آشکار کردن رازهای افزایش درآمد مک دونالد توسط سپند!

کد خبر: 1194073

اکثر مردم جهان حتی اگر تجربه خوردن همبرگر های خوشمزه مک دونالد را نداشته باشند، حتما نام آن را شنیده اند! مک دونالد یکی از پیشروترین خرده فروشان مواد غذایی در جهان است. تأسیس مک‌ دونالد به سال 1940 میلادی باز می گردد و امروزه این شرکت بیش از 36.000 شعبه در نقاط مختلف جهان دارد که در آنها چیزی در حدود 1.5 میلیون کارگر مشغول به کار هستند. اما سوال اینجاست که مهمترین عامل موفقیت و حضور جهانی این شرکت در بازار خرده فروشی مواد غذایی چیست؟ در پاسخ به این سوال باید به انواع نرم افزار رستوران، نرم افزار حسابداری، نرم افزار تهیه غذا، منو رستوران و... اشاره نمود که مک دونالد از آنها برای مدیریت موفق شعبه هایش در سراسر جهان استفاده می نماید.

آشکار کردن رازهای افزایش درآمد مک دونالد توسط سپند!

نرم افزار رستوران چیست؟

تعداد مشتریان روزانه شرکت مک دونالد به حدود 70 میلیون نفر در سراسر جهان می رسد که در بیش از 100 کشور پراکنده اند. بی شک برای مدیریت تمام شعب این فست فود شناخته شده و نیز جلب رضایت مشتریان آن به سیستم مدیریتی مدرنی نیاز است. یکی از مهمترین تمهیداتی که در حال حاضر اکثر رستوران های موفق و پیشرو در مدیریت کسب و کار خود بکار می بندند استفاده از نرم افزار رستوران است. اما نرم افزار رستوران چیست و چه کاربردی دارد؟

نرم افزار رستوران اصطلاحی است که به طور معمول به سیستم کامپیوتری مورد استفاده در یک رستوران اشاره می کند. با استفاده از نرم افزار رستوران می توان تمامی جنبه های کسب و کار را مدیریت کرد. این نرم افزارها امکان مدیریت همه اطلاعات (از سفارش غذا، برنامه ریزی کار روزانه، حقوق و دستمزد کارکنان و حسابداری گرفته تا کنترل موجودی انبار و خدمات مشتریان و...) را در یک پلتفرم فراهم می کند و این مهمترین رمز موفقیت مک دونالد است! زیرا اطمینان از اینکه همه کارمندان همیشه به اطلاعات یکسانی دسترسی دارند به عملکرد کارکنان سرعت و نظم می بخشد.   

در نرم افزار رستوران حتی گزینه ‌هایی برای ردیابی ساعت ‌های کار مفید هر کارمند وجود دارد. به طوری که مدیران می توانند ببینند هر فرد برای انجام امور مربوط به رستوران چقدر زمان صرف می کند. ردیابی داده‌ های مربوط به کسب‌ و کار و نیز بازاریابی با استفاده از این نرم افزارها آسان‌تر می شود. علاوه بر این می‌تواند به مدیریت حسابداری رستوران کمک کند. داشتن یک برنامه نرم افزار مدیریت رستوران مزایای زیادی دارد که آنها را به سرمایه گذاری های ارزشمندی برای رستوران ها تبدیل کرده است.

نرم افزار رستوران

استفاده از مزایای نرم افزارهای ویژه رستوران در مک دونالد

نرم افزار رستوران یک ایده عالی برای صاحبان رستوران ها است. همانطور که بیان شد این نرم افزارها به مدیریت کارآمدتر کسب ‌و کار رستوران ها کمک می‌کنند، فرآیند تولید و عرضه را ساده‌تر کرده و کار چند وظیفه ‌ای را برای کارمندان آسان‌تر می‌ نماید. این رازی است که پیش از همه مدیران مک دونالد به آن پی بردند که در نهایت باعث رشد و توسعه شگفت انگیز این رستوران های زنجیره ای در سراسر جهان شد. در اینجا برخی از مزایای استفاده از نرم افزار رستوران آورده شده است.

مدیریت موجودی:

یک نرم افزار ویژه رستوران می تواند موجودی را پیگیری کند، زنجیره تامین را ردیابی و تجزیه و تحلیل نماید، ضایعات را کاهش دهد و روند تولید و فروش را دنبال کند.

بودجه بندی درست:

با استفاده از این نرم افزارها می توان هزینه ها را بر اساس پیش بینی تقاضا و عرضه محصولات، به درستی بودجه بندی کرد. این امر باعث صرفه جویی در هزینه و زمان می شود و تضمین می کند که موجودی هیچ یک از اقلام مورد نیاز در رستوران بیش از حد کم یا زیاد نخواهد بود.

مدیریت کارکنان:

یک سیستم مدیریت رستوران می تواند بر برنامه ریزی کارمندان نظارت کند. علاوه بر این می تواند ارتباط بین کارمندان، مدیران و صاحبان مشاغل رستوران را نیز تسهیل کند.

تجربه مشتری:

نرم افزارهای مخصوص رستوران می توانند رزرو میز را انجام داده و خدمات سریع تری را به مشتریان ارائه دهند. این موضوع به صاحبان مشاغل کمک می کند تا از رضایت مشتریان اطمینان حاصل کنند.

مدیریت سفارش بهینه:

خواه کسب و کار مورد نظر یک غذاخوری خوری معمولی باشد یا رستورانی که خدمات سریع  خود را از طریق سفارش آنلاین به مشتریان ارائه می دهد، استفاده از نرم افزار رستوران کمک می کند تا در هنگام گرفتن سفارش، اشتباهات کمتری رخ دهد. این نرم افزارها همچنین می توانند به طور کامل با سیستم های نمایش آشپزخانه و سیستم POS رستوران ادغام شوند.

نرم افزار رستوران

بینش و تجزیه و تحلیل صحیح:

نرم افزارهای رستورانی، سیستم سفارشات، عرضه و تحویل موجودی، اقلام منو، هزینه های غذا، گزارش های فروش و... را پیگیری می کنند. این سوابق را می توان برای مدیریت بهتر رستوران تجزیه و تحلیل نمود.

مدیریت اطلاعات مشتری:

اکثر نرم افزارهای مخصوص رستوران دارای سیستم مدیریت اطلاعات مشتری هستند که داده های مربوط به مشتریان را ردیابی می کنند و منوهای سفارشی را بر اساس آنچه مشتریان سفارش داده اند ارائه می دهند.

 شرکت سامان داده پرداز سپند

رستوران ها یک صنعت میلیارد دلاری هستند که در مقایسه با سایر کسب و کارها از سرعت رشد بیشتری برخوردارند. در واقع صنعت رستوران یک حوزه رقابتی است که برای مدیریت کسب و کار خود نیازمند استفاده از نرم افزارهای دقیق است. رستوران ها دائماً به دنبال راه های جدیدی برای بهبود تجربه مشتریان خود هستند. این موضوع آنها را به ارائه خدمات کارآمدتر و باکیفیت تر با استفاده از نرم افزار حسابداری، پردازش پرداخت و... سوق می دهد.

 با توجه به چنین رشدی و برای باقی ماندن در عرصه رقابت، اطمینان از اینکه رستوران شما برنامه نرم افزار رستوران مناسبی دارد بسیار حائز اهمیت است. اگر به دنبال نوع خاصی از نرم افزار هستید که برای کسب و کار شما مفیدترین گزینه باشد، می توانید از شرکت سامان داده پرداز سپند کمک بگیرید. این شرکت با هدف طراحی و توسعه انواع نرم افزار رستوران، جهت مکانیزه کردن فرایند تولید و فروش محصولات در سال 1382 دایر گشت. شما می توانید با کمک گرفتن از تیم متخصص سپند مناسبترین نرم افزار را برای رستوران خود انتخاب نموده و با راه اندازی آن پیشرفت کسب و کار خود را تضمین نمایید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها