ارزانترین قالیشویی در تهران

کد خبر: 1196361
ارزانترین قالیشویی در تهران

 

ارزانترین قالیشویی در تهران چه خدماتی ارائه می دهد؟ آیا قیمت بر نحوه ی ارائه ی خدمات تاثیرگذار است؟ برای پاسخ به این پرسش ها باید گفت که لزوما همیشه پایین بودن قیمت دلیل بر بی کیفیتی نمی باشد. چرا که بسیاری از کسب و کارها برای جلب رضایت مشتری و احترام به آن ها در مقایسه با سایر رقبای خود اقدام به کاهش قیمت ها برای ارائه ی خدمات خود می کنند.

در این میان بسیاری از آن به دلیل اینکه سابقه ی طولانی تری دارند. بنابراین مشتریان خود را نیز دارند و نیازی به افزایش قیمت برای کسب سود دهی بیشتر نمی بینند.

قالیشویی تک شور نیز از این امر مستثنی نیست. قالیشویی تک شور با اتکا بر سیستم مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده به عنوان یکی از منصف ترین قالیشویی در تهران شناخته می شود. در ادامه به معرفی این قالیشویی و خدماتش می پردازیم.

ارزان ترین قالیشویی تهران کجاست؟

ارزان ترین قالیشویی تهران کجاست؟ پیدا کردن قالیشویی که هم از لحاظ کیفیت خدمات ارائه شده در سطح مطلوب و هم به لحاظ قیمت نسبت به سایر قالیشویی پایین تر باشد و هم اینکه مجوزهای لازم برای فعالیت را نیز داشته باشد، شاید کار دشواری باشد.

امروزه افراد به دلیل مشغله های بسیار و رواج فرهنگ آپارتمان نشینی دیگر نمی توانند در آپارتمان ها به شیوه ی سنتی قالی بشویند. همچنین با توجه به شرایط اقتصادی کنونی جامعه قیمت خدمات شستشوی انواع فرش و موکت نیز بسیار اهمیت دارد.

از همه ی اینها هم که بگذریم، به دلیل محدودیت استفاده از آب در منازل و آپارتمان ها، شستشوی سنتی کار عاقلانه ای نیست.

لذا به دلیل صرفه جویی و همچنین کاهش قیمت تمام شده، استفاده از خدمات قالیشویی بسیار رواج پیدا کرده است.

بنابراین قالیشویی تک شور با درک شرایط موجود و ارائه ی خدمات با کیفیت و داشتن مجوز های لازم، همیشه در کنار شما مشتریان عزیز بوده و هست. روی قالیشویی تک شور حساب کنید.

 

 

 

 

 

هزینه خدمات ارزان ترین قالیشویی

هزینه خدمات ارزان ترین قالیشویی چگونه است؟ قبل از پاسخ به این پرسش لازم است بدانید باید حتما قالیشویی انتخابی، مجوزهای لازم برای فعالیت را داشته باشد. چرا که ممکن است قیمت آن بر نحوه خدمات تاثیر گذار باشد. قیمت قالیشویی در یک مرکز که دارای مجوز از اتحادیه قالی شویی تهران داشته باشد، منصفانه است.

قالیشویی تک شور با چندین سال سابقه در زمینه ی شستشوی فرش و موکت و مبلمان و ... زیر نظر اتحادیه قالیشویان تهران فعالیت می نماید و تمامی هزینه ها منطبق بر نرخ اتحادیه می باشد.

البته عواملی همچون ابعاد فرش و نوع فرش ( دستباف و یا ماشینی و یا گل ابریشم) و تعداد شانه ی فرش و ... ممکن است بر قیمت شستشوی فرش نیز تاثیر بگذارد. علاوه بر آن قیمت خدمات اعلاشوئی و معمولی نیز با یکدیگر متفاوت است.

همچنین قیمت خدمات دیگری از جمله رفو و ترمیم و ... بستگی به نوع آسیب فرش دارد.

همه ی این عوامل نیز بی تاثیر در قیمت گذاری خدمات نیست اما ما به شما اطمینان می دهیم که تمامی خدمات و قیمتها در چارچوب قوانین اتحادیه نیز می باشد و ما با رعایت حال مشتری و شرط انصاف نسبت به قیمت گذاری اقدام می نماییم.

✅ لازم به ذکر است برای احترام به حقوق مصرف کننده قالی شویی تک شور به همراه فاکتور ضمانت نامه ارسال می نماید.

شعب قالیشویی ارزان در تهران

شعب قالیشویی ارزان در تهران کجاست ؟ قالی شور تک شور برای سهولت کار مشتریان عزیز و دسترسی سریع و آسان به خدمات قالیشویی اقدام به ایجاد شعب مختلف نیز کرده است که عبارتند از:

  • شعبه قالیشویی ارزان شمال تهران

  • شعبه قالیشویی ارزان جنوب تهران

  • شعبه قالیشویی ارزان مرکز تهران

  • شعبه قالیشویی ارزان شرق تهران

  • شعبه قالیشویی ارزان غرب تهران

✔ شعبه قالیشویی ارزان شمال تهران که تمامی مناطق شمالی را تحت پوشش قرار می دهد که شامل پاسداران، ولنجک زعفرانیه، الهیه، جردن، آجودانیه، فرمانیه، اندرزگو، اختیاریه، سعادت آباد، تجریش و ... می گردد. شما می توانید برای ارتباط با این قالیشویی با شماره تلفن 02122176291 تماس حاصل نمایید. قالیشویی شمال تهران برای ارائه خدمات به شما آماده است.

✔ شعبه قالیشویی ارزان جنوب تهران که تمامی مناطق جنوبی تهران را تحت پوشش قرار می دهد که شامل خزانه، آذری، بریانک، جوادیه، شمشیری، شوش، مولوی، نازی آباد، قلعه مرغی، فلاح، هاشمی و ... می گردد. شما می توانید برای ارتباط با این قالیشویی با شماره تلفن 02155417480 تماس حاصل نمایید.

✔ شعبه قالیشویی ارزان مرکز تهران که تمامی مناطق مرکزی تهران را تحت پوشش قرار می دهد که شامل امیرآباد، زرتشت، یوسف آباد، سهره وردی، آپادانا، توحید، استانبول، فاطمی، آرژانتین و ... می گردد. شما می توانید برای ارتباط با این قالیشویی با شماره تلفن 02144151366 تماس حاصل نمایید.

✔ شعبه قالیشویی ارزان غرب تهران که تمامی مناطق غربی تهران را تحت پوشش قرار می دهد که شامل پونک، دهکده، شهرک غرب، جنت آباد، کاشانی، کن ، کوهسار، صادقیه، فرحزاد، شادمان، آزادی و ... می گردد. شما می توانید برای ارتباط با این قالیشویی با شماره تلفن 02144151366 تماس حاصل نمایید. قالیشویی غرب تهران برای ارائه خدمات به شما آماده است.

✔ شعبه قالیشویی ارزان شرق تهران که تمامی مناطق شرقی تهران را تحت پوشش قرار می دهد که شامل سرخه حصار، هفت حوض، پیروزی، رسالت، نظام آباد، حشمتیه، خاک سفید و ... می گردد. شما می توانید برای ارتباط با این قالیشویی با شماره تلفن 02166534594 تماس حاصل نمایید.

قالیشویی ارزان غرب تهران

خدمات قالیشویی به صرفه و ارزان در تهران

خدمات قالیشویی به صرفه و ارزان در تهران شامل چه مواردی می گردد؟ در بسیاری از نقاط تهران قالی شویی های فراوانی یافت می شوند، اما اینکه آن ها چگونه خدمات ارائه می دهند و یا اصلا چه خدماتی ارائه می دهند علی الخصوص اینکه واژه ی ارزان را یدک می کشند، بسیار پر اهمیت است.

قالی شویی تک شور با سابقه ی چند ساله وعالی توانسته تمامی خدمات زیر را به نحو مطلوب به مشتریان عزیز ارائه نماید که این خدمات شامل موارد زیر می گردد:

قالیشویی ارزان قیمت غرب تهران

 

 

  • ارائه ی مشاوره رایگان برای شستشوی انواع فرش و موکت و مبلمان و ...

  • شستشوی تخصصی انواع فرش (ماشینی، گل ابریشم و دستباف) و انواع موکت ( موکت تافتینگ، موکت نمدی، موکت کبریتی، موکت تایل، موکت فرش، موکت پرز بلند )

  • شستشو و خشکشویی تخصصی انواع مبلمان اداری و منزل مانند راحتی، استیل، کلاسیک، شاه نشین، پافرها

  • شستشو و خشکشویی تخصصی انواع تشک تخت و خواشخواب و کوسن

  • لکه بری تخصصی انواع فرش و موکت

  • رفوگری و ترمیم انواع فرش ، ریشه بافی و قلم زنی فرش، لکه بری و رنگ برداری فرش

  • لکه بری تخصصی مبلمان و انواع تشک تخت و خوشخواب

  • شستشو و خشکشویی انواع تابلو فرش

  • شستشو و خشکشویی انواع صندلی ماشین

  • حمل ونقل توسط قالیشویی

✔ همچنین قالی شویی تک شور تمامی خدمات فوق الذکر را در محل نیز ارائه می نماید.

مبل شویی در محل در قالیشویی ارزان تهران

مبل شویی در محل یکی از خدمات پر طرفدار در قالی شویی تک شور می باشد امروز با توجه به افزایش استفاده از مبلمان در منزل و آلودگی آن نیاز به شستشوی مبلمان به صورت سالیانه یا دو بار در سال نیز بیش از پیش احساس می شود.

بنابراین انتخاب مبل شویی ارزان و با کیفیت نیز اهمیت ویژه دارد.

 

 

شستشوی فرش و موکت

شستشوی فرش و موکت یکی دیگر از خدمات ارائه شده در قالی شویی تک شور می باشد. به دلیل اینکه فرش جایگاه ویژه ای در لوازم خانه دارد پس نظافت آن از دیرباز همیشه مورد توجه بوده است.

علی الخصوص اینکه فرش و موکتی که در مسیر پر تردد خانه نیز قرار دارند بیشتری در معرض آلودگی قرار می گیرند، پس نیازمند نظافت سالیانه نیز می باشند.

✔ قالیشویی شمال تهران شعبه ی تک شور می تواند به شما در شستشوی تخصصی انواع فرش و موکت یاری رساند.

اعلاشویی فرش

اعلاشویی فرش یکی از انواع شستشوی فرش است که در قالی شویی تک شور ارائه می گردد. در اعلاشوئی استفاده از تجهیزات مناسب شستشوی و استفاده از نیروی زبده نیز به کار گرفته می شود و شستشو کاملا اصولی انجام می گردد.

✔ در قالیشویی تجریش تهران تمامی تمامی خدمات اعلاشوئی به صورت ویژه ارائه می گردد.

شستشوی خوشخواب در محل

شستشوی خوشخواب در محل نیز یکی از خدمات کاربردی ارائه شده در قالیشویی تک شور می باشد.

به دلیل اینکه امروزه استفاده از تخت بسیار رواج پیدا کرده است بنابراین شستشوی آن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردارد است، علی الخصوص اگر در منزل کودک یا سالمندی نگهداری می شود این نیاز بیشتر احساس می شود.

پس افراد می توانند با تماس با قالی شویی تک شور از خدمات شستشو و خشکشویی خوشخواب در منزل استفاده نمایند.

کارشناسان قالی شویی تک شور با استفاده از دستگاه های مجهز و بدون آسیب به بافت خوشخواب اقدام به شستشوی آن در محل می نمایند.

نکات مهم در انتخاب ارزان ترین قالیشویی تهران

نکات مهم در انتخاب ارزان ترین قالیشویی تهران را می توان به صورت اجمالی به شرح زیر بیان کرد:

  • داشتن مجوزهای لازم برای کسب و کار قالیشویی از اتحادیه قالیشویان تهران

  • نحوه ی پاسخگویی پشتیبانان در ارائه ی خدمات

  • سرعت انجام در ارائه ی خدمات

  • داشتن شعب مختلف برای دسترسی آسان

  • وجود سایت معتبر برای ثبت سفارش و پرداخت آنلاین

  • استفاده از تجهیزات مدرن برای شستشو و خشکشویی

  • توجه به نظر سنجی مشتریان سابق

  • استفاده از نیروهای متخصص با دانش روز دنیا

  • استفاده از مواد شوینده عالی برای شستشو و لک بری

  • توجه به نحوه ی حمل و نقل

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها