مسافرت زمینی به مشهد با اتوبوس چه مزیت‌هایی دارد؟

کد خبر: 1197946
مسافرت زمینی به مشهد با اتوبوس چه مزیت‌هایی دارد؟

 

سفرهای جاده‌ای حال و هوای دیگری دارند و لحظات به یادماندنی‌ای را برایتان به ارمغان می‌آورند. این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که قصد داشته باشید با اتوبوس به مشهد بروید. در این سفر می‌توانید از جاذبه‌های مسیر مانند شهرهای زیبای سمنان، نیشابور و سبزوار هم دیدن کنید و خاطرات پرماجرایی را برای خود و همسفرانتان به ثبت برسانید. البته مزایای سفر به مشهد با اتوبوس فقط به این موارد محدود نمی‌شود؛ بلکه مزایای دیگری نیز وجود دارند که شما را راغب به تهیه بلیط و آغاز یک سفر جاده‌ای خواهند کرد!

سفر زمینی به مشهد هزینه کمتری دارد!

اتوبوس یکی آسان‌ترین شیوه‌های حمل‌ونقل شناخته می‌شود که اغلب در تمام ساعات روز دردسترس است. همچنین هزینه سفر به مشهد با اتوبوس نسبت به سایر وسایل نقلیه، ارزان‌تر برایتان تمام می‌‌شود و فرصت مناسبی برای کاهش مخارج است. البته در کنار این مزایا، معایبی نیز وجود دارد که یکی از مهمترین آن‌ها، صرف زمان بیشتر در طول مسیر است. لذا در مسافت‌های طولانی سفر با بلیط اتوبوس مشهد کمی دشوار بوده و امکانات رفاهی کمتری نسبت به بلیط قطار و هواپیما دارد. حال اگر همچنان قصد دارید اتوبوس را برای سفر خود به مشهد مقدس انتخاب کنید؛ در زیر به حداقل قیمت بلیط اتوبوس مشهد در مسیرهای محبوب اشاره کرده‌ایم تا بتوانید بررسی‌های لازم را انجام دهید.

  • هزینه اتوبوس تهران مشهد : قیمت بلیط مشهد تهران حداقل 240 هزار تومان است.
  • هزینه اتوبوس تبریز مشهد : قیمت بلیط مشهد تبریز حداقل 340 هزار تومان است.
  • هزینه اتوبوس شیراز مشهد: قیمت بلیط مشهد شیراز حداقل 350 هزار تومان است.
  • هزینه اتوبوس اصفهان مشهد: قیمت بلیط مشهد تهران حداقل 320 هزار تومان است.

همانطور که مشاهده می‌کنید سفر با اتوبوس از تهران به مشهد بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از بلیط هواپیما تهران مشهد است. البته با اینکه قیمت پرواز مشهد از پایتخت حداقل 500 هزار تومان ارائه می‌شود، شما را در زمان بسیار کمتری از اتوبوس به مقصد خواهد رساند. بنابراین قبل از سفر حتما این نکات را بررسی کنید سپس اقدام به تهیه بلیط نمایید. برای خرید آنلاین هم می‌توانید از وب سایت قاصدک 24 استفاده کنید.

بهره‌مندی از امکانات فراوان ترمینال مشهد!

ترمینال مشهد در سال 1369 به بهره‌برداری رسید و امروزه با وسعت 14 هزار هکتار و زیربنای 4 هزار متر مربعی، از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین ترمینال‌های ایران است. این پایانه مسافربری با نام ترمینال امام رضا (ع) نیز شهرت دارد و سالانه مسافران زیادی را در نقاط مختلف ایران جابه‌جا می‌کند. خوب است بدانید ترمینال مشهد گنجایش رفت و آمد 80 هزار اتوبوس در سال را دارد و بیشتر از 2 هزار اتوبوس در آن فعالیت می‌کنند. بنابراین دور از انتظار نیست که نمایندگی‌ها و تعاونی‌های زیادی در این پایانه دایر باشند و امکانات مختلفی را از جمله اتوبوس‌های وی آی پی ارائه دهند. از معروف‌ترین شرکت‌های اتوبوسرانی در پایانه امام رضا می‌توانیم به آسیا سفر مشهد، سیروسفر، ایران پیما، رویال سفر، گیتی پیما و ایمان سفر اشاره کنیم.

2

با خرید بلیط مشهد از امکانات زیادی بهره‌مند خواهید شد که مهمترین آن‌ها شامل رستوان، فروشگاه مواد غذایی، شهربازی، فضای سبز، نمازخانه، سرویس بهداشتی و پارکینگ، تاکسیرانی می‌شود. جالب است بدانید این ترمینال به کنترل هوشمند ورود و خروج اتوبوس‌ها نیز مجهز است و از پرتددترین پایانه‌های ایران شناخته می‌شود.

وجود اتوبوس‌های وی آی پی در مسیرهای مشهد!

تعاونی‌های زیادی در پایانه مشهد فعالیت دارند و هرکدام از خدمات، هزینه‌ها و ویژگی‌های متفاوتی برخوردار هستند. اتوبوس های مسیر مشهد هم بسیار متنوع بوده و در دو نوع معمولی و وی آی پی وجود دارند. این اتوبوس‌ها مجهزتر از انواع معمولی بوده و سفر آرام‌تری را برایتان به ارمغان می‌آورند. بنابراین اگر به دنبال یک سفر زمینی بی‌دردسر و آرامش‌بخش به مشهد هستید، از اتوبوس‌های VIP استفاده کنید. برخی از امکانات رفاهی این اتوبوس‌ها شامل صندلی تخت شو، پذیرایی، مانیتور شخصی، آبسردکن و... می‌شوند.

همچنین در اتوبوس های وی ای پی، دیگر خبری از سر و صدای موتور و تکان‌های شدید اتوبوس نیست. چرا که بدنه این اتوبوس‌ها به خوبی عایق کاری شده تا سر و صدای اضافه‌ای در آن شنیده نشود. سیستم چرخ‌ها و نحوه کار گذاشتن آن‌ها در اتوبوس نیز به گونه‌ای تنظیم شده است تا حرکتی روان را در جاده حس کنید و اگر حتی صندلی روی چرخ را رزرو کرده‌اید، از حرکت اتوبوس بر روی دست اندازهای جاده کلافه نشوید.

3

امکان لغو و استرداد بلیط وجود دارد!

یکی دیگر از مزایای سفر به مشهد با اتوبوس قابلیت کنسلی آنلاین است. اگر بنا به هر دلیلی سفرتان کنسل شد می‌توانید به آسانی بلیط اتوبوس تهران به مشهد (https://ghasedak24.com/search/bus/tehran-mashhad) خود را در قاصدک 24 لغو کنید. البته باید توجه داشته باشید این امکان زمانی میسر خواهد بود که برای تهیه بلیط اتوبوس مشهد از قاصدک24 استفاده کرده باشید. برای این کار فقط باید به بخش پنل کاربری خود در سایت مراجعه کنید و گزینه استرداد بلیط اتوبوس موردنظر را انتخاب نمایید. هزینه پس از کسر جریمه به کارتی که از آن خریداری کرده‌اید واریز خواهد شد. از دیگر خدمات این سامانه می‌توانیم به خرید اینترنتی انواع بلیط هواپیما، اتوبوس، قطار، رزرو هتل، بیمه سفر و تورهای مسافرتی اشاره کنیم. برای دریافت هر کدام از این خدمات وارد سایت قاصدک 24 شوید و به بخش موردنظر بروید. برای تسریع در این روند هم می‌توانید از اپلیکیشن آن استفاده کنید. برای دانلود، عبارت «اپلیکیشن قاصدک 24» را در گوگل جستجو نمایید و وارد اولین سایت شوید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها