9 ایده برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

کد خبر: 1197124
9 ایده برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه باید به پسر بچه ­ها کمک کند تا از لذت داشتن یک اتاق مخصوص به خود بهره ببرند. اتاق خواب باید مکانی باشد که فرزندتان خاطرات به‌یادماندنی را برای تمام عمرش آنجا بسازد. اتاق یک پسر نوجوان باید نیازهای او را برطرف کند. مثلا دکوراسیون آن طوری طراحی شده باشد که یک تخت خواب، صندلی گیمینگ ، میز کامپیوتر و وسایلی از این قبیل را داشته باشد.

ایجاد یک اتاق خواب روشن و شاد برای این مرد جوان زندگی شما کار آسانی نیست. دکوراسیون اتاق خواب پسر خود را با این 9 ایده سرگرم کننده و الهام‌بخش تزئین کنید.

1. در انتخاب دکوراسیون اتاق خواب پسرانه به علایق آنها توجه کنید!

با استفاده از سرگرمی­های پسرتان به عنوان بخشی از دکوراسیون اتاق خواب، به علایق او احترام بگذارید. اگر کودک شما بیشتر اهل ورزش است، می‌توانید از پوستر و یا تابلوهای ورزشی استفاده کنید. یا در انتخاب مدل تخت خواب و ملافه‌ها از رنگ‌های پرانرژی مانند قرمز یا نارنجی و یا رنگ تیم فوتبالی که طرفدارش است ایده بگیرید.

2. از فضای اتاق نهایت استفاده را ببرید.

مهم نیست که اتاق خواب چندم‌تری است. شما می­خواهید با استفاده از مبلمان و وسایل دیگر، دکوراسیون و چیدمان­های هوشمندانه­ای برای استفاده از هر سانت از فضای اتاق، به بهترین شکل ممکن بهره ببرید. معمولا کودکان و نوجوانان بیشتر ساعاتی که در خانه هستند، در اتاق خواب به سر می­برند. پس باید در انتخاب دکوراسیون آن بسیار دقت کرد. با استفاده از کمد، کشو و تخت خواب کشو دار و وسایلی از این دسته، فضای جاسازی شما افزایش می­یابد.

قلاب‌های زیادی برای آویزان کردن هدفون، کلاه و کیف اضافه کنید تا از فضای دیوار و یا سقف نیز استفاده کرده باشید و همه‌چیز را روی زمین قرار ندهید.. برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه، کمد لباس بدون برای پیراهن‌ها و کت‌ها با قفسه‌بندی و سبدهایی برای لباس‌های تا شده در نظر بگیرید. این بدان معنی است که همه چیز هنگام آماده شدن در صبح آماده است و به آن‌ها کمک می‌کند به موقع بلند شوند و از در خارج شوند. دادن سبد لباسشویی و سطل بزرگ به نوجوان خود به تمیز و آرام نگه داشتن فضا کمک می‌کند.

3. پوشش دیوار در دکوراسیون اتاق خواب

انتخاب یک پوشش چوبی شیک فضای اتاق شما را بزرگ‌تر نشان می­دهد. همچنین با رنگ زدن دیوارهای اتاق رنگ و رویی تازه به آن بدهید. مثلا می‌توانید از رنگ­های آبی سرمه‌ای و خاکستری استفاده کنید که برای چندین سال آینده نیز عالی به نظر می­رسند. ترکیب رنگ­های خنثی آبی، سرمه‌ای و خاکستری هرگز از مد نمی­افتد و همیشه جذابیت خاص خود را دارد.

4. آثار هنری را آویزان کنید

مانند هر فضای دیگری در خانه، آثار هنری این قدرت را دارند که علاقه و شخصیت را بیان کنند، بنابراین آثار هنری برای هر نوع دکوراسیون اتاق خواب پسرانه ضروری است. با فرزاندتان وقت بگذارید تا اثر هنری موردعلاقه‌اش را طراحی کند. سپس آن را قاب بگیرید. هر چیزی می­تواند اثر هنری محسوب شود؛ از جلد آلبوم گرفته تا کتاب، پوستر، کارت پستال و حتی تی شرت.

5. یک گوشه دنج در نظر بگیرید

اگر پسر شما خواهان ظاهری آرام و مینیمالیستی است، به دنبال طرحی مدرن و آرام با رنگ‌های خنثی، صندلی‌های راحت و گیاهان آپارتمانی باشید. این دکور به شما این امکان را می‌دهد تا دکوراسیون اتاق خواب را به یک منطقه آرام تبدیل کنید تا در صورت نیاز به آنجا پناه ببرید.

استفاده از کیسه‌های بادی یا حتی بالشتک‌های توپی برای ایجاد فضای آرامش‌بخش برای تماشای تلویزیون، مطالعه یا حتی بازی عالی هستند. هنگامی که دوستان به آنجا می­آیند، به راحتی می­توان آن‌ها را در اتاق جابجا کرد.

دکوراسیون اتاق خواب

6. با کاغذ دیواری­های جذاب شخصیت بیافرینید

استفاده از کاغذ دیواری‌های شگفت‌انگیز در دکوراسیون اتاق خواب، می‌توانند کل اتاق را کاملاً تغییر داده و دگرگون کنند. ما عاشق طرح‌های ساده مانند کاغذدیواری با طرح سنگی، آجری یا کاشی هستیم که همیشه مد روز هستند و هیچ‌گاه دل ما را نمی­زنند.

7. دکوراسیون اتاق خواب کوچک

اگر اتاق خواب فرزند شما کوچک است، یک تخت خواب طبقاتی راحت ، مشکل شما را برطرف می­کند. این قطعه مبلمان چندمنظوره می­تواند چند کاربرد داشته باشد و به عنوان مکانی برای خواب، مکانی برای مطالعه و مکانی برای استراحت قرار بگیرد. به سراغ رنگ‌های متالیک مانند کروم بروید تا حس بزرگی بیشتری در فضا ایجاد کند.

دکوراسیون اتاق خواب

8. دیوار اتاق را با یک  تخته سیاه بپوشانید

ابتکار داشته باشید! یک تخته سیاه قدیمی به عنوان دکوراسیون اتاق خواب پسرانه ایده بسیار جذابی خواهد بود. همچنین می‌توانید دیوار اتاق را تا نیمه با رنگ به شکل تخته سیاه درآورید. پس شروع کنید، سپس یک قفسه نگهدارنده برای گچ در بالای آن اضافه کنید. حال و هوای آرام و خلاقانه را با یک تاب مکرومه یا کنفی (که محکم نصب شده است) و همچنین یک نورپردازی خلاقانه کامل کنید.

9. با مبلمان شیک اتاق را مبله کنید

انتخاب مبلمانی که حس کودکانه نداشته باشد، راه آسانی است که دکوراسیون اتاق خواب پسر نوجوان شما را مانند اتاق مردان بزرگسال بسازد. با استفاده از مبلمانی که در اتاق نشیمن احساس خوشایندی ایجاد می­کنند، اتاق خواب آن‌ها را به یک فضای اجتماعی تبدیل کنید.

یک صندلی گیمینگ راحت و همین‌طور یک میز کامپیوتر برای ایجاد مکانی ایدئال برای بازی و کار با کامپیوتر بسیار مناسب است. یک میز کنار سالنی ایده جالبی برای نگهداری مجلات و کتاب­های مورد علاقه آن‌ها است.

سخن آخر

انتخاب یک دکوراسیون زیبا و ساده در عین حال امروزی نیازمند شناخت دقیق روحیات و سلیقه فرزند شماست. زیرا این پسر شماست که قرار است ساعت‌ها و روزهای عمرش را داخل آن اتاق خواب سپری کند. دکوراسیون اتاق خواب بروی تمامی فعالیت‌ها و روحیه فرزند شما تاثیر می­گذرد.

شرکت طراحان چیدمان ارک، متشکل از متخصصین با تجربه و کارکشته، در حوزه طراحی دکوراسیون منزل و ادارات هستند. این شرکت با تجربه و دقت بالا توانسته­اند ضمن بهره‌مندی از طراحی مدرن و امروزی، فعالیت خود را متناسب با هر سلیقه و روحیه­ای در نظر بگیرند و نظر مثبت مشتریان را جلب نمایند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها