چگونه از بندرعباس به کیش برویم؟

کد خبر: 1197011
چگونه از بندرعباس به کیش برویم؟

 

 

اگر از آن دسته افرادی هستید که پیمودن جاده های سریع به مقصد خود را دوست ندارید و علاقه دارید که همه مکان های دیدنی را در طول مسیر مشاهده کرده یا هر از چند گاهی در کنار جاده توقف کنید و یک فنجان چای بنوشید؛ سفر زمینی به کیش مناسب ترین انتخاب برای شما عزیزان است. در این بخش قصد داریم به پاسخ سوال چگونه از بندرعباس به کیش برویم؟ بپردازیم. با گردش و گذراندن اوقاتی خوش در این میان، شما می توانید از مسیر بین راه مبدا تا مقصد لذت بسیار زیادی برده و خاطرات خوشی را برای خود و افراد همراهتان، ثبت کنید.

نحوه جا به جایی از بندرعباس به کیش

چگونه از بندرعباس به کیش برویم؟ این سوال ممکن است برای بسیاری از گردشگران به ویژه مسافرانی پیش بیاید که می خواهند زمینی سفر کنند و در عین حال از آب های نیلگون خلیج فارس دیدن کرده و از سفر در این آبی بی پایان لذت ببرند. اگرچه بیشتر مسافران تور کیش برای رسیدن سریع به مقصد، سفر با هواپیما را انتخاب می کنند؛ اما سفر با ماشین به کیش نیز جذابیت های خود را دارد و بیشتر گردشگران علاقه مند به تجربه های جدید گردشگری، مسیر دریایی را انتخاب می نمایند. در این میان همیشه سفرهای زمینی ارزان تر از سفرهای هوایی است. قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن این گونه راه ها جهت رسیدن به مقصد، تا حد بسیار زیادی می تواند به کنترل هزینه های سفر شما کمک کند.

برای سفر از بندرعباس به کیش گزینه های مختلفی پیش روی شماست و شما می توانید با توجه به شرایط و هزینه هایی که برای سفر رزرو کرده اید، بهترین را انتخاب کنید. در سفر از بندرعباس به کیش به یاد داشته باشید که از هر مبدایی که قصد سفر جاده ای به کیش را دارید، در بندرعباس توقف کرده و بقیه مسیر را باید از راه های دیگری طی کنید. فرقی نمی کند با قطار، اتوبوس یا ماشین شخصی وارد بندرعباس شده باشید. از آنجایی که بین بندرعباس و کیش مرز زمینی وجود ندارد؛ برای رسیدن به کیش یا باید بلیط هواپیما از بندرعباس تهیه کنید یا با وسایل نقلیه مناسب از طریق دریا به کیش بروید.

چگونه از بندرعباس به کیش برویم؟

حد فاصل بندر عباس تا کیش

یکی از پاسخ ها به سوال چگونه از بندرعباس به کیش برویم، انتخاب وسیله نقلیه مناسب جهت سفر است که در ادامه به آن اشاره خواهیم نمود. فاصله بندرعباس تا کیش مستقیماً به مسیر و وسیله نقلیه ای که انتخاب می کنید، بستگی دارد. طبیعتاً زمان مورد نیاز هنگام سفر با هواپییما، قایق، کشتی، لنج و... متفاوت است. در ادامه به بررسی هر یک از راه های رسیدن از بندرعباس به کیش می پردازیم.

راه ‌های سفر

اکثر مسافرانی که از مسیرهای زمینی از شهرهای دیگر به بندرعباس می آیند احتمالاً ترجیح می دهند از طریق هوایی سفر نکنند؛ به همین دلیل این روش برای ساکنین بندرعباس پیشنهاد می شود؛ اما سفر با هواپیما از بندرعباس به کیش یکی از ساده ترین راه ها برای سفر به این جزیره خاطره انگیز است. لازم به ذکر است پروازهای بندرعباس به کیش از فرودگاه بین المللی به طور مستقیم انجام می شود. فاصله پروازی بین بندرعباس و کیش حدود 250 کیلومتر و زمان تقریبی پرواز بندرعباس به کیش کمتر از یک ساعت برآورد شده است.

با توجه به موقعیت جغرافیایی کیش، بسیاری از افراد سفر با وسایل نقلیه دریایی و حضور در آغوش آب های نیلگون خلیج فارس را انتخاب می کنند. بهترین گزینه برای ورود به کیش از بندر چارک است و بیشترین تردد قایق به کیش از طریق این بندر انجام می شود. زیرا با توجه به حجم بالای مسافر در بندر چارک، کشتی های متعددی در این مکان، آماده جا به جایی مسافران در طول روز هستند. از مبدأ بندرعباس پس از طی مسافتی در حدود 200 کیلومتر به بندر چارک می رسید.

همچنین اگر با هواپیما، قطار یا اتوبوس به بندرعباس رسیدید، باید با تاکسی یا اتوبوس به بندر چارک بروید. سفر با قایق از بندرعباس به کیش در بین گردشگران امروزی طرفداران زیادی دارد. از این گونه سفر، به عنوان تجربه ای متفاوت که می توانید با استفاده از یک بارج یا قایق بین این دو شهر سفر کنید؛ یاد می شود. همچنین در زمان حضور در قایق می توانید از طبیعت زیبا و دریای آرام خلیج فارس لذت ببرید. تجربه سفر دریایی، دیدن انواع آبزیان که شما را تا مقصد همراهی می کنند، تماشای آسمان شب بر روی عرشه کشتی و... از لذت هایی هستند که می توانید تجربه کنید.

چگونه از بندرعباس به کیش برویم؟

سخن پایانی

اکنون که در انتهای مطلب به پاسخ سوال چگونه از بندرعباس به کیش برویم؟ رسیده ایم، قصد داریم به شما عزیزان توصیه کنیم که این مقصد گردشگری را از دست ندهید و حتماً برای یکبار هم شده به آن مراجعه کنید. اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه دارید زمینی سفر نمایید، باید بدانید که جزیره کیش مسیر زمینی نداشته و مقصد نهایی شما، بندرعباس است. کیش، از مقاصد گردشگری پر مخاطب بوده که همیشه با آغوشی باز میزبان تمام مسافران خواهد بود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها