درگاه پرداخت سیزپی

کد خبر: 1198269
درگاه پرداخت سیزپی

درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی چیزی بیشتر از یک درگاه پرداخت است شما با داشتن درگاه پرداخت سیزپی یک دستیار مالی تمام عیار در کنارتان خواهید داشت.

سیزپی نام درگاه پرداخت اینترنتی است که با مجوز رسمی شاپرک و از سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرد. درگاه پرداخت چیست و به چه کاری می آید؟ بهترین درگاه پرداخت کدام است؟ درگاه پرداخت امن از کجا بگیریم؟ این ها سوالاتی است که در این مطلب به آن ها پاسخ خواهیم داد.

درگاه پرداخت اینترنتی یا IPG، ابزاری است که امکان پرداخت غیر حضوری را برای مشتریان فروشگاه اینترنتی فراهم می کند و می توان هزینه کالا و خدمات خریداری شده را از طریق آن دریافت کرد. با پیشرفت روش های نوین در زمینه پرداخت الکترونیک، در حال حاضر امکان اتصال شبکه های اجتماعی به درگاه پرداخت نیز فراهم شده است و یک فروشنده در اینستاگرام و یا تلگرام می تواند با درج لینک پرداخت اینترنتی در بیو پیج خود ( صفحه شخصی خود ) نسبت به سفارش گیری و دریافت هزینه محصولات از مشتری اقدام کند. درگاه پرداخت اینترنتی یک صفحه با فیلدهای شماره کارت، تاریخ انقضا، cvv2 و رمز پویا است که باید خریدار آن را مطابق با اطلاعات درج شده بر روی کارت بانکی خود پر کند، با انتخاب گزینه پرداخت، وجه از حساب دارنده کارت که همان خریدار است کسر و پس از 24 ساعت ( در روز بعد ) به حساب دارنده درگاه ( فروشنده ) واریز می شود.

هنگام انجام عملیات پرداخت توجه به آدرس درگاه پرداخت اینترنتی و اطمینان از اینکه آدرس آن، صرفاً و بدون هیچ حرف یا علامت اضافه و کم، با کلمه https شروع و صرفاً با عبارت .shaparak.ir باشد ضروری است، با دقت به این موارد می توانید از افتادن در تله فیشینگ کلاهبرداران در امان بمانید. درگاه پرداخت امن سیزپی با رعایت این مورد امکان پرداخت ایمن وجوه را برای شما فراهم می کند. سیزپی درگاه پرداخت اینترنتی معتبر بانکی ارائه می کند و برتری آن نسبت به شرکت های پرداخت در تعداد درگاه هایی است که ارائه می کند، در گذشته نه چندان دور مالک با مدیر یک کسب و کار به شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت مراجعه می کرد و یک درگاه پرداخت دریافت میگرد و تنها از همان درگاه پرداخت می توانست استفاده کند ولی در مدل به روزتر و در قالب فرآیند پرداخت یاری و با استفاده از خدمات به روز درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی یک کسب و کار اینترنتی می تواند همزمان به چندین درگاه بانکی متصل شود بدون اینکه احتیاج داشته باشد به تک تک این شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت اینترنتی مراجعه کند. پرداخت یار در چارچوب سند تدوینی بانک مرکزی امکان پرداخت های بدون کارت را فراهم می کند. برای مشاهده مجوز پرداخت یاری سیزپی می توانید به سایت شاپرک مراجعه کنید.

درگاه پرداخت سیزپی یک دستیار مالی تمام عیار

ویژگی های درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی

  • امکان ساخت درگاه پرداخت برای وب سایت، اپلیکیشن و شبکه های اجتماعی
  • امکان گزارش گیری سریع با بیشترین و پر کاربردترین فیلترهای گزارش گیری
  • امکان ارائه وب سرویس های مختلف برای اتصال به درگاه پرداخت
  • مدل های تسویه جذاب شامل تسویه خودکار تراکنشها یا تسویه دلخواه
  • امکان بازاریابی و کسب درآمد به خصوص برای طراحان سایت و برنامه نویسان که ارتباط مستقیمی با صاحبان سایت دارند.
  • امکان صدور فاکتور آنلاین و ارسال از طریق پیامک به شماره موبایل مشتری
  • امکان درج لوگو در درگاه پرداخت
  • امکان ساخت لینک پرداخت با مبلغ ثابت و متغیر
  • سوئیچینگ هوشمند
  • تسهیم وجه یا تسویه به شباهای مختلف با درصدهای مشخص مناسب برای سایت های چند فروشگاهی، چند شریکی
  • امکان صدور کد رهگیری مالیاتی در صورت درخواست مشتری
  • پشتیبانی قوی و 24 ساعته
  • تنظیمات کارمزد که امکان پرداخت کارمزد توسط پذیرنده و دارنده کارت را فراهم می کند.
  • گزارش های فروش به صورت روزانه و ماهانه

پشتیبانی شبانه روزی با درگاه پرداخت سیزپی

درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی در حال حاضر یکی از بهترین درگاه پرداخت های کشور می باشد که تیم مشاوره کسب و کار سیزپی به ارائه راه حل های کاربردی متناسب با هر کسب و کاری می پردازد، یعنی اگر فروشنده ای به دنبال راهکار پرداختی متناسب با نوع کسب و کار خود باشد می تواند با این کارشناسان در ارتباط باشد. در سیزپی مشتری به حال خود رها نمی شود و با پایش تراکنش های ناموفق نسبت به بررسی علت این مشکلات پرداخته می شود، مرکز تماس سیزپی به صورت مستمر با پذیرنده در ارتباط است تا اگر مشکلی به وجود آمده باشد آن را مرتفع کنند.

به طور خلاصه اگر بخواهیم بگوییم، درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها