راه اندازی اولیه دستگاه ویپ

کد خبر: 1192859
راه اندازی اولیه دستگاه ویپ

 

شاید از نظر شما دستگاه ویپ را می خرید نیاز به راه اندازی اولیه ندارد و شما بلافاصله بعد از خرید می توانید اولین کام را بگیرید و ویپینگ را شروع کنید، اما اینگونه نیست. در ادامه به بررسی و آموزش مراحل راه اندازی ویپ می پردازیم.

مهمترین نکته ای که باید به آن توجه کنید کیفیت ویپی است که تهیه می کنید، بنابراین برای خرید ویپ همواره از فروشگاه های ثابت شده خرید کنید.

آموزش مرحله به مرحله دستگاه ویپ

ممکن است هنگامی که یک ویپ می خرید سریع به سراغ دکمه و فشردن آن بروید و شروع به ویپینگ و کام گرفتن از آن بکنید. اما باید بگوییم به شما که این کار اشتباه است! احتمالا الان با خود فکر می کنید که چرا این عمل اشتباه است.دلیل آن این است که با این کار  ممکن است که کویل دستگاه ویپ شما بسوزد و در نتیجه شما باطعم بد سوختگی مواجه شوید و آن طعم لذت بخش را از دست بدهید.

حال علت  این طعم سوختگی که ایحاد می شود،به دلیل خالی بودن مخزن  یا تانک می باشد که با فشردن دکمه، فایر المنت داخل این این مخزن گرم و داغ می شود و در نتیجه چون مایعی مانند جویس در داخل آن نیست، پنبه یا کویل می سوزد و شما این طعم بد سوختگی را تجربه می کنید.  پس درابتدا هنگام استفاده از دستگاه ویپ به این نکته توجه کنید و مراحل گام به گام راه اندازی دستگاه ویپ که در ادامه راجب به آن صحبت می کنیم را دنبال کنید تا ویپینگ لذت بخشی را تجربه کنید

اولین مرحله: آماده کردن دستگاه

شما هر چیزی را می خرید در ابتدا اولین کاری می کنید این است که آن را از جعبه در بیارید و شروع به راه اندازی اولیه آن بکنید. دستگاه ویپ هم به همین شکل است و کار شما در ابتدا راحت است و فقط کافی است آن را از جعبه در بیارید.

تصویر فردی در حال پرکردن مخزن ویپ

دومین مرحله:پر کردن مخرن ویپ با جویس

ویپ دارای انواع مختلفی می باشد. حال در اینجا اگر شما دارای دستگاه پاد ماد یا پاد سیستم باشید، برای پر کردن مخزن دستگاه که به آن کارتریج نیز می گویند، فقط نیاز دارید که درپوش که اصولا در کنار یا بالا کارتریج می باشد را باز کنید و سپس مایع حویس را در داخل آن بریزید.البته این نکته را هم اینجا بگویین که طراحی کارتریج ها شبیه به هم نیستند و با هم متفاوت هستند و صرفا این درپوش در کنار و یا بالای آن قرار ندارد. برای راحتی کارتان که این کجا قرار دارد به راهنمای روی جعبه نگاه بیاندازید.

یک سری از ویپ ها دارای اتومایزر هایی هستند که مخزن دارند و در پوش این نوع از ویپ ها از بالا و وسط می باشد.در کل بسته به  اینکه دستگاه ویپ چه برندی باشد محل ریختن جویس فرق می کند. شما می توانید قسمت بالایی اتومایزرا چرخانده و آن را بردارید و در نتجه جویس را در داخل کارتریج بریزید.

بعد ازینکه این کار و پروسه ریختن جویس در داخل کارتریج را انجام دادید به قسمت بعدی می رسیم. در این بخش شما باید جویس را به خوبی تکان دهید به این علت که باعث پخش شدن یکسان نیکوتین جویس به یک اندازه می شود.  بعد آروم شروع به پر کردن مخزن بکنید. نکته ای که اینجا باید به آن توجه کنید این است که که مخزن یا کارتریج را لب به لب پر نکنید. در آخر درپوش را ببندید.

نکته ی مهم دیگری که باید به آن توجه کنید خرید جویس ویپ با کیفیت و اورجینال است که جویس لند همواره ارائه دهنده بهترین کیفیت در بین تمام فروشنده ها بوده است.

سومین مرحله: استراحت دادن به کویل و کارتریج

باید بگوییم یکی از مهم ترین مراحل در راه اندازی دستگاه ویپ، همین است. علت آن هم  این است که  این مرحله نقش مهم دارد برای رسیدن به بهترین طعم و مزه ای که یک دستگاه ویپ به شما می دهد.هنگامی که مخزن ویپ خود را پر کنید، به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه دست نگه دارید و صبر کنید تا جویس یه صورت خوب با پنبه در آمیزد تا شما ویپینگ لذت بخشی را تجربه و از تجربه کردن طعم سوختگی و ضربه خشک به گلو جلوگیری کنید.

تصویری اجزای مختلف یک عدد پاد ماد

چهارمین مرحله: تنظیم کردن دستگاه

همانطور که می دانید ویپ دارای انواع مختلفی است اما چیزی که در این بخش برای ما مهم این است که ما دارای دو نوع ویپ هستیم . یک نوع ویپ که دارای وات ثابت می باشد و یک نوع ویپ که دارای وات متغیر می باشد. این هم می توان یکی از مراحل تاثیرگذار در ویپینگ شما دانست. حال از کجا بفهمیم که دستگاه ویپی که استفاده می کنیم دارای وات ثابت یا وات متغیر می باشد. دو نشانه وجود دارد که شما متوجه بشید که دستکاه شما دارای کدام نوع وات می باشد که به شرح زیر می باشند:

نشانه اول: اگر دستگاه ویپ شما دارای دکمه تنظیمات و صفحه  نمایش می باشد۲ نشانه این است که ویپ شما دارات وات متغیر می باشد.

نشانه دوم: اگر دستگاه ویپ شما دارای دکمه تنظیمات  و صفحه نمایش است، نشانه این است که ویپ مورد استفاده شما دارای وات ثابت می باشد

مرحله پنج: تنظیم کردن برای توان خروجی مناسب

بعد از تمام این حرف هایی که تا به اینجا گفته شد شما قاعدتا دنبال این هستید که  در گرفتن اولین کام از ویپ تان تنظیمات دستگاه ویپ شما روی حالت و گزینه مناسبی باشد و نگرانی از این بابت نداشته باشید. می شود گفت به طور تقریبی بر روی تمام  کویل ها اعدادی نوشته شده است که عنوان وات مورد نیاز را به شما می گوید.به همین دلیل با توجه به همان مقدار توصیه شده وات دستگاه را بزارید و از آن استفاده کنید تا بر عمر کویل دستگاه شما نیز بیافزاید.

برای تعیین و انتخاب کردن وات، شما می توانید از دکمه های جهت دارکه روی دستگاه می باشد، استفاده کنید.

اگر با توجه به این تنظیمات گفته شده پیش نروید، ممکن است که کویل شما  بسوزد و شما طعم ویپینگ لذت بخش را تجربه نکنید و به جای آن طعم سوختگی را حس کنید. برای اینکه شما با تنظیمات دستگاه و نحوه استفاده از آن آشنا شوید، شما هم می توانید به دفترچه راهنما آن مراجعه کنید و هم می توایند از جایی که خرید کرید، سوال بپرسید.

مرحله ششم: گرفتن اولین کام و تجربه ویپینگ

بعد از گفتن تمام این مراحل گفته شده به آخرین مرحله یعنی گرفتن کام می رسیم. کاری که در اینجا نیاز است که انجام دهید این می باشد که اتومایزر یا کارتریج را به دستگاه ویپ تان وصل کنید  و شروع به  کشیدن اولین کام بکنید.پس مراحل قبلی را فراموش نکنید تا ویپینگ لذت بخشی را تجربه کنید.

استفاده از ویپ جدا از تجربه خاصی که برای انسان فراهم می آورد به عنوان راه حلی برای ترک سیگار معرفی می شوند، شما نی توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله ترک سیگار با ویپ مراجعه کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها