خرید دستبند طلا زیبا

کد خبر: 1193110
خرید دستبند طلا زیبا

خرید طلا در ایران نه تنها برای استفاده به عنوان دسته‌ای از زیورآلات بلکه به عنوان نوعی سرمایه‌گذاری رواج دارد. برای برخی از افراد تفاوتی ندارد که دستبند، انگشتر، مدال یا زنجیر باشد، مهم این است که طلا باشد. در نقطه مقابل افرادی هم هستند که به دلایل مختلف به خرید انگشتر یا دستبند تاکید زیادی دارند.

آیا از تنوع طرح‌های انگشترها و دستبندهای طلا مطلع هستید؟ با پیشرفت تکنولوژی در طراحی و کیفیت این محصولات نیز پیشرفت چشمگیری حاصل شد که این روزها افراد در هر بار بازدید از محصولات بازار برای خرید طلا مدل‌های جدیدی مشاهده خواهند کرد. در این مطلب شما را با نکات خرید دستبند طلا و جزئیات آن آشنا خواهیم کرد.

نکات مهم خرید دستبند طلا

بازار طلا در کل جهان محبوبیت ویژه‌ای دارد. قطعا می‌دانید که قیمت طلا در سایت‌های معتبر در هر ثانیه به‌روزرسانی می‌شود و نوسان این بازار در خرید و فروش آن بسیار تاثیرگذار است. یکی از اکسسوری‌ها و زیورآلات پرطرفدار دستبند طلا می‌باشد که اکثر خانم‌های جوان به آن علاقه خاصی دارند.

با اینکه در طرح‌های امروزی از پیچیدگی خاصی بهره برده می‌شود، اما هنوز از این دستبندها به عنوان یک زیور کلاسیک یاد می‌شود. اگر شما هم قصد خرید دستبند طلا دارید، بهتر است با نکات خرید آن آشنا شوید تا بهترین گزینه را برای خودتان انتخاب کنید.

عیار طلا

یکی از نکات مهم در انتخاب دستبند طلا توجه به عیار آن است. بهتر است بدانید که در تهیه این نوع زیورآلات از طلای 24 عیار استفاده نمی‌شود. با تحقیقاتی که انجام شده این نتیجه حاصل گشته که محصولات زیر 14 K سبب تحریک پوست می‌گردد. در این نوع محصولات تقریبا از 58 درصد طلای خالص در کنار آن از آلیاژ مس، نیکل، نقره و روی استفاده می‌شود که باعث آلرژی می‌شوند؛ البته این حساسیت زمانی بروز می‌دهد که روزانه از آن‌ها بهره گرفته شود.

لکه‌دار شدن طلاهای 14 K یکی دیگر از معایب آن است. به این ترتیب طلای 18 و 22 عیار می‌ماند که باید برای خرید دستبند طلا انتخاب شوند. آنچه عرف جامعه است و بیشتر خرید و فروش می‌شود، عیار 18 K است. توصیه می‌کنیم شما در این مورد عیار 22  K را انتخاب نمایید تا درصد خلوص بیشتری داشته باشد.

سایز دستبند طلا

یکی از مهم‌ترین نکته‌های خرید دستبند طلا این است که سایز آن را درست انتخاب کنید. برخی از بانوان پس از خرید متوجه می‌شوند که سایز درستی انتخاب نکرده‌اند و اغلب کمی اندازه بزرگ‌تری انتخاب می‌کنند. پشیمانی هیچ فایده‌ای ندارد و باید در انتخاب اول دقت داشت.

با توجه به اصول لازم است سایز دستبند را حدود سه‌چهارم بزرگ‌تر از مچ دست انتخاب نمایید. النگوها یا دستبندها باید در وسط مچ دست باقی بمانند و لغزشی نداشته باشند.

طراحی دستبند

همان‌طور که در ابتدای متن اشاره کردیم، این روزها افراد زیادی در طراحی انواع زیورآلات بی‌نقص عمل می‌کنند و تنها یک انتخاب از میان کارهای مختلف بسیار دشوار است. در انتخاب طرح باید به این مطلب دقت داشته باشید که از این زیور در چه مکان‌ها و مناسبت‌هایی استفاده خواهید کرد.

اگر می‌خواهید دائم آن را در دست داشته باشید، باید به سوی طرح‌های ساده بروید و برای مهمانی‌ها نیز می‌توانید کمی زرق و برق بیشتری به آن بدهید. ترندها را از اخبار روز بشناسید و همیشه آپدیت بمانید تا در مواقع خرید بتوانید مدل مناسبی انتخاب نمایید.

 

انواع دستبند طلا

در هر زمینه‌ای داشتن اطلاعات می‌تواند کار خرید را آسان کند. زمانی که شما به یک طلافروشی می‌روید و نام چند دستبند را می‌آورید، فروشنده متوجه می‌شود که شما کاربلد هستید و راهنمایی بیشتری به شما خواهد کرد. در نقطه مقابل اگر هیچ حرفی برای گفتن نداشته باشید، تنها به گفتن مقدمات و پیشنهاد چند مدل خواهد پرداخت. در ادامه چند نوع دستبند را در این زمینه برای شما معرفی می‌کنیم.

النگویی

غیر قابل انعطاف بودن این مدل شاید برای برخی از بانوان جالب به نظر برسد. می‌دانید که اکثر دستبندهای طلا خاصیت لخت مانند دارند اما این مدل متفاوت است و مانند النگو عمل می‌کند. حتما می‌پرسید که فرق این محصول با النگو چیست؟ تفاوت این زیورآلات وجود قفل در دستبند طلا است تا بانوان بتوانند آن‌ها را ببندند و در مواقع نیاز باز کنند.

از مزایای این نوع زیورآلات ست شدن آن‌ها با لباس‌های مختلف است که در مجالس رسمی، محافل دوستانه، دورهمی‌ها و ... می‌توان در دست داشت. اگر در طول روز مشغول به کار هستید و حرکت دستبند اذیتتان می‌کند، می‌توانید این مدل را انتخاب کنید.

زنجیری

در دسته‌بندی دستبندهای طلا مدل زنجیری ساده و محبوب است. این محصول از به هم پیوستن چند حلقه همرنگ یا با رنگ‌های متناسب شکل می‌گیرد. اکثر خانم‌های جوان از مدلی که دارای دو رنگ است، استقبال می‌کنند؛ چرا که زیبایی خاصی دارند.

خرید طلا

میوکی

یکی از خاص ترین نوع دستبند طلا، کالکشن طلا میوکی هست. دستبند طلا میوکی یکی از راحت ترین مدل‌های طراحی شده طلا هست که توسط فروشگاه طلا و جواهر اورو در بازار ایران عرضه شده است. اورو گالری که برندی نام آشنا در این صنعت به شمار می رود، این بار دست روی طراحی مونجوق دوزی ژاپنی ها گذاشته و با هنر طلا سازهای ایرانی این کالکشن طلا را طراحی کرده است. قیمت دستبندهای طلا میوکی به خاطر نوع طراحی آن ها بسیار به صرفه و پایین تر از هر نوع مشابه دیگری هست.

خرید دستبند طلا

مدل تنیس

اگر اهل ورزش هستید و تمایل دارید که پس از خرید دستبند طلا آن را همیشه در دست داشته باشید، بهتر است این مدل را انتخاب کنید. برای افرادی که جنب و جوش زیادی دارند، این مدل را توصیه می‌کنیم به شرطی که به کیفیت ساخت آن نیز توجه کنند تا گوشه‌های آن به لباس گیر نکند.

از دیگر مدل‌ها می‌توان به مدل کاف، لینک و ... اشاره کرد که در مراجع معتبر همه این مدل‌ها وجود دارند. توجه داشته باشید که این روزها خرید آنلاین طلا نیز رایج شده است و شما نیز می‌توانید از این فرصت استفاده کنید. فروشگاه طلا و جواهر اورو یکی از برترین مراجع در این زمینه است که برای مشاهده مدل‌های مختلف می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

جمع بندی

افراد زیادی در انتخاب کالکشن طلا با دوستان مشورت می‌کنند تا از مدل‌های جدید بازار اطلاعاتی به دست بیاورند. یکی از محبوب‌ترین زیورآلات در بین خانم‌های جوان دستبند طلا است که در این مطلب نکات مهمی را در مورد خرید آن ذکر کردیم. هنگام خرید دستبند طلا لازم است به نوع، طرح، سایز و ... توجه کنید تا از داشتن آن لذت ببرید. یکی از مراکز برتر فروش طلا در کشور فروشگاه آنلاین طلا و جواهر اورو است که با سال‌ها سابقه توانسته رضایت مشتریان را جلب کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها