معامله جفت ارزها با بروکر محبوب امارکتس+مزیت‌های صرافی امارکتس

کد خبر: 1198076
معامله جفت ارزها با بروکر محبوب امارکتس+مزیت‌های صرافی امارکتس

 

 

اگر به‌تازگی به عرصهٔ معامله‌گری جفت ارزها ورود کرده‌اید، ممکن است به دنبال یک بروکر قابل اعتماد برای ترید باشید اما با توجه به این‌که بسترهای زیادی برای این منظور وجود دارد، انتخاب را برایتان سخت کرده‌است. این در حالی است که بروکرها با امکانات منحصربه‌فرد کم نیستند که ازجمله می‌توان به فیبوگروپ و ارانته اشاره کرد. با این تفاسیر، در این مقاله قصد داریم اختصاصاً به معرفی بروکر امارکتس بپردازیم، چراکه به نسبت سایر صرافی‌ها، از ویژگی و قابلیت‌های جذاب‌تری برای تریدرها برخوردار است. همچنین توجه داشته باشید که این بروکر ازجمله بهترین بسترهای معاملهٔ جفت ارزها برای ایرانی‌هاست که در ادامه سعی می‌کنیم در این خصوص و دیگر موارد بااهمیت این بروکر، اطلاعات بیشتری را به شما عزیزان ارائه دهیم.

بررسی اعتبار بروکر AMarKets

بروکرهای قابل اعتماد در اکثر موارد دارای رگوله هستند و این بروکر نیز تحت رگولهٔ سنت وینسنت (FSA) بوده که دارای مجوز شماره 22567 است. درواقع تریدرها به‌راحتی می‌توانند با استفاده از این شماره، به بررسی اعتبار رگولهٔ عنوان‌شده اقدام کنند. از طرفی امارکتس عضو کمیسیون مالی و سازمان بین‌المللی فایننشال کامیشن است که در صورت اختلاف میان شرکت و تریدرها، سعی در دخالت و رفع مشکل خواهد داشت.

ضمناً ناگفته نماند که AMarKets، عضو گروه A و عضو شرکت کنده صندوق جبران خسارت کمیسیون است که امکان جبران خسارات تا 20 هزار یورو را برای تریدرها فراهم کرده‌است. در کنار این موارد، اردرها و تراکنش‌های صورت گرفته در این بروکر به‌صورت ماهانه به‌وسیلهٔ VerifyMyTrade بررسی شده و تأییدیه دریافت می‌کنند. با این حساب می‌توان گفت که بروکر عنوان‌شده از اعتبار مناسبی برای تریدرها برخوردار است.

بررسی انواع حساب‌های معاملاتی بروکر AMarKets

در این بخش به معرفی حساب‌های این بروکر می‌پردازیم:

  • حساب استاندارد

حداقل واریز در این حساب 100 دلار/یورو است و اسپرد نیز به‌صورت شناور از 1.3 پیپ شروع می‌شود. این حساب بدون کمیسیون بوده و تریدرهای ایرانی می‌توانند از حساب اسلامی نیز بهره‌مند شوند. گفتنی است که حداکثر لوریچ در حساب استاندارد، 1:3000 است و 20 درصد نیز استاپ اوت دارد.

  • حساب ecn

برای راه‌اندازی این حساب به واریز حداقل 200 دلار/یورو نیاز است و شناوری اسپرد نیز از صفر پیپ محاسبه می‌شود. دقت داشته باشید که در حساب ecn بروکر امارکتس، 2.5 دلار برای هر لات *2 کمیسیون دریافت می‌کند. این حساب مانند حساب استاندارد دارای سواپ‌فری بوده و 40 درصد استاپ اوت و لوریچ 1:3000 دارد.

  • حساب fixed

از دیگر حساب‌هایی که در این بروکر معتبر برای مشتریان در نظر گرفته شده‌است، می‌توان به حساب فیکس اشاره کرد که واریز حداقل 100 دلار دارد. اسپرد این حساب نیز به شکل شناور و از 3 پیپ شروع شده و کمیسیون نیزی دریافت نخواهد شد. لوریچ 1:3000 و استاپ اوت 20 درصد از دیگر ویژگی‌های این حساب محسوب می‌شود.

بونوس خوش‌آمدگویی و کش‌بک بروکر AMarKets

دو مزیت فوق‌العاده عالی این بروکر، امکان دریافت بونوس و کش‌بک است که در اختیار تریدرها قرار داده می‌شود. درواقع علاقه‌مندان به معاملهٔ جفت ارزها، پس از اولین واریز، به میزان 15 درصد بونوس خوش‌آمدگویی قابل ضرر دریافت می‌کنند. ضمناً توجه داشته باشید که اگر قصد مهاجرت از بروکرهایی مانند روبوفارکس به صرافی معرفی‌شده در این مقاله را داشته باشید، حتی امکان دریافت 20 درصد بونوس را نیز خواهید داشت. از طرفی امکان دریافت کش‌بک نیز برای تریدرها مهیا شده‌است. درواقع کش‌بک همان بازگشت بخشی از اسپرد معامله‌هاست که در این بروکر به ازای هر لات معامله، 17 دلار خواهد بود. البته گفتنی است که قبل از معامله، به جهت دریافت کش‌بک، حتماً قوانین اختصاص‌یافته به این بخش را به‌طور کامل مطالعه کنید.

بررسی روش‌های واریز و برداشت در بروکر AMarKets

در بروکر امارکتس مانند همه‌ٔ بروکرها مانند ارانته که به ایرانی‌ها خدمات می‌دهد، واریز و برداشت به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که نکتهٔ قابل توجه اینجاست که برای واریز، هیچ‌گونه کارمزدی از مشتری دریافت نمی‌شود. حال در ادامه به معرفی روش‌های واریز و برداشت در این بروکر اشاره می‌کنیم:

  • واریز و برداشت ریالی؛

  • واریز و برداشت پرفکت مانی؛

  • واریز و برداشت تتر ترون و تتر اتریوم؛

  • واریز و برداشت بیت‌کوین، لایت‌کوین و اتریوم؛

  • واریز و برداشت اودکش؛

  • واریز و برداشت فست‌پی؛

  • واریز و برداشت نتلر؛

  • اسکریل (فقط برداشت).

گفتنی است که هرکدام از این روش‌ها، دارای کارمزدهای مختلف است (برای برداشت) که توصیه می‌کنیم پس از بررسی هرکدام، بهترین و به‌صرفه‌ترین روش را برای واریز با برداشت وجه انتخاب کنید.

مهم‌ترین مزیت‌های بروکر AMarkets

مطمئناً انتخاب هر بروکر به خدمات ارزنده‌ای که ارائه می‌دهد بستگی دارد. در این بین، بروکر معرفی‌شده در این مقاله، دارای مزیت‌هایی است که تریدرها را برای انتخاب به جهت معامله مجاب کرده‌است. این مزایا عبارت‌اند از:

  • دسترسی به پلتفرم‌ متاتریدر 4 و 5؛

  • دسترسی به اهرم‌های بالای معاملاتی؛

  • انواع حساب‌های تشویقی؛

  • امکان کسب سود از حساب دمو با شرایط خاص؛

  • روش‌های واریز و برداشت متنوع؛

  • دسترسی به پشتیبانی آنلاین 24ساعته؛

  • دریافت پایین‌ترین میزان اسپرد؛

  • دسترسی به سیستم کپی تریدینگ پیشرفته؛

  • امنیت فوق‌العاده عالی.

به‌طور کلی در حال حاضر این بروکر ازجمله بروکرهای فعال برای ایرانی‌ها محسوب می‌شود که حتی احراز هویت در آن نیز به‌سادگی قابل انجام شود، بنابراین توصیه می‌کنیم اگر به دنبال یک بروکر مناسب هستید، علاوه‌بر بروکرهای امتحان‌پس‌داده مانند فیبوگروپ، می‌توان از این بروکر معرفی‌شده استفاده کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم تا به معرفی اجمالی بروکر امارکتس بپردازیم، چراکه بسیاری از افراد فعال در این حوزه، هنوز نتوانسته‌اند یک بروکر مناسب برای انجام معامله انتخاب کنند. در حال حاضر بسترهای مختلفی مانند ارانته و... وجود دارد که طبیعتاً هرکدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند. اما همان‌گونه که در این مقاله اشاره شد، بروکر AMarkets ازجمله بهترین‌ها در این زمینه است که تریدرها می‌توانند به‌راحتی و با کمترین دغدغه، از خدمات ارائه‌شده بهره‌مند شوند. با این حال توصیه می‌کنیم قبل از ثبت‌نام و احراز در این بروکر، حتماً به‌صورت کامل قوانین این صرافی را مطالعه کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها