راهنمای حمل بار هوایی از چین و امارات به ایران

کد خبر: 1196605
راهنمای حمل بار هوایی از چین و امارات به ایران

 

مقدمه

به عنوان تاجر یا وارد کننده ای که قصد واردات و حمل بار از چین یا دبی به ایران را دارد، کدام یک از روش های حمل و نقل بین المللی را انتخاب میکنید؟ حمل بار هوایی از چین و دبی یا دریایی؟ حمل بار هوایی از دبی چه مراحلی دارد؟ با توجه به این که یکی از مهمترین فاکتورهایی که جهت حمل و نقل بار خود باید در نظر داشته باشید، انتخاب روشی مناسب جهت جمل و ارسال بار است، قصد داریم با راهنمایی های کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس به شما عزیزان در شناخت بیشتر روش های ارسال کالا از چین و امارات متحده عربی کمک کنیم. در حال حاضر، میتوانیم بگوییم حمل و نقل هوایی محبوب ترین شیوه جهت ارسال بار از چین و دبی به ایران است؛ چرا که از سرعت و امنیت بسیار بالایی برخوردار است. پیشنهاد میکنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

 

حمل هوایی یا دریایی : کدام یک جهت حمل بار از چین و دبی بهتر است؟

میدانید که 4 روش حمل و نقل بین المللی برای ارسال و جابجایی بار شما وجود که عبارتند از : حمل و نقل هوایی، حمل بار دریایی، حمل و نقل زمینی و حمل درب به درب. برای شما عزیزانی که قصد واردات کالا از امارات یا چین را دارید، دو روش حمل بار دریایی و هوایی همواره پیشنهاد میشود؛ چرا که به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب این کشورها نسبت به یکدیگر، امکان حمل سریع و آسان وجود دارد. اما اگر بین استفاده از سرویس حمل بار هوایی و حمل و نقل دریایی شک دارید، کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس پیشنهاد میکنند که تمامی فاکتورهای مهم را در نظر داشته باشید و با کمک راهنمایی های متخصصان این حوزه، بهترین تصمیم را بگیرید.

در رابطه با حمل و نقل دریایی باید بگوییم که این سرویس مقرون به صرفه ترین و کم هزینه ترین روش برای جابجایی و واردات کالاهای بسیار سنگین و البته حجیم است. بنابراین اگر ما جزو آن دسته از افرادی هستید که زمان حمل کالا برای شما در اولویت نیست، سرویس حمل بار دریایی از چین و امارات شرایط مناسبی را جهت حمل آسان و کم هزینه کالاهای سنگین فراهم میکند. برای آن دسته از عزیزانی که نسبت به مدت زمان حمل کالا و امنیت حمل بار حساسیت دارند و جزو اولویت های آنهاست، حمل بار هوایی از چین و خدمات حمل بار هوایی از دبی پیشنهاد میشود. سرویس حمل بار هوایی ما به صورت کارگو به مشتریانمان ارائه میگردد و امکان حمل انواع کالاهای خطرناک و صدور تک بارنامه هم وجود دارد.

مراحل حمل بار هوایی از چین

پیش از آن که مراحل حمل بار هوایی از چین توسط شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس را توضیح دهیم، بهتر است با مزایای حمل و نقل هوایی کالا از این کشور پرجمعیت به ایران نیز بیشتر آشنا شوید؛ چرا که به شما این اطمینان را میدهد که حمل و نقل محموله شما در بهترین شرایط صورت میگیرد. حتما اولین مزیت قابل توجهی که از حمل بار هوایی در ذهن شما ایجاد میشود، سرعت بسیار بالای نقل و انتقالات در این سیستم است. قطعا برای افرادی که محدودیت زمانی دارند و قصد دارند محموله خود را در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرند، خدمات حمل بار هوایی از چین توسط شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس میتواند گزینه ای ایده آل باشد. به علاوه، به غیر از هزینه بالای این نوع حمل و نقل که البته موضوع مهمی هم هست، فاکتورهای دیگری نیز هستند که سبب محبوبیت بیشتر این سرویس شده اند. این مزایا عبارتند از:

  • سرعت بالای حمل بار هوایی از چین و ترانزیت کالا: برای افرادی که سرعت بالای حمل و نقل کالا فاکتور مهمی است، خدمات حمل بار هوایی پیشنهاد میشود. در حال حاضر، مدت زمان حمل بار با ایرلاین های مستقیم حدود 1 تا 2 روز کاری و با ایرلاین های غیرمستقیم تقریبا 2 تا 5 روزکاری میباشد.

  • عدم نگرانی از مشکلات تحریم ها: تحریم ها سبب ایجاد مشکلات بزرگی در حمل و نقل بین المللیشده اند، اما با خدمات حمل بار شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس دیگر نگران چنین مشکلاتی نخواهید بود.

  • تضمین امنیت: حمل و نقل هوایی با امنیت بالا و کمترین آسیب ها همواره انجام میگیرد؛ چرا که توجه به امنیت کالاها با مدیریت بسته بندی ها بسیار حائز اهمیت است.

  • سرعت بالای ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی: به طور کلی، ترخیص بار هوایی از چین، در گمرک فرودگاه امام خمینی انجام میگیرد. با توجه به این که این گمرک امکانات و تجهیزات مناسبی به همین منظور دارد، سرعت ترخیص کالا قطعا بالا خواهد بود.

  • عدم نیاز به ترانزیت داخلی در کشور: در صورتی که قصد حمل بار از چین به تهران یا یکی ازاستان های شمالی را داشته باشید، به ترانزیت داخلی کالا نیازی نخواهید داشت و همین امر تاثیر بسزایی در جلوگیری از افزایش هزینه ها دارد.

اولین مرحله از مراحل حمل بار هوایی از چین به ایران که در دفتر شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در چین یا ایران باید انجام بگیرد، نهایی کردن مبلغ حمل کالا از چین به ایران یا برعکس است. شما میتوانید برای استعلام کرایه حمل بار خود با مشاوران ما در تماس باشید تا هزینه های تقریبی را محاسبه نمایند و به شما اطلاع دهند. در ادامه، کالاهای خریداری شده از فروشنده چینی باید توسط فروشنده به انبارهای ما در چین منتقل شوند تا پروسه یکپارچه سازی و بسته بندی مرسولات تمامی مشتریان در انبار شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس صورت بگیرد.

پس از یکپارچه سازی و ماده سازی بسته های مشتریان، بارگیری کالاها در یکی از فرودگاه های مطرح چین انجام میگیرد تا محموله از گمرک چین خارج شده و به سمت فرودگاه امام خمینی در ایران ارسال شود. با ورود محموله وارداتی شما به گمرک فرودگاه امام خمینی، پروسه تخلیه بار و تحویل کالا به انبارهای گمرکی آغاز میشود تا بتوانید فرایند ترخیص را شروع کنید. در این مرحله، لازم است هزینه های حمل بار هوایی از چین را با شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تسویه نمایید تا مدارک و اسناد مورد نیاز به شما تحویل داده شوند.

مراحل حمل بار هوایی از امارات

حمل بار هوایی از امارات به ایران چه مراحلی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که مراحل حمل هوایی از دبی و ارسال آن به ایران نیز همانند نحوه حمل بار هوایی از چین است؛ با این تفاوت که ورود کالا به انبار شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در دبی انجام میگیرد و فرایند ترخیص کالا را در گمرکات دبی به اتمام میرسانیم. اما بهتر است با مزایای حمل بار هوایی از دبی هم تا حدودی آشنا باشید؛ چرا که معمولا بسیاری از مشتریان ما بین دو روش دریایی و هوایی دچار شک و تردید هستند. هر چند که هر دو روش حمل بار از امارات به ایران بسیار مناسب است و به شرایط شما و نوع کالاهای وارداتی بستگی دارد.

با توجه به مسافت کوتاه میان ایران و امارات، مدت زمان حمل بار هوایی از دبی بسیار کوتاه است. هزینه های ترخیص کالا در گمرکات امارات بسیار مقرون به صرفه است و امنیت کالای وارداتی شما در سیستم حمل و نقل هوایی تضمین شده است. به علاوه، امکان ارسال بار از پیشرفته ترین فرودگاه بین المللی خاورمیانه وجود دارد و میتوانید از بهترین خدمات همراه با شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس بهره مند شود. اگر قصد استفاده از سرویس حمل بار هوایی از دبی به ایران را دارید، پس از مشورت با مشاوران ققنوس و نهایی نمودن کرایه حمل کالا، اقلام مورد نظر باید توسط فروشنده به انبارهای منتقل شوند تا پس از آماده سازی آنها بتوانیم محموله ها را به هواپیما انتقال داده و فرایند حمل بار را آغاز نماییم.

هزینه حمل بار هوایی از چین

در رابطه با هزینه حمل بار هوایی از چین به این نکته توجه داشته باشید که وزن حجمی بار مورد بررسی و محاسبه قرار میگیرد. اما وزن حجمی چیست و چگونه محاسبه میشود؟ برای اندازه گیری وزن بار، یک بار از ترانزو یا باسکول استفاده میکنیم و بار دیگر، وزن حجمی محموله را محاسبه می نماییم. این روش از این جهت مورد استفاده قرار میگیرد که هزینه حمل بارهای سنگین با حجم کمتر مقرون به صرفه تر خواهد بود. برای محاسبه وزن حجمی محموله از فرمول ضرب طول، عرض و ارتفاع محموله و تقسیم بر عدد 5000 استفاده میکنیم. در صورتی که هر یک متر مکعب محموله، حداقل 167 کیلوگرم وزن داشته باشد، میتوانیم با استفاده از فرمول وزن حجمی، هزینه حمل بار هوایی را محاسبه کنیم.

لیست زیر به شما در بررسی کرایه حمل و نقل هوایی از چین به ایران توسط شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، کمک بیشتری میکند:

  • کرایه حمل و نقل هوایی از چین به ایران جهت حمل +45 kg: 5.2 دلار

  • کرایه حمل و نقل هوایی از چین به ایران جهت حمل +100 kg: 4.8 دلار

  • کرایه حمل و نقل هوایی از چین به ایران جهت حمل +300 kg: 4.5 دلار

  • کرایه حمل و نقل هوایی از چین به ایران جهت حمل +500 kg: 4.4 دلار

  • کرایه حمل و نقل هوایی از چین به ایران جهت حمل +1000 kg: 3.6 دلار

  • کرایه حمل و نقل هوایی از چین به ایران جهت حمل +1500 kg: 3.5 دلار

  • کرایه حمل و نقل هوایی از چین به ایران جهت حمل +2500 kg: 3 دلار

  • کرایه حمل و نقل هوایی از چین به ایران جهت حمل +3500 kg: 2.5 دلار

هزینه حمل بار هوایی از امارات

سرویس حمل بار هوایی از دبی به ایران توسط شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس به روش کارگو ارائه میشود و تمام تلاش خود را کرده ایم تا شرایطی امن و البته حمل و نقلی سریع را برای شما با کمترین نرخ فراهیم کنیم. برای اطلاع از هزینه های تقریبی حمل و نقل هوایی از امارات (دبی و ابوظبی) به فرودگاه تهران، مشهد و تبریز میتوانید از لیست زیر کمک بگیرید و با مشاوران ما در ارتباط باشید:

  • کرایه حمل بار هوایی از دبی به فرودگاه بین المللی امام خمینی برای +45 کیلوگرم: 3.6 دلار

  • کرایه حمل بار هوایی از دبی به فرودگاه بین المللی مشهد برای +45 کیلوگرم: 3 دلار

  • کرایه حمل بار هوایی از دبی به فرودگاه شهید مدنی تبریز برای +45 کیلوگرم: 3.7 دلار

  • کرایه حمل بار هوایی از دبی به فرودگاه بین المللی امام خمینی برای +100 کیلوگرم: 3 دلار

  • کرایه حمل بار هوایی از دبی به فرودگاه بین المللی مشهد برای +100 کیلوگرم: 2.2 دلار

  • کرایه حمل بار هوایی از دبی به فرودگاه شهید مدنی تبریز برای +100 کیلوگرم: 3.5 دلار

  • کرایه حمل بار هوایی از دبی به فرودگاه بین المللی امام خمینی برای +300 کیلوگرم: 2.8 دلار

  • کرایه حمل بار هوایی از دبی به فرودگاه بین المللی مشهد برای +300 کیلوگرم: 2.1 دلار

  • کرایه حمل بار هوایی از دبی به فرودگاه شهید مدنی تبریز برای +300 کیلوگرم: 3 دلار

هزینه حمل بار هوایی از فرودگاه ابوظبی به فرودگاه بین المللی امام خمینی، مشهد و فرودگاه تبریز به صورت تقریبی، به شرح زیر است :

 

+45 کیلوگرم

+100 کیلوگرم

+300 کیلوگرم

+500 کیلوگرم

+1000 کیلوگرم

ابوظبی به فرودگاه امام خمینی

3.8 دلار

4 دلار

3 دلار

3.2 دلار

2.6 دلار

ابوظبی به فرودگاه بین المللی مشهد

4 دلار

4.2 دلار

3.8 دلار

3.3 دلار

2.8 دلار

ابوظبی به فرودگاه شهید مدنی تبریز

4.3 دلار

4.5 دلار

3.6 دلار

3.4 دلار

3 دلار

 

 

جمع بندی

به خدمات حمل بار هوایی از چین یا امارات نیاز دارید؟ شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس یکی از بهترین و باسابقه ترین شرکت های فعال در این زمینه همراه شماست تا تجربه ای متفاوت از واردات و حمل کالا را برای شما رقم بزند. سرویس حمل و نقل هوایی ما یکی از محبوب ترین خدماتی که به مشتریان ققنوس ارائه میگردد و امکان حمل سریع و ایمن بار را از کشورهای آسیای شرقی، چین و امارات، هند و تمامی کشورهای اروپایی به ایران فراهم میکند. به علاوه، برای حمل انواع کالاهای خطرناک نیز میتوانید از این سرویس استفاده کنید و دیگر نگران نحوه حمل کالاها نباشید. همین حالا از طریق شماره تلفن 02148000110 یا وبسایت www.fnxcargo.com با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها