورتی‌که اکثر معیارهایتان برآورده شد، می‌توانید آگاهانه آن را انتخاب کنید.

مرحله 9: به زیبایی‌شناسی اهمیت بدهید

میز ناهارخوری مناسب باید با طراحی اتاق شما تناسب داشته باشد، بنابراین ایده خوبی است که قبل از صرف هزینه، سبک آن را بادقت در نظر بگیرید. از مدل‌های معاصر گرفته شده تا کلاسیک،  خوشبختانه امروزه طیف وسیعی از سبک‌ها وجود دارد که می‌توانید با انتخاب میز غذاخوری‌تان، هم‌زمان دکوراسیون داخلی خانه خود را نیز حفظ کنید.

مرحله 10: سهولت نگهداری را ارزیابی کنید

اگر یک میزناهارخوری کم‌هزینه می‌خواهید جدا از اولویت‌بندی موادی مانند چوب و شیشه، به ساخت آن  نیز توجه کنید.

به زیر میز خود نگاه کنید تا تمامی قسمت‌های آن را مشاهده کنید. پایه‌های آن معمولاً نشانه‌ای از کیفیت ساخت محکمش است، درحالی‌که تعداد زیاد اتصالات هم می‌تواند نشان‌دهنده ساختار ضعیف آن باشد. اگر میز شما لرزان است یا شکاف‌هایی در مفاصل آن آشکار می‌شود، خود دائماً در حال تعمیر و نگهداری بالای آن در نظر بگیرید.

2

میزهای ناهارخوری با متریال متفاوت چیست؟

امروزه به لطف طراحان خلاق انواع مختلفی از میزهای ناهارخوری وجود دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم:

میزهای ناهارخوری از جنس شیشه:

میزهای ناهارخوری شیشه‌ای با بسیاری از فضاهای داخلی به‌خوبی هماهنگ می‌شوند و ظاهری از ظرافت را به نمایش می‌گذارند که برای خانه‌های مدرن و امروزی می‌تواند گزینه عالی باشد. به‌غیراز تمیزکردن آسان آن، میزهای شیشه‌ای برای کسانی که با فضای کوچک‌تر کار می‌کنند بهتر هستند؛ زیرا سطح شفاف نور را منعکس می‌کند و به ایجاد حس فضایی بزرگ‌تر کمک می‌کند.

بااین‌حال، شیشه به‌اندازه سایر مواد مستحکم نیست، بنابراین باید  از گرم‌شدن ناگهانی یا به‌عبارت‌دیگر شوک ناگهانی دما در آن اجتناب کنید. همچنین درست است که شیشه از نظر شیمیایی و حرارتی مقاوم شده است و در برابر خراش مقاوم‌ است؛ اما باید دقت کنید که ممکن است در صورت ضربه خوردن مانند شیشه‌های معمولی عمل کند. پس در صورت داشتن کودکان خردسال میزهای ناهارخوری شیشه‌ای مناسب شما نیستند.

میزهای ناهارخوری از جنس سنگ مرمر:

سنگ مرمر سال‌هاست که برای کف‌پوش‌ها در خانه استفاده می‌شود، اما در حال حاضر به یک انتخاب محبوب برای رومیزی‌های ناهارخوری تبدیل شده است. رومیزی‌های مرمری به طور طبیعی زیبا هستند و جذابیتی جاودانه دارند و مطمئناً یک وسیله  برجسته در خانه شما خواهند بود. بااین‌حال، سنگ مرمر در صورت مراقبت صحیح و کامل می‌تواند بادوام باشد؛ اما لکه‌ها و بر روی آن می‌تواند قابل دیدن باشد. آب‌بندی منظم نیز برای ایجاد نوعی محافظ در آنها ضروری است، اگرچه متأسفانه این مانع نیز ممکن است از خراش جلوگیری نکند.

میزهای ناهارخوری فلزی:

میزهای فلزی معمولاً در رستوران‌ها یافت می‌شوند، بااین‌حال، افراد زیادی هستند که  از این وسیله منحصربه‌فرد در خانه خود استفاده می‌کنند. درست است که این طرح ممکن است به مذاق همه افراد خوش نیاید، اما یک میز فلزی برای کسانی که به دنبال ایجاد یک طرح صنعتی در خانه هستند عالی است.

 فلز مزایای بسیار زیادی دارد. به طور مثال، این ماده بسیار بادوام است و تمیزکردن آن بسیار آسان اما شاید یکی از بزرگ‌ترین مشکلات برای میزهای فلزی قابلیت جذب گرما توسط آنها  باشد. اگر ظروف داغی را روی میز قرار می‌دهید، دقت کنید که این کار باعث گرم‌شدن فلز شود.

میزهای غذاخوری از جنس چوب:

چوب یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها در مورد میزهای ناهارخوری است و بی‌دلیل هم نیست. چوب یک متریال بادوام است و در صورت آسیب‌دیدن به‌راحتی تعمیر می‌شود. نه‌تنها این موارد، بلکه لوازم درست شده با چوب فوق‌العاده زیبا هستند. انواع مختلفی از چوب برای ساختن میز وجود دارد؛ مانند چوب کاج، گردو یا بلوط.

بااین‌حال، وقتی صحبت از میزهای چوبی می‌شود، باید مراقب میزان رطوبت باشید. اگر نوشیدنی یا غذا ریخته شود، باید فوراً آن‌ها را پاک کنید؛ زیرا می‌تواند منجر به متورم شدن چوب در طول زمان شود.

شکل مناسب برای میز ناهارخوری چیست؟

بهترین شکل برای میز ناهارخوری، شکلی است که نه‌تنها با فضای شما مناسب است، بلکه سبکی دارد که برای سال‌های سال دوستش خواهید داشت. چه یک فضای سنتی داشته باشید، چه یک آشپزخانه با پلان باز، فراموش نکنید که میزهای ناهارخوری اغلب نقطه عطفی برای خانه شما هستند، بنابراین مهم است که یک میز ناهارخوری مناسب تهیه کنید.

قبل از خرید فضای اطراف اتاق خود را اندازه‌گیری کنید. قاعده کلی این است که بین میز و دیوارها فاصله مناسبی بگذارید تا به افراد اجازه دهید راحت از صندلی‌های خود وارد و خارج شوند. در مرحله بعد، بررسی کنید که چند نفر می‌خواهند دور میز بنشینند. هر فرد به 60 سانتی‌متر فضای نیاز دارد که نشان‌دهنده این است که میز شما باید چقدر بزرگ باشد.

چه رنگ‌هایی برای میزناهارخوری مناسب است؟

وقتی نوبت به انتخاب رنگ میز ناهارخوری می‌رسد، می‌تواند به‌اندازه انتخاب رنگ برای رنگ‌آمیزی اتاق دشوار باشد؛ زیرا با بسیاری از گزینه‌های مختلف در بازار، تشخیص اینکه چه رنگی را انتخاب کنید دشوار است.

میزناهارخوری با رنگ روشن می‌تواند به اتاق کوچک شما کمک کند تا بزرگ‌تر به نظر برسد، زیرا به‌اندازه مبلمان تیره به چشم نمی‌آید. وقتی رنگ روشن با رنگ‌های تیره ترکیب می‌شود، بسیار خوب به نظر می‌آید. از طرفی میزهای تیره‌تر یک راه عالی برای افزودن گرما به فضای داخلی خانه شماست و هنگامی که در مقابل دیوارهای خنثی قرار می‌گیرند، ظاهری پیچیده و امروزی به فضا می‌دهند.

به یاد داشته باشید، وقتی صحبت از رنگ می‌شود، فقط روی میز نیست که باید به آن فکر کنید. بلکه باید به رنگ پایه‌های آن هم دقت کنید تا با رنگ اتاقتان مطابقت داشته باشد. اگر در  انتخاب رنگ گیر کرده‌اید، بهتر است سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که بخشی از دکوراسیون فضای شماست.

هر رنگی که انتخاب می‌کنید، باید منعکس‌کننده احساسی باشد که خود و دیگران وقتی پشت آن میز می‌نشینید. یعنی پرانرژی یا آرام.

کاربردهای مختلف میز غذاخوری چیست؟

ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما مهم است که در مورد هدفی که می‌خواهید از میز ناهارخوری استفاده کنید کمی بیشتر فکر کنید. آیا این وسیله را برای هرازچندگاهی یک مهمانی شام می‌خواهید یا اینکه این وسیله یک قسمت مرکزی یا قلب خانه شما خواهد بود، به‌عبارت‌دیگر جایی که هر روز غذا بر روی آن می‌خورید، کار انجام می‌دهید و کودکانتان تکالیفشان را روی  آن انجام می‌دهند.

تمامی این موارد می‌تواند کاربردهای میز ناهارخوری را به شما نشان بدهد. نکته‌ای که در این میان حائز اهمیت است این است که باتوجه‌به کارایی که از میز خود انتظار دارید باید به دنبال متریالی باشید که با بادوام  باشد. میزهای ناهارخوری از جنس چوب بهترین گزینه برای کسانی است که می‌خواهند هر روز از این وسیله استفاده کنند و در عوض این افراد باید از میزهای شیشه‌ای فاصله بگیرید.

میزهای چوبی از جنس بلوط یا افرا کمی سنگین‌تر و متراکم‌تر هستند و برای میزهایی که دائماً استفاده می‌شوند ایدئال است، درحالی‌که میزهای ساخته شده از چوب‌های مانند تخته سه لا و MDF  هرگز به‌اندازه چوب سخت مقاوم نیستند و به‌راحتی آسیب می‌بینند.

اگر تمایل به جابه‌جایی مکرر این وسیله دارید، بهتر است مواد سبک‌تری را برای میز خود در نظر بگیرید که حمل‌ونقل آن آسان‌تر باشد و در نهایت، در نظر بگیرید که میز در کجا قرار می‌گیرد و آیا به محافظت از کف نیاز دارید. هر فروشنده معتبری باید از  عایق‌های پلاستیکی روی پایه‌های میز استفاده کند تا از خراشیدگی کف‌پوش جلوگیری کند، به‌خصوص اگر میز روی کف‌پوش‌های لمینت یا چوبی است که به‌راحتی آسیب می‌بینند.

انتخاب سبک  مناسب برای میز ناهارخوری چگونه است؟

هنگامی که در مورد شکل و اندازه میز ناهارخوری خود تصمیم گرفتید، قدم بعدی انتخاب سبک آن است. به خانه خود نگاهی بیندازید و ببینید که چه چیزی با دکوراسیون شما مناسب‌تر است. اگر به طراحی صنعتی با لوازم فولادی علاقه دارید یا  ظاهری مدرن و یا شاید هم روستایی را انتخاب می‌کنید سبک‌های مختلفی از میزها برایتان وجود دارد، بنابراین ما در ادامه مجموعه‌ای از میزهای پرفروش با سبک‌های مختلف را قرار داده‌ایم.

میزهای با سبک چوبی:

منصفانه است که فرض کنید شما و میز ناهارخوری‌تان برای مدت طولانی در کنار هم قرار می‌گیرید. اگر واقعاً به دنبال چیزی هستید که در برای مدت‌زمان زیادی در روز از آن استفاده کنید، یک میز از چوب را در نظر بگیرید. در درازمدت، میزهای ناهارخوری چوبی به‌مراتب قوی‌تر و بادوام‌تر هستند.

مزایا:

     بادوام و آسان برای تعمیر

معایب:

     با گرما یا رطوبت منبسط و منقبض می‌شود و می‌تواند علائم ساییدگی و متورم شدن را نشان دهد و در مقایسه با سایر مواد گران است.

میزهایی با سبک شیشه‌ای:

از مات و لکه گرفته تا رنگی و شفاف، انواع مختلفی از شیشه برای انتخاب شما در خرید میزناهارخوری وجود دارد. اگر اتاق شما در حال حاضر کمبود نور دارد، شیشه انتخاب خوبی برای جذب نور بیشتر است. این جنس به شما اجازه می‌دهد تا از هر مانعی عبور کند و اتاق شما را با درخشندگی پر کند.

مزایا:

     مواد مقرون‌به‌صرفه برای استفاده به‌عنوان میز

     با نگهداری مناسب می‌تواند چندین دهه دوام بیاورد

معایب:

     می‌تواند به‌راحتی لکه‌ها و اثر انگشت‌ها را آشکار کند و بر اثر گرما ترک بخورد.

میزهای غذاخوری با سبک سنگی:

میزهای سنگی، از جمله سنگ مرمر، کامپوزیت، سیمان و کوارتز، می‌توانند به فضای خانه شما زیبایی ببخشند. بااین‌حال، تعمیر و نگهداری بالایی دارند و نیاز به آب‌بندی مجدد و تمیزکردن مکرر دارند.

مزایا:

     محکم و بادوام

معایب:

     بسیار متخلخل، با تمایل به جذب لکه

     می‌تواند ترک بخورد و بازیابی آن دشوار است

     سنگ‌های گران‌قیمت‌تر مانند سنگ مرمر می‌توانند قیمت‌های گزافی داشته باشند.

میزهای با سبک لمینت:

لمینت‌ها معمولاً به‌عنوان یک‌لایه تزئینی برای مواد اصلی مانند تخته سه لا یا ام‌دی‌اف استفاده می‌شوند. چنین میزهایی معمولاً در پایین‌ترین حد طیف قیمت هستند، اما از نظر طول عمر و دوام به همان اندازه پایین هستند.

مزایا:

     نیاز به نگهداری کمی دارند

     مقاومت بالایی در برابر لک دارند.

معایب:

     اغلب به‌عنوان یک جنس بی‌کیفیت تلقی می‌شوند

میزهای غذاخوری با سبک فلزی:

میزهای غذاخوری فلزی محکم و بادوام هستند و یک انتخاب محبوب برای پایه‌های آن نیز هستند. همچنین می توانند آنها را در مواد مختلف (فولاد ضد زنگ، روی و برنج) و پرداخت (ساده، رنگ شده و لاکی) یافت.

مزایا:

     به‌راحتی آسیب نمی‌بیند

     ارزان‌تر از چوب هستند

معایب:

     درخشش زیاد می‌تواند لکه‌ها و اثر انگشت را آشکار کند

     به ابزار تمیزکننده خاصی نیاز دارند

     فلزات رنگ شده آسیب‌دیده می‌توانند نیاز به تعمیر داشته باشند.

انتخاب پایه های متفاوت برای میز ناهار خوری:

پس از اینکه  شکل، اندازه و سبک میز خود را انتخاب کردید حالا نوبت به یکی دیگر از عناصر مهم در میز ناهارخوری می‌رسد؛ یعنی پایه‌های میز. در مورد پایه‌های میز گزینه‌های مختلفی وجود دارد که همگی می‌توانند بر عملکرد میز و طراحی نهایی آن تأثیر بگذارند؛ بنابراین، لازم است که به موارد زیر توجه کنید.

  • هنگام انتخاب پایه میز باید به چند نکته توجه کنید. یک میز استاندارد معمولاً بین 66 تا 76 سانتی‌متر ارتفاع دارد، بنابراین باید ضخامت میز خود را در نظر بگیرید؛ زیرا این به‌اندازه به ارتفاع کلی شما می‌افزاید و اینکه آیا می‌خواهید کشو به آن اضافه کنید.
  • همچنین دقت کنید که انتخاب پایه میز به میزان وزنی که باید از روی میز تحمل کند و همچنین برای افرادی که پشت میز می‌نشینند نیز بستگی دارد. پایه‌ها باید استحکام و ثبات کافی را برای میز فراهم کنند. اگر قبلاً صندلی‌های خود را انتخاب کرده‌اید، باید محل قرارگیری پایه‌ها را نیز در نظر بگیرید.

خرید میز ناهارخوری مناسب از تهران دکور:

3

خرید میز ناهارخوری یک تصمیم بزرگ است و با انتخاب فروشنده مناسب نیز شروع می‌شود. هنگامی که جستجوی خود را شروع می‌کنید، با شرکت‌های مختلف که طیف گسترده‌ای از مدل‌های مختلف ارائه می‌کنند، می‌تواند گیج‌کننده باشد. ما در ادامه چک‌لیستی را جمع‌آوری کرده‌ایم تا مطمئن شوید که تهران دکور را به عنوان فروشگاه خوبی  را انتخاب می‌کنید.

    1. مطمئن باشید که ما از مواد و متریال مناسبی را برای ساخت میز غذاخوری به کار می‌بریم. ازآنجایی‌که خریداران بیشتر به سمت خرید لوازمی سوق داده می‌شوند که به طور پایدار ساخته می‌شوند، بنابر این ما در تهران دکور موادی را انتخاب کرده‌ایم که علاوه از نظر اقتصادی از کیفیت بالایی هم  برخوردار است.

    2. اگر خلاق هستید و دوست دارید میزی را بخرید که مطابق ایده‌های خودتان است پس تهران دکور را انتخاب کنید که بتوانید میز مورد نظرتان را درست کنید. تهران دکور به خوبی می‌تواند بر اساس نیازهای شخصی شما توصیه‌هایی هم ارائه دهد؛ مانند انتخاب مواد روی میز تا و پایه‌هایی که به بهترین هماهنگی را  با فضای شما دارند.

    4.  برای خیلی از افراد انتخاب میزناهارخوری ممکن است یک تصمیم بزرگ باشد و متعاقباً زمان زیادی ببرد. این احتمال هم وجود دارد که شما سؤالات زیادی داشته باشید  و حتی ممکن است یک یا دو بار نظر خود را تغییر دهید. به همین دلیل مهم است تهران دکور را انتخاب کنید که علاوه بر انواع میز ناهارخوری، از کارشناسان خوش‌اخلاق و باحوصله آن تمامی موارد را بپرسید.

نتیجه‌گیری:

یک میزناهارخوری می تواند قلب هر خانه ای باشد یعنی جایی برای غذا خوردن و دورهم جمع شدن. با چنین نقش مهمی، لازم است که در انتخاب آن دقت کافی را داشته باشید.

به همین دلیل مهم است که فروشگاه اینترنتی را انتخاب کنید که به نظر شما اهمیت می‌دهد و در تمام مراحل از طراحی تا ساخت در کنارتان می‌ماند.

فروشگاه اینترنتی تهران دکور باتوجه ‌به سابقه طولانی‌ مدت در فروش انواع مبلمان و میزهای ناهارخوری جایی است که تمامی نکات بالا را در خرید اینترنتی میز ناهارخوری‌تان در نظر می‌گیرید.

شما می‌توانید با کلیک بر روی گزینه میز ناهارخوری از انواع مدل‌های جدید فروشگاه ما دیدن نمایید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها